تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۸۸۹۶۸

میرحسین‌موسوی از سال ۸۵ در فکر براندازی نظام بود

۳۷
۰
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت: موسوی از سال ۸۵ در فکر براندازی نظام بود.
به گزارش کبنا نیوز، ستار هدایت‌خواه شامگاه دوشنبه در مراسم گفتمان انقلاب اسلامی، رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب با بیان این‌که آنچه به عنوان انقلاب اسلامی اتفاق افتاده، تحقق اراده الهی بوده است، اظهار کرد: هر کسی، جریانی در هر کجای دنیا قصد تعریف نسبت خود با حق و باطل را داشته باشد باید نسبت خود را با انقلاب اسلامی مشخص کند.
IMG_8974
وی افرود: هر کسی قصد تکامل انسانی داشته باشد باید به انقلاب اسلامی پیوند برقرار کند و هرکسی از انقلاب اسلامی جدا شود دچار ریزش روحی و سقوط معنوی و انسانی می‌شود.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس با تشریح ملاک‌های رویش و ریزش در انقلاب اسلامی، توانایی و کارآمدی ظرفیت تفکر دینی و شیعی برای تمدن‌سازی و اداره جامعه در سطح جهان را یکی از معیارهای رویش انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر کسی باور داشته باشد دین و تفکر شیعی قدرت اداره جامعه را ندارد در عبودیت خداوند شک کرده است.
هدایت‌خواه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه پایان تفکر سکولاریسم حاکم بر جهان بود، اظهار کرد: بعضی از اندیشمندان غربی مرگ خداوند را اعلام کرده بودند به معنای اینکه خداوند در اداره این جهان نقشی ایفا نمی‌کند یعنی بشر به خداوند نیاز ندارد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه پایان تفکر حاکم بر غرب بود، تصریح کرد: عظمت انقلاب اسلامی در این بود که مسیر تاریخ بشریت که به سمت دوری از دین و ارزش‌های الهی سیر می کرد را تغییر داد.
تفکر صادرکننده مجوز خوانندگی زن در داخل کشور از ریزش‌های انقلاب است
هدایت‌خواه افزود: ریزش‌ها افراد و جریاناتی هستند که در داخل کشور فکر می‌کنند باید با ساز و کارهای غربی جامعه را اداره کرد هنوز خودشان را در میان تمدن تفکر لیبرال دمکراسی غرب تعریف می‌کنند
نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر کنونی داخل کشور که خودش را در ذیل تمدن و ساز و کارهای غربی، اقتصاد، سیاست غربی سکولاریستی تعریف می‌کند و مجوز خوانندگی زن و افراد را صادر می‌کند با انقلاب اسلامی مناسبت ندارد و این جز ریزش انقلاب اسلامی است.
هدایت‌خواه یادآور با بیان این‌که ملاک و مبنای دوم برای گفتمان امام و انقلاب رسالت جهانی و مأموریت در همه مناسبت کلی در جهان عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی آمده تا مناسبات ظالمانه عالم را از بین ببرد و این مأموریت تنها منحصر به ایران نبوده و آن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام در همه ممالک جهان و زمینه‌سازی برای حکومت جهانی امام عصر (عج) است.
وی با بیان این‌که امام راحل فرمودند انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب اسلامی جهان به پرچم‌داری امام (عج) است، تأکید کرد: تفکری که امروز اعتقاد بر حضور در آمریکای لاتین، فلسطین لبنان و یمن دارد، تفکر انقلاب اسلامی است و رویش‌زا است.
هدایت‌خواه افزود: شعار و تفکر نه غزه نه لبنان با تفکر انقلاب اسلامی سنخیتی ندارد انقلاب اسلامی ماهیتا نمی‌تواند به آنچه در جهان کنونی و مستضعفان می‌گذرد بی‌تفاوت باشد.
پذیرندگان آمریکا به عنوان کدخدای جهان با انقلاب اسلامی سنخیتی ندارند
نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که انقلاب اسلامی بر اساس نگاه قرآنی شکل‌ گرفته است، عنوان کرد: تفکری که آمریکا و مستکبران را به عنوان کدخدای عالم پذیرفته و تفکری که با مصاحبه با نشریه آمریکایی می‌گوید ما دیگر آمریکا را شیطان بزرگ نمی‌دانیم با انقلاب اسلامی سازگاری نداشته و از ریزش‌های انقلاب به شمار می‌رود.
هدایت‌خواه در بخش دیگری از سخنان اصل ولایت‌مداری را مهم‌ترین اصل گفتمان انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: ولایت حاکمیت شخص و فرد نبوده و به معنای سرپرستی جامعه با ساز و کارهای الهی بوده و از نظر عملی مصداق اراده خداوند است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان پس از ناامیدی و شکست در جنگ هشت‌ساله همچنین ثبات کشور بعد از رحلت امام با جانشینی مقام معظم رهبری به فکر راهکار جدیدی علیه انقلاب افتادند، گفت: آنها به جنگ نرم روی آوردند و از عوامل خود در درون نظام نیز کمک گرفتند.
