تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۷۵۷۷۰

به من گفتند، نفست برای ادامه راه تمام شده است

۳
۰
کبنا ؛صبح امروز با حکم شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج، فریبرز نیکدل مسئول معاونت جدید و ادغام شده فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج شد.
در ابتدای این مراسم تکریم و معارفه ،یوسف نیکروز مسئول معاونت فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه کار فرهنگی باید در عیان پیدا باشد و گزارشی برای ارائه عملکرد خود ندارم، ابراز داشت: سعی ما در این یکسال و اندی که در این معاونت مشغول به خدمت به دانشجویان و جامعه بودیم، رویکردی همه محور و توسعه گرا در امر کارهای فرهنگی بود.
YASUJ (17) نفست برای ادامه راه تمام شده است
وی در ادامه با تشکر از سرپرست دانشگاه به خاطر حسن اعتماد و انتخاب وی به مسئولیت این معاونت، اظهارداشت: در چند روز اخیر بعد از ادغام این دو معاونت به من گفتند، نفست برای این معاونت به پایان رسیده است، ولی این در صورتی است که من تازه نفس تر شده ام.
معاون سابق فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه این عزل و نصب ها حتماً به صلاح دانشگاه و ترقی آن خواهد بود، خاطر نشان کرد: پست و مسئولیت ها امانتی برای مدیران هستند که باید امانت داری خوبی برای آن بود تا در قیامت و دنیا شرمنده نشویم.
مشکلات رفاهی دانشگاه یاسوج ید طولایی دارد
در ادامه این مراسم، آیت کرمی معاون سابق رفاهی دانشجویی دانشگاه یاسوج با تشکر از مدیریت سابق و فعلی دانشگاه یاسوج، ابراز داشت: مشکلات رفاهی دانشگاه یاسوج ید طولایی دارد که گفتن آنها دوایی از آن درمان نمی کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج قریب به ۶هزار دانشجوی در حال تحصیل را در خود جا داده است، گفت: ظرفیت کل خوابگاههای این دانشگاه ۱۵۰۰نفر بوده که این موضوع در خور یک دانشگاه مرکز استان نیست.
کرمی با اشاره به این موضوع که درزمان رمضانی کارهای شایسته و قابل توجی برای حوزه رفاهی و دانشجویی این دانشگاه صورت گرفته است،افزود: در این یکسال واندی که در خدمت سرپرست دانشگاه یاسوج بودیم، توانستیم با هزینه های خوب بیشتر مشکلات رفاهی دانشجویان را برطرف کنیم.
معاون سابق رفاهی دانشجویی دانشگاه یاسوج در ادامه با تأکید بروصول مطالبات دانشجویان در این مدت،ابراز داشت: وصول ۹۰درصد از مطالبات دانشجویان در این چند سال، یکی از بهترین عملکرد های این معاونت در امر رفاهی بوده است.
کرمی در ادامه به اعزام تیم های ورزشی این دانشگاه به مسابقات بین دانشگاهی و کشوری خبر داد و گفت: کسب مقام ها و عناوین برترتیم های دانشجویی این دانشگاه در مسابقات بین دانشگاهی و کشوری خود گواهی  خوب بر عملکرد این نهاد در چند دهه اخیر است.
تلفیق دو معاونت فرهنگی و دانشجویی راهی اشتباه است
وی در پایان با بیان اینکه تلفیق این دو معاونت نمی تواند مرغوب به صرفه باشد، ابراز داشت: راهکار فرهنگی خود یک معاونت یکه تاز را می طلبد و تلفیق دو معاونت مهم فرهنگی و دانشجویی راهی اشتباه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
معاون فرهنگی ودانشجویی حتما باید از هم جدا باشند
لات
Iran, Islamic Republic of
هیچگه استان به این بی سر وصاحبی و هرج و مرج نبوده
حاتم آرش
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر نیکدل


انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یاسوج تبریک گفته و برای شما از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را خواستارم .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1