تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۷۱۷۳۵

توهین بی‌سابقه به زنان چاروسا

۱۱
۰
کبنا ؛عیسی مطهری
اداره برق کهگیلویه در روزهای گذشته با انعکاس خبری بر روی سایتهای و خبرگزاری استان مبنی بر اینکه « ۷۰ درصد روستاهای بخش چاروسا از برق غیرمجاز استفاده می کنند افزود: زنان بخش چاروسا مهارت های استفاده از برق غیر مجاز را در کمتر از پنج دقیقه عملی می کنند.» موجب خشم و اعتراض اعضای شورای اسلامی شهر، مردم قلعه رئیسی و بسیاری از معتمدان و ساکنان این شهر در دیگر نقاط کشور شده است.
پس از گذشت چندین بار قطعی مکرر ۲۲ هزار نفرجمعیت بخش چاروسا در چند ماه گذشته که مشکلات عدیده‌ای را برای اصناف مختلف بازاری،منازل مسکونی وادارات شهر قلعه رئیسی به همراه داشته در بیاناتی توهین آمیز شیر زنان چاروسایی مورد اهانت قرار گرفتند.
حال با همه مشقتی که بر سر مردم آمده است مدیر شرکت برق شهرستان که حتی برای یک بار هم که شده جهت تسلی خاطر شهروندان اینشهر (یا اگر داشته تاثیر گذار نبوده)بازدیدی از وضعیت نامطلوب آن نداشته تا نارسایی های موجود را از نزدیک رصد نماید، در اقدامی تامل برانگیز و فرار به جلو در پاسخ به وضعیت این نارسایی شهر اعلام نموده زنان بخش چاروسا مهارت های استفاده از برق غیر مجاز را در کم تر از پنج دقیقه عملی می کنند..
عملاً در این صحبت ها شیر زنان چاروسا که در این بخش و در بی برقی بسر می برند به دزد تشبیه شده است، تحمل این توهین برای تمامی شهروندان چاروسایی سخت است.
این در حالی است که معتمدین و ریش سفیدان منطقه طی درخواستی پیگیری این توهین را خواستار شده اند.
«احتراما به استحضار می‌رساند با توجه به صحبت های منتشر شده در خبرگزاری‌ها وسایت ها مورخ ۹۳/۸/۱۱ در خصوص قطعی برق شهر قلعه رئیسی(چاروسا) که به صورت مستقیم از شیر زنان و مردم چاروسا که مطالبه گر بوده اند به عنوان دزد نام برده شده است توهینی بسیار بزرگ بر مردمان وشیر زنان صبور و دولت مداری که تاکنون با وجود قطعی برق مکرر تابستانه طی چند سال اخیر صبوری پیشه نموده اند و کوچک ترین بی احترامی نسبت به مسئولین نداشته اند، آیا این پاسخ شایان مردمان وشیر زنانی که در تمامی صحنه ها حضوری چشمگیر و یاور دولت بوده اند و ۶۳شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده اند،است؟
«لذا از مسولین و نمایندمحترم این مردم که زبان ارتباط بین مسئولین و مردم هستید خواهشمند است مراتب خشم مردم این شهر را به اطلاع این نهاد رسانده و یادآور شوید که این نهاد باید به طور رسمی از شهروندان عذرخواهی نماید»
زنان چاروسا بزرگوارانی هستید که با تمام مشکلات مردانی تحویل این انقلاب داده اند که اسم ونشان آنها نه تنها در استان بلکه در کشور می درخشند.
این توهین در حالی به زنان چاروسا صورت گرفت که امروز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: عیب یابی شبکه های برق بدلیل طولانی بودن طول «فیدر» نیز مشکلات خاص خود را در زمان بارش ها بدنبال دارد بگونه ای که برای پیدا شدن عیب ، به ساعت ها وقت نیاز است.
راهزادی ، طول «فیدر» برق‌رسانی به بخش های «قلعه رئیسی» و «دیشموک» در شهرستان کهگیلویه را حدود ۶۰۰ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: پارگی شبکه های برق نیز دلیلی از دلایل خاموشی های برق در این بخش ها بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد تا زمانی که این ایستگاه راه اندازی نشود متاسفانه خاموشی ها طولانی مدت در بخش های« قلعه رئیسی و دیشموک کهگیلویه» وجود خواهد داشت.
لذا سوالی که برای اذهان عمومی پیش می آید این است؛ که چطور یک مسئول شهرستانی به چنین شکلی به شیر زنانی که الگوی فرهنگی و معنوی هستند توهین می‌کند؟
آیا عمدی در این عمل ناشیانه از سوی مسئول صورت گرفته است؟
چه شد که مسول شهرستانی زنان چاروسا را مسول برق دزدی معرفی کرد؟
چرا مسولین بخش چاروسا در این مورد موضعگیری رسانه ی نکردند؟
نقش امام جمعه قلعه رئیسی برای جلوگیری از اینگونه اتهامات به شیر زنان چاروسایی چه خواهد بود؟
این‌ها سوالاتی هستند که مسولین استانی وشهرستانی باید طی روز های آینده به مردم بزرگ چاروسا پاسخ بدهند. ضمن این که باید از طرف مسولین از تمام مردم چاروسا بابت این عمل عذر خواهی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضاقلی
Iran, Islamic Republic of
امبلا بیو ایی گپه بزنه..
نکنه خودت از برق دزدهایی
هادی
Iran, Islamic Republic of
مسولان باید جوابــــــــــــــــــــــــگو باشندجوابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگو
متعصب
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند خیلی ناراحت شدم درود بر غیرتتان وسلام برشیر زنان چاروسا که سرداران و قضات،اساتیدبزرگی را تحویل جامعه دادند
مدیر منطقه
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی بد صحبت کرد واقعا اگر اینجوری است اصلا توجیهی وجود ندارد
دارا
France
اعلام حضور لطیف رستاد در انتخابات مجلس دهم کهگیلویه بزرگ


