تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۸۳۵۴۲

جوابیه/در دفاع از مدیر سابق بهزیستی استان

۷۵
۰
کبنا ؛کارمند بهزیستی*

اشاره؛ صحبت‌های فضل‌اله اتابک مدیرکل سابق بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود واکنش‌های زیادی به دنبال داشت، یکی از مخاطبان کبنا نیوز که خود را کارمند بهزیستی معرفی کرده است در پاسخ به مقاله علی عباس محدث «یادداشتی بر سخنان مدیرکل سابق بهزیستی در مراسم تودیعش»[کلیک کنید] جوابیه زیر را ارسال نموده که جهت اطلاع خوانندگان گرامی منتشر می‌شود.

از کوزه همان برون تراود که در اوست

بعد از مراسم تودیع مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد(فضل الله اتابک)حرف حدیث های فراوانی در محافل سیاسی شنیده می شود، که مسیر این حرف و حدیث ها، میدان را برای افرادی باز کرده و جرات پخش مطالب کذب و دروغی در رسانه ها و حتی سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد شد. که این امر باعث ناراحتی کارمندها و مددجوهای این سازمان و حتی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شده و با پیگیری قانونی می توان از بروز این اتفاقات زشت سیاسی جلوگیری کرد، حتما باید مراجع قانونی وارد عمل شوند و اجازه تخریب مدیران خوب استان کهگیلویه و بویراحمد توسط افرادی که نه جایگاه منتقد را دارند و نه سابقه ی خوبی در جامعه و محل کار خود !!

اینجانب به عنوان کارمند بهزیستی و تا جایی که مدیرکل اسبق سازمان را می شناسم وظیفه خود دانستم که جواب آقای محدث (...) را بدهم. خدمات اقای اتابک بر هر کسی که با بهزیستی سر و کار دارد پوشیده نیست!

قسمتی از ابهاماتی که برای عموم مردم بعد از مراسم تودیع اقای اتابک به وجود آماده است را رفع می کنم.

چرا اتابک بهزیستی را سیاسی خواند:

اتابک از دخالت سیاسون در سازمان بهزیستی سخن گفته و به تایید سخان آقای اتابک: معاون سازمان بهزیستی کشور در این نشست چندین و چند بار از عدم سیاسی‌کاری در بهزیستی سخن راند و تأکید می‌کرد که مدیران استانی اجازه دخالت را به سیاسیون ندهند، اما در عمل و در همان بیان اسرار رئیس سابق همه پی بردند که بهزیستی هم از سیاسی‌کاری و دخالت سیاسیون مبرا نیست و تصمیمات از جمله تغییر در مدیریت‌ها را به مانند بسیاری از ادارات و دستگاه‌ها سیاسیون می‌گیرند.(خبرگزاری فارس)

بر می گردم به سیاه نامه ی آن .... (علی عباس محدث) در قسمتی از نامه مغرضانه خود نوشته اند چرا این سخنان را اتابک در دوران مسئولیت خود بیان نکرد که بهزیستی سیاسی شده؟ مخاطب های عزیز سخنان اقای اتابک در روز ۱۹ خرداد ۹۳ را با کمی تامل و دقت که در رسانه های استان منتشر شده را مشاهده کنید:

(بهزیستی دیگر میدان تاخت و تاز سیاسیون نیست

وی در رابطه با تأثیرگذاری و دخالت مسائل سیاسی در ارائه خدمات بهزیستی استان ادامه داد: رویکرد ما هم اکنون تعامل با نمایندگان برای رسیدن به اهداف بهزیستی است اما آن‌طور که در گذشته این سازمان در استان میدان تاخت و تاز بود دیگر نیست و وارد مباحث سیاسی و انتخابات نخواهد شد)

پس به این نتیجه می رسیم اتابک در دوران مدیریت خود با زیرکی خاص و اولتیماتوم هوشمندانه در مورد دخالت سیاسیون چه در گذشته و چه در حال تذکر داده و اگر بخواهند دخالت کنند به شدت برخورد خواهد کرد. بعضی از سیاسیون استان اولین گام برای عزل اتابک را سخنان ایشان که بهزیستی را در انتخابات دخالت نمی دهد دانسته، چون در گذشته رای بسیاری زیاد محرومین استان با خدمات بهزیستی به افراد خاص داده می شد و این موضوع برای کارمندهای بهزیستی بسیار مشهود بوده و هست!

در جای دیگر از سخنان مغرضانه آقای محدث و دو پهلو صحبت کردن های این آقا هم کارمندان، مددجوها، و جناب اتابک را متهم به دادن و گرفتن رشوه کرده است! ما در استانی زندگی می کنیم که شرایطی کاری کارمندان استان مطلوب نیست و حقوق این کارمندان بسیار پایین بوده، اما کارمندای سازمان بهزیستی با این شرایط از جان خود مایه می گذارند و به مددجوهای بهزیستی خدمت می کنند، آقای اتابک هم برای جبران این خدمات با گرفتن تسهیلات و رفاهی از (بهزیستی کشور) و گرفتن هدیه کارت از مرکز و دادن این هدیه کارت به کارمندان نمونه و پرتلاش برای بهتر خدمت کردن و جبران گوشه ای از تلاش کارمندان، تبعیض که نمی باشد بلکه امیدی را به کارمندهای سخت کوش داد... و یک جریان رقابتی بهتر خدمت کردن را در سازمان به وجود اورده این همان تدبیر است که در میان مسئولین گم شده.. عدالت اتابک مدیرکل سابق بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بر هیچ فردی پوشیده نیست.

