تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۷۸۹۲۰

چماق‌داران و قلدران جلسه مرعشی چه کسانی بودند؟

۲۰
۰
کبنا ؛رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از خویشتنداری دانشجویان ارزشی در نشست مرعشی سخن به میان آورد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی در دانشگاه یاسوج با قدردانی از حمایت‌های سرپرست دانشگاه یاسوج و معاونت فرهنگی این دانشگاه و امور فرهنگی که تشکل‌ها از جمله بسیح دانشجویی را در برگزاری برنامه‌ها یاری می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر حرکتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده تا دانشگاه‌های استان را به باشگاه سیاسی تبدیل کنند.MAHDAVI
به نام دانشجویان به کام احزاب
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات به اصطلاح دانشجویی که بیشتر متینگ انتخاباتی احزاب و مشخصاً یک حزب خاص است در دانشگاه‌ها در لوای برنامه‌های دانشجویی برگزار می‌کنند.
مهدوی‌مطلق از حضور عده‌ای قلدر و چماق‌دار در صف‌های دوم و سوم این برنامه‌ها پرده برداشت و گفت: این چماق‌دارها و قلدرها اجازه نمی‌دهند که معترضین به ساختارشکنی‌ها حرف خود را بزنند و هرگونه صدایی را سرکوب می‌کنند.
حضور امثال مرعشی راه پیروزی عده‌ای در انتخابات نیست
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از اردوکشی سیاسی و خانوادگی در برنامه‌های دانشجویی و به نام تشکل‌های دانشجویی در استان خبر داد و گفت: ورود غیردانشجویان به جلسات دانشجویی مد شده است و این عده همان چماق‌داران و قلدران هستند.
وی از خویشتنداری دانشجویان ارزشی در نشست مرعشی سخن به میان آورد و گفت: سیاسیون بدانند که اگر کسی بخواهد از این طریق برای خود رأی جمع کند و نماینده مجلس شود این راهش نیست و قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.
 
مهدوی‌مطلق با اشاره به سخنان چند روز اخیر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس که گفته بود اکنون موقع کوبیدن بر ساز و دهل سیاسی در استان نیست این حرف را درست و به‌جا دانست، البته اگر خودش به آن عمل کند، تشریح کرد: تشکل‌های دانشجویی حواسشان جمع باشد و پشت سر خودشان را نگاه کنند و ماهیت مستقل دانشجویی خود را حفظ کنند.
وی، آلوده کردن جو و فضای دانشگاه‌ها را هدف سیاسیون قدرت‌طلب عنوان کرد و بیان داشت: ما به نوبه خود در بسیج دانشجویی اجازه نمی‌دهیم دانشگاه تبدیل به باشگاه سیاسی و محلی برای اردوکشی فامیلی و طایفه‌ای در راستای رسیدن به اهداف انتخاباتی افرادی خاص شود.
نیروهای امنیتی و قوه قضائیه مانع ورود این افراد در دانشگاه‌ها شوند/ حراست دانشگاه عملاً هیچ کاره بود

