تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۷۴۴۸۰

ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه چه گفتند

۱
۰
کبنا ؛امام جمعه موقت گچساران:
بسیج تفکری ناب و اسلامی است/۳ ویژگی مهم بسیج
امام جمعه موقت گچساران گفت: بسیج تفکری ناب و اسلامی است.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده  در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا سدی نفوذناپذیر در برابر نافرمانی‌های خداوند بوده که دارنده این مقام در دنیا و آخرت عاقبت به خیر می‌شود.
وی با بیان اینکه قرآن کتاب و معجزه‌ای جاویدان بوده که برای همه نیازها و خواسته‌های بشر راهکار دارد، ادامه داد: قرآن در بسیاری از آیات از آینده نیز سخن به میان آورده است و همیشه نهفته‌های بی‌شماری را در دوران خود در خصوص همه رویدادها از جمله رویدادهای علمی دارد.
امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه قرآن کتاب قانون زندگی است، خاطرنشان کرد: قرآن کتابی برای همه نسل‌ها بوده و همیشه به‌روز و تازه است.
خواجه‌زاده با اشاره به هفته بسیج و لزوم گرامیداشت آن، تصریح کرد: بسیج تفکری ناب و اسلامی بوده که در راستای حفظ منافع، ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تشکیل شد و امروز خار چشم دشمنان شده است.
وی، بصیرت به خود، نظام و دشمنان را از جمله ویژگی‌های بسیج عنوان کرد و متذکر شد: منطق در عمل و اندیشه، پیوند با ولایت و ولایت‌پذیری و دلسوزی برای آرمان‌های انقلاب و استقلال آن از دیگر ویژگی‌های بسیج است.
امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مسابقات قرآنی کانون‌های هنری فرهنگی مساجد این شهرستان یادآور شد: در این دوره از مسابقات تنها یک نفر از گچساران به روی سن رفت.
خواجه‌زاده با اشاره به جلسه شورای اداری گچساران که در محل دانشگاه آزاد برگزار شد، یادآور شد: در این نشست در خصوص تأمین و اختصاص اعتبارات سخن گفته شد که تأمین و اختصاص تفاوت دارد.
امام جمعه موقت گچساران توضیح داد: مسئولان ادارات و نهادهای گچساران از این فرصت‌ و اعتبارات مطلوب نهایت استفاده را برای توسعه گچساران داشته باشند که اگر خدای ناکرده این اعتبارات برگشت خورد، باید پاسخگوی مردم در آن دنیا باشید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات قائم مقام حزب اعتدال ملی در یاسوج و انتساب اسیدپاشی به نیروهای ارزشی، گفت: انتساب اسیدپاشی اصفهان به نیروهای ارزشی بی‌انصافی و از اساس کذب و غلط است.
خواجه‌زاده در پایان با بیان اینکه باید فضای کار در کشور فراهم شود، تشریح کرد: بعضی‌ها فضای فراهم شده برای دولت در خصوص خدمتگزاری را مورد هجمه قرار داده و قصد تخریب آن را دارند.


امام‌ جمعه باشت:
یکی از بزرگترین اقدامات بسیج گروه‌های جهادی است

امام‌ جمعه باشت گفت: اقدام بزرگ دیگر بسیج گروه‌های جهادی است که در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و بسیجیان ما در همه اقشار و صنوف مشغول به خدمت به مردم هستند.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته باشت ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان آیاتی از قرآن کریم یکی از برجسته‌ترین صفات افراد با تقوا را ایمان داشتن به غیب برشمرد و اظهار کرد: در تفاسیر متعددی آمده که ایمان داشتن به غیب همان ایمان داشتن به وجود امام عصر (عج) است.
امام‌ جمعه باشت در ادامه به حدیث امام کاظم(ع) اشاره کرد و گفت باید به این موارد طبق فرموده امام(ع) توجه کرد: جوانی قبل از رسیدن پیری، سلامتی پیش از ابتلا به بیماری، استفاده از قدرت قبل از ضعیف شدن، ثروت پیش از فقر و آسودگی پیش از گرفتاری که فرصتی‌هایی است که باید غنیمت بشماریم.
وی در تشریح سلامتی قبل از فرارسیدن بیماری گفت: در زندگی امروزه که همه چیز رو به صنعتی شدن دارد و انسان بسیار کم تحرک‌تر و تنوع‌طلب شده است افراد بیشتر باید مراقب سلامتی خود باشند چرا که بسیاری از بیماری‌ها از رعایت نکردن است.
