تاریخ انتشار
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۷۴۶۷۲

پلیس کهگیلویه و بویراحمد بدهکار میلیاردی فراری را دستگیر کرد

۱
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که میلیاردها ریال به بانک های یاسوج بدهکار بود، پس از حدود ۱۰ سال فرار ازسوی پلیس امنیت عمومی این استان در یزد دستگیر شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، jrm.dastgireسردار «غلامعباس غلامزاده» اظهار داشت: به دنبال مراجعه مکرر تعدادی از شهروندان به پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر اینکه حدود ۱۰ سال گذشته فردی به نام «ع- م» با ترفندها و شگردهای خاص خود ما را اغفال و ضمانت تسهیلات بانکی او را در پنج بانک از بانک های شهر یاسوج عهده دار شده ایم، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: به گفته مراجعه کنندگان این فرد که بدهکاری بانکی اش بیش از ۵ میلیارد ریال بوده، پس از مدتی به دلیل عدم پرداخت اقساط تسهیلات بانکی توسط مقام قضائی روانه زندان مرکزی یاسوج و پس از تحمل دو سال حبس با وثیقه آزاد شد.
غلامزاده عنوان کرد: متهم پس از آزادی از زندان با هماهنگی فرزندش شبانه املاک خود را فروخت و متواری شد تا اینکه با شکایت ضامنین مأموران پلیس امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد ضمن هماهنگی با مقام قضائی، شناسایی و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مأموران در تحقیقات خود با کسب سرنخ هایی شناسایی مخفیگاهش متهم در استان یزد دستگیرش کردند.
وی در پایان با اشاره به رضایت مندی ضامنین از اقدام پلیس، خاطر نشان کرد: متهم به دادگاه تحویل و با قرار مناسب راهی زندان شد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

بهلول کلو
Iran, Islamic Republic of
مگر این بدهکار میلیاردی محترم هم استانی ، جز آقا زادگان محترم و یا بزرگان استانی است که نام مبارکشان را قید نمی کنید؟
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1