تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۹۱۱۳۲

نگرانی مدیرکل از واگذاری اماکن گردشگری بین راهی

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با موضوع ساماندهی خدمات سفر در نوروز سال ۹۴، با تأکید بر رفع مشکلات استان در حوزه گردشگری، اظهار کرد: خدمت‌رسانی سفر به مسافرین تنها مختص ایام نوروز نیست بلکه مربوط به ایام سال است که انتظار می‌رود دستگاه‌ها در طول سال به ارائه خدمات مطلوب و مناسب بپردازند.IMG_1623

محمود باقری با ابراز نگرانی از واگذاری امکان بین راهی به بخش خصوصی اظهار داشت: هر ساله در اماکن گردشگری بین راهی دولت هزینه زیادی را متحمل می‌شود ولی متاسفانه بدلیل اینکه هیچ دستگاه یا بخش خصوصی که ما این زیرساخت‌ها را به آنها تحویل بدیم، نیست.

باقری تصریح کرد: سیاست سازمان گردشگری کشور این است که زیر ساخت‌ها را آماده کند و بخش خصوصی واگذار کند و ما باید در استان این امرا محقق سازیم.

وی از فرمانداران و شهرداران خواست تا در نگهداری امکان بین راهی با میراث فرهنگی همکاری و همیاری داشته باشند.

دبیر کار گروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانه‌های مسافر توسط شهرداری ساماندهی می‌شوند، بیان کرد: در مسیر جاده یاسوج ـ بابامیدان، کیوسک‌ها و آلاچیق‌هایی بدون هیچ نظارتی به‌صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند که نیاز است این کیوسک‌ها توسط شهرداری و همچنین راه و شهرسازی ساماندهی شوند.

وی نبود و یا کمبود سرویس‌های بهداشتی را از جمله مشکلات مسافرین در ایام نوروز دانست و گفت: مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان برای احداث سرویس‌های بهداشتی اعتبار در نظر گرفته شده که قبل از ایام نوروز سرویس‌های جدید ساخته شود.

این مسئول به تشکیل کمیته‌های ۹گانه ستاد خدمات نوروزی اشاره کرد و افزود: اعضای این کمیته‌ها در رفع مشکلات مسافرین در ایام نوروز نهایت تلاش خود را انجام دهند و ما را در این خصوص کمک و یاری کنند.

باقری تصریح کرد: کمیته خدمات و حمل و نقل با محوریت اداره کل حمل و نقل، کمیته امداد و نجات با جمعیت هلال‌احمر استان، کمیته خدمات اسکان و رفاه با محوریت آموزش و پرورش، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی پلیس‌راه استان، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با محوریت شهرداری، کمیته نظارت و تنظیم بازار صنعت، معدن و تجارت، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت استانداری، خدمات بهداشتی و سلامت با محوریت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و کمیته آمار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اعضای ستاد خدمات نوروزی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پایان از خدمات نیروی انتظامی، پلیس‌راه، اورژانس و هلال‌احمر در ارائه خدمات مطلوب در نوروز سال ۹۳ تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
چند درصد میباشد
meysam
United States
تقدیر وتشکر از جناب مهندس باقری مدیرکل خوب و زحمت کش اداره کل میراث فرهنگی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1