تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۷۰۵۰۱

وداع مردم و دانشجویان با شهدای گمنام

۰
کبنا ؛شمیم شهدای گمنام برای مردم حکم پیراهن یوسف را دارد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد حضور شهدا را موجب بینایی چشم دانست و افزود: شمیم شهدای گمنام برای مردم حکم پیراهن یوسف را دارد.
سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امشب در مراسم شبی با شهدای گمنام در یاسوج، گفت: خداوند را شاکریم که به همه ما توفیق داد تا عطر شهدا را در این شهر حس کنیم.
وی عنوان کرد: همان طور که خداوند پیراهن یوسف را برای حضرت یعقوب فرستاد تا به او بینایی ببخشد، حضور این شهداء نیز موجب بینایی و نور چشم ما شده است.
سردار بوعلی با ذکر این مطلب که شهداء گمنام نیستند، اظهار داشت: برخی می گویند شهداء گمنام هستند؛ ولی وقتی دیدن این شهداء ما را به یاد خدا می اندازد و از شمیم حضورشان عطر خدا را حس می کنیم، به هیچ وجه گمنام نیستند و هیچ نامی آشنا تر از نام خدا نیست.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از حضور تمام اقشار که در این مراسم معنوی حضور داشتند، تشکر کرد و گفت: ما همه میهمان شهداء هستیم؛ ولی جا دارد از عموم مردم، بسیجیان، پاسداران، مجموعه استانداری، ادارات، نیروی انتظامی و تمامی ارگانها تشکر و قدردانی کنم.
بنابراین گزارش: قرار است پیکر این پنج شهید فردا از محل کانون بسیج سپاه ناحیه بویراحمد به سمت میدان هفتم تیر شهر یاسوج از ساعت ۸:۳۰ صبح بر روی دستان مردم شهید‌پرور یاسوج تشییع و در مناطق مختلف به خاک سپرده شوند.
همچنین پیکر مطهر دو شهید به دانشگاه علوم پزشکی استان، یک شهید به اداره‌ کل اطلاعات استان و دو شهید دیگر برای دفن در شهرستان چرام اعزام می‌ شوند.
***
برگزاری مراسم شبی با شهدای گمنام در یاسوج
مصادف با پنج آبان ماه، پنج شهید گمنام کربلای ایران و جزیره مجنون عشق وارد یاسوج شدند تا بار دیگر ندای «هل من ناصر ینصرنی» این مردم دلاور خیز را برای عهد و پیمان با آرمانهای شهدای خویش را به نظاره بنشینیم.
در این مراسم که معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان، فرماندهان انتظامی و نظامی، و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، بعد از مراسم استقبال پیکرهای پاک شهدا به محل حسینیه ثارالله یاسوج اعزام شدند.
بنابراین گزارش: امشب پس از نماز مغرب و عشاء برنامه محفل انس با شهدا با حضور مردم خداجوی استان در حسینیه ثارلله یاسوج برگزار شد.
قرار است پیکر این پنج شهید فردا از محل کانون بسیج سپاه ناحیه بویراحمد به سمت میدان هفتم تیر شهر یاسوج از ساعت ۸:۳۰ صبح بر روی دستان مردم شهید‌پرور یاسوج تشییع و در مناطق مختلف به خاک سپرده ‌شوند.
همچنین پیکر مطهر دو شهید به دانشگاه علوم پزشکی استان، یک شهید به اداره ‌کل اطلاعات استان و دو شهید دیگر برای دفن در شهرستان چرام اعزام می ‌شوند.
***
فضای دانشگاه یاسوج عطرآگین از حضور شهید گمنام
همزمان با ورود ۵ شهید گمنام به کهگیلویه و بویراحمد و در یادمان شبی با شهدا، فضای دانشگاه یاسوج عطرآگین از حضور یکی از این ۵ شهید گمنام شد.
امشب و پس از نماز مغرب و عشا مراسم معنوی در مسجد الغدیر دانشگاه یاسوج با حضور پیکر پاک یک شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج و همکاری امور فرهنگی این دانشگاه در محل مسجد الغدیر برگزار شد با مداحی و نوحه‌خوانی همراه بود.

در این مراسم معنوی شهرام مهدوی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان، جلیل حسنی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مجید باقریان مسئول امور فرهنگی دانشگاه یاسوج به همراه جمع کثیری از دانشجویان پسر و دختر دانشگاه یاسوج حضور داشتند.



















نظیر چنین مراسمی نیز در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد که قرار است فردا و با تشییع شهدا در شهر یاسوج پیکر پاک دو شهید از ۵ شهید گمنام در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خاک سپرده شوند.

همچنین فردا و پس از تشییع پیکر این شهدا از محل کانون بسیج سپاه، پیکر دو شهید دیگر به چرام انتقال داده می‌شود که در این مسیر مورد استقبال مردم شهیدپرور باشت، گچساران و دهدشت قرار می‌گیرند.

قرار است پیکر یکی از این شهیدان گلگون‌کفن در محل اداره‌کل اطلاعات استان به خاک سپرده شود.

نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1