تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۷۵۲۴۲

همایش بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

۱
۰
کبنا ؛


به مناسبت هفته بسیج، همایش بزرگ بسیجیان بهمئی برگزار شد.


همایش بزرگ بسیجیان بهمئی به مناسبت هفته بسیج پیش از ظهر امروز  در سالن تربیت بدنی کوثر لیکک برگزار شد.
امیدعلی شریعت‌نیا در این اجتماع ضمن گرامیداشت روز بسیج با بیان اینکه در چنین روزی تشکل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس در کشور صادر شد، اظهار داشت: بسیج حرکتی اجتماعی است که در هر جامعه با توجه به فرهنگ آن جامعه به وجود می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: اگر به تاریخ صدر اسلام نگاه کنیم در زمان پیامبر اسلام (ص) و دیگر امامان معصوم (ع) می‌بینیم که این حرکت بسیجی در آن زمان نیز وجود داشت و برای مبارزه با کفار و دشمنان نیز مردم را در مساجد جمع می‌کردند و از لحاظ نظامی و معنوی تجهیز می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی تصریح کرد: این حرکت تاریخی حضرت امام (ره) برای تشکیل بسیج در نظام مقدس ما نیز برگرفته از همان حرکت پیامبر (ص) در صدر اسلام بود که مردم را برای مبارزه و مقابله با کفار ساماندهی و بسیج می‌کرد.

این مسئول اضافه کرد: بسیج درخت تنومندی است که امروزه شاخ برگ  آن در همه ابعاد گوناگون حرکت می‌کند و این حرکت خودجوش دشمن را مثل همیشه مأیوس می‌کند.

شریعت‌نیا خاطرنشان کرد: امروز اگر به کشورهای همسایه و به ویژه کشورهای اسلامی نگاه کنیم، می‌بینیم که از این حرکت خودجوش و بسیجی که ملت ما داشتند نشأت گرفته‌اند، بنابراین شاهد هستیم که حرکت خودجوش و عظیم ملت ما که در قالب بسیج شکل گرفت به سراسر دنیا صادر شد.

وی یادآور شد: همه باید به این حرکت عظیم افتخار کنیم، چراکه شعار این حرکت خودجوش و مردمی برگرفته از شعار حضرت اباعبدالله(ع) و نهضت عاشورا بود و همه ما بسیجی‌وار تا آخر در رکاب امام خود خواهیم ایستاد و از دستاوردهای این نهاد مقدس پاسداری خواهیم کرد.

شریعت‌نیا با بیان اینکه امروز این اجتماع عظیم در سراسر کشور دشمن را مأیوس کرده است، تأکید کرد: آمریکا چه قبول کند و چه نکند باید بداند که بسیج این ملت ذلت را نمی‌پذیرد و از این نظام و دستاوردها و ارزش‌های این نظام و انقلاب دفاع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت امام جمعه بهمئی نیز در این اجتماع عظیم ضمن گرامیداشت روز بسیج، گفت: امروز در جنگ سرد و مبارزه با مفاسد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی بسیج حرف اول را می‌زند، بنابراین همه باید قدر این نهاد مقدس را بدانیم.

وی تشریح کرد: یک بسیجی باید در همه زمینه‌ها نمونه و الگو باشد و مقام معظم رهبری می‌فرمایند که بسیجی یعنی حضرت امام علی(ع)، بنابراین این گفته مقام معظم رهبری برای همه ما بسیجیان حرف‌های زیادی دارد، چراکه آن حضرت یک بسیجی ممتاز بوده و امروز باید ما بسیجیان آن را الگوی خود قرار دهیم.

امام جمعه بهمئی توضیح داد: یکی از عوامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس این بود که بسیجیان ما اهل دعا و راز نیاز بودند و زندگی و رفتار ائمه را در همه ابعاد زندگی سرمشق خود قرار داده بودند و امروز نیز جوانان بسیجی باید اهل عبادت و در خط ولایت و رهبری باشند که البته هم اکنون نیز اینگونه هستند.

