تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۸۰۵۸۴

شش شهر استان فاقد مرکز فرهنگی کودکان و نوجوانان هستند

۰
کبنا ؛ 
دیدار مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ی مردم کهگیلویه، چرام،بهمئی و لنده  در مجلس شورای اسلامی
در جلسه ای که با حضور نماینده ی مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون گسترش فعالیت های کانون در شهرستانهای دهدشت، چرام، بهمئی و لنده  بحث و تبادل نظر شد. bzrgvari
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این نشست عیسی گرجی‌زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری دهدشت به عنوان یکی از مراکز با سابقه، فعال و مطرح در سطح استان مطرح کرد.
گرجی‌زاده  همچنین با اشاره به سطح بالای تفکر فرهنگی مردم شهرستان کهگیلویه و توسعه جمعیتی و بافت شهری آن و وجود مربیان توانمند و متعهد و اعضای کودک و نوجوان مستعد در این مرکز، لزوم ایجاد شعبه‌ی دوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و واحد پستی در این شهر را عنوان کرد.
وی با بیان  مسائل و مشکلات موجود در این مرکز را نیز افزود: شهرها و بخش های چرام، قلعه رئیسی، دیشموک و سوق، سرفاریاب و چاروسا فاقد مرکز فرهنگی هنری می باشد که امید است  نماینده ی محترم مردم کهگیلویه، چرام،بهمئی و لنده  در مجلس شورای اسلامی همکاری های لازم را جهت جذب اعتبارات برای این شهرها مد نظر داشته باشند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی‌محمد بزرگواری، نماینده‌ی مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی موارد بیان شده توسط وی را قابل پیگیری و حل دانسته و قول مساعد داد در زمینه ی احداث مرکز دوم کانون در دهدشت  و تأمین زمین با همکاری شهرداری و مسکن شهرسازی اقدامات لازم انجام شود.
وی نیز ضمن تقدیر از پیگیری های مدیر کل کانون استان جهت توسعه ی فضاهای فرهنگی در شهرستان ها گفت: این گونه هزینه ها سرمایه گذاری برای نسل های آینده است و هزینه نمی باشد.
نماینده ی مردم کهگیلویه، چرام،بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به عنوان سال جاری افزود: امسال سال فرهنگ است و شهرستان کهگیلویه یک شهر نخبه پرور است و کودکان و نوجوانان این شهرستان ها نیاز به حمایت بیشتری دارند.
***
دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با مسوولان شهرستان دنا  
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفر شهرستانی خود به شهرستان دنا با فرماندار و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ؛ عیسی گرجی زاده  به همراه مشاور مدیر و  مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری سی سخت در جریان سفر به شهرستان دنا  با امام جمعه ، فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا دیدار نمود.
فرماندار دنا در این دیدار ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شهرستان دنا گفت: کانون پرورش فکری کودکان نقش بسزایی در آموزش و پرورش کودکان برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص دارد و باید از زمان کودکی به بچه ها بیاموزیم که فکر کنند تا راه بهتر را انتخاب کنند.
علی میرتاج الدینی  با اشاره به اینکه اجرای کارهای فرهنگی هنری علاقه و احساس مسئولیت افراد را می طلبد گفت: مربیان کانون برنامه ها را به صورت جهادی به کودکان و نوجوان ارائه می دهند.
رسالت کانون پروراندن استعدادها و هدایت بسوی رسالت اسلامی است
امام جمعه شهرستان دنا در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت کانون پروراندن استعدادها و هدایت بسوی رسالت اسلامی است و افکار  باید جامعیت داشته و رشد کودک باید متوازن و متعادل باشد.
حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد افزود: علیرغم کمبود امکانات کارهای ارزشمندی صورت گرفته است و انشاا... با حضور حضرتعالی و شناخت نیازها، با برنامه ریزی به سرانجام برسد تا زمینه بهره مندی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان از خدمات بهتر و مناسب تر فراهم شود.
وی اظهار داشت: در این دیدار به نقش ارزشمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین جامعه هدف اشاره کرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری باید توجه خاصی به امر آموزش و تربیت در کنار سرگرمی داشته باشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه تربیت یک انسان، تربیت یک نسل را به دنبال خواهد داشت به  دغدغه های کانون در شهرستان ها اشاره نمود و گفت: کمبود نیروی انسانی، تجیهزات و مباحث مالی از جمله مسائلی است که کیفیت برنامه کانون را تحت الشعاع قرار می دهد.
عیسی گرجی زاده  بر ضرورت توجه ویژه مسئولان شهرستان دنا  به مرکز فرهنگی هنری کانون تأکید کرد و افزود: بخشی از نیازهای تجهیزاتی و سایر مسائل با مساعدت و همراهی مسئولان شهرستان محقق خواهد شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در این نشست، پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر مبنای اصول اسلامی را از اهداف و فعالیت های کانون عنوان کرد.
دیدار با رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا و بازدید از مرکز فرهنگی هنری سی سخت و  نمایشگاه مواد مخدر این شهرستان از دیگر برنامه های سفر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شهرستان دنا بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1