تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۹۵۵۶۵

زمزمه سیاست در امورات میراث فرهنگی و گردشگری

۸
۰
کبنا ؛
در آستانه نوروز بلاتکلیفی مدیریتی اداره گردشگری شهرستان گردشگری باشت به مسئله‌ای تبدیل شده است که باعث نگرانی بسیاری از افراد شده است و حال سوال این‌ است که مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری باشت کیست؟


به گزارش فارس از باشت، شهرستان باشت از جمله قطب‌های مهم گردشگری استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد بوده که دارای منابع طبیعی بکر و آثار باستانی بسیار همراه با فرهنگ‌های خاص به خود است و هر ساله شاهد حجم زیادی از مسافران و گردشگران به مناطق بکر می‌باشد.

حال در آستانه آغاز تعطیلات عید نوروز و سفرهای نوروزی هموطنان متولی گردشگری شهرستان باشت یعنی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد؛ بلاتکلیفی که قطعاً مشکلاتی را به‌وجود آورده و باعث ضربه به شهرستان گردشگر‌پذیر باشت در این ایام خواهد شد.

به گزارش فارس، پس از اینکه چند هفته پیش سوگلی صالحی رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع‌دستی و میراث فرهنگی شهرستان باشت در یک سانحه رانندگی به شدت مصدوم گردید و جایگاه مدیریتی وی در شهرستان باشت خالی شد.

اگر چه مدیریت اداره گردشگری باشت در حکم و کاغذ پر شده است و با صدور حکمی هم‌اکنون سرپرست کنونی اداره گردشگری گچساران سرپرست اداره گردشگری باشت نیز محسوب می‌شود اما در حقیقت خالی بوده و اداره گردشگری شهرستان باشت در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد.

و حال موضوعی که امیدواریم مدیران و مسئولان جوابگوی آن باشند این است که آیا یک مدیر قادر بوده دو اداره در دو شهرستان را به صورت همزمان اداره کند و این امر چگونه امکان دارد، در حالی که یک فرد در یک زمان تنها قادر به حضور در یک محل بوده و اداره دیگر خالی از مدیریت؟ و حال اینکه سرپرست اداره گردشگری باشت و گچساران هم‌اکنون در کدام محل مشغول به خدمت است؟

در پی این بلاتکلیفی که از صدور حکم سرپرستی برای سرپرست کنونی اداره گردشگری شهرستان گچساران به عنوان مسئول همان اداره در باشت آغاز شد زمزمه‌هایی مبنی بر سیاست‌بازی در امورات مربوط به این نهاد گردشگری است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
خانم صالحی خیلی خوب است خودش برمیگرده کارمندان هم موظف به انجام وظیفه شان هستند منتظر خانم صالحی هستیم
محمدنبی علی پور
Iran, Islamic Republic of
باقری نه مدیریت داره نه سیاست. فقط واسه دیکته نوشتن خوبه.
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
اهل باشت
Iran, Islamic Republic of
بود ونبود...در باشت زیاد توفیری نمی کند،همچنان کارشناس برجسته وتوانای ان اداره به نا م اقای خردمند کارها را انجام می دهندواز تلاشهای دلسوزانه اقای خردمند در میراث فرهنگی و گردشگری باشت بسیار تشکر می کنیم،چون ایشان مرتب پیگیر امورات اداره به ویژه خدمات دهی به مسافران نوروزی در سال ۹۴ می باشند و مرتب در حال پیگیری مشکلات منطقه شلال دون و سایر منطق گردشگری در این ایام هستند.
aaaaaa
Iran, Islamic Republic of
حتماٌ برمی گردد حیف مدیران نمونه تاجگردون وشما که به نام باشت حرف زدی.خودتان بهتر میدانید فقط خردمند میتواند مشکل باشت راحل کند نه ای مدیران بی برنامه تاج
حیدر
Iran, Islamic Republic of
به آقای خردمند بگودید مگر دوره قبل هم سیاست بازی بود















چرا
احمد
Iran, Islamic Republic of
خردمند وظیفش هست که کارها را پیگیری کنه و در ضمن اگه مالی بود تو دوره خودش مقام میگرفت .الان هم بهتره به کارهاش برسه وگرنه ...
آرمین
Iran, Islamic Republic of
زنده باد قبادی در گردشگری استان
Iran, Islamic Republic of
باقری همان باقری بودکه درشورای شهرشده بودآلت دست دهرابپورپایداری حالاشده اصلاح طلب انصافا ایشان لیاقت این جایگاه راندارداولاترسوست دودمامنفعت طلبه سومااصلاحاتی نیست نشان به آن نشان که موقع زندانی اصلاح طلبان ایشان گوشیش راخاموش وحتی حاضربه هیچ گونه همکاری نشدهیچ نامه ای راهم امضاء نکرد.ای روحانی این خیانته خیانت به اصلاح طلبان خیانت
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1