تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۸۱۳۶۴

فرضیه بازگشت یک مرد و این همه وحشت!!

۹۷
۰
کبنا ؛سعید رحمانی اصلahmadikejad
آری این چنین بود که علی رغم تلاش گسترده برای کمرنگ جلوه دادن و ایجاد فضای دوقطبی جهت زیرسوال بردن فلسفه وجودی خیزش مردم در۹دی دگرباره مردم ایران بصیرت خویش را اثبات نمودند .
با این مقدمه کوتاه به مبحث اصلی مقاله وکنکاش پیرامون چرایی تحرکات اخیر و موج تازه هجمه ها علیه دکتر احمدی نژاد می پردازم.
طی هفته های اخیر شایعات بی اساس و واهی، اما برنامه ریزی شده و هدفمند پیرامون دکتر احمدی نژاد مطرح شده است که می توان به عنوان مثال به (خداحافظی مهندس مشایی از سیاست ، دیدار برخی ازنمایندگان با دکتر احمدی نژاد ، تهیه لیست برای انتخابات مجلس و …) اشاره نمود.
هرچند این شایعات از سوی دفتر ایشان تکذیب شده است ولی سوالی که در این خصوص پاسخ بدان ضروری به نظر می رسد این است که هدف از طرح این شایعات چیست؟
بی تردید ریشه این مسائل را می بایست در محبوبیت ایشان دانست چرا که علی رغم وجود تبلیغات و فشارهای سنگین و وارد نمودن انواع اتهامات ، نتوانسته اند خللی به جایگاه والای ایشان در میان مردم وارد کنند.
امری که دکتر صادق زیباکلام (منتقد آقای احمدی نژاد) در شماره پیشین روزنامه مردم امروز در سرمقاله خویش بدان اعتراف نموده است : ( … احمدی نژاد همین حالا هم بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون رای در مناطق محروم ، روستاها، اقشار و لایه های سنتی ، کم درآمدها و حاشیه نشین های شهری دارد) حال فارغ از ارزیابی کارنامه مدیریتی وموفقیت یا عدم موفقیت ایشان ، می بایست پذیرفت که دکتر احمدی نژاد در میان بخش عظیمی از جامعه محبوبیت دارد و تحلیل گران اردوگاه اصلاحات به خوبی به درک کاملی از این موضوع رسیده اند.
این امر در حالی است که خروجی انتظار منتقدین ایشان با توجه به تلاشهای گسترده و انجام تبلیغات وسیع با بهره گیری از دهها نشریه و صدها سایت خبری در جهت معرفی نمودن ایشان به عنوان عامل تمامی مشکلات کشور در طی سالیان اخیر ، چیز دیگری بوده است.
حفظ محبوبیت با توجه به تمامی هجمه های موجود در حالی رقم خورده است که حتی دکتر احمدی نژاد از سوی صداوسیما نیز مورد بی مهری قرار گرفت.
خبرسازسی های اخیر و مطرح نمودن اختلافات موجود با سایر اصولگرایان در حالی است که سیاست دکتر احمدی نژاد مبتنی بر سکوت بوده است. در جلسه ای که چند وقت پیش در دفتر ایشان با حضور جمع محدودی از فعالین برگزار شد و اینجانب نیز در آن حضور داشتم در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه با وجود این همه تهمت ها و فشارها اکنون تکلیف چیست؟ با تبسم همیشگی بیان نمودند که تکلیفشان فعلا سکوت است.
بی تردید سکوتی که رویه ایشان در طی سالیان اخیر شده است بر پشت آن اندیشه و حکمتی استوار می باشد که در نهایت روزی شکسته خواهد باشد…(به امید آن روز) حال این سوال به ذهن می رسد که اگر بر فرض مثال دکتر احمدی نژاد دوباره قصد حضور در انتخابات را داشته باشد ، چرا برخی ها دچار وحشت شده اند ؟
چراا تبلیغات منفی علیه ایشان هنوز کارساز نبوده است؟ مگر طی سالیان اخیر ایشان را به عنوان مشکل اصلی کشور معرفی نکرده اند در حالی که دعوت به مناظره را نیز به دلیل اینکه شاید ناگفته هایی در آن بیان شود را نیز نپذیرفتند.
 
با نگاهی به کاریکاتور توهین آمیز (احمدی نژاد وارد میشود ) در صفحه اول روزنامه مردم امروز (۸ دی ماه ۹۳) می توان عمق استیصال و عصبانیت در قبال محبوبیت یک مرد را به وضوح مشاهده کرد. شیوه نخ نما شده ای که به جرات می توان گفت تاکنون اثر نداشته و نخواهد داشت . به راستی چرا باید از مردی که سکوت کرده است، ترسید؟!