در استان ما بخاطر سنتی بودن مردم وقتی فردی مدیر می شود برای او هدیه‌های می‌آورند عده ای بدون چشم داشت و فقط برای نشان دادن رضایت از این انتصاب و بعضی از این افراد هم توقعاتی دارند، به جرات می تونم بیان کنم که اتابک یکبار زیر بار توقعات با گردو و عسل و خیلی چیزای دیگر نرفت این نکته جالب را هم بیان کنم بعضی مواقع از طرف آقای اتابک در سازمان صبحانه های پخش می شد که همان گردو و عسل های بود که اقایان برای اتابک می بردند و ایشان حتی لب به این هدیه ها نمی زد که نمک گیر شود، بعضا هدایای پشت درب خانه اتابک می‌گذاشتن و با اسمی می رفتن که نشان می داد اقای اتابک هدیه قبول نمی کرد و اگر هم چیزی بود پشت درب خانه اش می‌گذاشتن و بعدا همین هدیه ها در مراکز خصوصی (توانبخشی) بویراحمد پخش می شد.

در قسمتی از سیاه نامه آقای محدث به پست‌های کلیدی اقای اتابک اشاره کرده و گفته شده اگر مشکلی بوده از طرف خود اقای اتابک بوده! لازم می دونم ذکر کنم من به خاطر سابقه کاری طولانی در بهزیستی اتابک را بیشتر از خیلی از دوستان می شناسم، مشکل سیاسیون و بعضی مدیران صداقت اتابک بوده و صحبت های صریح ایشان به مذاقشان خوش نیامده ،اتابک در تمام دوران مدیریتش اگر ظلمی به مددجوها میشد به شدت برخورد می کرد و خط قرمز اتابک مددجوها بوده اجازه نمی داد کسی به این قشر اسیب پذیر اسیبی بزند.

البته لازم به ذکر این مطلب هست هرچقدر قشر اسیب پذیر زیاد شوند سایسیون بهتر می توانند از این محرومین امتیاز بگیرند که این خود سیاست سیاه است، اتابک در پی بهتر کردن زندگی و معاش مددجو ها بود و خود کفا کردن این قشر بوده اما همین امر زنگ خطری برای افرادی می باشند که می خواهند رای مردم را با ارد و گندم بخرند!

جناب فضل الله اتابک نه اصلاح طلب می باشد و نه اصول گرا ایشان یک مدیر توانمند هستند و پیرو خط مقام معظم رهبری و رهنمود های رهبر خود را مسیر زندگی اش قرار داده! رضایت مددجوهای بهزیستی  رضایت کارمندان بهزیستی، رضایت ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه از اتابک را می توان به فرا جناحی بودن ایشان اشاره کرد. رضایت نهاد های مردمی از اتابک نشان از توانمندی این مدیر می باشد! که به قسمتی از صحبت های فرزاد حیدری معاون توسعه مدیریت سازمان بهزیستی کشور در مراسم تودیع آقای اتابک اشاره کرد:

فرزاد حیدری معاون توسعه مدیریت سازمان بهزیستی کشور در بخش پایانی سخنان خود در خصوص عملکرد مدیریت سابق بهزیستی این استان تعریف و تمجید را به حدی رساند که اتابک را جزء پنج مدیر برتر بهزیستی کشور معرفی کرد.

وی گفت: در سال‌های گذشته چنان مدیریت خوبی در بهزیستی استان حاکم بوده که رده بهزیستی استان شما به رتبه‌های تک رقمی و شاید در حدود عدد پنجم در کشور رسیده است!

این دلیل بر توانمند بودن یک مدیر نیست؟ این دلیل بر عزل سیاسی این مدیر نمی باشد؟

در قسمت دیگری از مقاله جناب آقای علی عباس محدث آماده است که چرا این انتصاب را قوم گرایه می دانید: بنده نمی‌خواهم قضاوت کنم فقط قسمت از مدیران از طایفه‌ای خاص را برایتان می نویسم البته دلیل بر این نمی باشد توانمند نیستند:

مدیران کل و مسئولین شهرستانی طایفه (.. ) ۱-مدیرکل ..۲-..۳-....۴-...۵-...۶-...۷-....... قضاوت با مردم ؟!!!

