تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : ۸۷۳۱۷

گرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف +عکس/ راز عجیب یک زن درباره شوهرش

۰
کبنا ؛فعالیت گروه تروریستی جدید در سوریه، کشف یک زندان مخفی داعش در بعقوبه عراق، هیچ تخلف و جرمی مرتکب نشدم، بدل خواننده لس آنجلسی در متروی تهران!+عکس، شاهکار معماری؛دستشویی در تراس!+عکس و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

به گزارش کبنا نیوز، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
فعالیت گروه تروریستی جدید در سوریه
به گزارش واحد مرکزی خبر، گروه تروریستی جدیدی به نام «جیش الجهاد» با حمایت کشورهای عربی و غربی و رژیم صهیونیستی در سوریه تشکیل شد.این گروه تروریستی، فعالیت های خود را در شهرهای درعا و القنیطره که در جنوب سوریه است متمرکز کرده است.گروه های تروریستی «لشکر ذوالنورین» که با حمایت های مالی قطر تشکیل شد ، «جنبش مجاهدی الشام» که مستقیما با عربستان در ارتباط است و «جبهه انقلابیون سوریه» به فرماندهی یک تبعه عربستانی به گروه تروریستی جیش الجهاد ملحق شده اند.همچنین گروهک «شباب اهل السلف» که افراد مسلح آن در اردوگاه عرعر عربستان آموزش نظامی دیده اند نیز به این گروه تروریستی پیوسته اند.این گروه تروریستی سه گروهک دیگر به نامهای «جند الاسلام» و «ابوبصیر» و «البنیان المرصوص» را در خود جای داده است.این سه گروهک تروریستی بطور مستقیم با دوحه و ریاض و تل آویو در ارتباطند.
هیچ تخلف و جرمی مرتکب نشدم
به گزارش مهر، سعید مرتضوی در پاسخ به اینکه یکی از اتهامات شما در بازپرسی و پرونده تامین اجتماعی این است که در دوران ۶ ماه مسئولیت خود در تامین اجتماعی حقوق برداشت کرده اید در حالی که با حکم دیوان عدالت اداری نمی توانستید مدیرعامل تامین اجتماعی باشید گفت: تنها چیزی که در پرونده تامین اجتماعی پس از یک سال نیم به آن رسیدند این است که بعد از حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر اینکه نمی توانم مدیرعامل تامین اجتماعی باشم من سرباز زده و ۶ ماه مدیرعامل بودم و برای همین برای من کیفرخواست صادر کردند چونکه حقوق ۶ ماهه ای که دریافت کردم تحصیل مال غیر و دخل و تصرف در وجوه سازمان محسوب می شود.وی افزود: پاسخ من به بازپرس این بود که وقتی دیوان عدالت اداری رای داد که نمی توانم دیگر مدیرعامل تامین اجتماعی باشم (به دلیل آنکه مدرک تحصیلی حقوق داشتم و مرتبط نبود) و رای را به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کرد وزیر وقت برای من ابلاغ سرپرستی سازمان تامین اجتماعی را صادر کرد و بر اساس قانون تامین اجتماعی بدون لحاظ مدرک تحصیلی وزیر می توانست ۶ ماه سرپرست تامین اجتماعی را انتخاب کند. من هم ۶ ماه سرپرست بودم و بعد از ۶ ماه دولت تغییر کرد و من رفتم.نکته قابل تامل این است که وزیر جدید آقای ربیعی بعد از من فردی را سرپرست سازمان تامین اجتماعی کرد که فوق لیسانس ادبیات فارسی بود.کشف یک زندان مخفی داعش در بعقوبه عراق
به گزارش ایرنا یک مقام امنیتی گفت: نیروی مشترک ارتش وپلیس حین انجام عملیات پیاده نظام در باغ های اطراف روستای خیلانیه در شهر مقدادیه واقع در ۳۵ کیلومتری شمال شرق بعقوبه توانستند یک زندان مخفی داعش با شمار زیادی زندانی در آن را کشف کنند.این منبع عراقی افزود: داعش ده‌ها تن از زندانیان خود را قبل از آزاد شدن روستاهای شمال مقدادیه از جمله خیلانیه را به مکان نامعلومی انتقال داد.وی تاکید کرد که تداوم عملیات جست وجوی زندانیان نزد داعش جهت مشخص شدن سرنوشت آنها منجر به کشف شماری اجساد شهروندان اعدام شده توسط داعش شد.نیروهای امنیتی استان دیاله ۱۰ روز قبل روستای خیلانیه را از چنگ داعش آزاد کرد.گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال شرقی عراق را به کنترل خود درآورده مرتکب جنایات زیادی شده است.
گرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس
به گزارش جام جم، اواخر دی امسال دختر چهارده ساله ای با تعطیل شدن مدرسه اش در یکی از محله های شهر قدس در غرب استان تهران غافل از سرنوشت شومی که در انتظارش بوده، به سمت خانه شان به راه افتاد که مرد جوانی راهش را سد کرد و با تهدید چاقو او را ربود. مرد شیطان صفت قربانی خود را به پارکی برد و پس از آزار و اذیت و سرقت طلاهای دختر جوان از محل گریخت.پس از شکایت دختر نوجوان و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران پلیس امنیت شهر قدس تحقیقات برای دستگیری مرد آدم ربا را آغاز کردند.همزمان با شروع تحقیقات روز بعد خانواده دختر نوجوان با طرح شکایت جدیدی اظهار کردند، متهم فراری با آنها تماس گرفته و تهدیدشان کرده اگر شکایت خود را پس نگیرند روی صورت دخترشان اسید می پاشد.کارآگاهان با دریافت این اطلاعات جستجوی گسترده ای را آغاز کردند تا این که به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد این متهم «هوشنگ» نام دارد و به گرگ شب معروف است. متهم از مجرمان سابقه دار بود که به خاطر جرائمش به گرگ شب معروف شده و باعث ترس قربانیان از شکایت شده بود.همزمان با شناسایی هویت آدم ربا، مدیر یک مدرسه دخترانه در شهر قدس با حضور در اداره پلیس امنیت عمومی این شهر اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد که نشان می داد متهمی که پلیس در تعقیبش است با چاقو به دختران این مدرسه حمله و برایشان ایجاد مزاحمت کرده است. همچنین با تعقیب یکی از دانش آموزان، او را ربوده و پس از آزار و اذیت و سرقت طلاهایش متواری شده است.سرانجام دو روز پیش ماموران مخفیگاه جدید متهم را شناسایی کردند، با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و متهم دستگیر شد.بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهر قدس در گفت وگو با جام جم اعلام کرد: متهم پس از روبه رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.
گرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکس
شاهکار معماری؛دستشویی در تراس!+عکس
گرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکس
شغل برادر اسماعیل هنیه در غزه+ عکس
بیسکوئیت فروشی برادر اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت حماس در بازار غزه
گرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکس
راز عجیب یک زن در باره شوهرش که ۱۷سال است آن را پنهان کرده
به گزارش خراسان، زن ۳۸ ساله در حالی که دستکش های سفید را از دستش خارج می کرد و زخم های رقت انگیز انگشتانش را به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری الهیه مشهد نشان می داد به بیان مهم ترین راز زندگی اش پرداخت و گفت: تنها دختر دیپلمه فامیل هستم و دو خواهر کوچک تر از خودم دارم. همه دخترهای فامیل هنوز به ۱۵ سالگی نرسیده ازدواج می کردند اما من ۲۱ سال داشتم و هنوز در منزل پدرم بودم. این موضوع برای خانواده ام به یک فاجعه تبدیل شده بود آن ها با نیش و کنایه از من می خواستند نزد فالگیر بروم تا شاید بختم باز شود و بتوانم ازدواج کنم.از سوی دیگر نیز مادرم نگران دو خواهرم بود که به خاطر ازدواج نکردن من در خانه مانده بودند آن روزها من در یک شرکت کار می کردم و درآمد خوبی هم داشتم تا این که سر و کله اولین خواستگار پیدا شد. خانواده ام که ذوق زده شده بودند بدون کمترین تحقیقی فقط به خاطر این که دایی او پولدار و سرشناس بود، مرا به عقد «قادر» درآوردند.من لباس سپید عروس را نه به خاطر آرزوهای خودم بلکه برای هزار دلیلی که خانواده ام داشتند، به تن کردم و به این ترتیب تن به ازدواج با قادر دادم اما تنها سه شب از ازدواجمان می گذشت که متوجه فاجعه زندگی ام شدم. همسرم شب ادراری زیادی داشت و آن ها این موضوع را از همه پنهان کرده بودند. آن روز قادر جلویم زانو زد و در حالی که دست هایم را محکم در دستانش می فشرد با التماس از من خواست تا در این باره به کسی چیزی نگویم.گریه ها و التماس هایش باعث شد دلم به حالش بسوزد و من هم این موضوع را ۱۷ سال از همه پنهان کردم اما دیگر از این همه شست وشو و سختی زندگی خسته شده ام همسرم هیچ گاه حاضر نمی شود برای درمان بیماری اش نزد پزشک برود؛ همیشه باید فضای خانه ام را با اسپند و خوشبوکننده هوا معطر نگه دارم تا کسی متوجه بوی نامطبوع نشود زخم های روی دلم بیشتر از زخم های روی دستم است و نمی دانم به دو دخترم که بزرگ شده اند چه پاسخی بدهم. دیگر چاره ای جز طلاق برایم نمانده به همین خاطر تقاضای طلاق دادم. شایان ذکر است با راهنمایی های مددکار اجتماعی کلانتری، قادر حاضر شد برای درمان بیماری اش اقدام کند و بدین ترتیب زن جوان نیز دادخواست طلاقش را پس گرفت.
