تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۶۶۹۴۵

شهرداری یاسوج به جایگاه اصلی خود بر می‌گردد

۰
کبنا ؛.anbarian
ورزشگاه تختی یاسوج ساعت ۱۴/۳۰ دوشنبه میزبان تیم های شهرداری یاسوج و پرسپولیس شمال خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج در گفت و گو با خبرنگار کبنااسپورت ضمن بیان این خبر گفت: علیرغم اینکه تا آخرین لحظات حضور شهرداری یاسوج در مسابقات لیگ دسته دو قطعی نشده بود ولی با درایت مسئولین استان و همکاری هیات فوتبال و بازیکنان و همچنین کادر فنی شهرداری یاسوج با قدرت هر چه تمامتر در مسابقات لیگ دسته دو کشور حضور پیدا خواهد کرد.
جهانبخش عنبریان در ادامه گفت: حتی در خوش بینانه ترین حالت ممکن با توجه به دیر بسته شدن تیم امکان رسیدن به مسابقات برای تیم شهرداری یاسوج وجود نداشت ولی با همکاری دوستان و همراهی اعضای تیم به حول و قوه الهی مدارک به فدراسیون فوتبال ارسال شد و هیچ مشکلی بابت برگزاری دیدار تیم های شهرداری یاسوج بویژه بازی با پرسپولیس شمال وجود ندارد.
عنبریان هدف اصلی حضور شهرداری یاسوج در لیگ دسته دوم کشور کسب نتایج مطلوب دانست و بیان کرد: گرچه همه تیم های حاضر در لیگ دسته دو به امید صعود به لیگ دسته یک بسته شدند ولی ما امیدواریم که با همت بازیکنان و همکاری و همراهی مسئولین شهرداری یاسوج به جایگاه اصلی خود بازگردد.
وی با بیان اینکه اکثریت مطلق بازیکنان این تیم در فصل جاری با بازیکنان بومی بسته شده است گفت: نزدیک به ۸۰ درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل داده اند و هدف  اصلی در این امر کمک به رشد و توسعه فوتبال استان می باشد.
عنبریان در پایان ضمن تشکر از همکاری مدیران ارشد استانی در زمینه احیای تیم تصریح کرد: از هواداران عزیز شهرداری یاسوج توقع داریم همانند همیشه تیم خود را حمایت کنند و از مسائل حاشیه ای پرهیز نمایند تا در مسابقات خانگی از امتیازات میزبانی به نحو مطلوب بهره ببریم
انتهای پیام -صادق الهی نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1