(شهرمن بوسه بر خاکت استواریت را می ستایم)
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
هم افکار خودت وامثالهم و احمدی نژاد برای مردم محتومممممممممممه بابا همون روستایی که تو فکرش رو هم نمیکنی به اوضاع واحوال اقتصادی ودست بردهای کلانی که در دولت برادر احمدی نژاد گریبان گیر ملت شد خبرداره امروز باعوام فریبی دیگه کار به جایی نمیرسه دیگه دست این افراد را همان مقام معظم رهبری از جیب ملت ایران برای همیشه قطع نموده بابا کجای کاری تو هم
چپ
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای رحمانی
یادته شما اصولگراها از اعلام کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی چقد وحشت کرده بودید اما بوسیله شورای نگهبان اونو ناک اوت کردید
احمدی نژاد برای حکومت یک مهره سوخته است اونم بخاطر درافتادن با سپاه پاسداران و قهر ۱۱ روزه و جریان مشایی
من به عنوان یک اصلاح طلب از عملکرد حسن روحانی راضی نیستم و احتمال میدم ۴سال دوم نیاره ولی بدون احمدی نژاد هم رای نمیاره چون تاریخش تمام شده. همونطور که تاریخ خاتمی تمام شد
درک مردم بالا رفته و شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی بر روحیه مردم گذاشته و دیگه با یه کت کرمی و چهره مظلومانه و شعارهای انقلابی نمیشه احساسات مردم رو برانگیخت اگر میشد که الان (سعید جلیلی) رییس جمهور بود!
احمدی نژاد تیم دیپلماسی و اقتصادی بسیار ضعیفی داشت و بواسطه بالا رفتم سطح درک جامعه تاثیرات این دو نهاد بر مردم روشن شده. ما از امدن احمدی نژاد اسقبال میکنیم ولی مردم به امید انجام اصلاحات بزرگ در سطح جامعه به روحانی رای دادند که هنوز محقق نشده و کار جناح راست را برای انتخابات اینده ریاست جمهوری آسان کرده.
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
دایی جان ناپلئون.
سواد
Iran, Islamic Republic of
خدایا کاش فقط می دونستم سوادت در چه حدی هست و از کجا مدرکت رو گرفتی !!؟ هر کی میدونه بگه تا ما هم بدونیم !! دوس دارم بدونم نخبه های ما کیا هستن که میان مقاله می نویسن و درباره همه چی هم اظهار نظر می کنند !!؟
لطفا هر کی میدونه بگه آقای سعید رحمانی اصل مدرکش چیه و از کجا گرفته !!؟
عاشق اقتدارنظام
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزخودت فرمودی درجلسه ای که دردفترایشان حضورداشتم طبیعی است باید. شما از ایشان تعریف وتمجید کنیدبه قول معروف دختری راکه. مامانش ازش تعریف می کنه سی کر حالوش خوبه یعنی احمدی نژاداین قدربدبخت شده که شمادرجلسات خصوصیش شرکت می کنید وحتماقول کل اراء کهگیلویه وبویراحمدراهم بهش دادین عزیز من به چی احمدی نژادقسم ؟..دفاع تمام قدازمشایی،دفاع ازکار خلاف قانون مرحوم کردان،جریان اختلاس خاوری،بابک زنجانی،دوازده هزارمیلیاردی جدیدوهزاران تخلف خلاف قانون دیگرنه برادرهم شماوهمزیباکلام اگرمعتقدبه مححبوبیت احمدی نژاد دربین مردم هستیددچار کج فهمی سیاسی شده ایدمردم مامردمی فهیم وبصیر هستند وگول بزرگ نمایی ها وطمطرااق هاراانخواهندخورداگرپیش خودت محبوبه بذارلب کوزه ابشو بخور و باش تاصبح دولتت بدمد
باشت
Iran, Islamic Republic of
بدلیل اینکه روزگار مردم ایران و مسلمانان را تباه کرد با گفتن بیداری انسانی بجای بیداری اسلامی و هزاران حرف های سطحی ونسنجیده و-------------------دیگر
دامدار
Iran, Islamic Republic of
هشت سال مصیبت و شانزده سال مصیبت بعد هشت سال دل به چه عملکردیش خوش کنیم..بیت المال و حیف و میل های بی حساب و کتاب در دولت عدالت محور ایشان و بورسیه های غیر قانونی تو را خدا اسمش را نیارین
كتاب
Iran, Islamic Republic of
درودبراحمدی نژاد مردمعجزه هزاره سوم
احمد
Iran, Islamic Republic of
من موندم بعضی از دوستان چرادوست ندارند از خیال بیرون بیایند برادر کدام مهبوبیت کدام دوست داشتن کدام مهر بابای حاب مملکت ودراورده یارو با اون فکر واندیشه اش موندم تو کار بعضی از این وبلاژ نویسان ما در طول تاریخ سیاسیون خوب داشتیم وبد اما ایشان را چه باید نگاشت درباره اش نمی دانم
محروم
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد خستگی ناپذیر ومقتدر احمدی نزاد
رحمانی اصل؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آن مرد! بر میگردد
آن مرد! می آید
اما نه زیر باران و با اسب
او می آید با دلارهای مفقودی که چندین برابر کل درامد نفتی ایران در طول تاریخ بوده
کاسه ات را جلوی درب خانه بگذار و بخواب
پاپا نوئلت میآید با گوزن و سورتمه
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی خیلی خوشخیالی . آقای رحمانی خیلی خیلی خوشخیالی . آقای رحمانی خیلی خیلی خیلی خوشخیالی!!!