سیادت در پایان با اشاره به اینکه بسیج یک نعمت الهی است، گفت: تا بسیج زنده است و مردم در میدان هستند و در خط رهبری و انقلاب حرکت می‌کنند دشمن نمی‌تواند هیچ آسیبی به این مملکت برساند، بنابراین بسیجیان ما باید قدر خود را بدانند و به ترویج فرهنگ بسیج در جامعه بپردازند.

***

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
همایش بسیج تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی استفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.سردار یدالله بو‌علی صبح امروز در همایش اجتماعی بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار کرد: امروز بسیجیان ما در خط اول ولایت مانند کوه محکم و استوار گوش به فرمان نائب بر حق امام زمان(عج) هستند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هویت دینی، ملی و مهدوی از افتخارات ما است و آنچه باعث شده ما در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم از همین هویت است و امروز در پنج آذر که به فرمان امام(ره) روز بسیج مستضعفان نامیده شده جمع شدیم تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدای دشت کربلا و همه شهدای بزرگوار کشورمان تجدید میثاق کنیم.
وی ضمن تشکر از حضور بسیجیان در این اجتماع بزرگ، خاطرنشان کرد: بسیج یک تفکر فرهنگی نشأت گرفته از قرآن است و بسیجیان ما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس با عمق وجود و تمام نفرات ایستادند و سبب شدند در جنگ با رژیم تا دندان مسلح صدام پیروز شویم.
***

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع بسیجیان در یاسوج:
بسیج سازندگی خدمات خوبی به جامعه ارائه می‌دهداستاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع بسیجیان شهر یاسوج گفت: بسیج سازندگی خدمات خوبی به جامعه ارائه می‌دهد.سید موسی خادمی  در اجتماع بسیجیان شهر یاسوج، با تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر، گفت: امام خمینی(ره) ابتکارات زیادی داشتند اما فرمان تشکیل بسیج از ابتکارات ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی است که هرچه می‌گذرد ارزش و اهمیت آن نمایان‌تر می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زمان جنگ و تهدید نظامی تمامی امکانات مقابله با دشمن به وسیله بسیج مهیا شد تا از کشور دفاع شود که بحمد‌الله به کمک خداوند، بسیجیان در نبرد هشت سال دفاع مقدس با پیروزی و سربلندی از میدان خارج شدند.
وی افزود: امروز بسیجیان در صحنه سازندگی اقدامات ارزشمندی انجام داده و به خوبی از کشور دفاع می‌کنند و بسیج سازندگی خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهد این تفکر امام باعث شد بسیج هم در جنگ و هم در عرصه سازندگی به انقلاب و جامعه خدمت کند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بسیج یک الگو و ظرفیت مناسب در جامعه به شمار می‌آید که استفاده از این ظرفیت برای سیاستمدارن غرب ناشناخته است.
***



همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین برگزار شد
تجمع پرشور بسیجیان در باشت +تصاویر
همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین تجمع پرشور بسیجیان در باشت برگزار شد.


پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین و همزمان با سراسر میهن اسلامی مراسم تجمع بسیجیان در باشت برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیجیان در سالن شهید رجائی باشت بر گزار شد بسیجیان باشتی باری دیگر حضور در صحنه خود را به رخ دشمن کشیدند و با حضورشان نشان دادند که تا زنده‌اند در صحنه مقاومت برای حفظ ارزش‌های خود ایستاده‌اند.



طی این مراسم بسیجیان و حلقات صالحین با در دست داشتن پرچم‌ و در حالی که لباس بسیج را بر تن داشتند به صورت منظم در مکان تجمع حضور یافتند و باری دیگر به اعلام داشتند لبیک به فرمان امام راحل جهت تأسیس بسیج تنها به سال ۵۸ باز نمی‌گردد و ما همواره در صحنه هستیم.


