تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۷۳۷۴۵

تامین ۹۰ درصد آب شرب کهگیلویه و بویراحمدی‌های از منابع زیرزمینی

۷
۰
کبنا ؛علی لدنی‌نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت آب در کشور نگران کننده است، اظهار کرد: کشور ما در اواسط یک دوره خشکسالی ۳۰ ساله قرار دارد و برخی شهرهای ما با کمبود جدی آب رو به رو هستند.
لدنی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید برای ماه‌های آتی و تابستان سال آینده به فکر مدیریت صحیح مصرف آب باشیم که در همین راستا برنامه‌های خود را بر سه محور مدیریت تولید، توزیع و مصرف انجام می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد  آب مورد استفاده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در فصل تابستان از منابع زیرزمینی است، افزود: در تابستان سال آینده برای جبران کمبود آب از دو رودخانه بشار و مهریان شهر یاسوج برای تأمین آب استفاده می‌کنیم که استارت این کار شروع و مطالعات این طرح نیز انجام شده است.
این مسئول فرسودگی ۳۰ درصد شبکه آب استان را از معضلات و مشکلات شرکت آب و فاضلاب استان برشمرد و تصریح کرد: به دلیل نبود اعتبار کافی اصلاح شبکه‌های فرسوده انجام نشد که انتظار داریم ستاد بحران استان مبلغی برای اصلاح این شبکه‌ها تخصیص دهد.
لدنی‌نژاد با تأکید بر اینکه مدیریت آب در تابستان مدیریت اضطراری است و برای جلوگیری از قطعی آب از همین امروز مشغول به کار شویم، افزود: انشعابات غیر مجاز در برخی شهرهای استان وجود دارد که باید با اطلاع‌رسانی منع شرعی و قانونی این کار به مردم گوشزد شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دریچه‌های آب حدود ۵ تا ۱۰ سانتی متر بالاتر از سطح خیابان است که قرار شد شهرداری یاسوج این دریچه‌ها را تعمیر کند و حتی اعتبار تعمیر این دریچه‌ها و همسان‌سازی آن با خیابان توسط شرکت آب و فاضلاب این استان پرداخت شد اما کاری در این مورد انجام نشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما شهرداری یاسوج در هنگام برف‌روبی در خیابان‌ها دقت کند تا تیغه گریدل سبب شکستن لوله‌های آب نشود
انتهای پیام/خ
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس هر چه سریعتر رییس ابفا گچساران اقای ویسی که شخصی ضعیف هست رو برکنار کنید. این اقا از خودش قدرت تصمیم گیری صحیح رو متاسفانه ندارد .
سیدملت
Iran, Islamic Republic of
ازشما مسوولین محترم استانی میخواهیم که به کمک مهندس لدنی نژادبیاییدودست در دست هم دیگر بحران کم آبی ویاقطعی آب درتابستان آینده رانداشته باشیم .ازخداوندمنان برای سلامتی وطول عمر باعزت مهندس لدنی نژاددعامیکنیم تاسایه اش بالای سر شرکت آبفای شهری استان باشد از آقای استاندار بخاطرآوردن مهندس لدنی نژادبه استان تقدیر وتشکر فراوان راداریم
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فقط تصمیم در بارای کارهای آب و فاضلاب شهری شهرستان را آقای ابوطالب بی سواد و بیکاره میگیرد حتی کلیه تغییرات در سطح استان را ایشان به گفته خود ش ایشان میگرند و صبح تا عصر دست به ساه و سفید نمیزند و آبروی آقای تاجگردون و لدنی را برده و کلیه دوستداران آقای تاجگردون به خاطر این آقا ناراحت میباشند سالهای گذشته زمان آقای ذولفقاری هم نامبرده تمام جریان اصلاحات را از هم پاشید تعجب میکنم چرا مثل بقیه کار نمیکند فقط تریت ول ایکنه بیشتر از این آقای لدنی خودت را خراب نکن
منابع طبیعی
Iran, Islamic Republic of
این لدنی عزیز قیافش به هر چیزی میخوره الا مدیریت
مبارز انقلاب
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقای گچسارانی : متاسفم که سیدی مبارز قبل ار انقلاب و بعد از انقلاب و یار وفادار حاج بهرام تاجگردون و نیروی پر و پا قرص اصلاحات را هنوز نشناخته ای . من میدانم که تو و پنجاه نفر دیگر همثان تو را همین سید به کار گمارد ، اولا اقای مهندس لدنی خود استاد است و این ایه از قران است که باید با دیگران مشورت کنید اگر چنین کند خلاف شرعی انجام نداده است و بهتر است سایر مدیران هم با بزرگان هر اداره مشورت کنند .
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
شخص اقای مهندس لدنی یکی از بهترین گزینه های اقای تاجگردون است ضمنا ایشان فردی دلسوز ، با تدبیر و توانا میباشد
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس راکبی زاده را چرا هنوز گذاشتی لنده بابا این آدم خیلی //اونی که فکر میکنی فقط //////خوب استادی است خواهشا یه شخص که لیاقتشو داشته باشه جایگزینش کنید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1