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود برمرد عمل وبا شرافت ومردمداردکتر احمدی نژاد انصافا اگر غیر از این جملات بر زبان بیاورید خیانت به خود کرده اید چون در عمل نشان دادند
باشت
Iran, Islamic Republic of
چهره ماندگار مرد سال مرد نترس مرد پاک وبا صداقت واز همه مهمتر مردم دار
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
منتظرتیم حاج محمود
منطقي
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بنظر میرسد تابحال دولت روحانی علی رغم ثبات بوجود آمده ،وضعیت اقتصادی مردم هیچ گونه تغییری نسبت به دوره قبل که نکرده شاید هم بدتر شده است،انتظار میرود باتوجه به نبودن منتقد جدی برای این دولت آقای احمدی نژاد(هرچند انتقادات جدی به خودش وارد است) سیاست سکوت را کنار بگذار وبخاطر مردم هم شده در صحنه جهت بیدارشدن دولت فعلی حضور داشته باشد.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا احمدی نژاد حرف اول را در انتخابات اینده میزند ،و پیروز انتخابات می گردد ..ما که خیری از کلید حاج آقا ندیدیم
علی
Iran, Islamic Republic of
اولا اقای زیبا کلام نگفت ۱۵ میلیون رای داره دوما بحرانی که ایشون در کشور ایجاد کرده اند سالیان دیپلماسی فعال میخواد که برگردونه حیثیت کشور را به جای اول سوما کسی که معاون اولش دزد از آب در اومد میلیارد ها دلار اختلاس را کی باید جمع کنه آره یه کار شجاع کرد و به اصولگرایان گفت پشتیبانی رای شما سه میلیون تا چهار میلیونه ولی از ادبیات گفتاری سخیف وی نیز نباید گذشت که مثل بچه های چاله میدون صحبت میکرد
محسن
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این مرد با اراده و نترس
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
عکس بهتری می گذاشتی هیچ کس نمی تواند به اندازه دفاع نادرست بعضی از خودی ها احمدی نژاد را خراب کند
رها
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای اینچنین تفکراتی متاسفم که هنوز به مهره ای سوخته که ایران راتا لبه پرتگاه کشاند بهاء میدن هرگاه زمان آمدنش شد مردی مثل (محمد) خاتمی راکنارش بگذارید وآن وقت قضاوت کنید همان مردی که برچسبهای رنگ وارنگ بهش میزنن اما که جرات تایید کردنش را دارند چون آن موقع دیگر نمیتونن ۰ جای مردم ایران صحبت کنن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر احمدی نژاد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر احمدی نژاد
سید حمید موسوی اصل
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای سعید رحمانی اصل ،به عرض حضرتعالی برسانم که آقای احمدی نژاد مهره ای بود در دستان تعدادی تازه به دوران رسیده جهت رسیدن به اهداف خود که همانا تهمت و تخریب چهرهای بزرگ و انقلابی و همچنین غارت منابع و سرمایه های عزیم این مملکت،آنها در آستین خود ماری پرورش دادند که به افعی تبدیل شد که حتی به خود آنها هم رحم نکرد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد بزرگ
خانم گودرزی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب رحمانی
واقعا موضوع را زیبا بیان کردید
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
عجب مگر این دکتر رحمانی ریس موتلفه گچساران نیست ، پس چطور به جلسات احمدی نژاد دعوت میشود!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟ فکر کنم اخرالزمان است ، یا مهدی بیا وما را خلاص کن
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
،
مملی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادایران را نابود کرد اینده قضاوت میکند
1
Iran, Islamic Republic of
کرو جمع کن .
اسپر؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
این هدفش از امدن به صحنه فقط دنبال قدرت طلبی به الا اصلا دنبال خدمت نیست چنان تیتر زدی بازگشت یک مرد کجاش مردونگی داره چرا الکی بزرگش کردید این ملت نابود کرد همه رو به جان هم انداخت بخاطر قدرت طلبی کردن خودش میخوام نیاد تا صد سال سیاه
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی شماجدی صحبت میکنیدیاشوخی برای مجلس عتیقه معرفی میکنید حال برای ریاست جمهوری کسیکه کشوررابروزسیاه نشوند
اهورا
Iran, Islamic Republic of
با سلام!!
جناب آقای رحمانی حال که شما سئوالی را مطرح کردید که چرا اصلاح طلبان وحشت دارند!ما هم سئوالی رامطرح میکنیم که دوست داریم جواب را از شما دریافت کنیم حال چه به صورت بیانیه یا به صورت مقاله!!سئوالی که ذهن همه مردم مشغول کرده اینه که آیا دکتر محبوب شما که اصلاحطلبان ازش وحشت دارند چرا این روزها برای این اصلاحطلبان نامه نگاری ودرخواست پیوستن به اردوگاه آنان را دارد؟گفته مورد نظرتوسط اصولگرای واقعی دکتر زاکانی میباشد
نفتی
Iran, Islamic Republic of
احمدی هسته ای....... خسته ای
نفتی
Iran, Islamic Republic of
دلاور هسته ای ...... خسته ای
اصولگراي كندرو
Iran, Islamic Republic of
بچه ها برام عجیبه هرکس به احمدی نژاد انتقاد میکنه غلط املایی داره
سید
Iran, Islamic Republic of
حق پیروز است میایدودوباره میبینیم خدمات بی منت او را به امید حق تعالی
رها
Iran, Islamic Republic of
لیاقت این مردم ۰۰۰۰۰۰۰
نفتی
Iran, Islamic Republic of
لحظه شماری میکنیم تا روزی که بیایی اما محمود جان این مشاعی رو دکش کن تو محبوب هستی ومحبوب خواهی ماند مردم از رائی که بهت ندادند پشیمونند انشا الله
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بیا بابا تکلیف تمام نشدتو (نیروهای پیمانکاری به قراردادی و....)انجام بده اینان که تبلیغات سوء میکنند از همین حالا ترسیدن اخه مردم شعور ودرک دارند واقعیتها رو درک میکنند ودر ضمن دولت تدبیر وامید تا حالا که بجز شعار کاری نکرده وفقط بلدند توپ ناکارامدیهاشون رو به زمین دولت قبل بیندازند
در جواب احمد
Iran, Islamic Republic of
شما اول یادبگیر محبوبیت نه مهبوبیت. بعد تز بده
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه!
