تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۶۹۳۷۱

تذکر حقوقی شورای استان به شوراهای «فرادست»

۳
۰
کبنا ؛معاون اجرائی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات هئیت رئیسه شوراهای اسلامی «فرادست» حداقل یک هفته قبل از پایان مهلت قانونی هیئت رئیسه یکساله برگزار شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز حاتم پیام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی «فرداست» با توجه به نظر کمیته مشورتی و حقوقی شورای عالی‌ استان‌ها و وزارت کشور هر ساله قبل از پایان مهلت زمان اولین برگزاری انتخابات هیئت رئیسه قانونی برگزار شود.
دبیر و مشاور حقوقی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: شوراهای اسلامی «فرادست» در سطح استان از جمله، شورای اسلامی بخش، شهرستان و استان به نحوی برنامه‌ریزی نمایند که حداقل یک هفته قبل از پایان زمان برگزاری انتخابات سال گذشته، انتخابات خویش را برگزار و نتیجه را اعلام کنند.
پیام یادآور شد: اگر شورایی تا پایان مهلت قانونی انتخابات سال گذشته، انتخابات هیئت رئیسه را برگزار ننماید، این باعث می‌شود هیئت رئیسه قبل این اختیار قانونی لازم را جهت دعوت از اعضا برای تشکیل جلسه از دست دهند. در این صورت از طریق مقامات تقسیمات کشوری مرتبط برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجدد دعوت بعمل بیاید.
وی از شوراهای فرداست خواست به منظور جلوگیری از اتلاف وقت تا قبل از مهلت قانونی نسبت به انتخابات هیئت رئیسه در محل برگزاری جلسات شورا اقدام نمایند.
انتهای پیام/ک
نام شما

آدرس ايميل شما

حقدوست
Iran, Islamic Republic of
تو که منشی شورا هستی چه کاره هستی برو گورت گم کن
Iran, Islamic Republic of
پیام لیسانس حقوق را کجا گرفته ؟
جهادی
Iran, Islamic Republic of
چند سوال از شما؟اایا عضو شورای شهر هستی ۲شورای شهر اگر معاونت اجرایی داشته باشد بایستی از اعضا باشد۳مگه شما ..شورا .شما با ..بودجه سالهای گذشته..
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1