تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۶۹۴۳۸

برخی مدیران درک نادرستی از پدافند غیرعامل دارند

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای از مدیران درک نادرستی از پدافند غیر عامل دارند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمود مؤمن‌نسب شامگاه دوشنبه در پایان سطح دوم دوره تربیت مدرس پدافند غیرعامل که به همت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: در سطح اول این دوره مدیران حضور دارند و در سطح دوم معاونین و دبیران کارگروه شرکت داشتند.
وی در ادامه با بیان این که همزمان با هفته پدافند غیر عامل سومین سطح آن در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود به تعریفی از پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: پدافند غیرعامل و برنامه‌ریزی غیر عامل از دو مقوله تهدید و امنیت نشأت می‌گیرد.
این مسئول تصریح کرد: بنابراین برنامه‌ریزی دفاع غیر عامل امنیت عمومی و امنیت ملی را پی‌گیری می‌کند و ربطی به حوزه نظامی ندارد.
مؤمن‌نسب پدافند غیر عامل را دنبال آینده‌پژوهی دانست و گفت: در پدافند غیر عامل به مانند جنگ خندق دوران پیامبر به دنبال این هستیم که قبل از هر چیز جنگی اتفاق نیفتد.
مدیرکل پدافند غیر عامل کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این موضوع که اگر پدافند غیر عامل را پیگیری می‌کنیم به دنبال مصونیت‌سازی خود هستیم، خاطرنشان کرد: هر کشوری که پدافند غیر عامل را مورد توجه قرار ندهد محکوم به فنا و نابودی است.
وی با انتقاد از رویکردی که برخی مدیران نسبت به پدافند غیر عامل دارند و با قدردانی از پاره‌ای دیگر از مدیران که همکاری خوبی با چنین مقوله‌ای دارند، تصریح کرد: عده‌ای از مدیران درک نادرستی از پدافند غیر عامل دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

م
Iran, Islamic Republic of
.. عجیب است که آدم ها چه زود جو گیر می شوند و حرف های نسنجیده می زنند. خود را مدینه فاضله تلقی و دیگران را ناآگاه .این جناب باید اول به سطح علمی خود بنگرد و سطح آگاهی خود را محک بزند آنگه اظهار نظر کنند. اینگونه افاضات کردن و دیگران را متهم به ناآگاهی کردن بدور شان و منزلت صاحبان چنین منسبهایی است
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1