تاریخ انتشار
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۶۹۷۷۷

انتقادهای اول هفته از مسئولان گچساران

۱۰
۰
کبنا ؛تحریریه کبنا نیوز مشکلات و دغدغه‌های مردم را که از طریق ارسال یادداشت یا تماس تلفنی مطرح می‌شود، برای اطلاع و پاسخگویی مسئولان انتشار می‌دهد تا از این طریق ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان برقرار شود، لذا از مخاطبان گرامی خواستاریم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با ما در میان بگذارند تا از این طریق آنها را با مسئولان در میان بگذاریم.

استخر شهدای گچساران تعطیل است

به گزارش کبنا نیوز از گچساران، برخی از ورزشکاران و شهروندان گچساران در تماس با پایگاه‌ اطلاع‌رسانی کبنا نیوز اعلام کرده‌اند که استخر شهدای این شهر بیش از یک ماه تعطیل و کسی تاکنون جوابگوی این مسئله نبوده است.

علاقمندان به این رشته ورزشی خواستار پیگیری این مسئله از سوی مسئولان شدند.

گلایه از مسئول بانوان نفت

برخی از ورزشکارن خانم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در گچساران نیز از مسئول بانوان نفت گلایه کرده‌اند و اعلام کردند: چرا ورزش بانوان نفت و گاز فقط شده هندبال، تمام رشته‌ها در نفت رها شده و مسول بانوان نفت خودش را وقف هندبال کرده؟

همچنین آنها ادامه دادند: تیم‌های بانوان در مسابقات نفت حرفی برای گفتن ندارند، مسول بانوان بطور کامل تیم‌ها را رها کرده و اهمیتی برای ما نفتی‌ها قایل نیست.

اعتراضات مردمی روستای جنگ‌زدگان در خصوص تملبار شدن زباله‌ها

برخی از اهالی روستای جنگ‌زدگان در گفت‌وگو با کبنا نیوز در گچساران، با اشاره به استعفای دسته‌جمعی اعضای شورا و دهیار این منطقه، گفتند: حدود ۱۰ روز است که زباله های روستاها جمع آوری نشده و به علت تلمبار شدن زباله در سطح روستا اعتراضات مردمی را به دنبال دارد.

این افراد همچنین در ادامه صحبت‌های خود، اظهار کردند: با توجه به اینکه این مشکل از طریق شبکه بهداشت و درمان در حال پیگیری است، تا کنون هیچگونه اقدامی از طریق بخشداری و یا فرمانداری در این زمینه صورت نگرفته است.

آنها خواستار انعکاس مطالب و گفته‌های خود به مسئول شدند تا در راستای رفع مشکلات بهداشتی و سلامت محیط روستا اقدام نمایند.

دلخوری شهروندان گچسارانی از شبکه دنا

مطلب زیر را یکی از خوانندگان کبنا نیوز ارسال کرده که عیناً در راستای وظایف و پاسخگویی مسئولان آن را انتشار می‌دهیم.

