تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۷۳۲۴۳

اظهارات منتجب‌نیا‌ عین فتنه‌انگیزی است

۲۰
۰
کبنا ؛نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت از فردی چون منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ابراز مواضعی آن‌گونه عین فتنه‌انگیزی است.
ستار هدایتخواه در خصوص مواضعی که رسول منتجب‌نیا شب گذشته در دانشگاه علوم پزشکی در مورد مسائل مختلف ابراز داشته از جمله در خصوص اسیدپاشی و همچنین تصمیم مجلس برای ساقط کردن دولت اظهار کرد: این تحرکات و اظهار نظرهایی که برخی از جریان‌های افراطی اصلاح‌طلب که سر و سری هم با سران فتنه دارند به دلیل این است که از فضای کنونی سوء‌استفاده کرده و زمینه فتنه‌ای دیگر را فراهم کنند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: از این جهت نیروهای انقلابی باید کاملا هوشیار باشند چرا که آوردن افردی همچون منتجب‌نیا با موضع‌گیری‌هایی که در جریان فتنه داشته و انتصاب وی به حزبی که دبیرکل آن از سران فتنه است خود نوعی فتنه‌انگیزی به شمار می‌رود.
هدایتخواه ادامه داد: این‌ها می‌خواهند دوباره افراد منتسب به فتنه را در کشور مطرح کرده و تطهیر کنند لذا این دعوت اقدامی است که با هر انگیزه‌ای بوده در راستای فتنه‌انگیزی است.
وی در خصوص مواضع بیان شده در زمینه امر به معروف و نهی از منکر توسط منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: کسانی که مواضع آن‌ها برگرفته از تفکرات لیبرالی و غربی است با فریضه امر به معروف و نهی از منکر مخالف هستند.
این فعال فرهنگی گفت: این فریضه سدی برای جلوگیری از فسادآفرینی و دشمنی دشمنان برای مقابله با تفکرات اسلامی است.
وی افزود: متأسفانه جریان اصلاحات با تفکر لیبرالی که در هنگام ۸ سال حاکمیت دولت اصلاحات پیشه کرده‌اند در مبانی فکری خود با اجرای این فریضه به مخالفت برخاسته‌اند.
هدایتخواه یکی از شیو‌ه‌ها برای مطرود و متروک کردن این فریضه را مخدوش کردن چهره ناهیان منکر و آمران معروف دانست و گفت: تجربه ۸ سال دوران اصلاحات را داریم و این‌ها در قالب بحران‌آفرینی سعی می‌کردند که ارزش‌های اسلامی را زیر سؤال ببرند.
وی به ماجراهایی چون قتل‌های زنجیره‌ای، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸ و ترور سعید حجاریان اشاره کرد و گفت: همه این کارها توطئه‌ای بود که چهره نهادهای نظام از جمله وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی را مخدوش کنند و اکنون هم اسیدپاشی و برخی اظهارنظرهایی مانند آن‌چه که منتجب‌نیا بیان داشته در همین راستا است.
وی سپس با تحلیل موضع منتجب‌نیا در خصوص عزم مجلس برای ساقط کردن دولت تصریح کرد: آقای منتجب‌نیا بداند مجلس انقلابی تا ۱۰ بار دیگر هم در برابر معرفی دوستان و اعوان فتنه برای تصدی وزارت علوم به وظیفه شرعی خود عمل خواهد کرد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
جون خوت تو که تازه کارشناس ارشد گرفتی و بیست سال عنوان دکتر داری این حرفا چیه می زنی؟!
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا لعنت بر تندروهای هر دو جناح
شهروند...
Iran, Islamic Republic of
خداییش ..هیچ حرفی به جز فتنه بلد نیست...بابا فتنه گران در حسر هستن دست از سر این بندگان خدا بردارین که دسشون از دنیا کوتاهه...
