تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۷۵۷۹۲

بی‌تدبیری شهرداری و آبفای شهری لنده بلای جان مردم

۵
۰
کبنا ؛قریب به دو الی سه سال است که خیابان سادات در شهر لنده نیمی آسفالت و نیم دیگر آن عاملی برای وقوع تصادفات و شکستگی دست و پای انسان های بی گناهی است که چوب بی تدبیری آب وفاضلاب شهری و شهرداری لنده را می خورند و هر بار که بحث این خیابان پیش کشیده می شود همدیگر را مقصر قلمداد می کنند.
بی تدبیری اداره آب وفاضلاب شهری لنده در خصوص تعویض خطوط لوله انتقال آب خیابان سادات باعث شد تا شهرداری لنده نیمی از این خیابان را آسفالت و نیم دیگر را به امید تحقق اعتبارات اصلاح و توسعه شبکه توسط اداره آب و فاضلاب شهری لنده رها کند.
ناهمواری و لبه‌دار شدن آسفالت این خیابان برای ساکنین و عابران و استفاده کنندگان از این خیابان با توجه به ترافیک سنگین این خیابان باعث  بروز مشکلاتی از قبیل تصادفات و شکستگی دست و پای چندین نفر در این خیابان شده است که متاسفانه با سکوت مسئولان نیز همراه می باشد.
البته تا کنون شهرداری چندین بار باتوجه به مشکلات ترافیکی و بروز تصادفات در این خیابان خواستار آسفالت آن شده است که با جبهه گیری مسئولان آب و فاضلاب شهری لنده مواجه شده اند.
نکته جالب این جاست که مسئولان اداره آب و فاضلاب شهری لنده اذعان کرده اند که اعتبار کافی جهت اصلاح و ترمیم شبکه در این خیابان را ندارند، از سوی دیگر اینکه شهرداری نیز تاکید بر اجرای لوله گذاری در این خیابان را دارد و در این بین تکلیف مردم همانند قضیه « مرغ و تخم مرغ» مجهول مانده است.
حال ساکنین خیابان سادات از مسئولان شهرستان لنده تقاضا دارند تا هرچه سریعتر مشکل این خیابان که از مهمترین و پر ترافیک ترین خیابان های شهرلنده می باشد را حل نمایند و از بروز حوادث ناخوشایند در این خیابان جلوگیری کنند.
گزارش: سید اسماعیل میری
نام شما

آدرس ايميل شما

نترس
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این انشاء مربوط به اسماعیل میری نیست .
يك دوست
Iran, Islamic Republic of
خدمت برادر نترس عارض بشم که تا جایی که بنده ایشان را می شناسم فردی نترس می باشد و در برابر حقوق عامه مردم از هیچ کوششی برای استمداد آنان دریغ نکرده است ایشان از خبرنگاران زحمت کش در شهرستان لنده می باشد که حقیقتاً در کنار سایر عزیزان همکار در این شهرستان تلاش مجدانه ای دارد اگر شما که نامتان را هم نترس گذاشته اید راست می گفتید چراچند بار برای دوستان ما در کبنا مطلب نمی فرستادید تا شجاعانه نام شما را درج می کردحال که یکی از دوستان رسانه ای ما درحال انعکاس مشکلات مردم می باشد چرا سنگ اندازی می کنید هیچ وقت به ریش نگاه نکن به ریشه نگاه کن تا قدرت برتری به نام رسانه را بهتر بشناسی، به هرحال قلم به دست گرفتن و قلمدار بودن رسالتی است سترگ که خوب یا بد هم اکنون دست این عزیزان می باشد. انشاالله این عزیز در همه کارها به خصوص اخبار خوب و جریان سازش موفق باشد.
گلبرگ
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظرمن ایشون در گزارششون به صراحت گفتن تقصیر شهرداری نیس واز شهرداری دفاع میکنند پس چرا نامش را بی تدبیری شهرداری گذاشتن
گلبرگ
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظر من ایشان در گزارششون از شهرداری دفاع کردن و به صراحت گفتن مشکل از کجاست اما اینکه چرااین تیتر را انتخاب کردن نمیدونم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر مشکل از آبفای شهری است ، چرا شهرداری بی تدبیر است؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1