خطیب‌ جمعه باشت افزود: ثروت و سرمایه قبل از فقر دیگر موردی است که همواره باید مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که انسان مؤمن با ثروت حلال خود می‌تواند دنیا و آخرت خود را بیمه کند و با بخشش و احکام حسنه دین مبین اسلام مسیر سعادت را بهتر طی کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبودی در خطبه دوم نماز عبادی ـ سیاسی این هفته باشت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین به همه ملت بسیجی ایران و سبزپوشان سپاه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به گروه و قشر خاصی نبوده بلکه تمام ملت ایران در پیکره بسیج قرار دارند.
وی در ادامه به تفاسیر زیبایی از بسیج ادامه داد: بسیج از جمله نهادهای انقلابی بوده که بر عزت و ابهت انقلاب اسلامی افزوده در واقع بسیج به عنوان بهترین پشتوانه انقلاب است و همان شجره طیبه‌ای محسوب می‌شود که توانسته امنیت جامعه ما را در کنار سایر نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران تأمین کند.
امام‌ جمعه باشت یادآور شد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس نیز در تمام عرصه‌ها حضور داشت و نتایج ارزشمند و پیروزی‌های خوبی را در هشت سال دفاع مقدس را حاصل کرد اگر چه بسیاری پس از پایان جنگ گمان داشتند که عمر بسیج نیز به اتمام رسیده است اما امام راحل فرمود بر عکس تصور برخی از این افراد بسیج باید گسترده‌تر و بیشتر از پیش در تمامی صحنه‌ها حضور یابد.
خطیب جمعه در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ورود جدی بسیج در عرصه فرهنگی با ایجاد حلقات صالحین را بسیار ارزشمند و مهم دانست که به صورت گسترده در سراسر کشور آغاز شده است.
عبودی دیگر اقدام بسیج را ورود به عرصه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد که با رعایت اصول و شرایط خاص خوب و با ساماندهی‌های مناسب پیش می‌رود.
امام‌ جمعه باشت اقدام بزرگ دیگر بسیج را گروه‌های جهادی دانست که در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و بسیجیان مادر همه اقشار و صنوف مشغول به خدمت به مردم هستند.
خطیب جمعه باشت در ادامه سخنان تصریح کرد: بسیج در عرصه رزمی و نظامی آماده بوده و امروز چه فتنه‌گران و چه دشمنان داخلی و خارجی به خاطر اقتدار بسیج جرأت ابراز وجود ندارند.
حجت‌الاسلام عبودی در بخش دیگر سخنان خود به مذاکرات هسته‌ای پرداخت و گفت: به پایان مذاکرات نزدیک می‌شویم و برای تیم مذاکره‌کننده کشورمان آرزوی موفقیت را داریم اگر چه به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و خوشبین بود و به صراحت اعلام می‌داریم که ما منافع ملی خود را برسر هیچ چیز معامله نخواهیم کرد لذا آمریکا باید کوتاه بیاید و از زیاده‌خواهی خود دست بردارد.
وی متذکر شد: سرنوشت کشور ما به این مذارکات وابسته نبوده و ما باید به ظرفیت‌های درونی خود تکیه کنیم چرا که اگر کشوری بر اصول خود پا برجا باشد هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند در امورات آن دخالت کند.
امام‌ جمعه باشت در پایان با اشاره به اقتدار جوانان ما در عرصه علمی خاطرنشان کرد: مسئله آموزش عالی باید هرچه زودتر بر طرف شود همه مردم نگران این موضوع هستند چرا که افراد پیشنهادی توسط دولت افراد شایسته پست گرفتن در نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند.
***
امام جمعه دهدشت:
بسیج بهترین مدافع نظام و انقلاب در تمام عرصه‌هاست
امام جمعه دهدشت بسیج را بهترین مدافع نظام و انقلاب در تمام عرصه‌ها عنوان کرد.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تنها راه سعادت و نجات بشریت را داشتن تقوای الهی عنوان کرد و گفت: اگر انسان‌ها بخواهند در عرصه‌های مختلف زندگی رستگار و موفق شوند باید تقوی الهی را در نظر بگیرند.
اما جمعه دهدشت عمده مشکلات جامعه امروزی را ناشی از بی‌تقوایی انسان‌ها دانست و گفت: امت‌هایی با وجود پیشرفت‌های زیادی که داشتند به خاطر کفر و ابتذال، خداوند آن‌ها را برچید و عده‌ای دیگر را جایگزین آن‌ها کرد.
