تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۷۴۹۵۱

مراکز عرضه قلیان در گچساران تعطیل می‌شوند

۳۳
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: مراکز عرضه قلیان در شهرستان گچساران تعطیل و از این پس باید با مراکزی که قلیان عرضه می‌کنند، برخورد شود.
عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان، اظهار داشت: سلامت و امتیت غذایی موضوع بسیار مهمی بوده که نباید به راحتی از آن بگذریم.
وی با اشاره به اینکه بحث سلامت شهروندان باید بسیار جدی گرفته شود، افزود: متأسفانه در جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی گچساران برخی مصوبات اجرایی نمی‌شود.
فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه شورای سلامت شهرستان باید در راستای تأمین سلامت شهروندان نهایت تلاش خود را کند، گفت: جایی که سلامت شهروندان در خطر باشد، باید با متخلفان به طور جدی برخورد شود.
رحیمی با اشاره به کاشت و آبیاری سبزی در برخی نقاط گچساران با آب‌های آلوده، تصریح کرد: باید با کشاورزانی که با آب‌های آلوده اقدام به کاشت سبزی در شهرستان می‌کنند، برخورد شود.
وی با اشاره به وجود مراکز عرضه قلیان در گچساران، بر جمع‌آوری قلیان در سطح شهرستان تأکید کرد.
فرماندار گچساران عنوان کرد: مراکز عرضه قلیان در این شهرستان تعطیل می‌شوند و از این پس باید با مراکزی که قلیان عرضه می‌کنند، برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

داد و بیداد
Iran, Islamic Republic of
خب میریم تو پارک و فلکه میکشیم. اگه بارون اومد یا هوا خیلی سرد شد چیزی که زیاده خونه های نیمه کاره
آقای فرماندار مشکل جوانان به قلیان نیست مشکل ما درد بیکاریه. من با ۲۷ سال سن ارشد ادبیات عرب دارم و چون پارتی ندارم بیکارم.
اشنا با شهر
United States
حاجی جون !!...که بزرگترین مرکز قلیون رو تو سطح شهر داره!!!بد نیست ... کنی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سپاسگزاریم جناب آقای رحیمی .
مزارع صیفی که برای زودرس کردن گوجه و خیار و سود بیشتر سم غیر مجاز سرطان زا و خطرناک به محصول می زنند را هم پیگیری کنید. مردم قدردان زحمات و تصمیمهای خوب شما خواهند بود
در جواب نام اشنا
Iran, Islamic Republic of
در جو.دیگه .
شهروند...
Iran, Islamic Republic of
دوماد حاجی!!!بنده خدا ن.لیون چیه اماری که داری.
مازیار
Iran, Islamic Republic of
باباتااونجایی که مامیدونی.. باباانصاف داشته باشید
اميد