سید شکرالله واهبی‌زاده از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در جمع بسیجیان باشتی اظهار کرد: بسیج یک تشکل مردمی است که ریشه در تاریخ تشیع و اسلام دارد و باید بدانیم که از اولین پیامبر و امام تا آخرین پیامبر و امام ما همراه با یارانی که در رکاب آن‌ها حضور داشتند و در مقابل کفر،فساد و ظلم ایستادگی کردند همه بسیجی بوده‌اند و این فرهنگ حاکم بر تشیع و اسلام است.

وی ادامه داد: ما بدون وجود این فرهنگی بسیجی نمی‌توانیم موفق شویم لذا مدیری سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره بدون توجه به فرهنگ بسیج نمی‌تواند در نظام جمهوری اسلامی مدعی سرباز اسلام بودن را داشته باشد و این امر تنها با داشتن فرهنگ بسیجی محقق خواهد شد.

***



همزمان با سراسر کشور
اجتماع بزرگ بسیجیان در چرام برگزار شد
به مناسبت هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور، اجتماع بزرگ بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج چرام در مصلی این شهر برگزار شد.


به مناسبت هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور، اجتماع بزرگ بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج چرام در مصلی این شهر برگزار شد.

در این همایش، امام جمعه چرام، فرماندار چرام، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای گردان‌ها و جمعی از خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران شهرستان حضور داشتند.

در آغاز این آیین پس از تلاوت قرآن، مراسم برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، بسیجیان چرام با شعارهای «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

علی‌اصغر نورایی‌نسب در حاشیه این گردهمایی با بیان اینکه بسیج فرهنگی است که تمام مترقی‌ها و ارزش‌های اسلامی اعم از ایثار، شهادت طلبی، عبودیت و بندگی و مبارزه با ظلم و استبداد ستیزی در آن موج می‌زند، اظهار کرد: امروز بسیج در جهت مقابله با جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی از تمام ظرفیت‌های خود در جهت پرورش نیروهای دینی و انقلابی و مذهبی استفاده کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت چرام هفته بسیج را یادآوری فداکاران و غیور مردانی دناست که در صحنه نبرد با شیاطین دون در عرصه جهاد با نفس، جبهه و جنگ را محراب عبادت خود ساختند و گفت: بسیج گروهی خاص نیست بلکه بسیج یک فرهنگ و یک تفکر برگرفته از فرهنگ عاشورا و ارزش‌های الهی است.

در ادامه طی مراسمی نمادین، پدر شهید حسینی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا پرچم متبرک به ضریح امام حسین (ع) را به بسیجیان اهدا کرد.