فتنه ۸۸ از ۲۰ سال پیش طراحی شده بود
هدایت‌خواه افزود: فتنه ۸۸ فتنه بزرگی که آمریکایی‌ها آن را تعریف کردند از ۲۰ سال پیش کلید کلید زده شد و مربوط به چند ماه نزدیک انتخابات نبود.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد در مجلس ادامه داد: دشمنان با تشکیل اتاق‌های فکر و تصویب جنگ نرم اقدام به تشکیل معادل اتاق های فکر خود با استفاده از عوامل داخلی کردند.
هدایت‌خواه با بیان اینکه نخستین مانیفست براندازی نظام انقلاب اسلامی در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری دوران آقای هاشمی‌رفسنجانی بود، اظهار کرد: در این مرکز افرادی از جمله سیدمحمد خوئینی‌ها، عباس عبدی و اکبر گنجی حضور داشتند.
وی تشکیل حزب حلقه کیان را دومین مانیفست براندازی نظام انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این تشکل افرادی که در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری بودند حضور داشتند.
هدایت‌خواه افزود: بعضی بر این باور هستند که میرحسن موسوی در این مدت بیکار نشسته بود ولی در ماجرای فتنه ۸۸ در ویلای رئیس انتخاباتی وی اسنادی کشف شد که از سال ۸۳ تحت عنوان جمعیت تولید و تعاون اسلامی با ماهیت براندازی نظام تنظیم و تعریف شده بود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس با بیان اینکه میرحسین موسوی و دیگر عوامل از سال ۸۵ در فکر براندازی نظام بودند، تأکید کرد: آنها معتقد بودند که با بازتولید انقلاب اسلامی نمی‌شود کشور و مشکلات را حل کرد.
هدایت‌خواه خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم خود را انقلابی تعریف کنیم که بر اصول انقلاب خودآگاه و برباورها، آرمان‌ها و الهی بودن و مظهر اراده بودن انقلاب اسلامی باور و اعتقاد داشته باشیم./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت خواه امثال شما ها با این تفکرات غلطتان مردم را از نظام بدبین میکنید اگر موسوی از ۲۰سال پیش به فکر بر اندازی بودند چرا گذاشتند تآیید بشه که این همه امثال شماهها دم از فتنه وبر اندازی میزنید
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
میرحسین یک سید و سید زاده است.درپیشگاه خداوند جوابگوی تمامی این تهمتها خواهید بود.برای اینکه خود بدرخشید دیگری را بی فروغ نکنید.
دهدشت 2015
Iran, Islamic Republic of
استاد حرف شما نه مستند است و نه خریداری دارد . آقای روحانی در مناظره خود فرمودند دولت های اروپایی مستقل نیستند و می بایست با کد خدای خودشان که امریکا باشد مشورت و کسب تکلیف کنند پس ما ترجیح می دهیم مستقیم با کد خدایشان وارد مذاکره شویم و هیچ وقت نگفتند که امریکا کد خدای ما می باشد . (کارشناس ارشد مسائل دینی) شما که ادعای اعتقاد به اسلام دارید چرا حرف کذب می زنید این جملات را که تمام مردم ایران شنیدند
Iran, Islamic Republic of
اولا سکولاریزم به معنی نفی خداوند نیست و تفکر سکولاریزم هیچگونه تضادی با دین ندارد دوما ما چقدر بدبختیم که یه اینچنین فردی با این فکر تنگ و دگماتیسمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلسمون بوده سوما اگر شما عین حق هستی چرا با دست رد مردم پس رفتی چهارما نمیدونم اگر روزنامه کیهان نبود که به زمین وزمان افترا بزنه شما میخواستی حرفهای کی رو تکرار کنی؟و.......
تقی
عموجونخوت دست وسرمو وردار همه چینه غارت کردید ملته بیچاره کردید وگوسنی موردیم
ه.زندی
Europe
کی اینو راه داده تو شهر گچساران .بعد از بلا اومدن گند دولت قبلی روشون میشه تو انظار عموم ظاهر بشن
ندای ندبه
Iran, Islamic Republic of
درود خدابرشما یارراستین امام
باشت
Iran, Islamic Republic of
جمع کن عامو
بهلول
Iran, Islamic Republic of
باز هم چرت و پرت و توهم . تا حالا میگفتند فتنه از سال ۸۸ شروع شده حالا این آقا بیست سال آن را برده عقب . همین نشون میده که هدایتخواه و همفکرانش از قدیم الایام با میر عزیز و دلبند ما دشمنی داشته اند . آقای هدایتخواه شما که معتقدید اصلاحطلبان (بقول شما فتنه گران) مرده اند پس چرا شب و روز علیه آنها حرف میزنی .
آقای هدایتخواه برو ب....
میهمان
Iran, Islamic Republic of
ارزش کامنت گذاشتن برای صحبت های کسی که هویت ندارد وجودندارد .
عین-قاف
United States
ستار جان!