یکی از مسائلی که این روزها به شدت باعث ناراحتی و دلخوری هواداران نفت گچسارن شده است این نکته می‌باشد که متاسفانه با شروع بازی‌های لیگ دسته اول، صدا و سیمای مرکز یاسوج نسبت به پخش مستقیم بازی‌های این تیم کاملا بی‌تفاوت بوده است.
هرچند بازی اول نفت که در گچساران برگزار شد به دلیل پخش مراسم دعای عرفه از شبکه دنا به صورت مستقیم پخش نشد اما در بازی دوم نفت برابر آلومینیوم در گچساران، عدم پخش مستقیم بازی بدون آن‌که هیچ موردی هم مانع این موضوع باشد، نشان داد که ظاهرا شبکه‌ی استانی دنا در این فصل تمایلی به پخش مستقیم بازی‌های نفت گچساران ندارد.
اگر صدا و سیمای یاسوج در جهت رضای عمومی مردم استان کهگیلویه و بویر احمد و جلب نظر مخاطبانش حرکت می‌کند اتفاقا باید شرایطی فراهم کند که بازی این تیم نفت و گاز به صورت مستقیم پخش شود.
در حالی‌که اکثر شبکه‌های استانی در ایران برای جلب نظر مخاطبان خود حتی بازی‌های دیگر رشته‌های خود مثل والیبال و بسکتبال و هندبال و ... را به صورت مستقیم روی آنتن می‌برند، عدم پخش بازی‌های فوتبال به صورت مستقیم موضوعی است که به نوعی دهن کجی به سیل مشتاق مخاطبان ورزش‌دوست و فوتبال دوست گچسارانی است و مردم گچساران هم هرگز ظلمی در حق صدا و سیمای مرکز مرتکب نشده‌اند که شایسته‌ی این محرومیت و تنبیه باشند.
ضمن اینکه هواداران نفت و فوتبال دوستان گچسارانی به خوبی آگاه هستند که صدا و سیمای دنا اگر بخواهد حتی می‌تواند بازی تیم‌های ناشناخته در لیگ دسته دوم را هم به صورت مستقیم روی آنتن بیاورد که این کار در سال‌های قبل از همین شبکه‌ی استانی انجام شد.
امیدواریم که در بازی‌های آتی نفت، صدا و سیمای مرکز استان شرایطی فراهم کند که نظر این مخاطبان هم برآورده شود و در حق این مخاطبان ورزش دوست از سوی صدا و سیمای مرکز اجحافی صورت نگیرد.

نخبگان را حمایت کنید
یکی از مخاطبان کبنا به نام حسین ماندنی‌زاده نیز با ارسال یادداشتی خواستار حمایت از نخبگان شهرستان گچساران شد تا آنها مجبور نباشند افتخارات خود را در استان‌های دیگر به ثبت برسانند.

ماندنی‌زاده گفته است: از اینکه یکی از نخبگان شهرستان گچساران اختراعش را به استان دیگری برای حمایت برده است، بسیار نگران شدم.

درخواست کشاورز خیرآباد جلیل از مسئولان کشاورزی

کشاورز خیرآباد جلیل نیز در تماس به پایگاه خبری کبنا نیوز از طریق ارسال یادداشت، اعلام‌کرده است، مسیر آب به این منطقه مسدود شده است و بخش زیادی از زمین‌های آنها که شامل برنجکاری بوده به سختی آب به این زمین‎‌‌ها می‌رسد.

این کشاورز از کبنا و مسئولان جهاد کشاورزی خواست تا موضوع رسیدگی کنند و مسئولانی که نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند را تذکر دهند.

