تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۴۶
کد مطلب : ۷۴۰۲۰

پهباد گچسارانی در هفته بسیج به پرواز در می آید

۴
۰
کبنا ؛فرمانده سپاه ناحیه گچساران از پرواز پهباد گچسارانی در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.ansari
جهانگیر انصاری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری هفته بسیج افزود: این پهباد توسط متخصصین بسیج مهندسین شهرستان گچساران و با برد کوتاه ساخته شده است.


فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: به مناسبت هفته بسیج ملاقات مردمی فرمانده سپاه و اعضای شورای اداری گچساران جهت پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردم پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز جهانگیر انصاری اظهار کرد: اجرای برنامه‌های هفته بسیج با هدف تبیین نقش و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج در اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی و تحقق تمدن نوین اسلامی با سیاسیت‌های کلی نظام از جمله اولویت سپاه گچساران در هفته بسیج است.
وی با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته بسیج در گچساران، بیان کرد: در روز جمعه از ساعت ۹ صبح تا زمان برگزای نماز جمعه ملاقات مردمی فرمانده سپاه، فرماندار و اعضای شورای اداری گچساران جهت پاسخگویی به مشکلات مردم در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.
وی اذعان کرد: مردم شهرستان جهت بررسی مشکلات و تقاضاهای خود با مسئولان اداری می‌توانند این وعده دیدار را لبیک گفته و با حضور در مصلی نماز جمعه با اعضای شورای اداری مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود: از دیگر برنامه‌های شاخص و مهم در این هفته تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در قالب گردان‌های امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، بیت المقدس، الزهرا، کوثر و .. پنجم آذرماه در سالن پدخندق برگزار می‌شود.
*برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه برادارا بسیجی ۶ آذرماه
انصاری با بیان اینکه همایش کوهپیمایی ویژه برادران بسیجی در روز پنجشنبه ۶ آذرماه از جلوی درب سپاه ناحیه گچساران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همایش افزایش جمعیت ویژه بانوان نیز در هفته بسیج از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.
وی برگزاری گردهمایی خانواده محور تربیت پایدار در پایگاه‌های مقاومت شهرستان، سرکشی از خانواده شهدا، عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، اعزام حلقه‌های صالحین به اردوهای جهادی، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، تجلیل از بسیجیان نمونه تیپ مهندسین و تقدیر از بسیجیان نمونه شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در بخشی از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره‌ها و رزمایش‌ها در طول سال، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد۶ رزمایش در سطح حوزه برگزار شده که تا پایان سال همه گردان‌های بیت‌المقدس در اسفندماه گردهم امده و رزمایش بزرگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
* اعطای ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی به بسیجیان از ابتدای امسال تاکنون
انصاری با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال و فرمایش مقام عظمای ولایت تا کنون در عصه فرهنگی بیش از ۱۵۰ برنامه برگزار شده است، یادآور شد: در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی  و اقتصاد مقاومتی به بسیجیان داده شده است.
وی ادامه داد: این وام‌های اشتغالزایی نیز در راستای مقابله با بیکاری و اثرات سوء آن نیز بسار تاثیرگذار بوده و بخش عظیمی از قشر بیکار شهرستان را پوشش داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجتبی
Iran, Islamic Republic of
از اون ۲ میلیاردو ۳۰۰میلیون وام اشتغالزایی، ۲ میلیاردو ۱۵۰ میلیونشو فقط به یک نفر ... وام دادن
ورزشی
Seychelles
خدا پشت وپناهت با شه.ارزوی موفقیت توام با سلامتی برایتان دارم.شما ادم خونگرم و متواضع هستید.وهمین روحیه شما را خدا را شکر جوان نگه داشته وانشالا همیشه سالم وتندرست بمانید وسایه ات بالای سر بچه هایت باشه.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
سرهنگ انصاری نه سردار انصاری.
mohsen
Europe
.کجا. .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1