تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۶۷۰۶۹

لزوم موضعگیری تاجگردون در برابر یک تیتر

۸
۰
کبنا ؛مصطفی جوزانی۸۵۵۷۵

هر از گاهی سیاستمدارانی پیدا می‌شوند که همزمان با تغییرات قانونی در نظام رنگ و بوی آنان متفاوت می‌شود همین که دولتی جدید بر سر کار می‌آید چنان دم از اصلاح یا اصول می‌زنند که قدیمیان این جریانات به کم کاری خود شک می‌کنند!
این چنین اشخاص که جهت باد تعیین کننده خط فکری آنها بوده در هر دوره‌ای پیدا می‌شوند، یک روز اصلاح طلب، یک روز اصولگرای دو آتشه و روز دیگر علمدار اعتدال می‌شوند.
اما جدیدا برخی در مرکز و در پوشش نمایندگی با رایزنی‌ها و عضویت در فراکسیون های اصولگرا به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب می‌شوند و همزمان در حوزه نمایندگی انحصار طلبی اصلاحات گونه خود را بروز می‌دهند.
بعد از دو سال نفوذ مشکل در ادارات شهرستانی و استانی و همراه کردن برخی از مدیران، تیم بسیار قوی رسانه‌ای که دیگر(رسانه های زنجیره‌ای) زیبنده نام آنهاست، دست به کار و همراه با سکوت رضایتمندانه وی، اقدام به پروپاگاندای وسیعی در سطح استان نموده‌اند.
تیتر کردن تئوری های شکست خورده‌ای همانند فتح سنگر به سنگر، همزمان بایکوت رسانه‌ای نیروهای ارزشی استانی، بازی جدید رسانه‌ای این تیم قدرتمند می‌باشد. شاید بتوان خود را قانع نمود که تیتر این موضوع، اشتباهی سهوی باشد، اما موضع نگرفتن در قبال این نوع تیتر‌ها مشی دیکتاتورمنشانه این جریان را در برابر نیروهای حزب الله بیش از پیش بروز می‌دهد.
فتح سنگر به سنگر نظریه‌ای که سعید حجاریان مغز متفکر اصلاح طلبان در دوره اصلاحات بعد از فتح مجلس ششم ارائه و مدعی دیگر ارکان حساس نظام از جمله سپاه، مجلس خبرگان رهبری شد و در درازمدت خیالی خام برای آینده جایگاه رهبری داشتند.jozani
حالا اما نامه نگاری های اخیر برای وزارت نفت و بلافاصله جابه جایی مدیر بازنشسته نفت، بعد از آن رئیس دانشگاه آزاد که سر سپردگی شان نیاز به پنهان نمایی ندارد، طرح شدن این تیتر، خط و نشان کشیدن برای چیست و یا برای کیست؟ آیا ادامه سنگر به استان ختم می‌شود؟
۲- اینجا اما وظیفه ذاتی جریان های اصولگرا و متعهد به اصول انقلاب، برنامه ریزی و همفکری با اتحاد قلبی همراه با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و ایجاد سدی قوی در مقابل این انحصارطلبان می‌باشد.
بدانید اختلاف دیروز شما امروز موجب تیتر زدن فتح سنگر به سنگر توسط آنان می‌شود، فردا حتما می‌خواهند توهم فشار از پایین چانه زنی از بالا را مطرح کنند و در ‌‌نهایت فرصت طلایی کشدار شدن اختلافات شما، باعث تبدیل استان به قطب جریانات انحصار طلب در کشور شود.
گفتیم که انتخاب این تیتر روزنامه‌ای را به حساب اشتباهات رسانه‌ای می‌گذاریم اما سکوت و موضع نگرفتن تمامیت خواهان و رهبر فعلی این جریان در استان و شهرستان جای تعجب دارد که محکوم نمودن این اقدام در اولین فرصت، مطالبه کلیت نیروهای ارزشی استان می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ستم
Iran, Islamic Republic of
بسه دیگه ایقده فتنه ایجادنکن،همه میدونن ک توبخاطرباورسادکه بختیاری بودورفت ایجوری داری میسوزی
پاشدی اومدی اینجامردم رو انداختی ب جون هم
عشکبوس
Iran, Islamic Republic of
خاک توسر همه شما آدمای پاچه خوار وبابا برید خجالت بکشید. این سعید غلامی به قول بچه ها مامانم اینا، جنبه مدیریتش کجا بود.. یه جلسه اشتغال رفت جو گیر شد و تریبون به دست گفت گچساران بی عرضه ترین شهر کشور است.آخه تو روچه به این حرفا. و جناب نماینهده ای که جز دروغ هیچی ندیدیم. کسی که تا دروغ میگه پشت بندش اعلام می کنه رسانه ها این پخش نکنید. دیروز بود که جناب نماینده به خاطر مردم بدبخت ما توخیرآباد سفر کره جنوبی اون هم ماموریتی که از طرف مجلس داشته رو کنسل کرد ااخه چرا با دروغات مردم بدبخت روستاها را گول میزنی . چطور شد که شما سفر مهم تون رو بخاطر یه روستا کنسل کنید.بس کن حاج غلام تاکی سیاست دروغ ..البته یادم نبود که رسانه ها رو هم با خودت هم ردیف کردی تا به فرمان ت اخبار منتشر نکنن. خواهش میکنم حواست باشه که پاکدل و باورساد رو نمیشه با سعید غلامی تازه به دوران رسیده مقایسه کرد.
اصلاح طلب دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
فتح سنگر به سنگر که هیچ ، باید قلع قمع کرد . همچنان که در ۸ سال گذشته نسبت به ما چنین کردند. داس که هیچ باید با کمباین و بلدوزر صاف کرد. از سفیر تا سفور
فرمان دانشجوی دکتری صنایع
Iran, Islamic Republic of
رایم را پس بده
شما هنوز در مهد کودک سیاست انقلابی امامید و دکتری سیاست قومی و باندی.
آگاه
Singapore
دوست عزیز این همه سنگ اصول گراها رو به سینه نزن. به زودی مواردی از کثافت کاریهای این گروه و سردمداراشون علی الخصوص جعفری و پسراش براتون رو میکنم که دیگه روتون نشه از اونا حمایت کنید.
منتظر باشید.
6209
Iran, Islamic Republic of
حالم ازینجور تحلیلها بهم میخوره.
مارین
Iran, Islamic Republic of
چشم'حتما میگیم تاجگردون گفتارش را اصطلاح کنه' امر دیگه ای ندارید
کرمی
Iran, Islamic Republic of
فهم این یاداشت از فارسی به فارسی بسیار سنگین و ثقیل میباشد . عنایت بفرمایید این متن را به زبان انگلیسی یا چینی برگردونید تا شاید ما مخاطبان چیزی دستگبرمان شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1