تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۷۹۹۸۴

بزرگواری: بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد!

۵۳
۰
کبنا ؛بزرگواری در واکنش به طرح جاده ارتباطی چرام به باباکلان گفت: این طرح مصداق ضرب‌المثل بزک نمیر بهار میاد، کمبزه با خیار میاد است.bzr
به گزارش کبنا نیوز از چرام، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد طرح پیشنهادی جاده ارتباطی چرام به باباکلان و اینکه از طرف شما چه کمکی به این طرح خواهد شد، اظهار کرد: ظاهرا آقای تاجگردون این طرح را پیشنهاد داده‌اند. ولی واقعیت امر این است که این طرح از زمان مرحوم نبی‌زاده نماینده اسبق باشت و گچساران بوده، که از آب ریگون تونلی بزنند و پیچ‌های دیل را بردارند که دیل و آرو و مارین به گچساران وصل بشوند. حالا یک طرح و پیشنهادی داده شده و نه در مجلس تصویب شده، نه در بودجه آمده، نه در معاونت راهبردی وجود دارد و نه از وزارت راه نظرخواهی شده و در حد یک پیشنهاد هست.
بزرگواری اضافه کرد: اگر انشاالله درست بشود که حالا ببینیم بودجه تونل کی بیاید؟ این‌ها می‌خواهند روستاهای نازمکان، دیل و آرو و این مناطق را از بن‌بست خارج کنند. حال اگر از بن‌بست خارج شوند، چرام هم از این طرح استفاده می‌کند.
وی گفت: این طرح ضرب المثل بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد، مثلاً مردم چرام می‌خواهند بروند باباکلان چکار بکنند که وصل بشود به باباکلان؟ یا گچساران؟ این طرح ها فکرها و زمان زیادی می‌برد.
وی افزود: ما و اقای تاجگردون در تلاش بودجه راه ارتباطی خیرآباد به گچساران هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این طرح در حد یک پیشنهاد است، گفت: این طرح در مجلس تصویب نشده و در بودجه و معاونت راهبردی نیز نیامده و برای اجرای آن نیز از وزارت راه نظرخواهی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح فوق جهت خارج کردن روستاهای نازمکان و آرو و دیل از بن‌بست است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از این طرح نیز در حوزه انتخابی ما است در صورت قطعی شدن طرح ما نیز به اجرای آن کمک خواهیم کرد.

این مسئول با انتقاد از رسانه‌ها به دلیل توجه بیش از حد به طرح پیشنهادی جاده ارتباطی چرام به باباکلان، گفت: حالا چطور به جاده باغچه سادات که چرام را به مرکز استان ۲ ساعت نزدیکتر کرده است توجه نمی‌شود.

وی، افزود: این طرح مصداق ضرب‌المثل بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد است.

حجت‌الاسلام بزرگواری در پایان با تاکید بر حمایت و همکاری با تاجگردون در طرح‌های مشترک، ابراز کرد: جاده باغچه سادات به دهدشت یکی از طرح‌های بزرگی است که می‌تواند نقش به‌سزایی در خارج کردن چرام از بن‌بست داشته باشد و ما نیز هم اکنون با همکاری نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در حال رایزنی برای تامین بودجه جاده خیرآباد به گچساران هستیم و انشاالله خبرهای خوبی از این طرح به گوش مردم خواهد رسید.

به گزارش کبنا نیوز؛ غلام‌رضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی قبل از این گفته بود: تصویب ساخت جاده ارتباطی شهرستان چرام به منطقه باباکلان هدیه ارزنده دولت به مردم این شهرستان و استان های جنوبی کشور است.

