تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۸۳۷۴۰

آغاز مهارت‌آموزی به خبازان برای افزایش کیفیت نان

۰
کبنا ؛مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مهارت‌آموزی به خبازان این استان به منظور افزایش کیفیت نان خبر داد.
سید علی صادق فروزنده سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای مستمر خود از انبارهای ذخیره، مراکز خرید و جمع‌آوری گندم و همچنین کارخانجات آرد در شهرستانهای مختلف این استان اظهار کرد: در این بازدیدها با فرمانداران و رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و صنف نانوایان جلسات مشترکی برای رفع مشکلات حوزه نان  برگزار شد.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد از نشست‌های مشترک با مدیران کارخانجات آردسازی این استان خبر داد و افزود: همکاری مسئولین و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جای تقدیر دارد ولی توجه ویژه و نظارت مستمر بر کیفیت آرد تولیدی موضوع قابل اغماضی نیست.
وی همچنین رعایت مسائل بهداشتی در کارخانجات آرد و تجهیز بخش کنترل کیفی این واحدهای تولیدی را ضروری دانست و گفت: تلاش هر چه بیشتر در ارتقاء سطح کیفی آرد از اهداف اصلی شرکت غله است.
فروزنده با اشاره به برخی محرومیت‌های منطقه گچساران و افزایش سطح زیر کشت تولید گندم در سال‌های اخیر، عدم دسترسی به انبارهای ذخیره‌سازی مکانیزه از جمله سیلوی گندم در شهرستان مذکور را از مشکلات این منطقه برشمرد.
احداث سیلوی گندم از سوی متقاضی بخش خصوصی
مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به رایزنی‌های استاندار و همکاری مجموعه این شرکت و سازمان صنعت، معدن و تجارت، پرونده متقاضی احداث سیلو به بانک عامل ارجاع و مراحل موافقت اخذ اعتبارات جهت ساخت سیلوی گندم در حال انجام است.
فروزنده ابراز داشت: پس از تامین اعتبار، عملیات اجرایی پروژه احداث سیلوی گندم شروع خواهد شد.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی نان این استان در دستور کار قرار گرفته و آموزش نانوایان استان به صورت شهرستانی آغاز شده است.
این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد، دی‌ماه سال جاری را زمان شروع این طرح خواند و ادامه داد: طرح آموزش نانوایان این استان، با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و دستگاه‌های متولی آرد و نان و شهرستان‌های هشت‌گانه این استان شروع شده است.
وی با اشاره به تجدید نظر در برخی رویه‌های قبلی در موضوع نان، خاطرنشان کرد: کسانی که در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند، چه مالکین نانوایی و چه کارگران نانواها، کارت مهارت صادر می‌شود و از این به بعد این کارت ملاک ارزشیابی نانواها بوده به طوری که در بازدیدها و نظارت‌های مختلف داشتن این کارت ملاک خواهد بود.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1