لطیف رستاد کاندیدای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخاباتی شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ، لنده وچرام میشود.رستاد در روزهای اخیربه کرات ودر پاسخ به سوال افراد مختلف مبنی بر حضور بعنوان کاندیدا در انتخابات آتی مجلس ، از آمادگی خود برای شرکت در رقابتهای انتخاتی آتی مجلس سخن می گوید.

رستاد در پاسخ به سوال آبشارنیوز مبنی بر اینکه آیا اعلام آمادگی شما در انتخابات صحت دارد گفت تصمیم خودرا برای حضور در انتخابات آینده مجلس گرفته ام اما قائل به اجماع اکثریتی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ هستم.وی از دادن توضیحات بیشتردر خصوص موضوع خودداری نمود.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
باید از همین امروز فاتحه اصلاحات را مانند گذشته خواند و پیروزی بزرگواری را به ایشان تبریک گفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خودسری ، بی برنامه ای وشکست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
که طبق ماده ی۶۹۷ قانون مجازات اسلامی : ” هر کس به وسیله­ی اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله­ی درج در روزنامه و جرائد و یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر(] پایگاه خبری[( به کسی امری را “صـــریحــا” نسبت دهد یا آنها را منتشر نماید که مطابق قانون آن جرم محسوب می­شود و … به یک ماه حبس و تا (۷۴) ضربه شلاق یا یکی از آنها حسب مورد محکوم خواهد شد.”
همچنین طبق ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی نیز، ” نشر اکاذیب” (… هرکس اعمالی را بر خلاف حقیقت رأسا به عنوان نقل­قول به شخص “حقیقی” یا حقوقی یا مقامات رسمی تصریحا یا تلویحا نسبت اعم از اینکه از طریق مزبور به نحوی از انحا ضرر مادی یا معنوی به غیر وارد شود یا نه علاوه بر “اعاده حیثیت” در صورت امکان، باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا ۷۴ ضربه محکوم می شود).
زی زی گلو
Iran, Islamic Republic of
بسیار حرف زشتی زده . فکر کنم باید مورد سوال قرار بگیره . توهین شاخ و دم نداره
چاروستا
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری غیرتتان کجا رفته تا با چماق لری توی کله ی آن مسئول حوزه انتخابیه ات بزنی تا دیگر تکرار نشود.حالا بیا لایحه امر به معروف را پیگیری کن و خودت هم هیچ وقت امر به معروف و نهی از منکر نکن چون خسته می شوی
حق
Iran, Islamic Republic of
شهری که ....از ریس اداره برقش هم نباید بیشتر از این انتظار داشت.بدبخت چیزی نگفته
Europe
په بل تا جوابشونه بیم ختو دونین رزمه مرد عمله نه حرف من کل عمرش و کسی تهمت ناروا نزیه چه برسه و زنل فقیر وو هم قشر محروم روستایی، خدا نیامرزه فرصت طلبله
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1