***

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
تفکر بسیج انقلاب اسلامی یک تفکر جهانی استنماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه تفکر بسیج انقلاب اسلامی نه یک تفکر ملی بلکه تفکری جهانی است.آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی  در اجتماع هزاران نفر از بسیجیان شهرستان بویراحمد به ایام اسارت کاروان عاشورا اشاره و اظهار کرد: پیام عاشورا با اسارت کاروان کربلا برای دنیا مطرح شد و عاشورا را از یک حادثه به یک انقلاب تبدیل کرد.
نماینده و‌لی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حادثه عظیم عاشورا عناصری چون توحید، خدا محوری و توجه به خدا وجود داشت که باعث شد قیام عاشورا بعد از گذشت سال‌های طولانی همچنان باقی بماند و اگر این عناصر در روح بسیج و بسیجیان ما باشد بسیج ما تا قیام قیامت پایدار است که به فرموده امام(ره) رمز تولد بسیج خدا است و بسیج ما بر پایه توحید تولد یافت رشد کرد و  استمرار دارد.
وی عنوان کرد: توحید، ولایت‌پذیری، بصیرت، صبر و غیرت از دیگر نکات و عناصر تشکیل بسیج است و بسیجیان ما هم با الگو گرفتن از قیام عاشورا این نکات را سرلوحه کار خود قرار دادند و دشمن را از هرگونه چشم طمع بر انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور مأیوس کردند.
آیت‌الله ملک‌حسینی به گروه تروریستی داعش و اقدام جنایتکارانه این گروهک در کشورهای عراق، سوریه و برخی کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: داعش دشمن کشور ما و انقلاب اسلامی است و به بهانه اسلام و مبازره با استکبار هر روزه عده زیادی از مسلمانان بی‌گناه را در این کشورها قتل‌عام می‌کند.
نماینده‌ ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این گروه تروریستی خود دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای عربی و اروپایی است پس مبارزه با استکبار یک بهانه است تا با اسلام مبارزه کند که به یاری خداوند این حرکت هرگز به جریان تبدیل نخواهد شد.
وی تصریح کرد: کشور ما در زمان کنونی در یک مصاف جهانی وارد شده و در مقابل، کشورهای ظالم، هرزه، کفار و شرک قرار دارند پس اگر انقلاب ما با روح ایثار بماند هرگز در مقابل این دشمنان آسیب نمی‌بیند.
آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: بسیجی آگاه و بیدار ما دشمن را در خیابان، محل‌ کار، قوم و قبیله و راهپیمایی نمی‌بیند بلکه دشمن را در جبهه نفاق و کفر می‌بیند.
وی خطاب به مسئولان گفت: اگر کسی در کار و سمت خود باندبازی، قوم‌گرایی و اقلیم گرایی کرد بسیجی نیست و تفکرات و اقدامات او با یک بسیجی متفاوت است و مغایرت دارد پس اگر کسی گناهی مرتکب شد و در برابر آن سکوت کردیم زمینه دروغ، رشوه، اختلاس، بی‌غیرتی، هرزگی و بی‌حجابی فراهم می‌شود.
آیت‌الله ملک‌حسینی یادآور شد: دشمن بعد از مأیوس شدن از جنگ در کشور ما، تاکتیک خود را جبهه جنگ سرد و فرهنگی آغاز کرده که این جنگ بی‌شک خطرناک‌تر از جنگ قبلی است که برای دشمن کم‌هزینه اما پرسود و نتیجه است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  دشمن در پشت خانه‌های ما که نه بلکه در درون خانه‌ها نفوذ کرده و به دختر، پسر، زن و مرد و حتی به مهد کودک‌های ما هم رحم نمی‌کند.
وی به مردم و به خصوص مسئولین و مدیران فرهنگی توصیه کرد: در این جنگ هم مانند جنگ قبل حضور داشته باشید و با افزایش آگاهی و بصیرت بیدار باشند تا دشمن را در این جنگ و میدان هم شکست دهیم.
آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: امروزه تفکر بسیجی نه یک تفکر ملی بلکه تفکری جهانی بر پایه روح خدا، ایثار و بصیرت است و اگر شاهد هستیم مردم عراق و سوریه در برابر داعش، بحرین در برابر رژیم آل‌خلیفه و حوثی‌های یمن در برابر حکومت دیکتاتور ایستادگی می‌کنند ناشی از این تفکر جهانی بسیج انقلاب اسلامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون که انقلاب ما از روح بسیج و بسیجی به دنیا صادر شده مبادا احساس کنیم مسئولیت‌ خود را انجام دادیم و دچار سستی شویم، دشمن هر روز آماده‌تر از دیروز است و ما هم باید آماده‌تر از روز قبل در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنیم.

****


به مناسبت هفته بسیج
همایش بزرگ بسیجیان بهمئی برگزار شد
به مناسبت هفته بسیج، همایش بزرگ بسیجیان بهمئی برگزار شد.


همایش بزرگ بسیجیان بهمئی به مناسبت هفته بسیج پیش از ظهر امروز  در سالن تربیت بدنی کوثر لیکک برگزار شد.