حسینی با بیان اینکه هر چه در آسمان و زمین است همه ملک خداست عنوان کرد: این انسان است که محتاج عبادت است خدا مطلق و بی‌نیاز کامل است.
امام جمعه دهدشت اسلام ایرانی را یک اسلام ناب محمدی و پایدار به اهل‌بیت (ع) عنوان و تصریح کرد: ایران اسلامی ملتی پیشرفته بوده که زیبایی احکام اسلام را دیدند و تسلیم منطق اسلام شدند.
حسینی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۸ اذعان کرد: بسیج بهترین مدافع نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها است.
وی با بیان اینکه مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان بسیج است، متذکر شد: اگر هر انقلابی در جهان این نیرو را نداشته باشد در مقابل سختی‌ها شکست می‌خورد.
امام جمعه دهدشت تمام توجه برای حل مشکلات کشور به توافق هسته‌ای را یک سیاست غلط پنداشت و گفت: تنها راه کم کردن این مشکلات اقتصاد مقاومتی است.
حسینی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در میان دانشجویان افسری دانشگاه امام علی (ع) متذکر شد: اسلام هراسی یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان برای خشن جلوه دادن اسلام به جهان است.
***
امام جمعه قلعه‌رئیسی:
شاخصه اصلی بسیجیان ولایت‌پذیری است
امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: شاخصه اصلی بسیجیان ولایت‌پذیری است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: سرچشمه فضائل انسانی و سجایای اخلاقی تقوا است و تقوا با عمل به دستورات دین به‌دست می‌آید.
وی در ادامه به روش‌های مختلف تربیت فرزند اشاره کرد و افزود: یکی از روش‌های موثر در تربیت فرزند تشویق است، تشویق یک روش الهی و برگرفته از آیات قرآن کریم و هم سیره اهل بیت(ع) است و اگر پدر و مادر هم بخواهند فرزند دینی تربیت نمایند می‌بایست فرزند را تشویق نمایند.
خطیب نماز جمعه قلعه‌رئیسی ادامه داد: تشویق و قدردانی فواید زیادی دارد و در روح آدمی تاثیر مثبت می‌گذارد و فرزند را به انجام دادن عمل نیک ترغیب می‌کند. تشویق موجب رغبت و دلگرمی و نشاط و تحرک فرزند می‌شود و عامل ایجاد اعتماد و توانمندی فرزند است.
وی ادامه داد: تشویق موجب تقویت روح فرزند، عامل شکوفایی و استعدادهای درونی فرزند است و شخصیت فرزند را احیاء می‌کند و او را از یاس و ناامیدی نجات می‌دهد.
صلواتی با اشاره به شیوه‌های مختلف تشویق بیان کرد: یک شیوه تشویق کلامی و زبانی است یعنی در برابر رفتار، اخلاق و اعمال خوب فرزند با گفتن جمله و کلمه محبت‌آمیز و مهربانانه او را تشویق نماییم.
وی در خطبه دوم با اشاره به هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات خداوند متعال بود زیرا بسیجیان دارای خلوص نیت و ایمان و روحیه شهادت‌طلبی هستند و این نظام موفقیت‌ها و عبور از بحران‌ها و مشکلات را مرهون تفکر بسیجی و بسیجیان است.
صلواتی در پایان ابراز کرد: بسیج نیروی کارآمد همه میدان‌ها است و شاخصه اصلی بسیج و بسیجیان ولایت‌پذیری و حضور فعال در عرصه‌های مختلف است.
***
امام جمعه دیشموک:
اقتصاد مقاومتی الگوی محکم در مقابل تحریم‌هاست
امام جمعه شهر دیشموک گفت: اقتصاد مقاومتی یک الگوی محکم و بزرگ در مقابل تحریم‌ها است.
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه ضمن دعوت خود و آحاد مردم به تقوی الهی اظهار کرد: انسان باید همیشه بر شیطان مسلط باشد.
امام جمعه دیشموک با اشاره به توصیه‌های امام رضا (ع) در خصوص نحوه برخورد در رفتار و گفتار گفت: انسان باید در کلام و گفتارش صداقت داشته باشد و خدای ناکرده دروغ بر زبان جاری نکند.