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از نیروهای امنیتی و مسئولان قوه قضائیه خواست تا جلوی حضور این افراد را در دانشگاه‌های استان بگیرند، تا خدای نکرده شاهد اتفاقات ناخوشایند نباشیم.
وی افزود: آنچه در جلسه اخیر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مشخص بود، اینکه حراست این دانشگاه عملاً در این جلسه هیچ کاره بود.
مهدوی همچنین گفت: سئوالاتی که در این جلسه پرسیده شد، کاملاً گزینشی بود و سئوالات دانشجویان مخالف ارائه نشد و من نمی‌دانم آقایان از چه می‌ترسند.
به گزارش کبنا نیوز، ۲۵ آذر حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران به دعوت تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی در این دانشگاه جهت ایراد سخنرانی حضور پیدا کرد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسن به بسیج دانشجویی و جالب که کبنا هم از این خبرها می زنه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا هیچ کاره بوده حراست چمن فقط نگاه می کرد
علی
Iran, Islamic Republic of
اقا اشتباه گرفته اید دانشگاه .
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای مطلق گرا شما. که از نیروهای امنیتی و قضایی کمک میطلبید؟ امنیت این جلسات را خود برگزارکنندگان تامین میکنند و این را بدان که اگر کسانی در صدد بهم زدن این جلسات باشه با آنها برخورد خواهد شد . شما و ..جلسه را نداشتید و الا مثل جلسه قبلی اقدام میکردید ..نشوید.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ایشان فردی دانشگاهی و مدرس دانشگاهای استان و دانشجوی دکتری و مدارک تحصیلی اش تاجایی که من می شناسم در دانشگاهای معتبرکشور و سوابقش همش علمی فرهنگی است . آخه راست میگه کارمند آب فاضلاب و کارمندان هلال احمر در نشست گچساران و حضوربنگاه داران در جلسه مرعشی کاملا عیان است . درسته دانشگاه پادگان نیست و بنگاه معاملاتی هم نیست .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جلسه با۳۵ نفر غیر دانشجوشروع شد همه می دانند دعوت کننده مرعشی اقای پناه بودند.نه دانشجویان شما هم دلخوش باشید .
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
گلادیاتورهای
رهروان ولایت
Iran, Islamic Republic of
حضور افرادی مثل مرعشی تنها و تنها بوی فتنه و جنجال میدهد..بدتر اینکه نزدیک به خانواده ی هاشمی هم هست..
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اقای مهدوی چیکار تاج گردون دارید که میگی خودش عمل کند این به خودش ربط دارد که چکار کند نیاز به مشاور دیگران ندارد
صادق
Iran, Islamic Republic of
.که مدیر ارشد استانی اش خودش اصلاح طلب باشد و و ارتباط . استان داشته باشد و خودش طبل طایفه ای و گرمسیری وسردسیری بزندنمی تواند با فتنه و فتنه گران برخورد کند .
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
چرا اونوقت که لباس شخصی ها و داردسته اله کرم در دانشگاهها آنچنان می کردند کسی از شماها حرف از چماق نمی زد . حالا که خودتان را در ضعف می بینید مظلوم نمایی می کنید؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان : بسیج دانشجویی از تضارب افکار و آرای دانشجویان و دانشگاهیان حمایت می کند در صورتی که این جلسات هویت مستقل دانشجویی خود را از دست ندهد.


مهدوی مطلق : بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور افراد با سلایق مختلف در دانشگاه ها با رعایت قانون هیچ مخالفتی ندارد .
باقر
Iran, Islamic Republic of
. هستید به دلیل تایید حرف تاجگردون اصلاح طلب.
عرفان
Iran, Islamic Republic of
اقای مهدی مطلق اصل . حضرت امام در وصیت نامه اش که در واقع اخرین کلامش با مردم بوده مگر بسیج را از دخالت در امور سیاسی منع نکرده بسیج دانشجویی باید فقط کار فرهنگی و علمی انجام دهد در امور سیاسی دخالت نکند.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون خودش به تنهایی سروری میکند.
نام ایشان را آلوده سیاسی بازی خودتان نکنید.،..،،،.
ایران
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است. شما در اقلیت هستین و دولت تدبیر و امید اجازه اغتشاش به شما نخواهد داد.شما فقط اجازه دارین که گوش کنید و در صورت لزوم سوال هم کنید. از وزارت علوم هم میخوایم در صورتی که چنین افرادی در صدد اغتشاش در جلسات باشن با آنان قاطعانه برخورد کرده و از دانشگاه اخراج گردند. مثل ایشون که مثل اینکه دانشجوی دکترا هستن و در صورتی که قصد برهم زدن و چماق کشی در جلسات هستن از دانشگاه اخراجشون کنید و همچنین اجازه تدریس به چنین اشخاصی در دانشگاه ندن.
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
افرین بر بر و بچ اصلاح اطلب ، طرف جرات اوباشی گری نداشته است میگوید چماقداران در صف اول ، دوم بودند ، اگر چماق داری بد است ، چرا برای شما حلال است ، وقتی که شما با چوب و چماق و اسید به جان مردم میافتید اشکالی ندارد ولی حالاکه جرات نداشتید بر نامه را بهم بزنید میگویید چماق دار اورده بودند ، شما تشریفتان را ببرید همان پادگان که شغل مورد علاقه تان است ، و بگذارید دانشگاه کار خودش را بکند ، این قدر مرد باشید که به کار مورد علاقه تان که نظامی گری و پادگان داری است بپردازید
همکار
Iran, Islamic Republic of
ااقای مطلق عزیزتمام چماقداران شماودوستانتان هستیدبزاریدکارهاروال عادی خودش راطی کنددرضمن چکارتاجگردون داریداوکارش رابلده افرین پسرخوب وحرف گوش کن
شجاع
Iran, Islamic Republic of
خدایی .
باشت همیشه قهرمان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات زنده باد خاتمی ها
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1