امیدعلی شریعت‌نیا در این اجتماع ضمن گرامیداشت روز بسیج با بیان اینکه در چنین روزی تشکل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس در کشور صادر شد، اظهار داشت: بسیج حرکتی اجتماعی است که در هر جامعه با توجه به فرهنگ آن جامعه به وجود می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: اگر به تاریخ صدر اسلام نگاه کنیم در زمان پیامبر اسلام (ص) و دیگر امامان معصوم (ع) می‌بینیم که این حرکت بسیجی در آن زمان نیز وجود داشت و برای مبارزه با کفار و دشمنان نیز مردم را در مساجد جمع می‌کردند و از لحاظ نظامی و معنوی تجهیز می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی تصریح کرد: این حرکت تاریخی حضرت امام (ره) برای تشکیل بسیج در نظام مقدس ما نیز برگرفته از همان حرکت پیامبر (ص) در صدر اسلام بود که مردم را برای مبارزه و مقابله با کفار ساماندهی و بسیج می‌کرد.

این مسئول اضافه کرد: بسیج درخت تنومندی است که امروزه شاخ برگ  آن در همه ابعاد گوناگون حرکت می‌کند و این حرکت خودجوش دشمن را مثل همیشه مأیوس می‌کند.

شریعت‌نیا خاطرنشان کرد: امروز اگر به کشورهای همسایه و به ویژه کشورهای اسلامی نگاه کنیم، می‌بینیم که از این حرکت خودجوش و بسیجی که ملت ما داشتند نشأت گرفته‌اند، بنابراین شاهد هستیم که حرکت خودجوش و عظیم ملت ما که در قالب بسیج شکل گرفت به سراسر دنیا صادر شد.

وی یادآور شد: همه باید به این حرکت عظیم افتخار کنیم، چراکه شعار این حرکت خودجوش و مردمی برگرفته از شعار حضرت اباعبدالله(ع) و نهضت عاشورا بود و همه ما بسیجی‌وار تا آخر در رکاب امام خود خواهیم ایستاد و از دستاوردهای این نهاد مقدس پاسداری خواهیم کرد.

شریعت‌نیا با بیان اینکه امروز این اجتماع عظیم در سراسر کشور دشمن را مأیوس کرده است، تأکید کرد: آمریکا چه قبول کند و چه نکند باید بداند که بسیج این ملت ذلت را نمی‌پذیرد و از این نظام و دستاوردها و ارزش‌های این نظام و انقلاب دفاع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت امام جمعه بهمئی نیز در این اجتماع عظیم ضمن گرامیداشت روز بسیج، گفت: امروز در جنگ سرد و مبارزه با مفاسد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی بسیج حرف اول را می‌زند، بنابراین همه باید قدر این نهاد مقدس را بدانیم.

وی تشریح کرد: یک بسیجی باید در همه زمینه‌ها نمونه و الگو باشد و مقام معظم رهبری می‌فرمایند که بسیجی یعنی حضرت امام علی(ع)، بنابراین این گفته مقام معظم رهبری برای همه ما بسیجیان حرف‌های زیادی دارد، چراکه آن حضرت یک بسیجی ممتاز بوده و امروز باید ما بسیجیان آن را الگوی خود قرار دهیم.

امام جمعه بهمئی توضیح داد: یکی از عوامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس این بود که بسیجیان ما اهل دعا و راز نیاز بودند و زندگی و رفتار ائمه را در همه ابعاد زندگی سرمشق خود قرار داده بودند و امروز نیز جوانان بسیجی باید اهل عبادت و در خط ولایت و رهبری باشند که البته هم اکنون نیز اینگونه هستند.

سیادت در پایان با اشاره به اینکه بسیج یک نعمت الهی است، گفت: تا بسیج زنده است و مردم در میدان هستند و در خط رهبری و انقلاب حرکت می‌کنند دشمن نمی‌تواند هیچ آسیبی به این مملکت برساند، بنابراین بسیجیان ما باید قدر خود را بدانند و به ترویج فرهنگ بسیج در جامعه بپردازند.