مدبر
Iran, Islamic Republic of
سلام بر اقتدار مردی که ایران و قدرت و ابهت ایران را در دنیا نهادینه کرد ما اقتدارمان را در دنیا به خون شهدا و نترسی احمدی نژاد مدیونیم
س دکتر بی صبرانه منتظریم
دوست
Iran, Islamic Republic of
روایت شده زمانی که امام علی (ع) به شهادت رسیده اند عده ای از مردم در بلاد اسلامی سوال می کردند مگه علی هم نماز می خوانده که در مسجد کشته شده.و این اثرات بی اطلاعی از دستگاه زبون و فساد انگیز اموی و شایعات آنها بوده . فساد که در دوران احمدی نژاد نبوده بابک زنجانی را چه کسی از درون پایگاه سربازی به کاخ ریاست جمهوری انتقال داده و ..... مهدی قرارداد کرسنت را کی بست و.. شهرام کجا ریشه زده بوده و...
از خدا بیخبران آون وقت محمود چکاره بوده
آیا دستگاه اموی موفق شده نام و سیره علی را از بین ببرد؟
تا کور شود هر آنکه نتوان دید؟
نتیجه دوسال دیپلماسی چاپلوسانه تان را دیییم هر ماه یه سیری تحریم جدید در عوض باج هایی که مسولان ما دارند می دهند
به هوش آیید
از توهم خود بیرون آیید
آمریکا انگلیس و... سگ نگهبانشان تا شما را خوار نکنند دست بر دار نیستند
ما می توانیم ما می توانیم ما می توانیم
ایل//چرام
Iran, Islamic Republic of
ن--------------------------------------------------------------ه----------
کبنااااا نیوززز زورت میاد از احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
حداقل ی عکس خوب میزدی مشخصه زورت اومده
آینده خود خوشه ایشالله
حق
Iran, Islamic Republic of
خدا کسایی که از رو سیاست دروغ میگن و حق کشی میکنن رو به روز سیاه بنشونه
احمدی هدفمند بود و تنها هدفش این بود که مردم رو به اوج نارضایتی,,,درست کنند که همه چی برعکس ارائه شد به این ملت بد بخت
ان شا الله که به زودی واقعیتها . ,ایشون که خیلی خیلی بیشتر از ,,بوده برملا بشه
سوخته دل
Iran, Islamic Republic of
دولت اصلاحات ۲۴ سال مملکت را فلج کرد حال آقای احمدی نژاد می تونست تو ۸سال درستش کنه دوباره آمدن وبه اندازه ۲۴ سال دیگه خرابش خواهید کرد وهی بگید احمدی نژاد خرابش کرد احمدی نژاد خودش آدم خوب وبا سواد ونترسی بود ولی اطرافیان آن بد بودن که انشا الله او خواهد آمد ودرد همه درد مندان را دوا خواهد کرد وآسایش دوباره خانه دار شدن را درک خواهیم کرد بنزین اضاف شد یارانه خواست حذف بشه در دولت روحانی از مردم برای حذف یارانه درخواست داشتن درصورتی که حق واقعی مردم است مردم را تهدید به حذف یارانه کردند خواستند تو حسابهای شخصی مردم سرک بکشند اضافه کاریها را کم کردند حقوقها را کاهش دادن والی آخر از جیب مردم زدند آیا واقعیت دولت تدبیر امید این نبود با اون شاه کلیدی که اومد ........
علی
Iran, Islamic Republic of
دروغ نوشتی و خودت هم میدونی دروغ نوشتی . احمدی نژاد در حد یک رییس جمهور نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
این مطالب را نزنید حال مردم بدبخت را بهم نریزید
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
ان مرد ، مرحوم شده است و دیگر هیچگاه بر نمی گردد
تاج آبادی
Iran, Islamic Republic of
بخدا احمدی نژاد مرد بزرگی قدرش رو بدونید
کاغذ پاره
Iran, Islamic Republic of
بیا که با کاغذپاره دانستن تحریم ها مملکت را به چه روزی نشانی ، بیا و دوباره هشت سال تحریم ها را تشدید کن و شعار بده ، شکوه و عظمت ایران در دنیا را به نیستی بکشان
رحمان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مردی که قحطنامه های سازمان ملل علیه ایران کاغذ پاره ای بیش نمیدانست،وتحریم ها را جدی نمی گرفت!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمدی نژاد
United States
سلام
تمام دوستان لطف دارند.
