تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۷۲۹۵۲

کسب مقام اول گچساران در تقدیم شهدا به انقلاب در استان

۴
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران با بیان اینکه گچساران جزو ۱۵ شهر اول کشور در تقدیم شهدا به انقلاب است، گفت: این شهرستان در تقدیم شهدا به انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد نیز مقام اول را دارد.
عصر امروز یادواره هشت شهید گلگون‎کفن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندار گچساران، نیروهای سپاه پاسداران، جمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا در سالن همایش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
عبدالرحیم رحیمی در این مراسم با بیان اینکه امروز روز شهداست، اظهار کرد: این روز و برگزاری این مجالس تکریم وظیفه همه ملت است، چراکه آنچه امروز جامعه دارد مرهون خون پاک شهیدان است.
وی با بیان اینکه امروز گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد مقام اول را تقدیم شهدا به انقلاب دارد، افزود: روحیه ایثارگری و شهیدپروری مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم گچساران سبب شد که امروز با افتخار و سربلندی و بدون هیچ اغراقی بگوییم مردم ما در راستای حفظ انقلاب همیشه در صحنه هستند.
فرماندار گچساران تصریح کرد: ایجاد نهال نوپای انقلاب که امروز نه تنها الگویی برای سایر کشورهای اسلامی شده بلکه خاری به چشم دشمنان اسلام شده همه نشان از جانفشانی‌های این انسان‌های وارسته است.
رحیمی با اشاره به اینکه شهدا احیاگر مکتب عاشورا در راستای ترسیم راه امام حسین(ع) در دوران معاصر بوده‌اند، گفت: مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد با جانفشانی‌ و از خود گذشتگی‌ در دوران جنگ تحمیلی توشه خودرا که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده فراروی خود قرار داده که آمار شهدای استان و شهرستان‌ها همه گواه این امر است.
وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم گچساران در عرصه‌های مختلف انقلاب، بیان کرد: گچساران جزو ۱۵ شهر اول کشور در تقدیم شهید به انقلاب بوده و این نشان از بصیرت و آگاهی مردم این شهرستان است.
فرماندار گچساران بیان کرد: امروز که شهدا از جمع ما رفته‌اند ما این عهد و پیمان را خواهیم بست که هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهیم خون پاک شهیدان پایمال شود.
گفتنی است؛ در این مراسم ضمن برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و روضه‌خوانی توسط مداح اهل بیت در وصف سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، از خانواده هشت شهید انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای هدایایی تجلیل شد.
به گزارش فارس؛ شهدای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد در مجموع به تعداد هشت نفر بوده که هفت شهید آن متعلق به شهرستان گچساران و یک شهید متعلق به شهرستان دهدشت بوده که اسامی این شهیدان که خون خودرا در راه انقلاب اسلام فدا کردند عبارتند از شهید حسین امینی، شهید رحمت‌الله بشارت، شهید مذکور پارسی، شهید علی نورالدینی(از دهدشت)، شهید غریب پرویزی، شهید سیدنجف بلادیان، شهید محمد فراشبندی و شهید حسین کیامرثی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
از بی حجابی در گچساران غافل نمانید .فرماندار محترم به همراه نیروی انتظامی چاره ای بیندیشند.
بیزار از جنگ
Iran, Islamic Republic of
این نوشته قابل توجه کسانی باشه که گچسارانی ها رو می کوبن و مدام به صفات ناپسند اخلاقی نسبت میدن . اون موقع که گچسارانی ها انقلاب می کردن بقیه ی نقاط استان مشغول جنگ سنگ و بردی با سایر همشهری هاشون بودن . گچسارانی ها هم به ظاهرشون اهمیت میدن و هم صفای باطن دارن. کلا خوش غیرت زیباپسندن. گواه این مردانگیشون هم جوون مردهایه که جون نثار ناموس و وطن شدن.
س.ص
Iran, Islamic Republic of
درود وصد بدرود بر گچساران قهرمان
چرام
Iran, Islamic Republic of
شهید مذکور پارسی از شهدای گرانقدر روستای بردیان از توابع شهرستان چرام می باشد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1