تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۸۰۹۶۳

اخبار منتشر شده در خصوص تغییر فرماندار به نقل از منابع آگاه کذب است

۱۰
۰
کبنا ؛.jalilHassani
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: سخنان معاون سیاسی در خصوص «تجدید نظر در مدیریتها در صورتی که مدیران طبق معیارهای مورد نظر فعال نباشند» مصداق خاصی ندارد و اخبار منتشر شده به نقل از منابع آگاه در راستای عزل و تغییر فرمانداران کذب است.
جلیل حسنی با بیان این مطلب، اظهار داشت: نظارت و ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران از وظایف مدیریت ارشد استان است و اگر با ارزیابی صورت گرفته مشخص شود برخی از مدیران در راستای خدمت به مردم فعال نیستند جابجایی آنان ضروری است ولی این سخنان مصداق مشخصی ندارد.
وی، استنتاج سایت ها و رسانه ها و یافتن مصداق برای توصیه های معاون سیاسی و امنیتی را اقدامی ناشایست دانست و گفت:این گونه اطلاع رسانی های نادرست موجب ایجاد فضای تردید، دودلی، یأس و سلب انگیزه از مدیران می شود و ضمن اینکه خدمت رسانی مطلوب را با وقفه روبرو می کند، نتایج منفی برای جامعه و مردم در پی دارد.
حسنی، با بیان اینکه منابع آگاهی که سایتهای خبری به نقل از آنان خبر از عزل یا تغییر فرمانداران می دهند وجود خارجی ندارند، اظهار داشت: منابع آگاه در راستای عزل یا نصب فرمانداران به مدیران ارشد استانداری محدود است و اقدام در این خصوص سیکل خاصی دارد و در مورد خبر منتشر شده نیز تا کنون هیچ گونه موضوعی مطرح نگردیده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، جابجایی و تغییر مدیران در سطح استان یا شهرستان را امری طبیعی دانست و گفت: تغییر مدیران در راستای تبدیل به احسن شدن صورت می گیرد و هر لحظه و هر روز ممکن است از راه قانونی و سیکل معین، صورت گیرد ولی هم اکنون مشخصا گزینه خاصی که در دستور باشد وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل محترم انتصابات صورت گرفته درچرام درسمت وسوی سیاست های دولت تدبیروامیدنیست.مردم ازمسئول ارشدشهرستان ،مدیرآموزش وپرورش ودیگر مسئولین انتظارات فراوانی دارندبایستی رایحه خوش خدمت به مشامشان برسد.وفاق وهمدلی به وجودآورند.دربطن مردم باشندوتفکرات وبرنامه های دولت روحانی راعملیاتی نمایند.متاسفانه این نیروها خان سالارانه انتخاب شدند خصوصا مدیرآموزش وپرورش چرام که یک روزسابقه مدیریتی نداشتند
دهدشت..//
Iran, Islamic Republic of
بابا تو را بخدا فکری به حال دهدشت بکنید فرماندار فکر میکنه وزیر کشور شده هیچ ..نیست فقط حرفای تکراری وبی معنی ،اصلا الفبای مدیریت را بلد نیست نمیدونه باید چکار کنه ،.
گچسر
Iran, Islamic Republic of
عامو خبر نداری کمتر از یک ماه دیگه فرماندار چرام اوت میشه شما رو هم برا تودیعش دعوت میکنن انشالله
اصلاح طلب ناب
Iran, Islamic Republic of
برادر حسنی اگر واقعاً اطلاع نداری پیگیری کن قطعاً به نتیجه می رسی منبع موثق کی بوده ، اگر و نتیجه نرسیدی بعداً اعلام کن تاریخ ، ساعت َ، روز، شخص موثق را به اطلاع جنابعالی خواهد رسید. این را اطلاع داشته باشد اگر استاندار در خصوص تغییر فرماندار چرام که به ظاهر حامی دولت تدبیر و امید میباشد اقدام ننماید مطمئن باش در سفر ریاست محترم جمهور به استان همه چیز مشخص می شود.
محمدی از چرام
Iran, Islamic Republic of
اموزش وپرورش چرام تعطیله.
کهگلو.............
Iran, Islamic Republic of
باید فرماندار د...باشه چون انصافا در حد رییس یک اداره هم نیست ، .چون فتاح پور چرامی نیست داره بر علیه ایشون جوسازی میکنه و ادم پولکی هست و پول میگیره ادما را خراب میکنه ، اما فرماندار ..را هرچه کامنت مخالف .نمایش نمیده من سایت های زیادی را میخونم بهترین و بیطرفترین کبنا هست امیدوارم ادامه داشته باشه و گرفتار.. نشید
.......................
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دهدشت ضعیفه
Iran, Islamic Republic of
بابا مدیر .ول معطله نه تخصص داره و نه سابقه مدیریت و نمیداند چکارباید بکند. نمایندگان و استاندار با این تصمیمشان صنعت .را .کردند. تا دیر نشده آقایان تجدیدنظر کنند
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دهدشت فکر میکنه هیشکی به غیر از خودش روی کره زمین نیست آقای استاندار متاسفم با این انتخابت
حسن
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دهدشت فقط حرف وتوان اجرایی ندارد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1