تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۹۸۶۶۸

برگزاری هفته هنر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛برنامه‌های هفته هنر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد توسط رئیس حوزه هنری این استان تشریح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی هوشمند ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.hoshmand
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برنامه‌های هفته هنر انقلاب از روز پنج‌شنبه ۲۰ فروردین جاری با تجدید میثاق با شهدا و حضور هنرمندان و کارکنان حوزه هنری در گلزار شهدای شهر یاسوج آغاز خواهد شد.
هوشمند برگزاری  عصر شعر انقلاب با حضور شاعران هم‌استانی را از دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب در استان دانست و گفت: این آئین در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار  خواهد شد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از هنرمندان برتر و نقش‌آفرین استان را از دیگری برنامه های هفته هنر خواند و گفت:  دیدار با خانواده شهدای هنرمند نیز از دیگر برنامه‌های مرتبط با این هفته خواهد بود.
وی از برگزاری کارگاه هنرهای تجسمی مرتبط با انقلاب و نیز کارگاه ادبی شعر و نقد هنر انقلابی در همین هفته خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس هنرمندان عکاس هم‌استانی از دیگر برنامه‌های هفته هنر در استان است.
رییس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد ضعف زیرساخت ها و کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری همچنان از چالش های اساسی فراروی فعالیت های هنری در این استان است.
هوشمند افزود: یکی از ضعف ها و دغدغه های مهم در این راستا نبود فضای فیزیکی مناسب است.
وی بیان کرد: بارها و در دولت های مختلف این مشکلات و معضلات برای مجموعه های مدیریتی و اجرایی و متولیان امور فرهنگی در استان مطرح شده ولی تاکنون عملی نشده است.
هوشمند اظهار کرد: امید است با تلاش استاندار بخشی از این مشکلات و دغدغه های جامعه هنری استان در سال جاری مرتفع شود.
رییس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد یکی از اولویت های راهبردی و مسوولیت های مهم این حوزه را توجه به هنر اسلامی و دفاع مقدس اعلام کرد و از انجام برنامه های فاخر در این زمینه خبر داد.
وی با اشاره به شهادت شهید مرتضی اوینی و گرامیداشت هفته هنر انقلاب، گفت: بیان دستاوردها و ارایه الگوی جمهوری اسلامی باید در قالب هنر به نسل امروز انتقال یابد.
وی تصریح کرد: برگزاری عصر شعر انقلاب در دفتر نمایندگی ولی فقیه، کارگاه آموزشی تولیدی تجسمی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، نمایشگاه عکس با موضوع پرچم از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان است.
۲۰ تا ۲۶ فرودین هر سال به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به نام هفته هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده است.
هوشمند از برگزاری جشنواره های متعدد هنری در سال ۹۴ و شناسایی ،ساماندهی و حمایت از هنرمندان جوان و متعهد در حوزه های مختلف شعرو ادب، تئاتر،داستان، عکس، نمایش، فیلم، چاپ و نشر کتاب خبر داد.
وی گفت: در سال گذشته بیش از ۲۵۰ اثر هنری عکس از عکاسان حرفه ای استان با موضوع جاذبه های طبیعی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در چهار ایستگاه متروی تهران به نمایش گذاشته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هنرمند
Iran, Islamic Republic of
آقای هوشمند سرپرست حوزه هنری استان هستند، لطفا تصحیح فرمایید .
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1