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار ، سلامت شهروندان فقط قلیان نیست که آنهم نه بخاطر موادمخدر موجود در آن بلکه فقط بخاطر مسائل زیست محیطی ، به فکر جمع آوری هستید ! البته امروز را حتماً بخاطر بسپارید تا سال بعد در چنین روزی ببینید توانستید به این وعده جزئی عمل کنید ؟ سالهاست که در شورای سلامت ، از طرف شبکه بهداشت شغار جمع آوری قلیان واماکن توزیع آن را می دهند اما درعمل بسیار ضعیف بوده اند !! چون بهداشت محیطی که هر روز با مراجعین خود بدرفتاری و سرجنگ دارد ، توان مقابله با چنین موضوعاتی را ندارد !! دلیل هم مشخص است ، مدیریت ضعیف شبکه بهداشت که کاربران هر روز به هر بهانه در زیر اخبار سایتها در خصوص مسائل بهداشتی گچساران واستان ، به این موضوع اشاره می کنند اما گوش شنوایی وجود ندارد و مردم ما همچنان باید مدیریت ضعیف دکتر اسدپور را تحمل کنند !! در زمان نمایندگی آقای حسینی ، به خاطر انتصابش از نماینده تقدیر نمود ! در زمان آقای تاج گردون نیز اصلاح طلب شده ! تا دور بعد ببینیم جناب دکتر مدیریتش را مدیون چه کسی است ؟؟ امان از دنیا .....!!! ریاست محترم شورای سلامت ، لطفاً کمی هم به فکر مسائل بهداشتی دیگر شهروندان باشید خسته شدیم از این همه حرفها وتصمیم های تکراری !!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حاجی دوستت داریم اما سرمایه مردم بچه هاشون هستن که آنها رو سپردن دست آموزش وپرورش اماجای تاسف است که خود آموزش وبرورش به دست نا اهلش سپرده شده است اگر میخواهی کاری برای شهرستان کنی به این موضوع فکر کن
;
Iran, Islamic Republic of
تنها دلخوشی که ما جوونای الاف و بیکار همین دود قلیونه تا شاید درمانی باشد بر زخم فقر بیکاری... قهوه چی ها هم بیکار میشن
رونه
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی عزیز اگه میخواین امنیت برقرار بشه سلاح غیر مجاز را از دست جوانان خانواده ارباب بگیرید و برای عدم پیگرد قانونی شان واسطه نشوید. واگر میخواین قلیان و دود را جمع کنین برین بزرگترین مرکز قلیان و ماری جوانای شهر رو که متعلق به اربابه جمع کنین. البته بکاری و طلاق که امار دروغ داده دولت لابد.هه
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی .محل که پسر برادر .مسولش هست رو تعطیل کن
باران
Iran, Islamic Republic of
عزیز من بزگترین مرکز عرضه قلیان متعلق به پسر آقای تاجگردونه شما هم که جیره خوار آنها هستین چطو میخوای جمعش کنی اینو یکی بگه که بتونه تو همون جلسه ای که شما تشکیل میدین دو تا شون مرکز عرضه قلیان دارن برادر
باران
Iran, Islamic Republic of
عزیز من بزرگترین مرکز عرضه قلیان متعلق/ شما هم که جیره خوار آنها هستین چطو میخوای جمعش کنی اینو یکی بگه که بتونه تو همون جلسه ای که شما تشکیل میدین دو تا شون مرکز عرضه قلیان دارن برادر
برات علی
Iran, Islamic Republic of
شما خودتون سرزده تشریف ببرین ببینین چه خبره .تانه مستی اقدام به مصرف قلیان میکنن بعضی از همین .ها دیکه نمیشه حرفی زد ......
.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به دیلی. همه جوونا فکر می کنند حتما باید بعد از تحصیل و خدمت سربازی سر کار اداری بروند. تا موفق بشوند ولی اینگونه نیست . در آمدی که در بازار هست قابل مقایسه با هیچ کاری نیست .