محمودی‌اصل از توصیه‌های امام رضا (ع) را گشاده‌رویی عنوان کرد و گفت: انسان‌ها باید با گشاده‌رویی همدیگر را زیارت کنند با خوش زبانی و خوش رفتاری همراه با احترام به دیدار همدیگر بروند که این کار باعث تقرب و رضایت خاطر می‌شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج بیان کرد: بسیج یک نهاد مقدس است که از الطاف بزرگ خداوند متعال به نظام نوپای اسلام بسیج بود و این نهاد مهم با درایت و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.
محمودی‌اصل یادآور شد: اگر کشور ما توانست در جنگ تحمیلی ثابت قدم باشیم همه از فداکاری‌های بسیج بود.
وی اشاره‌ای به مذاکرات هسته‌ای ایران کرد و گفت: باید تیم هسته‌ای ایران با تمام قدرت از حقوق ایران دفاع کنند.
امام جمعه دیشموک تشریح کرد: تیم هسته‌ای ایران باید در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا مقابله و ایستادگی کند چرا که آمریکا شیطان بزرگ است و باید با برنامه‌ریزی مستحکمی علیه تحریم‌ها داشته باشیم.
این مسئول در پایان تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی یک الگوی محکم و بزرگ برای کشور محسوب می‌شود بوده و می‌توانیم در مقابل همه تحریم‌ها ایستادگی کنیم.
****
امام جمعه شهر سی‌سخت:
تقدیر از اقدامات مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد
امام جمعه شهر سی‌سخت گفت: منطق اسلام بی‌تفاوتی به مسائل جامعه را توصیه نمی‌کند.
حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سی‌سخت با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به لحاظ ارزش‌گذاری نسبت به همه کارهای نیک نسبت دریا به قطره‌ای است، اظهار کرد: امروز اگر در جامعه پیشرفت و تعالی، نماز، حج و دعا و نیایش وجود دارد به دلیل اصل امر به معروف و نهی از منکر است.
امام جمعه شهر سی‌‌سخت تصریح کرد: همه افراد جامعه نسبت به پیشرفت و تعالی کارهای مادی و معنوی جامعه مسئولند و منطق اسلام بی‌تفاوتی نسبت به امورات جامعه را توصیه نمی‌کند.
وی ادامه داد: بر اساس اسلام و قرآن امر به معروف و نهی از منکر امری واجب و مهم است، بی‌توجه به مسائل جامعه و عدم انجام فرضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر خشم و قهر الهی را به دنبال دارد.
حجت‌السلام مصباح‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: شهرستان دنا به دلیل مسافران و گردشگران زیادی که به این شهرستان مراجعه می‌کنند نیاز به یک بیمارستان مجهز دارد.
وی افزود: این شهرستان به دلیل استحقاق‌های ویژه و نیروهای انسانی توانمند به نگاه ویژه مسئولان نیازمند است.
امام جمعه شهر‌ سی‌سخت از عملکرد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی کرد و گفت: شهرستان سی‌سخت ظرفیت‌های زیادی در حوزه کشاورزی دارد که حمایت از این بخش و راه‌‎اندازی صنایع تبدیلی در شهرستان دنا جزء ضروریات است.
به گزارش کبنا، زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر سی‌سخت گزارشی از فعالیت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب ارائه داد.
***

امام جمعه موقت بهمئی:
نهاد مقدس بسیج حافظ انقلاب و اسلام است
امام جمعه موقت بهمئی گفت: نهاد مقدس بسیج با داشتن اهداف عالی و کارآمد در تمامی صحنه‌های کشور حافظ اسلام و انقلاب است.
حجت‌الاسلام ایوب اکبری در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته بهمئی ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا پیشه کنیم تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.
وی بیان کرد: بیشتر بزهکاری‌ها و اختلافات موجود در جامعه نتیجه انتخاب نادرست دوست و همنشین خوب است، شاید بهتر است بگوییم یک دوست نادان ضررش بیشتر از یک دشمن داناست.
امام جمعه موقت بهمئی خاطرنشان کرد: یک اشتباه در انتخاب دوست منجر به اعتیاد، فحشا و دیگر بلایای اجتماعی می‌شود، پس به سفارش  امام سجاد (ع) در باب انتخاب دوست به فرزندمان سفارش کنیم و مواظب آنها باشیم.
خطیب موقت بهمئی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: نهاد مقدس بسیج با داشتن اهداف عالی و کادری کارآمد در تمامی صحنه‌های کشور حافظ بقای اسلام و انقلاب است.