انشاله در دوره بعدی خواهم آمد.
اندکی صبر سحر نزدیک است.
وحید
Iran, Islamic Republic of
بیو طبیب دردلم دوباره تو گرفتمه تونه تحمل ایکنم جونه ولو گرفتمه
خرزای شیرم
Iran, Islamic Republic of
هبببببببببببببببببببببببببببببببه این لرکه وافتخار ملا محمود بی هرکی نیتره بشنفه گوششه بگره
بی نام
Iran, Islamic Republic of
داشتن آرزوهای محال عیب نیست.از ادبیاتتان معلومه چقدر نخبه اید .یا هم ازون نخبه هایی هستین که با معدل ۱۳ بورس شدین . شبها زود بخوابین تا آرزوهای قشنگ تو خواب براتون تعبیر بشه جناب آقای نخبه .
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
انشا الله او خواهد امد مرد شجاع ومردم دار احمدی نژاد.
باغ
Iran, Islamic Republic of
میخواهم ... مرا از این کار برحذر داشته است . آقای رحمانی چکار کنم . کرو وجی ای گپل پیک.
گلبرگ خزون
Iran, Islamic Republic of
انتخاب مجدد احمدی نژاد عین انتخاب مجدد بزرگواری، هدایت خواه و موحده
بریم به قهقراااااا
دهدشت... بهمی
South Africa
نتبجه دور ردن تحربم وکاغذ پاره بودن قطعنامه ها شد بابک زنجانی و و پرابداز ۷میلیون شد ۲۳مبلیون
چویل
Iran, Islamic Republic of
عزیزان نمیخواد بهاین مقاله هاتوجهی کنید اینا یه مشت کاغذ پارست بزار مقاله بنویسه تا مقاله دونش دربیاد.
فرشید گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مرد بزرگی است و طرفدار زیاد داری . زنده باشی احمدی نژاد .
علی
Iran, Islamic Republic of
واومیایدوبساط بی تدبیری بخواهدچیدانشاالله
چاوز
Iran, Islamic Republic of
سلام محمود جان ازانجا چه خبر ؟راستی .کجایه؟حال ..؟محمود دلم برلت تنگ شده؟من رفتم اون دنیا شما هم وضعت مثله منه سلام من را به رحمانی برسون
مهدی
Iran, Islamic Republic of
راستی پراید قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟
رحیم گوره فروش
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی
مگه آقای جلیلی نیامد . همه تان هم تمام عیار پشتیبانی کردید ولی مردم با رای به روحانی به جریان فکری ایشون گفتند نه .
البته آن مرد خواهد آمد ولی برای حضور در دادگاه و پاسخگویی به مردم بابت هشت سال فلاکت بار دوران حکومتش و دزدیها و اختلاسهای بیشماری که طی این دوره هشت ساله اتفاق افتاد .
آقای رحمانی میگم شما در چه زمینه ای دکتر هستید ؟ چون این متن نشون میده که نویسنده اش آ. نکنه یک دیپلمه زحمت این متن را کشیده و ما نمیدانیم ؟ .
مرد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
گر فرمت کنند ذهن بشر را شبانه روز @ باز به خاطر آورند محمود را هنوز
محمود ما هنوز محبوب عالم است @ دشمن او همیشه معیوب عالم است
هیئت منصفه
Iran, Islamic Republic of
آق سعید فعلا . برید یه گوشه مسجد مشغول راز ونیاز یشید و دعا کنید که روحانی تو کارش موفق نشه علاج کار شما همینه البته ما نمیگیم هیچ حرف نزنین هر چه میخواهد دل تنگنت تو هم مثل علیمراد وسید بگو آنچه هرگز نرسد به جایی فریاد است
خانم گودرزی
Iran, Islamic Republic of
با سلام!
چرا حق را ناحق می کنید در دوره احمدی نژاد کدام فقیر از نداری نالید
تحریم ها را جدی نگرفت و واقعا هم در زندگی مردم حس نشد.
مملی خان نابودی یعنی نان گیر مردم نیاید یعنی نداری یعنی همسایه ات از فرط نداری تلف شود این پرتگاه کجاست که شما می بینید
علی که میگویی او درحد رییس جمهور نیست حد تعییین نکنک هیچکس در مقامی نیست که کسی را ارزش نهند.
خدا همه را به سزای اعمالش می رساند ماندم بعضی از شما چگونه قبر جایتان می دهد.
کجا زمان احمدی نژاد تخم مرغ تا۷۰۰تومن شد
سواد
Iran, Islamic Republic of
آقا یکی جواب منو بده لطفا !!
ممنون میشم هر کی میدونه بگه آقای س//. مدرکش چیه و از کجا گرفته !!؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مرد؟؟؟؟؟؟!!!!!!@!
وحیدگچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی عزیز به کدام عملکردمثبت دکتراحمدی نژاداشاره داری افرادبسیارباسوادتراز شماها درمملکت ماالان زندگی می کنندکه نه به دنبال پس.و....بوده اند ونه وجدان و شرف واعتبارخودرا. هدف شما کسب اعتبار و رای و پست گرفتن . بیخود میباشدوگرنه از خودت کمی مایه بگذار وبگو چندمرده حلاجی . دوران ۸ساله ریاست دکتر برهمگان روشن میباشد. اختلاسهای گوناگون که اون ۳۰۰۰میلیارد ذره ای بر دزدی هایی بود که مملکت را به عقب برگرداند. سیاست خارجی ایشان آنقدربد بودکه اکثرکشورها باما بدشدند دردوران ایشان بود که مسائل هسته ای وتحریم ها و ترور دانشمندان هسته ای و جنگ افروزی بر علیه کشورهای صنعتی وتنش های بین المللی قوت گرفت . دانشگاهی که بنام شخص ایشان درتهران تاسیس نمود پولش را از کجا به دست آورده مگر پول این مردم و بیت المل باید حیف ومیل شود اگرشخصی بخواهدیک وام ۵میلیونی تهیه کند چندروز معطل بایدشود و ضامن و .... باید آماده تاپس از دوندگی زیاد وام رابگیرد آن هم بابهره بالا.با چنین توضیحی وجدانا شما از روی کدام منطق ازدکتر حمایت می کنید. سهمیه بندی بنزین کمرملت شریفمان راشکست چندبرابرکردن تعرفه های تلفن ، آب وبرق وگاز و...با کدام منطق همخوانی داشت. اختصاص یارانه ها بدون درنظر گرفتن اصل سیاست پولی واقتصادی تورم راچند برابرنمود و خیلی از معضلات دیگر. اگرشما انسان روشن فکر و منطقی باشید هیچ زمانی دم ازحمایت اشتباه ۸سال ریاست غلط دکتر احمدی نژاد نمی کردی . قلم قداست داردوارزشمند میباشدسعی کنید برای رضای خدا بنویسی نه خشنودی افرادی خاص.
نادم
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود کجایی حسن بیچاره کرد ما را ؟
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود بیا که حسن روی تمام .عالم از جمله شما را
سفید کرده است! !!!!!!!!!!!!!!!!!
ایرانی حزب علی
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه هموطنان:
عزیزان من نه اصولگرا هستم ونه اصلاح طلب ودر مجموع عامل بدبختی کشور ما سوء استفاده بعضی هااز همین عناوین است، اما خدایش احمدی نژاد روی هم رفته بهتر بود، بر اساس فرمایش امام حسین (ع) که فرمودند اگر دین ندارید حداقل آزاد مرد باشید ، احمدی نژاد حداقل در برابر زورگویی های آمریکا و اسرائیل مقاومت میکرد ولی این آقایون بعداز قریب به دو سال با آن همه وعده های که داده بودند نه تنها از تحریمها کم نکردند بلکه هر روز ملت ما از طرف آمریکا و متحدانش خوار و ذلیل تر میشه ، یک ضرب المثل داریم که میگه یک سال قوچی بهتر از صد سال میشی است، گرچه احمدی نژاد. ..کرد ولی انصافا یار و یاور فقرا بود
احمد.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم جناب اقای رحمانی . دکتر احمدی نژاد نمی اید چون دیگزر خواب امام زمان را نمی تواند ببیند و من و امثال من بتوانیم باور کنیم . چون چشمی برای مردم نماند است که هاله ای از نور را ببینند . احمدی نژاد نمی اید چون دوران پوپولیستی بسر امده است. احمدی نژاد نمی اید چون بهاری نبود که پاییزش را ببینیم. احمدی نژاد سرمای زمستان بود که طعم تلخش ترویج بداخلاقی بود وهر چی پتو روی ملت می اندازیم سرمایش به در نمیرود . اما روحانی هم جز مردم پایتخت و اطرافیانش را ندید و ما باز پشیمانیم رای مان را پس میخواهیم. روحانی هم ما اصلاح طلبان را دور زد جدیدا وزیر علوم ایشان معامله جالبی با مجلسیون کرده است و رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور را جناب اقای دکتر اخباری که رییس دانشگاه امام حسین بود انتخاب کرده است دانشگاه سپاه=علمی کاربردی کشور. ای دل غافل
محمود از نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به کلمه خوبی اشاره کردید،وحشت.بله ما میترسیم که باز به هشتاد سال قبل برگردیم.به تفرقه و پرونده سازی برای عزیزانمان،به بگم بگم های دروغ،به آمارهای دروغ،به معاونت های ساختگی، به مظلوم نماییهای سیاه،به بدبختی،به خالی شدن صندلیهای سازمان ملل در حین سخنرانی شاهزاده شما،به اختلاسهای ۳۰۰۰ میلیاردی،به مرتضویها،مه آفریدها وزنجانی های جدید،به هزاران دلیل دیگر ما وحشت داریم.وای بحال ملتی که قهرمانش احمدی نژادها باشند.از شجاعت صحبت کردید.کدامش را میگویید.شاید از سیلی خوردن از ....خودتان بهتر میدانید.کسی که هشت سال تمام دارایی این مملکت را بر باد امثال زنجانی ها به یغما فرستاد.به قول خودش بهار نزدیک است.خدا به خیر بگذرونه.