انتهای پیام/فضلی‌زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی از چرام
Iran, Islamic Republic of
ایشان به همه میتازه.خودش مطلق میداند.غیر از خدا رحم کنه
اسپر؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت حاج اقا
اینجور که معلوم هست شماقصدتان همکاری نیست بجای اینکه بیایید کمک کنید به دیگر نمایندگان استان و استاندار فقط دارید چوب لای چرخ توسعه استان میذارید کمکتان پیشکش حداقل اظهار نظر نفرمایید بذارید دکتر تاجگردون عزیز راه کار خودشان رو پیگیری کنند اگر بتوانند این کار انجام بدهند که همه مردم بویراحمد گرمسیر ممنون ایشان میشوند از این تعامل و همکاری حضرت عالی بسیار سپاسگذاریم از ان طرف دکتر حرف از تعامل و همکاری همه دستگاها و همکارن خودشان میزنند از این طرف شما صدای همکاری نک دن امیدوارم موفق باشید
ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا با تا۹ گردون در نیفت که دیگه بهات نمیاد پیش مدیر عامل گاز کشور برای گاز دیشموک
ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری حرفهای اقای تاج گردون همش به عمل تبدیل میشه نمیخواد نگران باشی اما حرفهای شما چی
امین
Iran, Islamic Republic of
کار نیاره خو؛همو اولش خو اعلام که هر وزیری بخو همکاری نکنه و کله چماق پس گوشش ایابو...ایسو کار نیاره چماقه وردار علی یارت..ایگم راسی دیه ایتری کامپیوتره روشن خاموش کنی؟؟؟من تاسف میخورم برای سرزمین بلادشاپور که زادگاه و مهد پرورش مردانی چون حسین پناهی است و چنین نماینده ای در مجلس دارند..
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری بهتر است کمی سعه صدر بیشتری داشته باشید ازآن طرف می گویید این طرح از زمان مرحوم نبی زاده پیشنهاد شده بوداز این طرف می گویید من با همکاری تاجگردون درحال رایزنی برای تامین بودجه جاده خیرآباد به گچساران هستیم واز طرف دیگر می گوییدمثلا مردم چرام می خواهند بروند باباکلان چکار بکنندحاج آقا من این گونه استنباط می کنم که شما خیال می کنید تاجگردون قصد ضعیف نشان دادن شما را داشته بهتر است بدانید تاجگردون یک نماینده ملی است وچرام وگچساران یاسوج برای ایشان فرقی ندارد در ثانی تاجگردون ریاست کمیسیون برنامه وبودجه مجلس را برعهده دارد وسوم اینکه ایشان از حامیان دولت است و دولت از طرحهای ارائه شده توسط ایشان حمایت می کندودر آخر اینکه تاجگردون علاوه بر حوزه انتخاباتی خود، محبوبیتی که در حوزه جنابعالی دارند وصف ناپذیر است
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
بابا این بنده خدا رو باهاش مصاحبه نکنید تا این یه سال هم تموم شه به خدا یه کاری دست خودشمیده آخر اصلاً کنترل زبونش دست خودش نیست انگار
راز
Iran, Islamic Republic of
خداوند حال هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر خودشان بخواهند
الله لا یغیروا ما به قوم حتی یغیروا ما بانفسهم
مردم باید نشان دهند از قوم بزرگی هستند
اما بعید می دانم مردم تغییر نمی خواهند یا نگذاشتیم تغییر را
مردم تنیده در قومیت و منافع شخصی را یارای تغییر کجا و گرنه این بهشت سرزمینی استان باید این باشد؟
دانشجوی دکتری
Iran, Islamic Republic of
(((بخشی از این طرح نیز در حوزه انتخابی ما است در صورت قطعی شدن طرح ما نیز به اجرای آن کمک خواهیم کرد.)))
نه جون خوت بیو بعد قطعی وابینش هم مخالفت کن.
جوان جویای کارا
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری به حرف وطرح باشه همه میتوانندحرف بزننداصلش اینه که ماشالله شماحرف میزنید تاجگردون عمل میکند
میثم
Iran, Islamic Republic of
"مثلاً مردم چرام می‌خواهند بروند باباکلان چکار بکنند که وصل بشود به باباکلان؟ یا گچساران؟"
والا
مردم چرام بشینن خونشون اصلا
حالا مقصود حاج آقا از بزک کی بود؟!
کرمی...