آشنای به فرهنگ مردم دیل
Iran, Islamic Republic of
من به آقایانی که به اسم دیل کامنت های مسخره و خارج از شونات مردم با فرهنگ دیل می گذارند می گویم این کارها را نکنید شان این مردم و شهدای گرانقدرشان بالاتر از اینهاست هر از چند گاهی کامنت هایی بنام این خطه فرهنگی و متدین زده می شود از هرجایی که هستی با نام خودت بنویس عزیزم منطقه خوب دیل مرکز بویر احمد گرمسیر دارای مردان و زنان بسیار بزرگی هستند خوب در هر منطقه ای ممکن هست چند نفر قلیونی و شیشه ای و ... هم باشد همین کنار دست برخی مدیران ما ولی گفته نشود بهتر هست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حاجی شاهکارکرده تاالان درگچساران نه ؟
.. ظهوربی قانونی هست الان اومده درواحددانشگاه ازاد گچساران.ودرس میده توکه خودت به مامیگی رشتم نیست چیزی نمیدونم پس چراحق بقیه اساتیدمتخصص راغصب میکنی حاجی ؟
قیلان رانیروی انتظامی قبلابرداشته بودتوچکارکردی؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حاجی شاهکارکرده تاالان درگچساران نه ؟
.ربی قانونی هست الان اومده درواحددانشگاه ازاد گچساران . رودرس میده توکه خودت به مامیگی رشتم نیست چیزی نمیدونم پس چراحق بقیه اساتیدمتخصص راغصب میکنی حاجی ؟
گچساران وطنم
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت جناب مهندس رحیمی
مهندس جان کسی که بخواد قلیون بکشه هرجور که شده میکشه
هزاران خانواده از این طریق نون میخورن اگه نظم برقرار بشه و شعونات اسلامی رعایت بشه مشکلی
به وجود نمیاد انشاله. باتشکر
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای رحیمی اگه قهوه حونه ها تعطیل کنید مثل اینه که هزاران آدم دشمن خودتون کردید. تفریح ما بچه جوون ها شهر گچساران کجا میتونه باشه بجز قهوه خونه ها. خیلی از خانواده های محترم و متشخص هم به قهوه خونه میرن. مشکل مردم ما قهوه خونه نیست آقای فرماندار اگه واقعا طرز فکر شما اینه که با تعطیلیه قهوه خونه ها درست میشه مشکلات واقعا عجیبه
سعید
Iran, Islamic Republic of
تعطیل کنید تا فساد تو پارک ها و گناوه لری ۱۰۰ برابر بشه
علي
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه جوون این شهرستان اگر قهوه خونه ها بسته بشه باز جوونا هجوم میارن به پارک ها و هزار مشکل دیگه ایجاد میشه.شلوغی ومزاحمت .و ... چه بخواین چه نخواین جوونا قیلون میکشن ولی قهوه خونه هارو نبندن.
ارمغان زاده
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار ، دلیل روآوردن به قلیان را از همین اداره نزدیک خودتان ( ..) بپرسید !! ببینید همین امروز تعداد ۲۰ نفر نیروی تنظیفات بدون رعایت تشریفات قانونی گرفته اند ! اما آنها چه کسانی هستند ؟ پیمانکار که از بستگان ....دانشگاه علوم پزشکی است . بنابراین چندین نفر از مستخدمین از طایفه .هستند . برادر مسئول امور مالی شبکه بهداشت ، برادر معاون شبکه بهداشت ، پسر خواهر مسئول بهداشت محیط و... نیز در افراد تازه استخدام شده حضور دارند ! تعدادی هم سفارش نماینده ، مدیر شبکه و.... هستند !! حالا آقای معاون استاندار و استاندار عزیز که پیگیر بکارگیریهای نیرو بصورت خلاف در ادارات هستید ، بسم الله .. این گوی این هم میدان / عمل کنید شعار ندهید !
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحیمی مشکل مملکت و شهر ما قیلون نیست که شما بخواین جمش کنید مشکل بیکاری که شما و نماینده و سایر مسئولین تا حالا قدمی براش برنداشتین البته به جز فامیل های آقای نماینده
آسمون من جرت
Iran, Islamic Republic of
واقعا این قلیان همه جوونای ما را بدبخت کرده اگه قلیان نبود بیکاری هم نبود . دزدی نبود . فحشا نبود . واقعا که خوب تشخیص دادید. دست مریزاد.
رفیق
Iran, Islamic Republic of
حاجی حون چرا زحمت کشیدی چرا زودتر نگفتی وگرنه دیشب نمیرفتم.....حیف شد.
