تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۹۰۵۵۹

رئیس هیئت کمان کهگیلویه و بویراحمد تهدید به مرگ شد

۳
۰
کبنا ؛تهدید به قتل یکی از اعضا شب قبل از برگزاری مجمع؛ گفتند بلایی سرت می‌آوریم که آرزوی مرگ کنی
رئیس هیئت تیراندازی با کمان کهکیلویه و بویراحمد گفت: فردی ناشناس با من تماس گرفت و من را تهدید به قتل کرد و گفت «با چاقو تو را می‌کُشم و بلایی سرت می‌آورم که آرزوی مرگ کنی».
به گزارش کبنا نیوز، خسرو روایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در خصوص اتفاقات قبل از مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان و برخی حواشی آن عنوان کرد: صحبت‌های شجاعی قبل از آمدن ما به تهران و برگزاری مجمع کاملا تهدید آمیز بود و می‌گفت من می‌توانم شما را از هیئت استان کهکیلویه و بویراحمد بردارم و مدیر کل استان هم گفته که قصد برکناری شما را دارد در حالی که این تهدیدها اصلا درست نبود.
وی افزود: پس از اینکه به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شدم شجاعی ۴ ماه برای من حکم نزد به بهانه اینکه اعلام رسمی در روزنامه نشده بود. مدیرکل استان این موضوع را با ارسال نامه‌ای به بازرسی وزارت ورزش، دفتر مشترک فدراسیون‌ها و معاونت قهرمانی وزارت ورزش پیگیری کرد. من تک کاندیدای انتخابات بودم اما شجاعی نمی‌خواست برای من حکم بزند و بعد از اینکه اعلام رسمی در روزنامه شد دیدیم که باز هم کسی جز من ثبت نام کرد و بالاخره بعد از این همه تاخیر او برای من حکم صادر کرد و تاریخ آغاز کار من را در این حکم مربوط به همان ۴ ماه قبل زد.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان کهکیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از آنجایی که من در مجمع فدراسیون در مشهد اعتراضاتی را انجام داده بودم قبل از مجمع سالانه شجاعی به مدیر کل استان نامه زده بود «روایی» به تهران نیاید و حتی گفته بود که نامه درخواست مجمع فوق العاده‌ای که به وزارت ارسال کردیم را پس بگیریم و از او عذرخواهی کنم اما من این شرایط را قبول نکردم و به تهران آمدم. شجاعی حتی تجهیزاتی که قرار بود به هیئت ما بدهد را نیز نداد.
وی گفت: وقتی به تهران آمدم حاجی آبادی، رئیس هیئت استان مرکزی کنار بود و دید که تماسی با من گرفته شد  که در آن تماس فردی ناشناس به من گفت: « حالا یک یاسوجی می‌خواهد رئیس یک فدراسیون ورزشی را عوض کند؟» و بعد از آن من را تهدید به قتل کرد و گفت «با چاقو تو را می‌کُشم و بلایی سرت می‌آورم که آرزوی مرگ کنی». این اتفاقات ادامه داشت و حتی شجاعی نیز در جلسه با اعضای مجمع گفت «به شما چه ربطی دارد که من دوشغله هستم».
روایی به نامه ارسالی توسط ۱۵ نفر از اعضای مجمع به وزارت ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: ما تنها در نامه خود از وزارت ورزش خواسته بودیم تا هرچه زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود و اگر وزیر می‌گفت که شجاعی بماند ما هیچ حرفی نمی‌زدیم و تنها می‌خواستیم فدراسیون از بلاتکلیفی نجات پیدا کند.
وی یادآور شد: من تمام گزارش این تهدیدات را به مراجع ذی صلاح اعلام کردم تا اگر بلایی سرم آمد همه بدانند که ریشه اتفاق در کجا بوده است.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان کهکیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در روز مجمع زمانی که شعبانی‌بهار گفت که شجاعی دوشغله است ما هم حرفی نزدیم. برخی روسای هیئت‌ها احتیاط کردند و اگر رای‌گیری مخفیانه بود راحت‌تر می‌توانستند نظرات خود را اعلام کنند.
رئیس هیات تیروکمان مرکزی: من شاهد تهدید روایی بودم/ اختلافات خانوادگی است
رئیس هیات تیروکمان مرکزی با تایید صحبت های روایی رئیس هیات کهگیلویه و بویر احمد در مورد تهدید به مرگ خود گفت: مشخص نشد این تهدید از سوی چه کسانی بوده است.
غلامعباس حاجی آبادی رئیس هیات تیروکمان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد حواشی مجمع سالیانه تیروکمان توضیح داد: من در زمان تماسی که با روایی گرفته شد، کنار وی حضور داشتم و حتی شب همان روز قضیه را به شجاعی رئیس فدراسیون گفتم. شجاعی هم تاکید کرد که این جریان از طرف فدراسیون نبود و احتمال دارد به خاطر خراب کردن کار ما پیش آمده باشد.
وی ادامه داد: در هر حال معلوم نیست که تماس از طرف چه کسی است. در رأس ماجراها پورکریمی و روایی قرار دارند که مدتی هم مشکلاتی با فدراسیون داشتند اما این مشکلات حل شد.
حاجی آبادی هم نامه ۱۵ نفر به وزارت ورزش را تایید کرد و گفت: چند استان به خاطر اینکه مجمع زودتر برگزار شود به وزارت ورزش نامه نوشتند. قطعا شجاعی هم از این موضوع ناراحت می شود اما تمام این مسائل، اختلافات خانوادگی است و نباید به آن دامن زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
گپ مفت ایزنه
مهمان
Iran, Islamic Republic of
روایی رفتاراش خیلی بچه گونه ست!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
این استان هیچ تیراندازی ندارد. و هیچ اقدامی از طرف رییس هیات جهت اوردن یک مربی خوب یا تیرانداز خوب از استانهای همجوار مثل فارس و اصفهان جهت یادگیری انجام نداده . چون این رشته تنها راه یادگیری ان تیر زدن با تیراندازان سطح بالا میباشد.... کلا تعطیله و من خودم چند بار مراجعه کردم ولی هر بار جواب سربالا به من دادند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1