تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۷۵۱۰۰

قطع مکرر شبکه‌های تلویزیونی کهگیلویه از آغاز بارندگی

۱۰
۰
کبنا ؛شبکه‌های تلویزیونی شهرستان کهگیلویه به محض بارندگی دچار اختلال می‌شوند.
با آمدن سیستم دیجیتال ضمن ارائه شبکه‌های تلویزیونی بیشتر ارتقای کیفیت در صدا و تصویر در شبکه‌های تلویزیونی ایجاد شد اما این بهبود یافتن و خداحافظی با آنالوگ در دهدشت و بخش‌های تابعه در روزهای بارانی حال و هوای متفاوتی دارد.
قهر باران با دیجیتال مشکل همیشگی تلویزیون‌های این شهرستان است و به محض نزول رحمت الهی دیگر صفحه تلویزیون تصویری را به نمایش می‌گذارد؛ « سیگنال موجود نمی‌باشد» تنها یادگار سیستم دیجیتال با آغاز بارندگی است.
قطع مداوم سیستم دیجیتال به محض بارندگی باعث شده است به رغم خوشحالی مردم از نزول باران «این نعمت الهی » شهروندان« هوای آفتابی‌ام آرزوست» را در دل زمزمه کنند.
شبکه دیجیتال دهدشت و روستاهای اطراف که از طریق دکل کوه سیاه آنتن‌دهی می‌شوند از ساعات اولیه صبح امروز دچار اختلال و نارضایتی و البته گلایه مردم از این پدیده نسبتاً جدید در حوزه رسانه شده است.
در پیگیری علت اختلال در سیستم دیجیتال با پی بردن به قطع برق در منطقه کوه سیاه علت را از رئیس حوزه برق شهرستان جویا شد.
کاظم رزمه در گفت‌وگو با فارس علت این مشکل را قطع برق دکل کوه سیاه عنوان و تصریح کرد: به علت رعد و برق امکان تعمیر و اصلاح برق میسر نیست.
رئیس اداره توزیع نیروی برق ناحیه دهدشت با بیان اینکه مأموران این اداره جهت بررسی موضوع چندین بار به کوه سیاه مراجعه کردند، افزود: اما بارش باران و رعد و برق امکان اصلاح شبکه را از نیروهای برق سلب کرده است.
رزمه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه قطعی برق این دکل تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: به محض مساعد شدن آب و هوا برق منطقه کوه سیاه اصلاح و سیستم دیجیتال به حالت عادی برخواهد گشت.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: از دیروز چندین بار برق دکل اصلاح شده اما با شروع مجدد بارندگی دوباره دچار اختلال و قطعی شده است.
گزارش: طیبه سادات سعادتی‌نیک
نام شما

آدرس ايميل شما

بو برق
Iran, Islamic Republic of
بعلت ارتفاع زیاد کوه سیاه ورعد وبرق فراوان بصورت مداوم فیوز ترانس قطع میشود وجاده دسترسی به دکل بسیار بد وناهموار است که نیاز جدی است هم شرکت مخابرات هم صداوسیما درخصوص آسفالت جاده دسترسی به دکل اقدام عاجل نمایند با فرمانداری محترم شهرستان در این خصوص از طریق مدیریت برق شهرستان مکاتباتی انجام گردیده است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این چه وضعیه هر روز شبکه ها قطع میشه
Iran, Islamic Republic of
قطعی گیرنده های دیجیتال یکبار و دوبار که نبوده بلکه بطور مکرر تکرار شده
رییس اداره برق طوری توجیه کرده که انگار فقط یکبار قطع شده
مردم محروم شهر دهدشت و روستاهای اطراف چه گناهی کرده اند که با هر بارندگی امکان تماشای تلویزیون که تنها سرگرمیشان هم هست رو نداشته باشند
از انطرف ماهواره رو ممنوع کرده اید و دیجیتال رو پیشنهاد میکنید از اینطرف هم رییس اداره برق توجیه می کند!!!!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ناشناس ای کاش خودتان روز بارانی تشریف ببرید بالا وضع جاده راببینید ارتفاع کوه ودکل ها آنقدر زیاد است که بسیار صاعقه خیز است رعدوبرق آنقدر شدید است که فیوزهای ترانس دکل را منفجر میکند در همین بارندگی دو مرتبه فیوزهای ترانس تعویض شدند وضعیت جاده بسیار بد است اداره برق وظیفه اش جاده سازی نیست برادرمحترم وظیفه شرکت مخابرات وصداوسیما است که پی گیر جاده باشند هیچ نیروی انسانی فنی بعلت خطرات جانی صاعقه درارتفاع بالا جرات فیوز زنی راندارد چون دچار برق گرفتگی میشود پس وجدان داشته باشید وزحمات پرسنل اداره برق را زیر سوال نبرید
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
خدایی وضعیت جاده بسیار بد است خودتان بروید و قضاوت کنید
Iran, Islamic Republic of
آقا جان جناب مهندس رزمه کارش درسته ، خدا بلش سی دهدشت وو مردمش ، پاکه وو کار کن.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
آقا جان جناب مهندس رزمه کارش درسته ، خدا بلش سی دهدشت وو مردمش ، پاکه وو کار کن.
Iran, Islamic Republic of
ایا فقط در کوه سیاه رعد و برق میاد؟ ایا فقط فقط جاده دسترسی به کوه سیاه مشکل داره ؟ توجیه نکنین لطفا این شهر همش مشکل داره و دلیلش بی مسئولیتی روسایی است که با حداقل تجربه و لیاقت و تنها بخاطر تامین منافع برخی میان و این مردم هستن که قربانی میشن . من میرم ماهواره میگیرم چون صدا و سیمای ایران اعصاب واسمون نگذاشته
Norway
خاک بر سر افراد بی مسولیت .....تا کی باید مردم بدبخت تاوان پس بدهند ۳۶ ساله یه روز خوب نداریم ..
Norway
متن نظر شماهمش دروغ ...تلویزیونی که همش میخواد دروغ بگه همون بهتر قطع باشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1