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری...شما دیگه چرا مگه یادت رفته که چه اندازه دکتر تاج گردون شما رو به وزیران معرفی کرده...شما که بدون دکتر تاج گردون کاراتون پیش نمیره چرا...این طرح چرام...باباکلان...طرح کارشناسیه...سید شما دیگه چرا...؟؟؟
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
بیچاره کهگیلویه بخاطر این حرف حاج اقا دیگه تاج گردون ولش میکنه. اب لیکک جاده پاناوه جاده سادات وءءءءءء خداحافظ
بويراحمد سرحد
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا را ول کنید. به خاطر جلسه شیراز .
حسینی از چرام
Iran, Islamic Republic of
بابا ....اصلا حالش خوش .
کریمی از موگر چرام
Iran, Islamic Republic of
ایشان خواب آشفته میبند
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
هم استانی های عزیز به نظرشما این ضرب المثل بیانگرچیست .
به ....استخوانی ...را ول کنم چی را بگیرم.
...
Iran, Islamic Republic of
اولا حاج اقا جاده چرام بابا کلان گناوه هست یه مقداری بکن جانم
قشقايي
Iran, Islamic Republic of
حرف .....حاج آقا ولی تاجگردون عمل
بناری
Iran, Islamic Republic of
احتمالا حاج اقا میترسه انتخابات استانی بشه و تاجگردون رقیبش باشه حاجی دوست داره رقیب نداشته باشه
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
. .!! هدف از این طرح اتصال چرام به بابا کلان نیست هدف کلی اتصال جاده اصفهان - پاتاوه به دهدشت و چرام به گچساران و در نهایت وصل شدن به دریاست با پیگیری و بهره برداری این طرح خیلی از سکونتگاهای روستایی وشهری استان از بن بست خارج شده و توسعه استان منوط به اجرای چنین طرح های می باشد.
برما
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که بهار میاد. آقای بزرگوارى از دکتر کمک بگیر چه اشکال داره. شما که وکیل مردم هستید به جای این حرفا مشکلات موکلین رو حل کنید
بی غرض
Iran, Islamic Republic of
حاجی شما همون به اصطلاح مدیر ناتوانی را لایقی که از ناخن پا تا موی سر در خدمت منافع خودش است و شمار ا دور زده و بهتان می خنده و تمامی نیروهای ارزشی را از خدمت باز داشته شما اگر مصاحبه نکنید به حال مملکت دلسوزی و برای مردم خدمت شایان نموده اید همان مدیری که هدایت خواه ظرف ۳ ماه از مدیریت تحمیلیش بدلیل ضعف کاری عذرش را خواست
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا نماینده ما رو ببین. هرکی میگرده یه پولی گیرمیاره برا مردم یه کاری انجام میده...... یه چیزی گفته و یه نشستی برگزار کرده و کی اومده توی استان براش یه جوابیه جور می کنه می ده سایت عصردنا براش منتشر می کنه.
زارع رفته بودجه راه آهن یاسوج میذاره تو مناقصه و تاجگردون هم که هر روز یه پروزه جدید افتتاح می کنه .
احمد
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به زدولت اوست
چماق
Iran, Islamic Republic of
خودم درستش میکنم.احتمالا ..
قربانعلی
Iran, Islamic Republic of
بنده خداکلمه بزک شنیده بودنمیدونست کجااستفاده
سرتیله ماری
Iran, Islamic Republic of
من که موندم چی بگم .
Iran, Islamic Republic of
.این بابا چقدر سواد .کسی م.
بایاری
Iran, Islamic Republic of
ایدور میایم گچساران رای میدیم به حاج غلام
د فیده نیاره بزرگواری ابرومونه برده من ولات
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
بابا چه کار سید دارید یه چیزی گفت اشتباه کرد...جان راحت باش هی اشتباه کن ه.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
باسلام
توجه نفرمایید
((وی گفت: این طرح ضرب المثل بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد، مثلاً مردم چرام می‌خواهند بروند باباکلان چکار بکنند که وصل بشود به باباکلان؟ یا گچساران؟ این طرح ها فکرها و زمان زیادی می‌برد.))

