تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۸
کد مطلب : ۹۶۵۸۵

در باب سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛dolat-v-mlatاحسان دری
نام گذاری سال ۱۳۹۴ به نام «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» توسط رهبر معظم انقلاب قابل تأمل و برسی است. دولت به عنوان اصلی‌ترین قوه برای به حرکت درآوردن چرخ‌های زندگی مردم و کشور و تایین کننده سرنوشت یک کشور از مهمترین اجزای یک نظام محسوب می‌شود و اگر دولتی سست و بی‌اراده بر کشوری سرکار آید باعث نابودی و سخت شدن زندگی مردمان آن کشور خواهد شد. حمله به دولت‌ها و چوب لای چرخ دولت گذاشتن در کشور ما در همه دولت‌هایی که سرکار آمده است به روشی مرسوم و عادی تبدیل شده است و  یکی از دلایل ناکامی دولت‌ها در بوجود آوردن رفاه اجتماعی همین هم‌یاری نکردن جناح‌های سیاسی کشور با دولتی که بر خلاف دیدگاه‌های آنها بر سرکار آمده بوده است. دولت آقای حسن روحانی که بعد از شرایط سختی که دولت قبل بر کشور تحمیل کرد و انبوهی از مشکل در همه عرصه ها که بر کشور تحمیل شده بود بر سرکار آمده است از همان روز اول مورد حمله و انتقادهای تخریبی سیاسیونی که برای منافع حزبی خود دست به هر تخریبی میزنند مواجهه شده است و با حاشیه سازی و دلواپسی و نقدهای گاه غیرمنصفانه در پی گرفتنه توان و تمرکز دولت برای حل مشکلات کشور هستند. اینکه عده ای و تفکری با این ایده که تحمل نمیکند که حل شدنه مشکلات کشور و کاسته شدن از فشارهای اقتصادی که بر دوش مردم سنگینی میکند به اسم جناح مقابلش نوشته شود و در این راه سنگ اندازی می‌کند گناهی نابخشودنی و رفتاری غیر انسانی است. مقام معظم رهبری با هوشیاری با نامیدن این سال به «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» خواهان کاسته شدن فتیلیه تخریب و تهمت به دولت و دعوت از مردم و قوه مقننه و قضائیه به کمک کردن بیشتر به دولت در راه آبادانی کشور و برطرف کردن مشکلات مردم باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
درخواست کارکنان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از وزیر؛ در انتصاب مدیرکل تجدید نظر نمایید

به گزارش اتاق خبر خبرنما؛ جمعی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان با صدور نامه ای به وزیر راه و شهرسازی اعتراض خود را نسبت به تغییر مدیریت این اداره اعلام کردند. در این نامه که به امضای برخی از کارکنان اداره کل راه ...
به گزارش اتاق خبر خبرنما؛ جمعی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان با صدور نامه ای به وزیر راه و شهرسازی اعتراض خود را نسبت به تغییر مدیریت این اداره اعلام کردند.
در این نامه که به امضای برخی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات تابعه مستند شده است، کارکنان به خبرهای منتشر شده در خصوص تغییر مدیریت اداره راه و شهرسازی در فضای مجازی اشاره کرده و اظهار داشته اند: تغییر مدیریت اداره راه و شهرسازی و انتصاب آقای فدایی به عنون مدیرکل جدید که در خبرها عنوان شده مورد گلایه شدید کارکنان این اداره است.
کارکنان اداره کل راه و شهرسازی، غیر مرتبط بودن مدرک تحصیلی مدیرکل منصوب شده را وزنه سنگینی بر افکار مهندسین این اداره دانسته و عنوان داشته اند: مدرک معادل و فاقد ارتباط با راه و شهرسازی فرد منتصب شده مورد گلایه قرار دارد.
در این نامه از تهدید کارکنان اداره راهاه و شهرسازی به تحصن در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد و قول استاندار مبنی بر پیگیری در این خصوص اشاره شده و آمده است: در مقام دفاع از آقای جهانگیری( مدیرکل فعلی) نیستیم ولی ایشان در طول مدیریت خود موفق شده اند حقوق قانونی این اداره را که شش سال نزد مجریان عمرانی تضییع شده بود احیا نمایند که همین موضوع باعث شده کسانی که در خارج از اداره کل دستشان در دست درازی به بیت المال کوتاه شده است به تخریب ایشان بپردازند.
کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان در پایان این نامه از وزیر درخواست نموده اند در انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی با عنایات ویژه تجدید نظر نمایند.
دشت غم
Asia/Pacific Region
اوکی .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1