شکوهی
Iran, Islamic Republic of
اگه این قهوه خونه ها تعطیل کنید مثل اینه که چندین و چند جوون دیگه رو بیکار کردید و از نون خوردن انداختید. بنظر خودتون نون بری خوبه؟
عشقم گچساران
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه همه جوون ها رو گذاشتید سر کار میخوایین تنها جای وقت گذرونی بیکاریمون هم ازمون بگیرین شما دبگه آخرشید
.گچساران
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام. من خودم .هستم که هفته ای ۲-۳ بار با. و ..به قهوه خونه میریم جای آروم و مناسبیه دلیلی نمیبینم برا تعطیل کردنشون . به فکر کار جوون ها باشید
پیمان
Iran, Islamic Republic of
اگه اینم تعطیل کنید تو گچساران کجا بریم دیگه
خاک پاک گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام. اوقات فراغتمون تو قهوه خونه حاجی جون این کار نکن که منفور بشی بین جوون ها محبوبیت خودتو نگیر
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان با عرض سلام خدمت شما .
حاج رحیمی شهرستان گچساران هیچ جایه تفریحی نداره. تنها سر گرمی که جوان شهر ما دارد همین قلیان هست و بس . با بسته شدن قهه خانه خیلی مشکل دیگه به وجود میاد . هر کس هم تو این سایت اسم قهوه خانه و شخص می آورد صرفا جهت به هم زدن نظم است . با تشکر
نرگس احمدپور
Iran, Islamic Republic of
درود
تا جایی که می شود واکاوی کرد با عزیزان جوان شهرم موافقم.کمبود فضای سالم ودر عین حال به روز برای جوانان بام نفتی معظل بزرگیست.به چند مورد اشاره می کنم که منزلت تفریح سالم با مرکز فساد ویا آنچه ذهنیت مسئولین جهت سلامت روح وجسم جوانان است تفکیک شود.
از قدیم الایام مرد خسته ی ایل پس از یک روز تلاش حلال و روزمرگی اش با قلیان وچای لبسوز ولبدوز وقندپهلو دل به یار و لب به شاهنامه خوانی می داد. قسم های مادر ایل بر سر چاق کرده ی مرتضی علی (ع) بود و در عصر قاجار اهل حرم ناصرالدین شاه به دستور مرجع عالم وبرای تحریم جنس خارجی قلیان را که از واجبات زنان ان دوره بود تحریم کردند .اینها یعنی پاره ای سنتی جدا نشدنی که اگر حرمت از طرف اهلش باشد صحیح است لیکن برخی به بهانه ی بیکاری و گذران زندگی جایگاه مقدس جوان امروز را به مرکز شوم وترویج اعتیاد و خواسته هایی نامعقول بدل کرده وآجر لای نان اهل این مکانهای سنتی گذاشتند.اگر تنها به قصد همصحبتی و رفع خستگی و دردودل باشد مکانهای سنتی را از هجوم تنها دود ودود دود ..با اوردن پرده خوانهای سنتی ..مردهای شاهنامه خوان و کهنسالان پرتجربه انقدر ارجعیت فرهنگیش را بالا ببرند تا چشم انها که تنها فساد و ترویج اعتیاد را به نقطه ی تجمع جوانان عزیزمان باز می کنند کور شود.
چرا شهرمان سینما ندارد؟
برای سرگرمی کودکان مراکز تفریحی رایگان کجاست؟
مراکز آموزش موسیقی سنتی و به روز موسیقی پاپ چه منافاتی دارد که همه جا هست جز در بام نفتی ایران؟
مرکز تفریحی واجتماعی سالمی که عزیزان مدیر شهری سراغ دارند و به قیمت یک سر تنباکو است ومی تواند جوان را چندساعت سالمتر نگهدارد کجاست؟
به عنوان یک نویسنده پیشنهاد می دهم اول فرهنگسازی وتعیین جایگاه تفریحی آنهم برای همه نه فقط شرکت نفت یا کارکنان دولتی که همه ی اقشار انجام دهید بعد جوانان را به عدم توجه به نقطه ی منفی تفریح سوق دهید.
کمترین حق جوانان شهرم چه دختر چه پسر سینماست.سالن تئاتر و مکانی سنتی خانوادگی سالم تا به دود وتجرد وفساد کشیده نشوند
واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
1