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
سعید جان دستت درد نکنه با این تحلیل خردمند انه.......بیشتر نظرات مخالف مقرضانه هست
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
احماحمد خان فکرتو عوض کن ..شتر در خواب بیند پنبه دانه
بسیجیان گمنام
Iran, Islamic Republic of
آقای سعید رحمانی به نظرم۱۰سال از مسایل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی مملکت ایران عقب مانده هستی یااین قدر احمق هستی که درک درستی از اوضلع مملکت نداری ،
۱- این مطالب را بایستی ۱۰ سال پیش می گفتی تا در سایه این پاچه خواری از احمدی نژاد همانند کسانی که شیوه پاچه خواری را در پیش گرفتند بتوانستی به نان و نوایی می رسیدی.
۲- الان زمان اعلام برائت از احمدی نژاد است بعنوان مثال جمعیت ایثارگران چندی پیش آقای احمدی نژاد را از عضویت در این مجمع برکنار کردند.
۳-خط قرمز ما بسیجیان ،رهبری و قانون اساسی و سپاه و دستاوردهای انقلاب است مگر احمدی نژاد در مقابل پیام رهبری مبنی بر کنار گذاشتن مشایی ۱۱ قهر وخانه نشینی نکردند.
مگر احمدی نژاد در سمینار مبارزه با قاچاق کالا به سپاه لقب برادران قاچاقچی ندادند ( حالا ما بسیجیان دیگر فریب این که "احمدی نژاد رجایی دیگر است" را نمی خوریم و اگر بیاید کاری می کنیم که دیگر آن مغازه سرکوچه اشان که جنس ارزان می فروخت را هم بلد نکند.
۴- حمایت از مرحوم کردان که عمری با مدرک جعلی در مناسبتهای مختلف مسئولیت داشتندو حمایت از حلقه منحرفه (مشایی،بقایی،احمدزاده کرمانی و. . . )
۵- اختلاسهای مختلف که قضاوت در مورد را به عهده وجدان خودت می گذارم
۶-. . .. . . . . . . . .
حالا باین تفاسیر چنانچه دم فرو می بستی بهتر بود( تا مرد سخن نگفته باشد ،عیب و هنرش نهفته باشد)در پایان آیا بزرگان شما برای مؤتلفه این طور تصمیم می گیرند . خداوند به شما چشم بصیرت بدهد.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
آقا دولت روحانی وقت و فرصت میخواهد خرابی و اختلاس خیلی بوده باید صبر کرد و دید اینشالله روحانی موفق میشود.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد پاک بود فکر می کنم ۴سال روحانی به اندازه ۶ماه احمدی نژاد نتونه کار کنه اکر احمدی نژاد بیاید قطعا برنده انتخابات است
ملات آباد
Iran, Islamic Republic of
بیو که ببین میراث رانت های سه هزار میلیاردی کشوررا به چه روزی انداخته است. بیو ببین باغ خرم اصلاحات یسیبد محمد خاتمی عزیزرا بیع چه ویرانه ای تحوبل داده ای و چنان اقتصاد کشرئرا قفل کردهای که نه تنها کلید حسن بلکه همه گلیدهاحریفش نمی شود.
بیا باحرافی وشعار تصویب هزاران طرح از۵۰۰تایی یکی را هم اجرا نکن برو . بیا ای مردهوعدهای بزرگ وعمل های کم . .......
بیا که بشفقاب های خالی همچنان منتظر یک حجت است. بیا ای پاک دست همنشین با مدیران پاک نه دست .
پهلوانی از لیکک و بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود براحمدی نژاد مرد بزرگ وامید محرومان وطبقات مستضعف.
بینا
Iran, Islamic Republic of
ای خدا بیاد تو انتخابات شرکت کنه که حالیش کنیم که کوته فکر کوتوله کسی حاضر تیست ریختتو ببینه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محمود واقعا مرد عمل بود حامی فقرا بود حامی قشر زحمت کش کشاورزان بود و حامی مستضعفان کسانی که نون شب رو نداشتند بخورند بود حامی تمام مردم ایران زمین بود به کسی ،به کشوری باج نداد و ای کاش هاشمی با افراد خود به جان ایشان نمی افتادند تا تمامی مشکلات مردم رو برطرف می کرد و او محبوب است در بین ما خدا حفظش کنه خدا بهش صبر بده.