{در جایی دیگر از مقاله اقای محدث آماده است دقیقا در این مطلب می آورم: مدیرانی که مجموعه هایی از کارشناسان خبره، با دانش تخصصی، وزن علمی (حداقل در مجموعه خود) بسیار بالا و مؤثر و تأثیرگذار در ارائه خدمت به جامعه هدف را گرد آورده و در روزهای پایانی عملکردشان در حوزه های تخصصی سازمان سرآمد بودند، در فهم شما ویرانه کردند، ولی دوست من، ویرانه ای که الان سرمایه اش را به ثمن بخس جا نهاده‌ای، خفاش هم در آن نمی خوابد}!

حال باید موشکافه دید این نخبه های بهزیستی و وزنه های علمی که این آقا دم از آنها می زند چه کسانی هستند: من به این موضوع اعتقاد دارم که وزنه های علمی در بهزیستی استان کم نیست و واقعا بهزیستی استان کارشناسان خبره ای دارد که اتابک از تمام انها استفاده کرده است. اما با کمی تامل بر سخنان نویسنده متوجه می شوید منظور از کارشناسان خبره خود نویسنده مطلب هست و دوستان نزدیکش! بنده حق می دهم که جناب اتابک از شما در مدیریت ها استفاده نکرده دلیل اول آقای اتابک این بوده که شما سابقه کاری خوبی ندارید هم شما و هم دوستان شما من نمی خواهم از ادبیات خودتان استفاده کنم و شروع به تخریب کنم اما همین بس است که همه شخصیت شما را می شناسند و .. لقب گرفته ای!

اتابک به چند گروه از کارشناسان بهزیستی پست نداده (۱: افرادی که سابقه فساد اخلاقی داشتن و مستندات آن افراد در اختیار مراجع قانونی می باشد ۲: افرادی که فساد مالی داشتن که شناخته شده بودن ۳: عده ای هم بودن که لیاقت پست گرفتن را داشتن اما سیاسیون در استان تایید صلاحیتشون نمی کردن و از عهده ی اتابک خارج بود و حتی هنوزم ناراحت هستن که چرا اجازه نمی‌دادن این افراد خبره و متدین پست داشته باشند.)

بارها آقای اتابک درگیر این موضوع بوده و سیاسیون با فشارهایشان می خواستند اتابک را خسته کنند اما ایشان هدفشان خدمت بوده و به این هدف و مقام هم رسیده اند و محبوب مردم شده اند.

امام صادق(ع) مى‏‌فرماید: هرگاه مؤمن به برادر مؤمنش تهمت بزند، ایمان در دل او ذوب مى‏شود، همان گونه که نمک در آب ذوب مى‏گردد.


*بخشی از مقاله ویرایش شده مخاطبان گرامی که تمایل به داشتن اصل مقاله هستند، ایمیل خود را برای ما ارسال کنند.

