تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۸۱۹۱۲

گاز نعمتی است که باید قدر آنرا بدانیم

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید محمد رضا جهان آرا*
گاز نعمتی است که باید قدر آنرا بدانیم. یکی از سرمایه های ملی ایران منابع گاز طبیعی است که وجود آن می تواند فرصتهای مناسب را در اختیار اقتصاد کشور قرار دهد و این هم بامدیریت صحیح امکان پذیر است. اولویت و ضروری ترین نیاز به گاز در استان کهگیلویه وبویراحمد استفاده از آن جهت گرمایش منازل هموطنان است و چند سالی است روندگاز رسانی به مناطق مختلف استان شدت بیشتری بخود گرفته و هم استانیهای عزیز از این نعمت الهی بهره مند میشوند. باید بدانیم بین گاز رسانی به مناطق مختلف استان و تخریب منابع جنگلی رابطه معکوسی وجود دارد و هر چقدر بتوانیم گاز را به خانوارهای شهرو روستایی برسانیم، درختان بیشتری را نجات داده ایم و با یک تیر دو نشان بزرگ را زده ایم،که همان خدمات رسانی به مردم عزیزمان و نیز جلوگیری از قطع درختان که برای تهیه سوخت گرمایشی قطع می شوند می باشد که این اقدام در دولت قبل و هم دولت فعلی صورت گرفته است، که جا دارد از همه عزیزانی که در این زمینه تلاش نموده اند تشکر نمود. الحق مدیر شرکت گاز استان که از بسیجیان دوران دفاع مقدس می باشد در این زمینه تلاشهای موثری نموده اند. لذا در این جا ذکر دو نکته به مردم عزیز و مسئولیمن محترم شرکت گاز استان ضروری به نظر می رسد.
نخست مردم شریف استان بدانند گاز جزء سرمایه ملی این مملکت بوده و استفاده از آن میبایست بهینه بوده و ازهدر دادن آن بپرهیزند، که این سرمایه متعلق به نسل آینده نیز میباشد و اما نکته دوم خطاب به مدیر محترم شرکت گاز باید عرض نمود این است که هنوز مناطقی از استان در عمق جنگل وجود دارد که از این نعمت گرانبها بی بهره اند و مردم عزیز چاره ای ندارند واجبارا حسب تامین انرژی گرمایشی خویش روی به قطع جنگل می آورند. لذا با همان روحیه بسیجی و رزمندگی همت نمایید و سایر مناطق را از این نعمت بهره مند نمایید و از مهمترین این مناطق مسیر قلعه دختر تا دیشموک درشهرستان کهگیلویه می باشد و بدانیم مردم قدر شناس استان زحمات شبانه روزی شما و همکارانتان را فراموش نخواهند نمود. به امید روزی که همه خانوارهای استانمان از این نعمت ارزشمند برخوردار شوند.
حق یارتان باد
*کارشناس منابع طبیعی
نام شما

آدرس ايميل شما

کر ضرغام آباد
Iran, Islamic Republic of
باتشکراززحمات چندساله شمامهندس گرامی ونیزتشکرفراوان از.....
کر ضرغام آباد
Iran, Islamic Republic of
باتشکرفراوان اززحمات چندساله شمامهندس گرامی وهمچنین باتشکراز مهندس...محترم........
کر ضرغام آباد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت کبنای محترم خواهش میکنم کامنت ......
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1