اتقلابي
Iran, Islamic Republic of
توکه با اراده مردم از مجلس ...انشاالله بقیه افراطیون هم به زودی غزل خداحافظی می خوانند
پیام
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه اگه قتلهای زنجیره ای توطیه خارجی بود میشه لطفا بفرمایید عاقبت ان توطیه گران چه شد و الان ایشان کجا هستند؟مگه قتل نفس انجام نداده بودند؟ شما از کجا اینقدر مطمن هستید که اسید پاشان هم محفلی نباشند؟
خطاب به استاد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد
اگر این کلمه فتنه را بلد نبودیم چه میبایست
میکردیم وچگونه از عملکرد دولتی که برای پیروزی آن در انتخابات ، فرزندمان روزه می گرفت دفاع میکردیم پس برادر ما هم مقصریم
درود بر کروبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....درود بر کروبی....
حضور
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتجب نیا . درود بر کسانیکه او را دعوت کردند . .. فتنه و فتنه گر تویی که با سخنان تحریک آمیز کد به گروهی . میدهید تا چنانچه در آینده افرادی از طیف اصلاحطلب دعوت بشوند جلسه. تمام به هم بزنند...
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
سالهاست که اینگونه سخن رانده ای وخودرا معرفی نموده ای اما هنر شما از این مسیر ، این شده که مثل عکس توی قاب تنها مانده ای ! شعور سیاسی ، اجتماعی ودینی افراد حکم می کند که به جریان مخالف خود از جمله اصلاح طلبان توهین نکنند . مگر تابع نظر امام (ره ) نیستی که فرمود :میزان ، رأی ملت است . مردم فعلاً روی شما خط کشیده اند لطفاً سکوت کنید !!!
اهای مردم یاسوج
Netherlands
به این رای ندین ها.که به خدا برتون می گردونه
مهمان
Iran, Islamic Republic of
این روزها همه فتنه شناس شده اند. حتی کسانی که خود با حرف ها و عملکرد هایشان آرامش جامعه را به هم می زنند. و نمی دانند که معنی فتنه یعنی تهمت زدن به دیگران، شایعه پراکنی و دروغ پردازی و .......
ترا به خدا دیگر اینقدر فتنه فتنه نکن
چرام سبز
Iran, Islamic Republic of
..
.اگر فتنه ۸۸ را راه نمی انداختید حالا چه حرفی برای گفتن داشتید؟ مگه شما خبر داری که کی اسید پاشی کرده؟ چرا فوری به خودتون میگیرید ؟ حتما کاسه ای هست که زیر آن کاسه بزرگ قایم است نه نیم کاسه
ضاربان سعید حجاریان امسال مشرف شدند به حج بروید از خودشان سوال کنید که آمدند برای حلالیت ولی آن یکی یکدانه تئوریسین عزیز ما اصلاح طلبان همه را با بزرگواری تمام بخشید اگر واقعا معتقدی که نماز میخونی برو استغفار کن فتنه را که شماها در حق میر و شیخ ما تمام کردید خدا شما را به راه راست هدایت کند.
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد بزرگ و دانشمند ای فعال فرهنگی و عقل کل ،زمان انقلابی بودن گذشته است حد اقل کمی جامعه شناسی بخوان
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
استا فرزانه دست پاچه شده ای ؛ قاطی کرده ای ؛ ضارب حجاریان که از یاران عزیز شما بود و کیفر که ندید هیچ پاداشها هم گرفت تو که مدعی دینداری هستی چرا به این راحتی دروغ میگویی
ده برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما چه گناهی مرتکب شدیم که ا........ تمام بر ما نازل کردی ؟ حضور اینگونه...د در میان یک اجتماع از صد سال قحطی مطلق بدتر است.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بافتنه گر
روزگار
Iran, Islamic Republic of
مشی بفرمایید عامل.. فتنه ها اکنون چه سمتهایی دارند.
دددددددددددد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر کروبی
نامی
Iran, Islamic Republic of
دوست داشتم اینایی که این چرت و پرت ها را مینویسند میامدند مشخصات خود را بطور کامل و شفاف مینوشتند تا ان وقت مشخص بشه که آیا جرات نوشتن دارن یا نه
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر ستار هدایتخواه،واقعا" برای افرادی که حاضرند انقلاب را فدای افراد کنند متأسفم.کمی کتاب بخوانید و بصیرت داشته باشید،قیامت نزدیک است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1