اکبری بسیجیان را افرادی با اخلاص و دارای روحیه بالا دانست و گفت: بسیجیان در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و تمامی کارهای خود را بدون چشم‌داشت مالی و با هزینه پایین انجام می‌دهند و این حرکت والای بسیجیان کشور جای تقدیر دارد.
این مسئول افزود: در احادیث و روایات به نماز به عنوان ستون دین اشاره شده است و در روایتی دیگر نیز داریم که مردم ستون دین هستند که این دو حدیث ناقض هم نیستند و در واقع به این معناست که مردم با پشتیبانی از دین خود و حضور در صحنه در واقع ستون دین هستند.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شهرستان بهمئی تاکنون پروژه بزرگی اجرا نکرده است، اضافه کرد: مسئولان باید با مردم دیدار کنند، به دردهایشان توجه کنند و  به محله و کوچه‌ها بروند و مشکلات مردم را پیگیری کنند و برای رفع آنها چاره‌ای بیندیشند.
اکبری در خصوص مشکلات اخیر مخابرات و قطعی اینترنت بهمئی گفت: در تماسی که با مدیرعامل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد داشتم از وی علت قطعی مکرر تلفن همراه و اینترنت در شهرستان را جویا شدم.
وی در این زمینه ادامه داد: مدیرعامل مخابرات استان علت قطعی را اختلال فیبر نوری در استان خوزستان بیان کرد و با تقدیر از هوشیاری مردم بهمئی در گوشزد کردن مشکلات به مسئولان خواست تا از طرف شرکت مخابرات از مردم بابت قضیه آتش‌سوزی مخابرات عذرخواهی کنم.
***
امام جمعه یاسوج:
بسیج مایه عزت و افتخار ملت ایران است
آیت‌الله حسینی بسیج را مایه عزت، عظمت و افتخار ملت ایران عنوان کرد و گفت: بنا به‌فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه و لشکر مخلص خداوند است.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت ایام و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: واقعه عاشورا سرشار از درس‌های زندگی بوده که همه ما با عمل کردن می‌توانیم زندگی بهتری در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و ...داشته باشیم.
امام جمعه شهر یاسوج با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) گفت: امام سجاد پس از واقعه عاشورا و در شرایط مناسب با سخنان خود حقایق را برای مردم بیان می‌کرد که این امر موجب زوال و رسوایی حکومت بنی‌امیه شد.
وی امام سجاد (ع) را پیام‌آور واقعه عاشورا و قافله‌سالار اهل‌بیت (ع) پس از قیام عاشورا عنوان کرد.
آیت‌الله حسینی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را از فرایض مهم دینی بیان کرد و گفت: عمل کردن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بر تمامی قشرهای جامعه واجب است.
امام جمعه یاسوج از نتایج مهم امر به معروف و نهی از منکر را گسترش آسایش، آرامش، خوبی‌ها و برچیده شدن بدی‌ها و منکرها دانست و اذعان کرد: فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود.
این مسئول در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفان در سال ۵۸ اذعان کرد: بسیج آماده‌ترین نیروی مقاومت در ایران اسلامی است.
آیت‌الله حسینی بسیج را مایه عزت، عظمت و افتخار ملت ایران عنوان کرد و گفت: بنا به‌فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه و لشکر مخلص خداوند است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج همواره در تمامی میادین و عرصه‌ها آماده دفاع از نظام، انقلاب، کشور و مرز و بوم است، گفت: دشمنان نیز به عظمت و اهمیت بسیج اعتراف می‌کنند در واقع بسیج نور چشم دوستان و خاری در چشم دشمنان است.
این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود گریزی به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای زد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره‌کننده، گفت: تیم مذاکره‌کننده با شفافیت، جدیت کامل وارد مذاکره با کشورهای گروه ۱+۵ شدند و نتیجه مذاکرات هرچه باشد تیم مذاکره‌کننده و ملت ایران با اقتدار در برابر زورگویی غربی‌ها ایستادگی می‌کنند.
امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی پس از شکست در تجاوز به غزه و افزایش انزجار عمومی برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود اقدام به اشغال مسجدالاقصی کرد.
آیت‌الله حسینی تصریح کرد: به لطف الهی این توطئه با شکست مواجه شد از این‌رو ملت‌های مسلمان موظف هستند با اتحاد خود قبله مسلمانان را از اشغال رژیم صهیونیستی نجات دهند و ریشه این رژیم را قطع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرشید گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای خواجه زاده . زنده باشی .
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1