تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۷۵۷۳۳

ایران در مذاکرات هسته ای به دنبال تعامل با دنیا است

۶
۰
کبنا ؛عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه ایران در مذاکرات هسته ای به دنبال تعامل با دنیا است، گفت: کسب توافق جامع دور از ذهن نیست زیرا تیم مذاکره کننده بارها برای دنیا اثبات کرده که پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مسائل نظامی نیست.

به گزارش کبنا نیوز به نقل از  خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، غلام محمد زارعی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای در چارچوب های مورد تائید رهبری و شورای عالی امنیت ملی با کشورهای غربی مذاکره می کند، گفت: تعامل با کشورهای دنیا موضوع بسیار خوبی بوده و طبیعی است که حداقل دستاورد بدست آمده در مذاکرات شفاف سازی مواضع تعاملی جمهوری اسلامی ایران با اعضای۱+۵ می باشد که این مسئله بارها درطول گفت و گو ها حاصل ش_TGH6999ده است.

نماینده مردم بویر احمد و دنا درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور قطع هیچ کشوری نمی تواند ادعا کند که مسئولان ایرانی اهل تعامل با دنیا نیستند، بنابراین دستاورد مورد نظر حتی برای طرف های مقابل ایران در مذاکرات کسب نشد و ادامه این روند می تواند مواضع برحق ملت ایران را بیشتر از گذشته مورد تائید قرار دهد، البته هرگونه تعلل و کارشکنی در طول مذاکرات به نفع اهداف آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی نخواهد بود.
وی با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی باید باورکند که به لحاظ عملکرد و نگاه ددمنشانه به بشریت در مسیر انزوا و انفعال در حرکت است، افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که فضای تعامل ایران با غرب آماده است و اگردرمذاکرات همچنان به کارشکنی خود ادامه دهد به گفته مقام معظم رهبری روز به روز اسرائیل نا امن تر می شود؛ بنابراین آمریکا و تمام همپیمانان منطقی اش بهتر است که مذاکرات را از مسیر اصلی خود خارج نکنند.
زارعی با یادآوری اینکه عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای مورد تائید رهبرمعظم انقلاب و علما است، تصریح کرد: باید از اقدامات سنجیده اعضای تیم مذاکره کننده که مقتدرانه از حقوق ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های غرب دفاع می کنند تشکر و قدردانی کرد، البته امیدوارهستیم که در مدت زمان توافق شده برای تمدید مذاکرات توافق جامع هسته ای کسب شود، هرچند که این موضوع دور ازذهن نیست زیرا تیم مذاکره کننده هسته ای بارها برای کل دنیا اثبات کرده که پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مسائل نظامی نیست.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، گفت: آمریکا همیشه در مذاکرات به دنبال فریب افکار عمومی است اما پس ازگذشت چندین دوره ازمذاکرات خوشبختانه مواضع و اظهارنظر حق طلبانه آنها تاثیری بر افکار و ذهنیت مردم دنیا ندارد، زیرا حداقل دستاورد این دوره ازمذاکرات شفافیت مواضع ایران در خصوص تمایل به تعامل جهانی و احترام متقابل به همه کشورهای دنیا است./
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
انشقاق در گروه دهراب پور و زارع
آقای زارع کارتون تموم شد، همین دیشب شنیدم دکتر کیان دهراب پور به صورت غیر رسمی اعلام کاندیداتوری مجلس کرده است.
معلم
Netherlands
کاربر محترمی که در سایت های استان این متن نقل قولی را با نام های پر تکرار "آگاه" ؛ صرفدار قلبی هدایتخواه ؛ و ... دایما در حال نشرش هستید،
اندکی صبوری کن تا با هم گام برداریم.
.
من معلمم.
۲۳ سال است که گچ به دست داشته ام و خاک خورده ام؛ یادم هست اولین روزی که اقدام به نوشتن در پای تابلوی سبز گچی بردم این بود : علم بهتر است یا ثروت؟...پیش از از انکه منتظر پاسخ دانش اموزانم باشم ...اینگونه نوشتم هم علم خود است هم ثروت ، اما اما ان چیزی که هم از علم بالاتر است و هم از ثروت با ارزش تر " اصالت" است که نه در هیچ کتاب و هیچ دانشگاهی و هیچ معلمی تدریس نخواهد شد و هیچ ارزش ریالی هم ان را کسب نخواهد کرد جز سطح شعور و فهم و اصالت خانوادگی که انسان در ان به دنیا می اید، زیست می کند، بزرگ می شود و بر اساس همان اصالت خانوادگی واکنش نشان می دهد.
.
.
یقینا همه ما در بحث خانوادگی با توجه به مشکلاتی که داشته و داریم در گیر مسائل و حواشی زندگی شدیم و چنان در آن غرق شده ایم که پیش از انکه بیانگر اصالت خوب و تحسین کنندیمان باشیم معرف بی اصالتی خود شده ایم.
شما انسان خوب و شریفی هستید و اما از دیروز صبح تا امروز فراوان این کامنت رو با نام های متفاوت در سایت های استانی نشر داده اید.
.
من مخالف ازادی بیان شما نیستم فقط چند نکته رو به شما یاداوری میکنمک
ک
مراقب باشید که اصالتتون خدشه دار نشه چون شما نماینده ای از اصالت خانوادگیتون هستید.
.
یقینا شما جوانید و جویایی نام پس احتیاط کنید از ان کلاهی که برای خود می بافی نمدی حالص شود برای روزهای سرد زمستان نه اکنه کفی باشد برای شب های سرد قبرستان..
.
در پایان انکه کیان دهرابپور انسان محترمیست اما زارعی ،هدایت خواه را ۸۰ هزارتایی کرد با انکه دکتر نبود و تازه بزرگتان بود..پس سعی کنید با تمام شناسنامه اصولگراییبه رقابت زارعی بیایید شاید اختلاف شکست را کمتر کنید
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من از مدیریت محترم سایت کبنا نیوز متعجبم چرا که مطالبی را به عنوان کامنت در زیر متن ها قرار میده که هیچ ربطی به موضوع بیان شده در متن ندارد لطفا حرفه ای تر عمل کنید.با تشکر
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش،
من هم شنیدم که پیام داده بودی که حاج دهرابپور را ببینی، جوابش را هم شنیدی؟
دهرابپور حتی اگه از زارع ناراحت هم باشه شما را برای نمایندگی که هیچ برای کاندیداتوری نیز صالح نمی داند،
به زودی مصاحبه اش منتشر خواهدشد
اریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقابیشتر باهم یکدلن هرکی هستی دنبال نفاقی بروجای دیگه خدا روزیت روبده.
طایفه
Iran, Islamic Republic of
زارع تمامه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1