. انسانهای فاخر در همین نکت.

انسانهای فاخر، دوراندیشی و حدود دیدشان گسترده است ولی انسانهای چماق به دست حدود دیدشان تا نوک بینی شان بیشتر تجاوز نمیکند

..که در عین بزرگواری و محبوبیت و اصالت ، دست همین سید اولاد پیغمبر را در همایشی می‌بوسد وبه ایشان احترام میگذارد
باوی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
بله تاجگردون مرد عمله البته برای کهنه قله های باشت که همه وهمه شون رفتن سر کار اقای ظفری...........................
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دیگ چکار باید کنه براتون آقای باوی با غیرت به اصطلاح....شده سپر بلای گچساران و باشت بابا خجالت هم خوب چیزیه به خدا!!!!!!!!!!!!
عسکری
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای بزرگواری / راههای بن بست لنده ،بهمئی و دیگر مناطق کهگیلویه را نجات بده / راه خیرآباد و گچساران به کمک جنابعالی نیاز ندارد. مرحوم نبی زاده خدارحمتش کند نتوانست حتی گاز رسانی به دیل زادگاهش را انجام دهد. یعنی ابتدایی ترین نیاز مردم این منطقه /
بعد جنابعالی هم دست کمی به این وضعیت وکم توفیقی خدمت نداری/ اعتبارخیرآباد گچساران مدیون دستهای پرتلاش وتدبیر یک شخصت فرزانه نظیر تاجگردون است / تو را خدا خودت را به زحمت نده / سیدفقط لطف کن به مردم بد و بیراه نگو/
علی
Iran, Islamic Republic of
این سید بزرگوار واقعیت را میگه این تونلی که بخواد دیل وآرو ونازمکان رابه گچساران وصل کنه همون مسئله بزک نمیر تا بهار دربیاد است مثل اینکه حقیقت واقعا تلخ است وکسی هم دوست نداره حقیقت رابشنوه
بویراحمد گرمسیر- بابکانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دکتر تاجگردون
تلاش بی سابقه جنابعالی در جذب اعتبارات برای منطقه غنی اما محروم نگهداشته شده حوزه انتخابیه شما قابل تقدیر است انتظار می رفت همقطار شما در مجلس همراهی میکرد تا این پروژه مهم که برای حوزه انتخابیه خودش هم مفید به فایده است وارد فاز اجرائی شود ولی ..............
از شما نماینده قابل استان استدعا داریم این تنگ نظری ها را که مانع رشد استان ما شده نادیده گرفته و به جدیت پیگیری اجرایی شدن پروژها باشد
خداقوت بده انشاالله
لیکک
Iran, Islamic Republic of
قربون بسا با چماق زدی من سر تاجگردون نزاری یه کاری سی استان بکنه خوب تو وایسا کنار تاجگردون خودش کارشو انجام میده .. داخل چهارتا شهرستانت بزرگواری بزرگ.........
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
احتمالا حاج اقا نمی دونن که برای زیارت بی بی حکیمه باید از باباکلان گذشت وسالانه هزاران نفر از مردم چرام به زیارت بی بی مشرف می شوند ثانیا هدف طرح اتصال به بندر گناوه ودریاست
رها
Iran, Islamic Republic of
بابا حداقل مردم چرام میتونن به زیارت بی بی حکیمه با خیال راحت برن برات مهم نیست حاج آقا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اقای بزرگواری: ده نونم چه وت بگم فقط دعا ایکنم که خدا شما را توفیق خدمت رسانی بدهد نه محنت رسانی. والسلام
اصلح
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بودجه میاد
بودجه هم با چماق میاد
استان محروم
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر اعتبار میاد
توسعه و عمران با چماق میاد
گچساران شهر من
Iran, Islamic Republic of
خدمت به روستای دیل که بیشترین شهید را در استان داده مایه افتخار هر نماینده ایست .
تاجگردون مچکریم .
گچسارانی
Netherlands
والله سکوت بهتر است سکوت
اکانی
Iran, Islamic Republic of
در جواب باوی با غیرت
آقای تاجگردون به هیچ کس وامدار نیست ولی دوستانی که نامش را در مطلبت ذکر نمودی از موقعیت استفاده میکنه که این را میپذیریم واقعا آقای تاجگردون باید در مورد دفتر باشت چاره ای بیندیشند
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
خداوند عالم تورا به راه راست هدایت کنه سید عاقل باش این طرح یکی از صدها طرح رویایی آقای دکتر تاجگردون برای خروج از بن بست اقتصادی گچسارانه مشکل در عدم آگاهی شماست وصل راه بوشهر از مسیر گناوه به بی بی حکیمه باباکلان آبشیرین دوگنبدان دیل چرام نهایتا اصفهان یک رویاست من خودم تفاهمنامه بین و زرای راه ونفت در هر دو دولت گذشته وحال را دیدم اظهار نظر بی مورد نفرمایید پی گیر موضوع فقط آقای دکتر تاجگردون بوده راه خیر آباد به شما چه مربوطه پیمانکار هم تعیین شده شما کجا کارییددر
دوست
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری جان - شما همون کارخانه فسفات چرام و دانشگاه صنعت و معدنش رو احداث کن - تو کار ...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عزیزان هم استانی هدف این طرح از زبان خود دکتر تاجگردون از بن بست خارج کردن روستاهای بویراحمد گرمسیر و باباکلان و یا حتی خود گچساران هست.بنازمت دکتر خوش تیپ و خوش کلام..
اکبری
Iran, Islamic Republic of
کل استان بدونن دکترتاجگردون ی مردبه تمام معناست همه هم میدونن حرف ازدهن مرد درمیاد اینوبایدبه راحتی فهمید که دکتر تاجگردون ی حرفی زدحتماعملیش میکنه اینم بدانیددرقبال ای همه خدمت هیچ منتی سرکسی نداره!!!
اکبری
Iran, Islamic Republic of
بمانیدوبدانید هرحرفی دکترتاجگردون بزنه عملی میشه البته خدمت بی منت که شگردکاردکترهسته بله اینه افتخارباشتوباوی!!!!
فارس.گچساران.میشان
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری بزرگواری ...
گچساران پایتخت ایران
Iran, Islamic Republic of
.. این جاده محور بندر گناوه.بی بی حکیمه. باباکلان.ابشیرین.گچساران.دیل.چرام.اصفهان را به هم متصل میکند و نزدیک ترین راه جنوب به مرکز کشور میشود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1