تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۹۷۴۵۹

مسمومیت ۱۴ گردشگر در بلهزار یاسوج

۱
۰
کبنا ؛سخنگوی فوریت‌های پزشکی و مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از نجات ۱۴ مسموم به گاز منواکسید کربن خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمدرضا قنبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: صبح امروز ۱۴ نفر در منطقه بلهزار یاسوج توسط گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شدند که با اقدام به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ نجات یافتند.
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دو مورد گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن به ترتیب در ساعت ۱۰ و ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد که اولی ۱۱ مسموم و دومی نیز سه مسموم داشت. ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۱ نفر از اعضای یک خانواده با گاز منواکسید کربن مسموم شدند و همچنین بر اساس گزارش ساعت ۱۰ و نیم سه نفر از یک خانواده دیگر با گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شدند.
وی افزود: با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ همه آنها با انجام اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج منتقل شدند و حال عمومی آنها خوب است.
قنبری تصریح کرد: با اعزام اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس اورژانس دیگر و انجام اقدامات درمانی لازم مسمومین را از مرگ نجات و جهت تکمیل درمان به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج منتقل شدند.
وی بیان کرد: ۱۴ مسموم این دو حادثه با اقدام به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ یاسوج و اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس از سوی یک اورژانس دیگر و اقدامات درمانی لازم از مرگ حتمی نجات و برای تکمیل درمان به بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر انتقال یافتند.
قنبری اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۴ تاکنون ۴۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد دچار گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شده اند.
وی عنوان کرد: همگی این افراد گردشگر نوروزی هستند که با اقدام سریع و به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ یاسوج از مرگ نجات یافته اند.
قنبری ابراز داشت: به مسافران نوروزی و مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه می شود با توجه به سرد بودن هوا هنگام استفاده از وسایل گرمایشی مراقب بوده و نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیدار
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1