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با سلام اون مدیران از طایفه خاص را چرا منتشر نکردی نکند به ضرر شما بود ؟ کیا رو اسم برد که ترسیدید ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام ادب رو رعایت کردی . اتابک همه جا محبوبه نیاز نبود جواب این شخصی که کسی نمی شناسدش رو بدی.
کاربر
Iran, Islamic Republic of
سلام احسنت به این قلم .
گروه هفت ونیم
United Kingdom
مدیران کل و مسئولین شهرستانی طایفه استاندار محترم (سادات امام زاده علی(ع) ) ۱-مدیرکل محترم حوزه استاندار۲-مدیرکل محترم حراست استانداری۳-مدیرکل محترم اداری ومالی استانداری۴-مدیرکل محترم ستاد بحران استانداری۵-معاون مدیرکل تحول اداری استانداری۶-معاون مدیرکل اداری ومالی استانداری۷-مدیرکل محترم ثبت احوال استان۸-معاون مدیرکل ثبت احوال استان۹-مدیرکل محترم بهزیستی استان۱۰-فرماندار محترم شهرستان کهکیلویه ۱۱-بخشدار محترم مرکزی شهرستان کهکیلویه۱۲-بخشدار محترم سرفاریاب مرکزی۱۳-معاونت محترم پشتیبانی آموزش وپرورش دهدشت۱۴-مسئول محترم حراست آموزش وپرورش دهدشت۱۵-مسئول محترم امور اداری آموزش وپرورش دهدشت۱۶-مسئول محترم امتحانات آموزش وپرورش دهدشت۱۷-معاونت محترم آموزشی آموزش وپرورش دهدشت و....اگر کسی از قلم افتاده پوزش می طلبم ولی واقعا باید ماشاالله گفت به این میگن غیرت به این میگن سیاست انصافا من لذت می برم آخه مگه همیشه این فرصتها بدست می آیند باید استفاده بهینه کرد
سجاد
Iran, Islamic Republic of
من همیشه اخبار رو از کبنا دنبال میکنم،واقعا من اتابک رو نمیشناسم، تحلیلم اینه کسی که نقد مغرضانه از اتابک کرده حتما جزء یکی از همین سه گروهی بوده که توسط اتابک پست نگرفته...کاملا واضحه... من که از بیرون به این قضیه نگاه میکنم کاملا مشخصه....
محمدپور
Iran, Islamic Republic of
واقعاپاکی و صداقت و شرافت کاری اتابک مثال زدنی هست... با چهار کلمه از یه فرد عقده ای که هیچ اتفاقی نمی افته
شکری
United States
.. واقعا درسته من که میشناسمش
مهندس
Iran, Islamic Republic of
اتابک رو از بالا تا پایین کشور می شناسن زور داره این اقا بخواد راجبش کنه.
صباح
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقاى اتابک باید این موضوع و این توهین ها را از طریق مراجع قانونى پیگیرى کند تا هر بى سر و پایى نتواند به هر کسى توهین کند.منتظر محاکمه این روان پریش هستیم
جوانوردى
Iran, Islamic Republic of
کاش و اى کاش حسین را در زمان خودش میشناختن کاش و اى کاش اتابک را مردم بیشتر میشناختن
رحمان67
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا متن علمی منطقی و بدون تهمت و افترا بود.مردم خودشان بر عملکرد مسولین ناظر هستند و جناب اتابک همیشه خاطره ای خوش به یادها خواهد سپرد و مسولین قضائی حتما باید برخورد قاطع با حاشیه پردازها و دروغ گویان انجام دهد
سید
Iran, Islamic Republic of
باسلام خطاب به دوست عزیز هفت ونیم اگر اطلاع نداری الان مطلع بشین سادات بزرگ امام.زادت علی یکی از بزرگترین ایلهای کشور میباشند ودر این ایل بزرگ اکثرا تحصیل کرده هستن چه را از این پتانسیل استفاده نشود.درود بر تاج گردون
جامعه
Iran, Islamic Republic of
سلام چوب خدا صدا نداره خدا می داند که ا...برای بچه های مردم توی دانشگاه ازاد چه پرونده های درست نکرد وتوی دانشگاه جوخفقان بوجوداورده بود وچیزی اربرخورداجتماعی حالیش نبودواموال دانشگاه درزمان ایشان باهماهنگی ایشان به تاراج رفت
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
برای اقای اتابک ارزوی سلامتی وسربلندی درمناسب بالاترکه الحق درشان ایشان هست مسئلت دارم وبرای اقای موسوی توفیق خدمت خالصانه .اما ایکاش مخاطبین عزیز سابقه افکارواندیشه اقای محدث رامیدانستند تابعدقضاوت شود ......ضمناجناب محدث مواظب باش پرده هاکنار نرود تاماهیت واقعی شما هویداگردد
شاهین
Iran, Islamic Republic of
خدا راشاهد میگیرم بیشتر حرف های اقای محدث عین واقعیت بود انچه عیان است چه حاجت به بیان است
ککا
Iran, Islamic Republic of
گروه هفت و نیم عریز : کشاورز از دارایی . ارجمند و هاشمی معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان که از بستگان استاندار هستند از قلم افتادند. یاد آوری کن برای مردم .
ظفری
Iran, Islamic Republic of
به اقا یا خانم محترم کارمند بهزیستی باید گفت شما که از ریز ودرشت سازمان بهزیستی با خبرید و مدیر قبلی را نه چپ ونه راست بلکه فرا جناحی قلمداد کردید و خط قرمز او را مدجویان وحق کارمندان برشمردید ..با توجه به اشرافیت شما بر عملکرد بهزیستی فقط لیست اضافه کار سه ماهه ی گذشته ویا ماههای قبل از ان را به انظار همان مجموعه بهزیستی برسانید تا روشن شود که اضافه کار مدیر ومعاون اول با بقیه کارکنان چه میزان است ،چند برابر منطقی است دو برابر ؟سه برابر؟چند برابر؟؟؟تا بدین وسیله مجموعه تحت تاثیر شایعه پراکنی های امثال اقای ...قرار نگیرند ،شما بفرمایید که امتیاز بعضی از مراکز نگهداری معلولین در شهرستانهای محروم را چه کسانی دریافت می کنند و چند نفر درانان نگهداری میشودو بابت چند نفر صاحب امتیازان شهریه می گیرند تا میزان تعهد ایشان نسبت به حقوق معلولین روشن شود؟توزیع پرداخت های موردی مددجویان ومعلولینزیر پوشش بین شهرستانها را از روسای شهرستانهای مختلف بپرس که ایاروی ریل عدالت توزیع و تقسیم شد ؟؟؟راستی چرا پاسخ اقای محدث را تحت تعقیب قانونی می دانید و سخنان مدیر را که مدعی نجات بهزیستی از سیطره ی خیانت وجنایت بود را درست وبحق تصور می کنید ؟
رحمان67
Iran, Islamic Republic of
به خدا اتابک این وزن مدیریتی و علمی وسیاسی و ...را نداشت که این همه در این سایت ها مورد حمایت و نقد قرار بگیره/ایشان فقط دنبال ر... امورات مرکز خود بود که سوئ استفاده بیشتری بکنه این مرکز را به نام فرد دیگری ثبت کرده بود و ماهها دهها میلیون تومان از قبل این مرکز از اعتبارات بهزیستی ا... می نمود/
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
نویسنده این متن مطمئنم از طایفه تاماولی است ولی قطعا از خانواده خوشنام وشجاع کلمحشفیع نیست چون اگه بود خودشو معرفی می کرد وآن اقای محدث مطلبش از سر عقده بود نقد باعث پویایی است ولی تخریب وتوهین عقده گشایی است