***



در گردهمایی بسیجیان شهرستان لنده مطرح شد
حضور حماسی بسیجیان عامل اقتدار نظام در عرصه‌های بین‌المللی
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی با حضور حماسی خود، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و تفکر انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردند.


سروان علی محمدی ظهر امروز در همایش بزرگ گردهمایی بسیجیان و گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج میقات ولایت‌مداران و عرصه تلاش و کوشش و مجاهدت برای نشر ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بسیج با تفکر انقلابی خود در راستای منویات بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت در حرکت بوده و در مسیر حرکت رشد و تعالی نظام و انقلاب را بر دوش می‌کشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: ایران اسلامی به داشتن بسیجیان و غیور مردان خود در عرصه جهاد و شهادت و سازندگی و آمادگی و رفاه و امنیت افتخار داشته و امروز به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه رهبر انقلاب اسلامی در عرصه علم و فناوری مقتدرانه حضور یافته و دستاوردهای بسیاری را برای این نظام به دست آورده است.

محمدی افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری اجرای سیاست‌های کلی و  تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در عمل بوده و بسیج با برنامه‌‌ریزی صحیح در این راستا قدم برداشته و نخواهد گذاشت هیچ تفکر و اندیشه‌ای خللی در مسیر اجرای اصول و مبانی انقلاب وارد سازد.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی بسیجیان در برنامه‌های هفته بسیج خاطر نشان ساخت: بسیج و بسیجیان تنها وعده و شعار نخواهند داد بلکه عمل را نیز مهمترین چاشنی خود قرار خواهند داد.

در این مراسم مداحی و سینه زنی نیز برگزار شد.

 

***



امام جمعه موقت لنده مطرح کرد:
مذاکرات یعنی شکست استکبار جهانی و به زانو در آمدن آمریکا در برابر ایران
امام جمعه موقت لنده با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ گفت: مذاکرات یعنی شکست آمریکا و به زانو درآمدن استکبار جهانی در برابر عظمت و قدرت ایران اسلامی و اینکه ملت ایران ذره‌ای از حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهند کرد.


حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا  در اجتماع بزرگ بسیجیان گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج لشکر مخلص خداست جمله بزرگی است که مردی بزرگ از تبار حیدر کرار آن را بیان فرمودند و مهمترین ویژگی و شاخصه‌ آن ولایتمداری و اخلاص در کار و اندیشه است.

وی افزود: نقش بی بدیل بسیج در تولید فکر و اندیشه، علم و آگاهی، تغییر و تحول، پیشرفت و ترقی انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست و دستاوردهای امروز ما در عرصه‌ بین‌المللی حاصل ایثار ، اخلاص، فداکاری و روحیه شهادت طلبی در این مجموعه و نهاد انقلابی است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: بسیج و فرهنگ بسیجی باید در جامعه ماندگارترین و جاودانه‌ترین نهاد انقلابی برای احیای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی باشد تا بتوانیم به سر منزل مقصد برسیم.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا در ادامه به تعریف بسیج اشاره کر و افزود: بسیج یعنی حضور به موقع، تشخیص حق از باطل، بصیرت، وجدان بیدار، ولایتمداری، شهادت‌طلبی و هر آنچه برای خوبان ترسیم کردند، چرا که بسیج باید الگو و سرمشقی برای همه جهانیان باشد.

وی با اشاره به چالش‌های نظام در دهه‌های اخیر خاطر نشان ساخت: مهمترین چالشی که دشمنان نظام در مقابل نظام قرار داده‌اند، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است که با تخریب باورها و اعتقادات و ارزش‌های دینی و معنوی درصدد تزلزل در جایگاه نظام هستند.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: بسیج و بسیجی هم باید خودش بصیرت و آگاهی داشته و در همه صحنه‌ها بیدار باشد و هم بیداری را به جامعه اسلامی تزریق کند کاری که بسیجیان و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تاکنون انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا یادآور شد: بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و هر کس که برای عزتمندی و سربلندی نظام و انقلاب و اسلام و کشورش تلاش کند در این جلگه عظیم قرار دارد.

