تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۶۶۴۸۸

همایش تکریم خادمین طرح تلاوت نور در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛

همایش تکریم خادمین طرح تلاوت نور با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


در این همایش که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، جمع زیادی از خادمین قرآنی در قالب مسئولان خانه‌های نور، قاریان و ائمه جماعات مساجد نیز حضور داشتند.

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد استان، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع قرآنی تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد به همت این کانون برگزار شده است.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی عنوان کرد: قدردانی از کسانی که مساجد را مزین به مضامین قرآنی کرده‌اند، یکی از مهمترین رسالت‌های کانون مساجد استان است.

وی از برگزاری برنامه‌های متعدد در طول سال  با همکاری مساجد و هئیت‌امنا و همچنین ائمه جماعات و دارالقرآن کریم گفت و افزود: هر چند این برنامه‌ها در شأن و اندازه قرآن نیستند، اما به دنبال این هستیم که با کمترین بضاعت فعالیت‌های قرآنی شایسته‌ای در استان داشته باشیم.

قاسمی از فعالیت ۳۰ خانه نور در استان خبر داد و گفت: این خانه‌های نور بر اساس دستورالعمل‌ها و شرایطی که دارند فعالیت می‌کنند.

اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۸ یکی دیگر برنامه‌های بود که رئیس کانون فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد به آن پرداخت و افزود: مجری آن کانون فرهنگی ظهور واقع در مسجد قبا بود که حدود ۶۰ کلاس درس در کل استان برگزار شد.

توزیع سه هزار سئوال در بین این ۶۰ کلاس از دیگر فعالیت‌های طرح قرآنی ۱۴۴۸ بود که این مسئول از آن نام برد و گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان امسال با شکوه خاصی در گچساران برگزار می‌شود.


نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1