تهران دچار بی آبی شدید است/ دولت به دنبال محدود کردن قانونی مصرف آب است
به گزارش مهر،یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام بحرانی بودن ذخایر آب سدهای لار و لتیان گفت: دولت به دنبال دریافت مجوزهایی برای اعمال برخی محدودیت ها در مصرف آب است.خسرو ارتقایی با اعلام اینکه دولت و آب و فاضلاب با دریافت مجوزهایی می خواهند برخی مصارف را کنترل کنند گفت: میزان ذخایر برفی ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به پارسال کمتر است؛ از اینرو منابع آبی تهران شرایط خوبی ندارد و سدهای لار و لتیان در شرایط بحرانی است. این موضوع موجب کاهش روان آب ها در رودخانه ها و ذخایر سدها می شود.او ادامه داد: با وجود اعلام بحرانی بودن وضع آب تهران، شهروندان هنوز باور ندارند چون فشار آب تغییری نکرده است. ارتقایی گفت: اگر امروز نتوانیم از منابع آب درست مصرف کنیم در فصل تابستان با کم آبی مواجه می شویم.این مقام مسئول در وزارت نیرو به ضرورت کنترل مصرف و تأمین منابع آبی اشاره و تاکید کرد: سرانه مصرف آب از ۲۳۰ لیتر در روز به ازای هر نفر باید به ۱۵۰ تا ۱۷۰ لیتر برسد و آب و فاضلاب نیز از منابع آبی چاه ها برای تأمین آب آشامیدنی استفاده کند.
عکس/ نام معروف در روسیه
چند وقتی است سعید معروف پاسور تیم‌ملی والیبال به تیم کازان روسیه ملحق شده و با شماره ۸ برای این تیم بازی می کنید، نکته جالب نام معروف است که به زبان روسی روی پیراهنش نوشته شده است.
گرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکسگرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکس
گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکس
به گزارش مهر، لباس آقای ظریف و گلدوزی لبه آستینش در چند روزه گذشته سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد. آقای ظریف در کنفرانس خبری با «ادوراد نعلبندیان» همتای ارمنی خود در کشور ارمنستان لباسی پوشید که روی آن اسم آقای ظریف به اختصار (J.Z) گلدوزی شده بود.هرچند که ظریف همواره به رعایت اصول و ریزه کاری های دیپلماتیک شهره است. اما این اتیکت ارتباط خاصی با اصول دیپلماتیک ندارد.گفتنی است دیپلمات ها موظف هستند همواره از پیراهن هایی استفاده کنند که آستین هایش بیش از ۲ سانتی متر از سر آستین کت هایشان بلندتر باشد و برخی از چهره های سرشناس نیز به جهت نمایش اصالت پیراهن هایشان از پیراهن های تک دوزی شده با اتیکت های شخصی استفاده می کنند.
گرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکسگرگ شب در کمین دختران دانش‌آموز+عکس/گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها شد +عکس
واکنش رییس سازمان بازرسی به ادعای رحیمی
به گزارش ایرنا، رییس سازمان بازرسی کل کشور در واکنش به اظهارات اخیر معاون اول دولت دهم نسبت به برخی از نمایندگان مجلس گفت: دستگاه قضایی با هر کسی که مرتکب جرمی شده قطعا برخورد خواهد کرد.«ناصر سراج» در واکنش به ادعای رحیمی مبنی بر پرداخت پول به نامزدهای انتخابات مجلس هشتم، این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.وی تاکید کرد: دادگاه نسبت به کسانی که در این زمینه مرتکب جرم شده باشند، رسیدگی خواهد کرد.رییس سازمان بازرسی کل کشور در باره پرونده پدیده شاندیز نیز اظهار نظری نکرد و گفت: در خصوص این پرونده و متهمان آن نیز فقط حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه صحبت می کند.
انتهای پیام/

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1