تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۹۲۷۶۰

دعوت کانون هواداران نفت گچساران برای حضور مردم در ورزشگاه

۴
۰
کبنا ؛
IMG_0341naftکانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در پیامی که یک نسخه از آن به کبنا نیوز ارسال شده است از مردم و اهالی ورزش در گچساران خواسته است در بازی امروز حضوری فعال داشته باشندمتن کامل این بیانیه در زیر می  آید؛


هم اینک که تنها نماینده فوتبال استان سرسبزمان کهگیلویه و بویراحمد دوران سختی را پشت سر می گذارد، همانند گذشته فعل خواستن را صرف خواهیم کرد و برای دفاع از نام استان مان حمایت خود  از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اعلام می داریم.



همچنین از کلیه مردم فهیم و هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد دعوت می کنیم تا با حضور خود در استادیوم شهدای نفت گچساران، با تشویق های خود این تیم را در جهت پیروزی مقابل تیم اصفهانی گیتی پسند کمک کنند.

حضور شما مردم صبور و قهرمان گچساران در سرما و گرما و حمایت از تنها نماینده فوتبال این استان در جام آزادگان بر همگان ثابت شده است و همین امر ما را برآن داشته تا در این روزهای سخت تنها با اتکا به عنایت پروردگار و حمایت شما مردم غیرتمند و فوتبالدوست در حفظ جایگاه فوتبال گچساران قدم موثری برداشته باشیم.

بی شک مردم قدر شناس گچساران به خوبی می دانند که این تیم به عنوان یکی از سرمایه های ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد در جهت رشد و تعالی جوانان فوتبال دوست و معرفی استعدادهای این رشته ورزشی به فوتبال کشور نقش خود را تاکنون به خوبی ایفا کرده است.

همگان باید بدانند که بازی کردن مقابل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در استادیوم نفت این شهر برای هیچ یک از حریفان این تیم کار ساده ای نبوده و این تنها به واسطه وحدت و یکدلی تماشاگران بی نظیر گچسارانی میسر شده است.

در این مجال با تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه که همواره در راستای وظیفه خطیر اطلاع رسانی خود ورزش و خاصه فوتبال را مورد لطف و توجه خود قرارداده اند، تقاضا داریم جهت حمایت ویژه رسانه ای در این شرایط حساس به کمک مردم با تعصب گچساران بشتابند.

کانون هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران که طی این مدت همواره در کنار این تیم سعی بر ایجاد آرامش و حمایت داشته است در ادامه مسابقات این فصل جام آزادگان نیز با اتکا بر حضور گسترده مردم و هواداران در ورزشگاه، ذره ای از وظیفه اصلی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

امید است با عنایت پروردگار متعال و دعای خیر مردم شهید پرور شهرمان و همچنین توان و تجربه بازیکنان و کادر فنی، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران این شرایط سخت را با موفقیت و سربلندی پشت سر بگذارد و به روزهای اوج و تعالی فوتبال در این خطه زرخیز باز گردد.

بی صبرانه مشتاق حضور گرم عموم مردم و هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در روز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۳ ساعت ۱۴:۴۵ دراستادیوم شهدای صنعت نفت هستیم.

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران

نام شما

آدرس ايميل شما

به اميدموفقيت نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
نوجوانان نفت وگاز گچساران زانوی غم بغل گرفتند .

سایت پایه - سرپرست تیم نفت و گچساران از رای کمیته استیناف ابراز ناراضی کرد.

به گزارش سایت تخصصی فوتبال پایه ایران محمدرضا یزدان شناس در این خصوص گفت: متاسفانه پس از حدود دو ماه کمیته استیناف فدراسیون، اشتباه کمیته انضباطی را در مورد رای صادره بین تیمهای نوجوانان برق شیراز و حافظ شیراز را برخلاف آیین نامه انضباطی تایید کرد تا مانع صعود تیم نفت وگاز گچساران شود.

