تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۷۶۲۳۹

اعتراض چمنیان به سازمان لیگ

۴
۰
کبنا ؛.http://gogfc.ir/media/k2/items/cache/e2514efc12d4fe082fdc20ab2f336dc3_L.jpg
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در بازی مقابل نساجی ما حاکم مطلق بازی بودم اما نتوانستیم سه امتیاز را ازآن خود کنیم.
عباس چمنیان در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش مقابل نساجی اظهارداشت: این بازی جزء استثنائات فوتبال بود که حریف علی رغم نداشتن موقعیت گلزنی با یک اشتباه فردی بازیکن ما به گل پیروزی دست یافت.
چمنیان افزود: در بازی های اخیر مزد دوندگی و تلاشمان را نمی گیریم وبا از دست دادن موقعیت های صد در صد گلزنی نمی توانیم نتایج دلخواه را کسب نماییم .
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه بی تردید ما نیازمند چند بازیکن تقویتی برای پست هایی که در حال حاضر جز نقاط ضعف ما هستند خواهیم داشت تاکید کرد: مدیریت باشگاه در این خصوص باید برنامه ریزی لازم را داشته باشد.
وی تصریح کرد: برای هواداران این موضوع که تیم برتر میدان نمی تواند حریفان خود را شکست دهد قابل قبول نیست اما هواداران نفت و گاز گچساران با هوشمندی و درایت خاص اعضای تیم فوتبال نفت را تحت تاثیر این عمل خود گذاشتند.
چمنیان افزود: در نیمه دوم تعداد مهاجمان خود را افزایش دادیم و تنها به پیروزی در این دیدار می اندیشدیم و به هیچ عنوان تصور را باخت را نداشتیم.
وی با تاکید براینکه فشار روانی نتایج ضعیف اخیر بر بازیکنان با یک برد برطرف خواهد شد افزود: تغییر در کار تاکتیکی یکی از مهمترین برنامه های کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.
چمنیان در ادامه با انتقاد از عملکرد کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اظهارداشت: برای بسیاری از اهالی فوتبال جای سوال است که چگونه سرمربی که تا صبح بازی محروم از حضور بر روی نیمکت بوده به یکباره بر روی نیمکت تیمش حضور پیدا می کند.
این سرمربی نام آشنای فوتبال ایران تصریح کرد: باید قوانین برای همه تیم ها به عدالت برقرار باشد تا همه باشگاه ها به حق خود برسند.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص داوری بازی نیز اظهارداشت: داور روز خوبی را داشت و به جز صحنه به ثمر رسیدن گل تساوی تیم ما صحنه مشکوک دیگری نداشت.
دست نشان: گچسارانی ها سنگ تمام گذاشتندhttp://gogfc.ir/media/k2/items/cache/fe8bfc1b99c9ede76699e9aaec65452f_L.jpg
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از لحاظ پویایی و تکنیک قابل تحسین است.
نادر دست نشان در نشست خبری پس از بازی تیمش با نفت و گاز گچساران افزود: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با وجود نبود پنج بازیکن اصلی توانستیم روی اشتباه خط دفاع این تیم را شکست دهیم.
دست نشان اظهارداشت: تیم نفت و گاز گچساران از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است اما در شرایط خاصی قرار گرفته که نیاز به حمایت دارد.
وی تصریح کرد: تیم نساجی مازندران بدلیل قدرت و قدمت و قرارگرفتن من در راس این تیم باید برای صعود به لیگ برتر تلاش کند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: تیم ما مشکلات زیادی از جمله زمین چمن مصنوعی، مصدومیت و رویایی لیگ برتری شدن برخی بازیکنان را در این مدت همراه خود کشیده است.
دست نشان با بیان اینکه هیچگاه در مسابقات برای مساوی حاضر نشده است و در تمام مسابقات بیشتر ین نتیجه برد یا باخت بوده ،افزود: بدلیل آگاهی از ضعف های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فوتبال را با حوصله بازی کردیم .
وی همچنین از مردم گچساران خواست تا با صبر و حوصله تیم خود را برای حضور در لیگ برتر حمایت کنند و از عجله برای حضور نفت گچساران در لیگ برتر بدون آماده نبودن زیر ساخت ها پرهیز کنند.
این مربی شاغل در لیگ یک فوتبال کشور تاکید کرد: همواره تیم فوتبال نفت و گاز را شایسته صعود به لیگ برتر می دانم و از اینکه در مدت حضور تیم نساجی مهمان نوازی خوبی داشتند از مدیریت و عوامل باشگاه قدردانی می کنم.
دست نشان بیان کرد: هواداران و تماشاگران خونگرم گچسارانی در این بازی سنگ تمام گذاشتند و با وجود باخت مقابل تیم نساجی با احترام تیم مهمان را بدرقه کردند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر علت حضور ش بر روی نیمکت با وجود محرومیت اظهارداشت: من با مجوز فدراسیون بر روی نیمکت نشستم و دلیل محرومیت من نیز شکایت تیم شهرداری اراک از من به دلیل طلبی که از آن داشتم بوده و چون من هم از آنها شکایت کرده ام محرومیتم لغو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدایا از این همه نعمت شکرت. تبریک به همه مازنی های عزیز
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
نساجی مازندران یک نفت و گاز گچساران صفررررررررررررررررر
رضایی
Iran, Islamic Republic of
کبنا منبع خبر فک کنم سایت باشگا نفته که خوب بود قید می کردی عین این خبرو بدون واو بنداز تو سایت باشگاه نفت خوندم
محمد
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا بهران یکی از مسئولان سازمان لیگ مازندرانیه و از همین جهت تمام تلاششو واسه لغو محرومیت دستنشان انجام داده...واقعا متاسفم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1