گچ سیتی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اتابک حقش وزارت خونه و فعالیت تو سطح کشوری هست چون لیاقتشو داره...من کم و بیش ایشون رو از طریق رسانه ها و کسایی که از فامیلمون تحت حمایت بهزیستی هستن شناختم...
خبرنگارحقگو
Iran, Islamic Republic of
مدیراموزشکده فنی دختران یاسوج میر کتابخانه استان را هم به جمع بستگان استاندار اضافه کن
خبرنگارحقگو
Iran, Islamic Republic of
مدیراموزشکده فنی دختران یاسوج مدیر کتابخانه استان را هم به جمع بستگان استاندار اضافه کن
Iran, Islamic Republic of
همین بس که بزرگای استان اتابک را تحسین می کنند
مندنی
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم هیچ زمانی سازمان سیاسی تر از زمان اتابک نبود .مگه برای دو روز بیشتر مدیر کل ماندن رییس دهدشت و رییس بهمیی را ابقا نکرد. اخه بنده خدا به صراحت خودش میگفت زورم نمیرسه و گرنه از کارمندان سازمان استفاده میکردم .همه اینو خبر داشتن .جای تعجبه که فکر میکنی فقط محدث این عملکرد را میدونه بابا همه میدونن بیشتر هم میدونن ولی محدث اطلاع رسانی میکنه دیگران نمینویسن.ضمنا تو خودت بدون شک از دوستان جیره خوار اتابک هستی..خداوکیلی اتابک بیان داشت ؟ سواد داشت ؟ کدوم دانشگاه رفته بود ...احمدی نژاد دوران بیسوادی و رفیق بازی را رواج داد و عده ای را از وزارتخانه ها تا مدیر کلی بدون حساب و کتاب پست داد و انها را متوقع کرد که موقع پیاده کردن انها از سمتهایی که غصب کردتد و نخبگان را در انزوا قرار دادند واویلا و ا اسفا سر میدهند . برای اینکه بدانید اتابک علمی بود یا نه به بهمیی نگاه کن به دهدشت نگاه کن به عملکرد دستگاه نگاه کن چرا جنجال به پا میکنید اصلا محدث دروغگو، مغرض،فلان هر چه شما بگید ولی مرد باش از کارشناسان ستادی عملکرد شهرستانی مثل کهگیلویه را بپرسید کو نظارت..فقط به حال خود سازمان را رها کرده بود .اگه یک دفعه دیگه دیدم درتایید مدیریت اتابک مطلب نوشتید حقایقی را خواهم گفت مستند انگاه زیان خواهید دید.
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم هرچند خواستی خودتو بی طرف جلوه بدهی اما انچنان عصبی و مغرضانه نوشتی که خودت بطور ضمنی گفته های اقای محدث و مشکلات را تایید کردی واقعا که اگه میخوای کسی را تخریب کنی دفاع بد کن
مندنی
Iran, Islamic Republic of
عدالت را رعایت کن نظر مندنی بدبخت را منتشر کن
زمانی
Iran, Islamic Republic of
انصافا حق نوشتی خدا پدر و مادرت را بیامرزد
دانا
Germany
اقای محدث همون شخصیه که .... معاون استاندار فرستاد که اتابک از گناهش بگذره ، محدث ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده اگه شجاعت داشت مثل آقای محدث خود را معرفی می کرد، مشخص است که مطالبش کذب محض بوده یا شاید هم خود اتابک این مطلب را نوشته.
متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
حیف شد بهترین مدیر استان را عزل کردند دیگر نه امید هست نه تدبیری در این دولت
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
مدیر کتابخانه تیر تاجی هست
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب گروه هفت ونیم خوب بود سرایدارها را هم اضافه می کردی اخه امور اداری اموزش وپرورش دهدشت چه ربطی به استاندار داره واقعا جای تاسف داره
بابایی
Iran, Islamic Republic of
اقای اتابک افتخار استانه
بئاتریس
Iran, Islamic Republic of
خجالت نمیکشید از مدیران درجه چندم آموزش و پروش یک شهرستان نام میبرید. مگر استاندار اینها را گذاشته ؟؟؟؟ چرا نمیگویید در بسیاری از ادارات ساداتی های بی پست وجود دارند که قویتر و توانمندتر از مدیران همان اداره اند.؟؟
یک ساداتی بیکار
Iran, Islamic Republic of
از هشت فرماندار استان یکی شان ساداتی است.از ۳۶ مدیر کل در استان ۴ نفر ساداتی اند . چرا آمارها را مقایسه ای نمیدهید ؟؟؟؟؟در دوران اصلاحات ۱۴ مدیر کل ساداتی داشتیم. تعداد ساداتیها در استان زیاد است .همینطور افراد تحصیل کرده اش.
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
جناب هفت و نیم !!! اگر راست میگویی در هر اداره ای در صدی حساب کن تا مشخص شود. مثلا چند درصد مدیر کل ها . چند در صد مدیران ارشد و میانی و چند درصد فرماندارها و بخشدارها و. حتی سرایدارها ساداتی اند.............. آن موفع میبینی که نسبت به جمعیت ساداتیها در صد مسئولینش چقدر پایین تر است.مثلا با زرنگی آمدی و لیست ارائه دادی ؟؟ عده ای ساده دل هم تاییدت کردند.
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
جناب هفت و نیم !!! اگر راست میگویی در هر مجموعه ای در صدی حساب کن تا مشخص شود. مثلا چند درصد مدیر کل ها . چند در صد مدیران ارشد و میانی و چند درصد فرماندارها و بخشدارها و. حتی سرایدارها ساداتی اند.............. آن موفع میبینی که نسبت به جمعیت ساداتیها در صد مسئولینش چقدر پایین تر است.مثلا با زرنگی آمدی و لیست ارائه دادی ؟؟ عده ای ساده دل هم تاییدت کردند.
fff
Iran, Islamic Republic of
چرا اسمتو ننوشته؟ شجاعت نداشتی یا باجوار اتابک بودی؟
کارمند بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا، واقعا شرایط شما اینجوریه که هر کس خواست بدون نام و نشان هم مطلب بزنه شما مننعکس می کنید؟این قانون هست یا قانون استان ما است؟ اینکه آقای اتابک باید از خودش دفاع میکرد که حق اوست یا نماینده ایشان با نام دفاع می کرد حق اوست، ولی اینجوری دفاع کردن دیگه نوبره به خدا. واقعاً تأسف داره این کارا. اگر ما کارمند بهزیستی هستیم که این مسائلی را ایشان مطرح کرده همه دروغ محض است. اولین مدرک من هم همین مطلب بی نام و نشان است که پر از دروغ و کذابه گویی است.
بهزیستی شهرستان
Iran, Islamic Republic of
آقای معلوم الحال، واقعاً تو که شجاعت نداری خودتو معرفی مثل صحبت های مدیرت فقط خودتو ضایع کردی؟ ای ملت، ای مردم، این اراجیف فقط و فقط دفاع کسی است که مزایای میلیونی دریافت کرده و هیچ ارتباطی هم با ۹۵% کارمندان بهزیستی ندارد. بهزیستی آنی بود که آقای محدث گفت. حرف ما ان بود که محدث گفت. این چرندیات فقط خاص کاهنان معبد است و بس.
