تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۷۰۴۱۳

۵ کیلومتر از بستر رودخانه «مهریان» رفع تصرف شد+تصاویر

۴
۰
کبنا ؛ظهر امروز و با حضور نماینده دادستان و نیروهای انتظامی، پنج کیلومتر از مسیر بستر رودخانه مهریان در شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.
رسول فرهادی در حاشیه عملیات رفع تصرف از بستر رودخانه مهریان عنوان کرد: این رفع تصرف در راستای اعمال تبصره های ۳و ۴ماده ۲قانون توزیع عادلانه آب و ماده ۹ لایحه قانونی رفع تجاوز از تاسیسات آب و برق کشور انجام گرفت.
IMG_5547تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه مهریان

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از گرفتن دستور قضایی با حضور چند تن از معاونین و کارشناسان شرکت، نماینده دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و ماموران نیروی انتظامی، حدود پنج کیلومتر از مسیر بستر رودخانه مهریان که در حاشیه شهر یاسوج قرار دارد، مطابق نقشه‌های موجود رفع تصرف شد.
۱رفع تصرف از حریم بستر رودخانه مهریان یاسوج

فرهادی با تقدیر از نیروهای نیروی‌های قضایی و انتظامی به جهت همکاری مستمر با شرکت آب منطقه‌ای در رفع تصرفات حاشیه و بستر رودخانه‌ها تصریح کرد: گروه گشت و بازرسی آب منطقه‌ای استان کوچکترین تخلفات و تعرض به حریم رودخانه‌ها را رصد و گزارش می‌کنند.
وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای با تمام توان در جهت حفاظت و مدیریت صحیح منابع آبی استان حرکت می‌کند، یادآور شد: از همه مردم توقع داریم که هرگونه تعرض به حریم رودخانه‌ها که موجب بروز خسارات پیش‌بینی نشده خواهد شد را به ادارات آب منطقه‌ای محل خود گزارش دهند.
انتهای پیام/خشت زر
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
ارواح ..فقط درختان خودروی حاشیه باغات را تخریب کرد چرا ساخت سازهای همه مسیر را تخریب نکرد چرا که آقای .یکی از باغات را که نسبت فامیلی با ایشان داشتند از تخریبش چشم پوشی کرد وبداند همین خار چشمش خواهد شد باغیکه بعد از باغ ربانی بود
علی
Iran, Islamic Republic of
تسویه حساب شخصی با بعضی از افراد بود آقای ف.... فردی مغرض بود همین باغات آبروی استان را در پذیرای از مهمانان تعطیلات تابستانی خریدند .آقای فرهادی برود شهرک سامان کنار زاینده رود را ببیند تا بفهمد تنگ نظری یعنی چه
محمد
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون نباید در تخریب هیچ درختی آسیب ببیند ولی متاسفانه با حضور نماینده منابع طبیعی تمامی درختان خودرو بیشترین آسیب دیدند وباید با متخلفین برخورد گردد
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا ز بعضی تعرضات خودتون چشم پوشی کردید
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1