تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۷۴۱۵۷

تخصیص ۶ ماهه اول گچساران ۱۰ برابر تخصیص کل سال گذشته

۵
۰
کبنا ؛rahimi
فرماندار گچساران گفت: تخصیص ۶ ماهه اول اعتبارات امسال در گچساران ۱۰ برابر تخصیص کل سال گذشته بوده است.
عبدالرحیم رحیمی امشب در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط مسئولان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، جامع علمی کاربردی و دانشکده نفت و گاز گچساران اظهار کرد: بررسی مشکلات این دانشگاه‌ها طی هفته آینده در جلسه‌ای تخصصی‌تر و با حضور ادارات مرتبط بررسی می‎شود.
وی با اشاره به برگزاری مناسبت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده طی یک‌ماه اخیر، بیان کرد: تلاش دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره بی‌بی‌حکیمه(س) شایسته تقدیر است.
فرماندار گچساران ادامه داد: در برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه خاتون(س) موجب درخشش نام گچساران شد.
وی ادامه داد: این کنگره ملی تصویب شده و تاحدودی به اهداف مورد نظر از برگزاری آن دست یافته‌ایم و اکنون مجوز برگزاری کنگره بین‌المللی این امام‌زاده نیز در حال صادر شدن است که با برگزاری آن می‌توان بی بی حکیمه(س) را به عنوان حرم چهارم اهل بیت به همه مسلمانان جهان معرفی کرد.
*کسب مقام اول استانی و  هشتم کشوری گچساران در اجرای طرح سرشماری کشاورزی
رحیمی با بیان اینکه گچساران در اجرای طرح سرشماری کشاورزی نیز موفق عمل کرد، عنوان داشت: در طرح سرشماری کشاورزی، گچساران موفق به کسب مقام اول در استان و مقام هشتم  کشور شد..
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، متذکر شد: امید است مسئولان شهرستان با نصب بنر، احداث سنگر جلوی درب ادارات و نصب بنر و پرچم در سطح شهر، فضای شهر را به سمت‌و سوی بسیج و دفاع مقدس در راستای گرامیداشت این هفته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سوق دهند.
فرماندار گچساران با اشاره به برخی برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج، یادآور شد: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان، برگزاری ملاقات مردمی فرمانده سپاه و شورای اداری شهرستان به جهت رسیدگی به مشکلات مردم به صورت چهره به چهره، پوشش لباس بسیج در محل ادارات طی این هفته از جمله برنامه‎های این هفته است.
* لزوم توجه مسئولان اجرایی به تذکرات فرمانداری در راستای بکارگیری مدیریت جهادی
رحیمی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری و با بیان اینکه مسئولان ادارات باید تذکرات را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در تحقق این شعار بکوشند.
وی با بیان اینکه مدیران گچسارانی باید مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند، بیان کرد: امسال در زمینه تخصیص اعتبارات پیشرفت های خوبی حاصل شد و آنچه را که در بحث تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده بود توانستیم اجرایی کنیم.
رحیمی عنوان داشت: تخصیص ۶ ماهه اول امسال ۱۰ برابر تخصیص اعتبارات کل سال ۹۲ بوده است.
فرماندار گچساران یادآور شد: امسال برای اعتبار ۴۴ میلیارد تومان اعتبار پروژه تعریف شد که بر اساس آن در صورت‌جلسه کمیته برنامه‌ریزی مقرر شد که ظرف ۶ ماه از تخصیص بودجه ادارات نیز گزارش عملکرد به فرمانداری گچساران ارائه دهند.