معلول
Iran, Islamic Republic of
شمایی که بی نام و نشام مطلب میزنی، بی نام و نشان هم حق ما را خوردی و در رفتی؟ ولی این را بدون که دزد گرفته نشده فقط پادشاهه. خدا را هست. قیامت هم درسته و راسته. به امید خدا چوب خدا هم بی صدا صدای العف شما را که فعلا به آن اعتقادی ندارید، در می آورد. منتظر باشید.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
اتابک الگوی مدیران استان بود
رستم از سادات امام زاده علی
Iran, Islamic Republic of
عمو یادگار رخصت پشتم گرمه'''''''''''''''''':-):-):-)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کسیکه میخواهد به یک انتقاد پاسخ دهد و فرد منتقد را زیر سوال ببرد از شجاعت بدور است که اسم خودرا ننویسد هر چند مشخص است که باز هم فاضلی ومظلومی بدلیل نمک گیر بودن دست از پ... بر نمیدارند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
من هم وقتی صحبت های شیوا و نحوه سخن گفتن فصیحانه آقای اتابک را در تلویزیون استان می شنیدم، لذت می بردم. بخدا آنقدر می خندیدم که دوست داشتم همیشه ایشان در شبکه دنا صحبت کنند. والله!!!!!!!!!!. آخه نیازی به برنامه های طنز نبود. ولی خدایی بینام عزیز، خیلی دل پری از محدث داری. بابا ایشان مطالبی را گفتند که مستنداً هم مصادیق را بیان کردند. حالا شما اومدی یه حرفای چرند و پرندی زدی که بگی دو منم؟ با این کارت فقط مصدق گفته های آقای محدث شدی و مهر تأییدی بر تخلفات مدیر قبلی شدی.بیشتر فکر شاید عاقل تر شدی. والله!!!!!!!!!!!!
reza
Iran, Islamic Republic of
من اسم نویسنده این مطلب را میدانم.چون نخواستن که شفاف معرفیش کنم، راهنمایی میکنم شاید متوجه بشین:
او ....ر بوده است. همواره حوله ای بر دوش داشته و کیسه ای در دست، به وقت سحر، نیمرویش خوردنی بود و چون به شام می رسید مشت مال حرفه ای بود. حال میدانید او کیست؟
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اتابک ؛حتما یه کار بدی کرده که برداشتنش. ماه هیچ وقت پشت ابر نمی مونه.
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه مطلب منتشر شده اقایون را ناراحت کرده حقیقت تلخه احسنت به نویسنده مطلب احسنت به اتابک که هدفش خدایی بود.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مطلب کوبنده ای بود برای مخالفان اتابک ، دیگه باید سکوت کنند
عباس
Iran, Islamic Republic of
یعنی احمد،مثه این خنگا با این نظرت... اگه اتابک خودش بود که اسمشو مینوشت!! اتابک رو با جوجه ای مثه محدث مقایسه نکن..خخخخخخخ من خودم تحت حمایت بهزیستی هستم خبر دارم...
عباس
Iran, Islamic Republic of
درضمن اون کارمند که داره میگه اتابک حتما یه کاری کرده بنظر من داره به شرافت و انسانیت توهین میکنه!!اخه طرز فکر یه کارمند که تو اجتماع هست این باشه... وای بر شما.....
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این دفاعیه می رساند که ایشان کارمند بهزیستی نبودند. از آنجا که گفتند: عسل و گردوهای آورده شده به نام اتابک صبحانه می دادند، اگر کارمند بهزیستی بودند !!!! به گونه ای واقعی تر و نزدیک به واقعیت بیان می کردند.
رحمان67
Iran, Islamic Republic of
کسی که به اسم من پیام میذاری اگه واقعا راست میگی خودت بیا و از خودت مطلب بزن.اگه مدارکی داری برا من بفرست تا این حقایق از دیدگاه شما بر ملا شود.لیست مراکز همیشه از ظرفیت بیشتره و تعداد معلولینی که به زور از طرف د.... به مراکز بدون هیچ هزینه ای تحمیل میشه را که شما نمیدانید......طبق قانون باید هر معلول مراکز شبانه روزی شهریه بالغ بر سیصد و پنجاه هزاتومان ماهیانه به مراکز پرداخت کنند.ولی حدود ۸۰ درصد مددجویان این مراکز حتی توانایی پرداخت یارانه ۴۵ هزاری هم ندارند.حالا تو حرف از انصاف و درامد و........مراکز بزن.....بی انصافی خودتون ماهیانه ای همه پول می گیرید و هیچ کاری انجام نمی دید.........
رحمان67
Iran, Islamic Republic of
اگه تعداد ساداتی ها و با سوادهاش زیاده و این همه مدیر داره.....پس ایل بزرگ طیبی که از نظر جمعیت و مدارک بالای کارشناسی ارشد زبان زدعام و خاصه و حتی یک معاون مدیر کل نداره چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کارمند بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
آقای رضا لطفا بیشتر راهنمایی کنید. چیستانی که گفتید خیلی سخته!! ما هم نفهمیدیم کیه!
نظری
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا تحلیل خوبی بود . مطلب اون اقا محدث مغرض پر کینه و دروغ بود
منصوری
Iran, Islamic Republic of
سلام
اتابک نمونه یک شخصیت متعهد انقلابی ست
شکری
United States
اگه اتابک سخنران خوبی نبود اینجوری نمیسوزوندتو که محدث اتیشی بشه این اراجیفو بنویسه
مطلعان
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرت را بیامرزه آخه آقای محدث هم هم اینها را می گفت که الان شما به اونها اشاره کردید. منتهی ایشان می گفت عسل گردوها را می بردند داخل خانه و اون موقع شما و اتابک تکذیب می کردید ولی الان می گوئید می آوردند پشت درب خانه و می رفتند. یعنی مثل امام علی (ع)«نعوذ بالله» که شبانه و مخفیانه غذا و آذوقه می برد پشت درب خانه فقرا می گذاشت و می رفت تا نشناخته باقی بماند، اینبار فقرا و ایتام و بیچارگان(نه داراها و دوستان و ...) آذوقه روز می آوردند پشت درب خانه .... تا اونها شناخته نشوند. واقعا خودت مسخره ای یا بقیه را مسخره گیر آورده ای؟
میانجی
Iran, Islamic Republic of
شمارا به خدا پشت سر مسافر گریه نکنید.وخنده نورسیده را از او نگیرید. که از گناهان کبیره است.
میانجی
Iran, Islamic Republic of
باسلام کیفیت کاری جناب اتابک راباید درقروض بجا مانده برای سازمان و اضافه کاریهای ۳تا۴ میلیون تومانی به یک عده خاص در برابر اضافه کاری ۳۰۰تا۴۰۰ تومانی اکثرکارکنان وندادن امکانات به بهزیستی های شهرستانها دانست!!!!راستی اگر عسل و گردوها بین کارکنان بعنوان صبحانه استفاده می شد پس عسل و گردوهایی که بعنوان هدیه برای بعضی از مئسولین مرکز برده می شد ازکجا میامد؟!!!!!!!!بهلول
پایدار
Iran, Islamic Republic of
با سلام