وی تحریم‌ها را شیطنت دشمنان نظام علیه ایران اسلامی خواند و گفت: دشمنان نظام با توطئه تحریم می‌خواند ایران را به زانو درآورند ولی بسیج و بسیجیان ایران اسلامی در این مرحله با اقتصاد مقاومتی و کارنامه درخشان خود در این وادی نشان دادند که ایران یک قدرت بزرگ در منطقه بوده و این تحریم‌ها تأثیری در راه و حرکت و اندیشه آنان نخواهد داشت.

امام جمعه موقت لنده تأکید کرد: مقاومت، بیداری و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت تنها دلیل ثبات قدم در بسیج و ایستادگی ملت است.

الهی‌نیا افزود: باید شاکر باشیم که امروز استکبار جهانی و جامعه جهانی به وجود قدرت بزرگی همچون ایران در منطقه اعتقاد دارد و این به برکت بسیج و اندیشه‌های بسیج است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ گفت: مذاکرات یعنی شکست آمریکا و به زانو درآمدن استکبار جهانی در برابر عظمت و قدرت ایران اسلامی و اینکه ملت ایران ذره‌ای از حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهند کرد.


سرمربی برتر صالحین شهرستان


تجلیل از بسیجیان نمونه حوزه‌های مقاومت

 فرمانده ناحیه مقاومت چرام:
ماهواره از مخرب‌ترین ابزارهای جنگ نرم دشمن است
فرمانده ناحیه مقاومت چرام گفت: ماهواره یکی از مخرب‌ترین ابزارهای جنگ نرم دشمن است.
عصر امروز به مناسبت هفته بسیج، نشست معرفتی حلقه‌های صالحین با موضوع ماهواره و آسیب‌های اجتماعی آن در مدارس چرام برگزار شد.
در این برنامه که با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام  و با همکاری واحدهای مقاومت شهید بهشتی و شهید نواب صفوی در سالن اجتماعات دبیرستان شهید بهشتی چرام برگزار شد، علی‌اصغر نورایی‌نسب ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و شهدای بسیجی به اهداف تشکیل بسیج و خصوصیات آن پرداخت و با بیان اینکه امام خمینی (ره) از بسیج به عنوان شجره طیبه نام می‌برد، اظهار کرد: شجر موجودی است که دارای رشد و حرکت باشد و روحیه بسیجی نیز وقتی در یک جامعه طنین انداز شود، حرکت، پویایی و سازندگی را برای آن جامعه به ارمغان می‌آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت چرام، بسیج و بسیجی را تابع ولایت دانست و گفت: بسیجی همواره پشت سر ولایت و رهبری حرکت می‌کند و هیچگاه در سخن، حرکت و برنامه‌ای از رهبر پیشی نمی‌گیرد و به اندازه لازم سوال و گفت‌وگو می‌کند.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و تغییر جنگ سخت به جنگ نرم، عنوان داشت: در زمان جنگ تحمیلی دشمن از روبرو و با سلاح‌های سنگین جنگی به خاک ما حمله می‌کرد و علی‌رغم تمام مشکلات و نبود امکانات رزمندگان ما با دشمن به خوبی مقابله کردند.
این مسئول، اضافه کرد: امروزه دشمن با سلاح‌های کوچک اما به مراتب مخرب‌تر به میدان آمده است و ما باید با سلاح خودش با او مبارزه به مثل کنیم.
نورایی‌نسب در پایان ماهواره را یکی از مخرب‌ترین ابزارهای جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: قدرت تخریب این سلاح کوچک به حدی است که می‌تواند بنیان خانواده و اجتماع را از هم پاشیده و دین و ارزش‌های دینی ما را به بیراهه کشاند.
انتهای پیام/



نام شما

آدرس ايميل شما

بوف
Iran, Islamic Republic of
گلادیاتور
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1