تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۹۵۰۲۷

دهبانی‌پور: دخالت‌های زیاد مانع نتیجه کار فرهنگی می‌شود

۵
۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست صمیمی با صنف‌های مختلف حوزه فرهنگ و هنر گچساران، اظهار کرد: حوزه فرهنگ رابطه ملموس و محسوس و تنگاتنگی با حوزه اقتصاد و سیاست دارد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، رضا دهبانی‌پور با بیان اینکه اساس و تحول هر اجتماع و هر جامعه‌ای فرهنگ است، افزود: اگر فرهنگ در یک جامعه بوجود بیاید، اقتصادش رونق می‎گیرد و سیاستش قدرتمند می‌شود.
وی تصریح کرد: آمده‌ام بیشتر بشنوم و اگر بتوانم در این عرصه‌ای که قدم گذشته‌ام با تلاش و با کمک اهالی فرهنگ و هنر حل معما به‌ کنم.
دهبانی‌پور با اشاره به اینکه فرهنگ مقوله‌ای است که پرداختن به آن باید بوسیله اهلش انجام بگیرد تا ساز و کارش مشخص گردد، افزود: متولیان فرهنگ متعدد هستند و دخالت‌های زیادی در این حوزه می‌شود که اگر گاها نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود بر اثر متولیان زیاد در این حوزه است و شاید بتوان گفت که فرهنگ و ارشاد اسلامی به عبارتی کمترین وظیفه را در این مقوله دارد یا بهتر بگوییم فقط اسم و عنوانش را دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به توانمندی، استعدادها، خلاقیت‌ها، شوق و ذوق‌های هنرمندان گچسلرانی اشاره کرد و گفت: گچساران دارای پیشین فرهنگی غنی است و این زبانزده همه می‌باشد، که امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی استعدادهای هنری در این شهر فرهنگی باشیم.
IMG_1473 IMG_1477 IMG_1481 IMG_1486 IMG_1488 IMG_1490 IMG_1494 IMG_1496 IMG_1501 IMG_1503 IMG_1504 IMG_1506 IMG_1508 IMG_1509
 
IMG_1510
--------------------------------------------
گزارش و عکس: حبیب الله قلندری
--------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

هنردوست
Iran, Islamic Republic of
بقیه هنرمندان کجایند؟!!! مخصوصا هنرمندان قدیمی شهر هنرمندان عرصه موسیقی !!! که سالیان زیادی برای این شهر زحمت کشیدند درشادی ودرغم مردم شریک بودندودرمحضرمسئولان نظام ریاست محترم جمهوری و... اجراها داشته اندوبه قول معروف خاک سن خورده اند... چرادعوت نشدند چرامنزوی وبه فراموشی سپرده شده اند این است حال واحوال هنرمندان پیشکسوت وقدیمی گچساران مگراداره ارشادمتولی هنرمندان نیست!!! چراهنرمندان قدیمی شهر که ازسرمایه های این منطقه هستندموردبی لطفی وبی مهری قرارگرفته اند! چرانباید سراغی ازآنهاگرفته شود چرانباید یک لیست یاآماری ازبچه های هنری قدیم دردست باشدکه حداقل آنهاهم دلگرم شوندکه بله اداره ای هم هست که به احترام زحمات گذشتشان ازآنهایادکندوشایدتقدیرخشک وخالی...!
لطفاهنرمندان قدیمی شهردرعرصه نمایش-موسیقی وسرودهای انقلابی وحتی خطاطان ونقاشان و... رادریابید . . . !
فقط به آنها بگویند *یادمان هست* کفایت می کند وخوشحال می شوند . . . ! لطفا"
خاله‌ننه
Iran, Islamic Republic of
ننه‌چه‌فکرمیکردیم‌ننه‌جون‌وچیشدانگاراین‌خلق‌اله‌هم‌اصولگرایندهم‌اصلاحاتی‌بادیدن‌این‌عکسهاننه‌جون‌هیچ‌تغییری‌حاصل‌نخواهدشد‌.بماندننه‌منم‌ازاین‌ببعدهم‌اصول‌گرام‌هم‌اصلاحاتی‌شایدفرجی‌شودننه‌جان
وووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی
Iran, Islamic Republic of
همه جا مجری شدن زیاد خوب نیست . یعنی کسی نیست بهش بگه اینجوری خراب میشه
هنردوست
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز چرامطلب ونظر مارادرموردهنرمندان قدیمی شهر منعکس نکردی؟؟؟همیشه نظرات ماراآشکارمیکردی چی شداین دفعه آنرا تماما"سانسورکردی؟ این بارخوشتان نیامد؟شماکه رسانه خوب ومردمی هستید.لطفا" ظاهرش کنید.
هنردوست
Iran, Islamic Republic of
تشکروسپاس ازکبنای عزیزو همه بچه های زحمتکش آن.
خداقوت
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1