وی ادامه داد: قبلا این دو تیم در هفته اول لیگ نوجوانان به تساوی ۲-۲رسیده بودند. بعد از هفته دهم واتمام بازیها وطبق یک رای عجیب نتیجه این بازی۳برصفر به سود حافظ اعلام می گردد.به طوری که این رای از دید آقای عبدی مسئول برگزاری مسابقات هم پنهان مانده بود.

وی تصریح کرد: پس از پیگیری های متعدد و عقب افتادن ادامه بازیهای تمامی بازیها نوجوانان ایران رای استیناف مجددا به ضرر نفت وگاز ابلاغ می شود تا فوتبال ایران به شکل عجیبی وارد چالش گردد.به گفته تمام کارشناسان حقوقی فوتبال منجمله استاد برجسته فوتبال ایران آقای هوشنگ نصیر زاده مسئول تدوین مقررات فدراسیون نبایستی نتیجه آن بازی تغییر می کرد.ولی متاسفانه این اتفاق عجیب و نادر رخ داد تا دیگر کسی به فکر فوتبال پاک نباشد.

یزدان شناس در پایان گفت: نوجوانان نفت وگاز گچساران زانوی غم بغل گرفتند و کسی فریادرس آنها نیست. دیگر چگونه می توان فوتبال بازی کرد و با کدامین امنیت وعدالت؟!! چرا رای هفته اول مسابقات را بعد از اتمام مسابقات اعلام می کنند؟ چرا قبل از بازی حساس تیم ما با حافظ شیراز کسی نگفت که شما چه نتیجه ای باید کسب کنید تا صعود کنید وما یک تساوی می خواستیم که صعود کنیم که آن را هم بدست آوردیم؟؟! حتی بعد از بازی من ازآقای عبدی سوال کردم که مگه چنین رایی داده اند آقای عبدی هم اظهار بی اطلاعی نمود. فوتبال ایران به کدام سو می رود؟

.....به امید اینکه امروز با حمایت مردم گیتی پسند شکست سنگینی را متحمل شود.
به كدامين گناه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رای کمیته استیناف اشک بازیکنان معصوم ما را درآورد .

سایت پایه - سرمربی نوجوانان نفت و گاز گچساران در مورد رای کمیته استیناف صحبت کرد.

به گزارش سایت تخصصی فوتبال ایران حسن کیامرثی پس از صدور رای کمیته استیناف که باعث صعود تیم حافظ و عدم صعود تیم نفت و گاز گچساران به مرحله دوم لیگ برتر نوجوانان کشور شد گفت: متاسفانه کمیته استیناف بدون در نظر گرفتن آیین نامه مسابقات(ماده ۸۶)وبی اعتنایی به توصیه های آقای هوشنگ نصیرزاده مسئول تدوین مقررات فدراسیون فوتبال ایران که صراحتا معتقد بود نتیجه بازی نباید تغییر کند، سرانجام رایی صادر کرد که منجر به حذف تیم نفت و گاز گچساران به مرحله دوم مسابقات شد.

وی ادامه داد: این رای اشک بازیکنان معصوم ما را در آورد نمی دانم جواب این بچه ها را چه کسی باید بدهد فقط به خدا پناه می بریم زیرا خدا وند از حق خود می گذرد اما از حق الناس نمی گذرد.کیامرثی در پایان گفت: اگر رضای خدا دراین رای دیده شده از خداوند عمر پر برکت برایشان آرزو دارم، اما اگر رضای خدا نا دیده گرفته شده باشد آنها را به خدا می سپارم.
...
Iran, Islamic Republic of
حاضرم قسم بخورم خادمی تو این متن رو ننوشتی
به جای .. کردن خودت بیا ...مردم رو بده
محمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت اول : لطفا از دکتر تاجگردون هر جه سریعتر بخواین که با رییس فدراسیون فوتبال صحبت کنه و مشکل رو برطرف کنه. و در صورت اینکه مشکل رفع نشد از طریق سازمان بازرسی یا دیوان عدالت اداری پیگیری کنید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1