تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۸۲۳۳۳

پروژه ملی پاتاوه-دهدشت تعطیل شد

۹
۰
کبنا ؛سرپرست کارگاه پروژه پاتاوه-دهدشت گفت: قطعه سوم پروژه ملی پاتاوه-دهدشت به علت عدم تزریق اعتبار از سوی وزارت راه تعطیل شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید عبدالمجید حسینی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مدیرعامل موسسه عمران قرارگاه خاتم‌الانبیاء طی مکاتباتی دستور انتقال ماشین‌آلات راه‌سازی از قطعه سوم پروژه پاتاوه به دهدشت را صادر کرد، اظهار کرد: در این مکاتبات دستور داده شده که علاوه بر ادوات نیروها نیز باید برای حضور در پروژه راه‌آهن خرم‌آباد انتقال داده شود.
سرپرست کارگاه قطعه سوم پروژه پاتاوه دهدشت اضافه کرد: توجیح موسسه خاتم‌الانبیاء این است که هیچ‌گونه اعتباری برای مطالبات و فعالسازی پروژه قطعه سوم پاتاوه دهدشت از سوی وزارت راه تزریق نشده و تاکنون نیز تمامی هزینه‌ها از سوی خود قرارگاه انجام شده است.
حسینی‌نسب افزود: پروژه پاتاوه-دهدشت تنها پروژه ملی است که ادوات این کارگاه به عنوان سرمایه‌های قرارگاه محسوب می‌شوند و که به عدم تزریق پول این موضوع باعث خسارات مضاعفی به قرارگاه خواهد شد.
سرپرست کارگاه قطعه سوم پروژه پاتاوه دهدشت عنوان کرد: در بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تمام جزئیات را به آنها توضیح دادیم و باید عنوان کنم که تنها راه آن چانی‌زنی نمایندگان و مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد با وزارت راه و شهرسازی است تا این پروژه ملی جان دوباره بگیرد.
حسینی‌نسب افزود: در حال حاضر این پروژه تعطیل است و ما مجبوریم که در روزهای آینده تمامی ادوات و نیروهای انسانی این کارگاه را طبق دستور مافوق به خرم‌آباد انتقال دهیم.
به گزارش کبنا نیوز، این درحالی اتفاق افتاد که در روزهای اخیر آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از مسئولان از قطعه سوم پروژه ملی پاتاوه-دهدشت در شهرستان کهگیلویه بازدید داشتند.
همچنین لازم به ذکر است نمایندگان استان که در کمیسیون صنایع، کشاورزی و بودجه و برنامه‌ریزی حضور دارند تاکنون نتوانسته‌اند برای فعال سازی و اتمام آن کار خاصی انجام دهند.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
عیب از بزرگواری هستش . تاجگردون میتونه حلش کنه ولی حرف اینه که تا اومد بودجه رو تخصیص داد و پروژه فعال شد بزرگواری فورا میگه کار منه و دوباره تاجگردون رو میکوبه
استاتیرا
Iran, Islamic Republic of
بیچاره دهدشت که صاحب نداره
مهیار
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری تحویل بگیر... نگاه حوزه گچساران و یاسوج کن نگاهبه اعتبارات حوزه کهگیلویه بکن. ببین مدرسه ای مونده رئیسشو عوض نکرده باشی؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
په اقای زارع همیشه دم از تزریق اعتبار میزد
حچماق
Iran, Islamic Republic of
احتمالا موحد مقصر است؟؟؟.چون چند روز پیش آمد فاتحه.؟؟؟بزرگواری مصاحبه بده وباچماق موحد بزن؟؟؟باهم کار گروه فتنه است؟؟؟احتمال هم داره کار آمریکای جنایتکار باشه.؟؟؟به هر حال همه مقصرند وبرای این سید توانمند!!! کارشکنی میکنند.
اآرمان
Iran, Islamic Republic of
مسولین استان ما فقط بلد هستن بازدید کنن همین ,بازدیدهایی که فقط می خواهند خودشون رو نشان دهند
گچسر
Iran, Islamic Republic of
بابا بزرگواری کیه تعجب میکنم از مردم دهدشت وووهستن این کم وکیه انتخاب کردین
همشهری
Iran, Islamic Republic of
په تراقل حاج .وکو ره
لودابی
Iran, Islamic Republic of
په زارع قول اسفند ۹۲به مردم لوداب داده بود .که تونل ها باز شوند.رفت آمد بهتر شود یکی مردانه در بیاد بگو زارع من لوداب تا امروز چه کاری انجام داده
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1