ما تا جایی که خبر داریم اتابک ادم متدین و کاربلدی می باشد ، و توهین های که اقای نویسنده محدث به اتابک کرده حتما در دادگاه پی گیری خواهد شد، اما راجب قرض های بهزیستی همه می دانند اتابک تمام قرض های بهزیستی را داد و اورژانس اجتماعی را که در زمان مدیریت قبلی برداشته شد اتابک احیا کرد ، بیشترین بودجه رو اتابک اورد تو استان، تا جایی که مدیرکل نیروی اسانی بهزیستی کشور گفت اتابک یکی از پنج مدیر برتر کشور است ،حال یک ادم معلومالحال از رو غرض به حرفی زده که نباید جوابیه بدید باید از راه قانونی پیگیری کنید و حکم که صادر شد برای عموم مردم پخش کنید . اون موقعه همه می فهمند کی راست میگه ....
جابری
Iran, Islamic Republic of
کارمند بهزیستی حق رو گفته تک تک کلماتش حق بوده.

خبر خوشی از اتابک در راه هست منتظر باشید .
بهروز
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده جناب اتابک انشالله هرجا باشی خوش باشی ، تنها امید ما بودی که کسی رو نداشتیم یاور محرومین بودی دعای همه ما پشت سر خودت و خانواده ت هست.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
مدیری که از زندگیش می زد که مددجو راحت باشه مصداق اقای اتابک بود اتابک یک مدیر استثنایی بود .مرد خدا بود و بس
علی عباس
Iran, Islamic Republic of
بهترین شخصیتی که تو تمام عمرم دیدم مدیرکل اسبق بهزیستی جناب اتابک بود ،خوش برخورد ، و شاداب ...
باریده
Iran, Islamic Republic of
اقایون خانم ها اتابک ه گفته مسئولین کشوری رتبه ی بهزیستی استان را از اخر به تک رقمی رسونده حالا بدونید مدیر خوب یعنی کی ...خدا پدرتو بیامورزه اتابک ، افتخار استانی
قرقی
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر همه ما خدا را حاضر بر اعمال خود می دیدیم هیچ وقت تهمت به برادر مسلمانمان نمی زدیم ، وقتی خدا از زندگی کم رنگ می شود عاقبتش همین مطالب کذب می باشد . جناب فضل الله اتابک بهترین مدیر استان و بهترین سازمان استان در دو سال اخیر شناخته شده ، جز پنج مدیر برتر کشور می باشد و بهزیستی را در شرایط مطلوبی قرار داده ، حال اگر یک فردی که خصومت دارد باید با چه جراتی بیاید یک سایت را در اختیار بگیرد و اتابک را تخریب کند ، از این رو مراجع قانونی در حال پیگیری این موضوع می باشند.
رحمان67
Iran, Islamic Republic of
جناب میانجی اگه رلست میگید اسامی افرادی با مستندات اضافه کاری بالای س میلیون را بزن.تازه بیاید پیگیری کنید برای اولین بار به بهزیستی دهدشت لنده و ......تخت بیماران ضایعه نخاعی و....داده شده است و چند خودرو داده شده پس لطفا.....نگید
منصور
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه اقای نویسنده تایید کرده که عسل و ...و شبانه به پشت در خانه مدیر سابق میر فته اما منظور اقای محدث این بود که ...های پشت درب خانه و دیگر مواد محلی همچون .... خوراکی انسان و ... از بهزیستی سازمان وشهرستانها جمع اوری و به تهران نشینان مامور به استان تحت عنوان مهمان نوازی به انها داده می شد و نیز بصورت بسته بندی برای تهران نشینان برده می شد ایام عید امسال بعضی از ...
قادر
Iran, Islamic Republic of
سلام