انتهای پیام/عکاشه
نام شما

آدرس ايميل شما

آشنا
Iran, Islamic Republic of
از عدم پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران هم گزارشی تهیه بفرمایید. با تشکر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من خیلی وقته که شبکه دنا رو تحریم کردم و از لیست کانال های تلویزیونی ام حذفش کردم
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ا ز نارضایتی فرهنگیان ا ز اخلاق ناهنجار مسولیین اداره اموزش وپرورش شهرستان گزارش بنویسید وقتی وارد اداره میشی رفتارشون طوری است که یادت میره برا چی امدی .همه برا خودشون رییسند وخود ریس برا دربان هم به درد نمیخوره.کارمندان اداره به ایشان پشیزی اههمیت نمیدهند به جز مگسان دور شیرینی.خدا خیرت بده تاجگردون مردم را کاشتی با این انتخابت.
كشاورز خيراباد جليل
Iran, Islamic Republic of
با سلام وتشکر از ابلاغ این موضوع باستحضار می رساند پس از ابگیری سد کوثر این موضوع پیش امده وسپس توسط جهاد کشاورزی کانال احداث وبصورت ناتمام وناقص اجرا شده واخیرا اب کمی به این زمینها بصورت موقت سرازیر شده است بنابراین از مسولین وقت تقا ضای بررسی واقدامات مورد نیاز را داریم.با شکر
آزاد
Iran, Islamic Republic of
و کنگره بی بی حکیمه که فقط به اسم..میتونه .بهبود شرایط حرم ...چپاول میشه و...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این رءیس آموزش وپرورش گچساران که بسیار ضعیف عمل مینماید ایشان افتاده اند به جان چند معلم بی پناه و از واگذاری منازل سازمانی به این قشر زحمتکش علی رغم بخشنامه های مجلس خودداری مینمایند وهر روز افراد خانه داری را به این خانه ها روانه میکنند که یا از....هستند ویاازهم خطیهای خود. نمیدانم بعضی افراد جواب وجدان خود را چگونه میدهند برای منازل سازمانی پوکیده مبلغ ۴۷۰۰۰۰هزارتومان ازمعلمان بیچاره کم میکنند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
از وضعیت اموزش وپروش گچساران باخبر شوید .پورالحسینی به شدت داره اموزش دانش امو ان اینده ساز را نابود میکنه .ایشان نمیداند پرورش یعنی چه .احتمالا نتیجه وضعیت کلاس ضمن خدمت اخلاق برای پورالحسینی خواهد بود.آهای رجال سیاسی به دادبرسید آموزش وپرورش گچساران با حضور .... ازدست رفت.مردم به امیدی بچه شان را میفرستند مدرسه لطفا ناامیدشون نکنید.کار این موجود فقط حضور در مدرسه های پردرامد است.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
درجواب فرهنگی:مهندس پورالحسینی انسانی اصیل،باسواد و دارای توان مدیریتی بالا می باشند.نتایج زحمات ایشان را در سال های اتی خواهید دید.جناب فرهنگی شما حتما یا از پستی عزل شده اید یا دستتان از منابع مالی کوتاه شده چون اقای پورالحسینی انسانی حلال و پاک می باشد که نمی گذارد حقی از بیت المال ضایع شود.درحال حاضر اموزش و پرورش با تلاش های چشمگیر ایشان نسبت به سال های گذشته از نظم خاصی برخوردار شده است.شما فرهنگیان باید به فکر اموزش و تربیت دانش اموزان و اینده سازان این مملکت نیز باشید نه فقط به فکر پُست و تخریب دیگران.
لیلا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شماکه همه مشکلات مردموپوشش میدین واقعاخسته نباشیدمیگم خدمتتون
به نظره من آقای ماندنی زاده واقعاحرف درستی زدن تو شهره ماهیشکی اصلابه نخبه هااهمیتی نمیده
من خوده آقای ماندنی زاده رو شخصاکه توی ادارمون اومده بودملاقات کردم واقعا ایشون درحوزهدارویی هنرنمایی کردن ولی هیشکی هم حمایتشون نمیکنند آخه پس مسئولین شهرستان واسه کی بایدخودشونوثابت کنن
مسئولا ومخصوصاآقای تاجگردون گل خواهشابه هرصورت نذارین افرادی مثله همین آقاکه افتخاره شهرستان هستندبرن بیرون ازاستان
حیف که خودم یه کارمندساده هستم وگرنه حمایتشون میکردم ایناافتخاااااارمون درک کنین وبفهمین اینو
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
درخصوص حرف آقای ماندنی زاده که بایدیه رای مثبت بهشون بدم اول بخاطرکاربزرگی که انجام دادن ثانیابخاطر حرف خوبی که زدن واقعا دراستان ماهرکسی بخوادهم یه ذره ازلحاظ علمی پیشرفت کنه ایقدمسئولین کارشکنی میکنن که کلاعلمو فراموش میکنن درضمن منم بانظرخانم لیلاموافق هستم افرادی مثله آقای ماندنی افتخاره شهریابهتربگم افتخاره استان هستندواسه چی هیچ کمکی به این نخبه هانمیشه؟فقط خدامیدونه ایناچقدزحمت وسختی میکشن چون من اززبان خودشون سختیاشونوشنیدم
حالاکه کسی ازشون حمایت نمیکنه بذارین ازهمینجابلندبگم که بله آقای ماندنی زاده شماافتخاره شهرواستانمون هستین ایشاالله خداونددرعوض کمکتون کنه
افتخار افتخار و افتخار شمایین
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1