تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۶۹۴۳۴

۲۴ اردوگاه تفریحی استان سند ندارد

۱
۰
کبنا ؛معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، سنددار کردن اردوگاه‌های تفریحی را اولویت کاری گردشگری این استان دانست.
الماس قبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با بیان این که مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد به خصوص تیم مدیریت ارشد استان نگاه و رویکرد مساعدی نسبت به توسعه صنعت گردشگری در این استان دارند، تصریح کرد: همزمان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری کشور به استان تصمیمات خوبی برای توسعه این صنعت گرفته شد.
وی گفت: باید اماکن تفریحی خود را به زیرساخت‌های مختلف تجهیز کنیم که در این راه بخش خصوصی لازم است همراه اداره‌کل گردشگری برای تأمین این زیرساخت‌ها از خود همت بیشتری نشان دهد.
این مسئول، مجوزدار کردن اماکن تفریحی از جمله باغ‌های تفریحی را یکی دیگر از برنامه‌ها و اهداف خود و همکارانش دانست و گفت: برای مثال از مجموع تعداد ۱۰ باغ تفریحی که در منطقه مهریان هستند ۶ باغ دارای مجوز بوده که مابقی هم باید به دنبال اخذ مجوزهای قانونی باشند.
قبادی یکی از اماکن مهم گردشگری استان را کوه‌گل سی‌سخت در شهرستان دنا ذکر کرد و گفت: بهسازی جاده دسترسی به کوه‌گل و پارکینگ آن برای گردشگری اهمیت زیادی دارد که لازم است این کار تا قبل از شروع فصل گردشگری در سال آینده تکمیل شود.
سنددار کردن اردوگاه‌های تفریحی یکی دیگر از دغدغه‌های معاون گردشگری استان بود که قبادی با بیان این که ۲۴ اردوگاه تفریحی در استان وجود دارد و تا ۶ ماه گذشته یک تک برگ سند هم نداشتند، تصریح کرد: به همین خاطر کمیته تملک زمین در این اداره‌کل ایجاد شد تا مشکل کنونی را به تدریج برطرف کنیم.
انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مرد عمل خدا قوت
اگه چهارتا مسئول با حسن نیت و اهل عمل مثل آقای قبادی تو این استان بود این استان بهشت می شد. هر کس یک بار با آقای قبادی برخورد کرده باشه اینو میدونه. حوزه گردشگری با حضور ایشان جان دوباره ای گرفته.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1