هیس!

مهره های سوخته که دیگه حرف نمیزنن!

اون مرد دیگه رفته...

الکی دست و پا نزن
هومون
Iran, Islamic Republic of
دست از سر کچل ما بردار
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ازروی غرض سیاسی حرف نزنید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خداروسیاه کند کسانی را که سیاسی کاری میکنند .(ایت الله ملک حسینی )
اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
راستی جبهه پایداری کاندیدشان چقدر رای اورد؟؟؟ایا شما از رحیمی پول گرفته اید؟؟؟؟موسوی اگر چنین قصدی داشت ۸سال جنگ را اداره نمی کرد...وکسانی که به او نقد کردند ( امام در جواب فرمودند مخالفان شما نمی توانند یک نانوائی را اداره کنند چه برسد به دولت؟؟؟؟؟؟؟
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کن بساطتو. فکر می کنی مردم حالو هستن و تو میتونی اونارو فریب بدی.
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
همیشه تو توهم بودی..همچنان افراطی هستی خیلی زیاد بسه دیگه..حلقه بر شماها روز ب روز تنگتر میشه مطمئن باش ره به جایی نمیبری.مردم اگاه شدن مگه۱۷۰نماینده یادت رفته ؟؟درضمن تو دیگه حق صحبت در مورد هاشمی و میرحسین را نداری..
باوی
Iran, Islamic Republic of
از حرفات حال ادم بهم میخوره..تو چطوری هاشمی و میرحسین را براندازان نظام میدانی؟؟یادت باشه خدایی هم هست....بابا مردم دیگه شماها را نمیخوان چرا متوجه نمیشین؟؟
آگاه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای هدایت خواه محور حرکت انقلاب را تفکر جبهه پایداری می داند نه اسلام و امام و رهبری . از نظر ایشان هر کس تفکر جبهه پایداری را نپذیرد از ریزش های انقلاب است! و این ظلم به اسلام و انقلاب و امام و رهبری انقلاب است .
تقوایی
Iran, Islamic Republic of
mmm کذاب
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش
ناصر
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دوستان شما در طول ۸سال کلا مملکت نابود کردین
بیدار
Iran, Islamic Republic of
این حرفها...ست آقای...تو که ادعا می کنی عین اسلامی چرا یه طرفه ... می گویی صحبت های امام رو درمورد میر حسین مطالعه کن اگر چه ...
کامران
Iran, Islamic Republic of
ان زمانی که سیلوها خالی شده بود ودیگر گندمی وجود نداشت موسوی درنزد خبرنگاران مجبور شد دروغ مصلحت امیز بگه.وگفت سیلوها پرازگندمند.چون زمان جنگ بود و نمی خواست روحیه مردم خراب بشه.حالا شما میگید موسوی ضد انقلاب وفتنه گر است.موسوی مورد تایید مردم است.شما بامردم نیستید.نظرسنجی بزارید.
بی ملاحظه
Iran, Islamic Republic of
در این جمله «اگر کسی باور داشته باشد دین و تفکر شیعی قدرت اداره جامعه را ندارد در عبودیت خداوند شک کرده است.»، منظور گوینده از «عبودیت»، «ربوبیت» بوده است. چون فکر نکنم آقای هدایتخواه خدا را عبد بداند!
منصف
United States
میگم تو از گفتن این ...جالت ،.ی اخه کیه که این حرفهای بی اساس را از تو گوش کنه ویا بپذیره
امیر
United States
خریدار این نظر شما فقط دوستان شما در جبهه پا یداریند وبس اگه میخای به واقعیت برسی نظر سنجی کنید
امین
Europe
بچه ... خت چه که پیل و رحیمی سی تبلیغاتت!!!!سی ریشش..
یک کتابخوان
Iran, Islamic Republic of
من این آدمو از نزدیک ندیدم ول ی... ازش بدم میاد از بس
نارگ
Iran, Islamic Republic of
دفاع شما از اتهام دریافت رشوه از طرف آقای رحیمی چیه؟ ؟؟!!! ایشالا رو سیاه تر میشید.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم ون خدا بهت عقل
موسوی
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه! فرض کنیم شما برای تمام ادعاهایتان سند داشته باشید. در حالیکه در طی این پنج سال بعد ۸۸، هیچکدام از این اسناد رو نشده است.

اما شما تکلیف را روشن کنید بالاخره این براندازی از سال ۸۵ بوده یا بیست سال قبل از ۸۸؟ این را برای ما روشن کنید.

اگر از بیست سال قبل بوده، چرا در طی این بیست سال دستگاه های امنیتی و حتی سپاه پاسداران و ... دخالت نکردند؟ این را روشن کنید.
نادر
Iran, Islamic Republic of
....
گمنام
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت نخواه اینقدر دروغ نباف اگه ۲۰ ساله که موسوی نقشه میکشه چطور اداره اطلاعات تو ی این ۲۰ سال نفهمید و برای ریاست جمهوری تایید شد قیامت باید جواب بدی ...............
رضا
Iran, Islamic Republic of
خطاب به"اصلاح طلبان"
یاد امام و سخن تاریخی ایشان در روز تاریخی ۲۲ بهمن گرامی که خطاب به... فرمودند:شما توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارید...
خوشحالم که گفتار امام فراموش نشده.ممنون از یادآوری شما..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شرم اوره اقای .تیوریسین. استغفار کن اگر قایل به تشرع هستی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1