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاداگر دردوران حکومتش اختلاس شد ،نیومد با اما واگر وحمایت از مفسدین قوه قضائیه روتحت فشار بذاره،گفت محاکمه کنید ،اثبات کنیدبرخوردکنید.الان چی...۱۲هزارمیلیارد رو اول یکی ریخت رودایره یکی اومد گفت بابا شلوغش کردن ۷هزار بیشتر نبوده دوروزبعد هم گفتند اشتباه شده فراموش کنید
ممو
Iran, Islamic Republic of
آقایون اصلاح طلب تدبیرتان را همه دیدند جز خفت وننگ چه به بار آوردید که حرف از دیپلماسی می زنید همه شدید نوکر ودست به سینه یک خانم۰۰۰۰۰۰۰۰دیگر بس است کمی به خود آیید وفرهنگ این ملت را زیرسئوال نبرید
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی جالبه این اصلاحطلبان ..ندارن تحمل حرف مخالف ندارن واقعا شاید ترسیدین .جالبه کیا از اختلاس حرف .یادتون رفته پرونده کرسنت مبلغ اختلاس ۱۵۹ هزار میلیارد هست .شما تو دولت اصلاحات جز حقارت چی داشتین هسته ای را بر باد دادید به چی دلتون خوشه نکنه تو فکر یه فتنه دیگه هستید ولی دیگه ای ..نمیکنید چون هنوز ۹ دی یادتون هست پس حواستون باشه ..بعدش هم هنوز دارید مثل آقای روحانی دولت قبل را تخریب میکنید واقعا از شما روشن فکرا بعیده ..آقای روحانی اگه راست میگن متن توافق نامه ژنو را منتشر کنند اگه نمیترسند چرا اجازه نمیدن به منتقدان بیان حرف بزنند .ما همه دلواپسیم از وضعیت هسته ای هسته ای که براش خون دادیم ولی بعضی ها نمیفهمن خون دادن را پس آقای روحانی ما دلواپسیم ....البته انتظار چندانی نداریم از شما جز اینکه بگین به جهنم که دلواپسین
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردی که اگه بدی هایی هم داشت ولی همیشه جلوی زورگویان با عزت سخن میگفت نه مثل بعضی ها همه توهین بهش میکنند ولی باز فقط لبخند میزنه ،اگه مرد هستید و نمیترسید مناظره برگزار کنید بین آقای احمدی نژاد و هر کی دوست دارید البته شاید خاطره مناظره احمدی نژاد با موسوی فتنه گر ترس بر اندامتون بیندازه اشکال نداره گریه نکنید احمدی نژاد نمیاد
از دوستان
Iran, Islamic Republic of
گچسارانی عزیز سیاسی نظر بده نه عقده ای بحث گریه وخنده نیست بحث سرنوشت مردم است
محمد
Iran, Islamic Republic of
وحشت از دزدی ها وفساد وبدبختی وفقر وتبعیضاتی داریم که ۸ سال باعث بدبختی مردم ما شد.شما جناب رحمانی خودت میدونی از چی میسوزی.گذشت دوره ریش وصل به کیش
همت
Iran, Islamic Republic of
منتظر میمانیم تا انتخابات آینده انشاء الله اگر اومد .................
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
همتون بدبخت بیچاره این
نمیدونین چه خبر هی با هم کل کل میکنین
من جهار سال هست تحقیق کردم و همه چی رو میدونم چه داخلی و چه بین المللی
همون کسایی که در طول تاریخ بشریت سر مردم رو شیره مالیدن و فرستادنشون دنبال نخود سیاه , همونها که دنباله رو .. خود هستند شما رو هم همون بلاها سرتون آوردن

دارین از جاهایی می خورین که حتی فکرش هم نمیکنین و خارج از تصورتون هست
من پیرو هیچ کس و هیچ خطی نیستم و نخوام بود
من فقط پیرو قران کلام خدا هستم که قبل از تحقیقام نمی فهمیدم چی میگفت اما حال میفهمم چی میگهو منظورش چی هست

همه میگن شاید شیطان و ابلیس توی کتابها و داستانهاست
نمی دونن که داره به وسیله ی پیروان خود ( در تمام کشورها حتی ایران ) که در انواع چهرها وارد شدن داره برنامه های خودش رو پیدا میکنه
همه شما خواسته و ناخواسته دارین توی میذان او بازی میکنین
خدا به او تا زمان معین (آمدن منجی ) مهلت داده و اونم داره تمام تلاش خودشو میکنه

بر اساس چیزهایی که از دوستان داخلی و خارجی و همچنین بر اساس تحقیقاتم فهمیدم به شکل خاصی بر اونها ظاهر میشه و هر ساله در شمال آمریکا مراسم قربانی کردن انسان برای او را اجرا میکنن
هستند ویدوهایی که اینو اثبات کنه و مدارک فراوان

تمام این مشکلات و تفرقه ها به وسیله ی عوامل اونها در داخل داره انجام میشه و مردم رو به جون هم انداخته با عنوانهای زهر ماری
شب و روز بگو فلانی x , و فلانی z , چی گیر شما میاد
چی به شما میرسه
هیچی
فقط عمرت رو تباه کردی برای یه عده که دنبال منافع . اهداف خودشون هستند و زمانی میفهمی که کلاه بزرگی سرت رفته

حتی تو قران همه تعدادی از آیه های مهدویت که صریح خطاب به مهدی موعود کرده رو در ترجمه پیچوندن و به اسم پیامبر تمومش کردن یا به اسم قیامت

همتوووووووووووووووووون سر کارین و فرستادنتون دنبال نخود سیاه و اونا خوشون رو امده کردن برای جنگ با مهدی
همون طور که منتظر موسی و عیسی و محمد بودن
مگر تو قران نخوندی که میگه تا دیدنش مانند مادری که بچشو بشناسه اونو شناختن
کیا شناختن
چرا منتظرش بودن

خدا به همه رحم کن
همه رو سرگرم سیاست کردن و به جون هم انداختن تا راه رو برای خودشون باز کنن
همهههههههههههه سرکارین

لا اله الا الله انت سبجانک انی کنتم من الظالیم
تو پاکو منزهی و ما به خودمون ظلم کردیم
یا ارحم الرحمین
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1