ا...محدث برای همه عادی شده اما پشت این ا...بعضی سیاسیون هستند که با تحریک اقای محدث سعی در تخریب اتابک دارند باید در دادگاه انقلاب معلوم شود پشت پرده تخریب اتابک توسط چه کسانی مدیریت می شود!
و بعد از دادگاه حکم در رسانه ها اعلام شود تا رو سیاه شود دشمنان اقای اتابک. پیگیر هستیم و تا اخر ! و تا رسیدن به اصلی ترین شخصیت این بازی سیاسی کوتاه نمیایم .

خدمت علی عباس محدث ....علام کنم که ایندفعه اگر تمام طایفه خود را هم برای ...تابک بفرستی دیگر کوتاه نماید باید ا...و بخوری تا بفهمی مملکت قانون دارد. بفهمی دروغ و تهمت زدن هزینه دارد .
وکیل
Iran, Islamic Republic of
خوب است اگر اتابک هدیه ای به تهران نشین ها داده محدث در دادگاه حرفایش ثابت کند .
منتظر روز دادگاه هستم.
Iran, Islamic Republic of
اتابک یک مدیر نمونه بود و هست و خواهد بود .
رحمان67
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز لطفا پیگیری کن ببین اقای محدث کجا رفته!اصلا خبری ازش نیست نکنه رفته رضایت جلب کنه..........بنده خدا داره چوب یکی از نمایندگان به اصطلاح ملی استان را می خوره
شکری
United States
محدث ...رفته گل بچینه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1