* ارائه گزارش عملکرد  ۶ ماهه ادارات در راستای استفاده صحیح بودجه تخصیصی به فرمانداری
رحیمی ضمن یادآوری این موضوع که در صورت‌جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قید شده که در صورتی که ادارات شهرستان نسبت بودجه تخصیصی پروژه‌ای انجام یا تکمیل نکرده باشند بودجه آن‌ها کاهش و متقابلا به دیگر اداراتی که کار کرده و با کمبود بودجه مواجه شده باشند تخصیص داده می‌شود، اذعان کرد: هفته آینده جلسه کمیته برنامه‌ریزی جهت بررسی صورت‌جلسه قبل برگزار و مسئولان اجرایی موظف به ارائه گزارش عملکرد و توضیحات مرتبط با هزینه کرد بودجه هستند.
وی در ادامه با اشاره به جانمایی نامناسب پروژه‌هایی همچون بیمارستان و دانشگاه به علت عدم انجام کار تخصصی بیان کرد: امسال می‌خواهیم بیمارستان افتتاح کنیم ولی تازه بحث نبود پارکینگ مطرح شده و یا اینکه فکر غلط گذشته در فروش زمین‌های اطراف دانشگاه که اکنون صاحبان زمین همه دارای یک سند تک برگ هستند.
*لزوم اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت شهرستان
فرماندار گچساران همچنین با اشاره به اهمیت شورای سلامت شهرستان اظهار کرد: شورای سلامت یکی از مهم‌ترین شوراها بوده که مصوبات آن برای همه مسئولان اجرایی لازم‌الاجراست اما متاسفانه در گچساران براساس اغماض بسیاری از مسائل اجرایی نمی‌شود.
وی با بیان اینکه مردم شهر اعتراضاتی نسبت به بهداشت عمومی در شهرستان دارند، خواستار همکاری و اجرایی شدن مصوبات این شورا شد.
*استفاده از دانشجویان ممتاز دانشگاه در اجرای پروژه‌های نظارتی پژوهشی
رحیمی در سخنان پایانی خود با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال در راستای ایجاد اشتغالزایی در شهرستان، عنوان کرد: یکی از معضلات شهرستان، مسئله بیکاری بوده که همواره با ابراز ناراحتی مردم همراه بوده است.
وی تصریح کرد: علاوه‌بر بحث کارگروه اشتغال با اجرایی شدن طرح‌ها عامل ایجاد اشتغالزایی را برای جمعی از بیکاران فراهم می‌کند، ادارات گچساران به خاطر داشته باشند که درجهت بودجه پژوهشی و نظارتی عمرانی خود می‌توانند از دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به امکانات خود دانشگاه به لحاظ فنی در پروژه‌ها استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار پس از این از شما ومدیران توقع میره که چندین برابر سالهای گذشته با توجه به افزایش چند برابری اعتبارات عملکرد مثبت ومفید برای شهر گچساران داشته باشید امیدواریم از این بودجه و اعتبارات بنحوی استفاده بشه که اخر سر شرمنده مردم وشهر گچساران نباشید انشاالله
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
یعنی میخواهی بگویی تو قویتر از تاجگردون هستی؟آخه سال گذشته هم که دوره تاجگردون بود.بعلاوه اگه ۶ماهه ده برابر بوده یعنی امسال بودجه ۲۰ برابر سال گذشته است پس باید ۲۰برابرسال گذشته کار بشه که اصلا" اینطور نیست .نتیجه میگیریم یا آمار دروغ دادید یا پولهارا دزدیدی وخوردید.ضمنا"کارهای شهرداری که با سماجت شهردار وگرفتن پول ازمردمه را به حساب خودتون نگذارید.باید در کارهای خارج از وظایف شهرداری شاهد رشد ۲۰برابر باشیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پس اگه راست میگی بسم اله شروع کن نه اینکه اخر دوره اقای تاجگردون حرفی برای گفتن نداشته باشی جناب فرماندار شعار تاعمل خیلی سخت
انحصاری نسب
Iran, Islamic Republic of
فقط از خودت تعریف میکنی .... چنان بخوری روی زمین که باورت نشه کار کی بوده رحیمی
انحصاری نسب
Iran, Islamic Republic of
جنان بزنمت زمین که باورت نشه
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1