تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۶۶۳۵۸

تاجگردون: من نماینده استانم و خادم مردم گچساران و باشت

۵۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون

Tajgardoun

گزارشی به مردم 

هفته بعد از تعطیلات، معمولاً بیانگر و نشان دهنده فعل و انفعالات روزهای تعطیلی جلسات علنی مجلس هست. اگرچه مجلس جلسات علنی نداشت ولی کمیسیون بودجه عملا تعطیل نبود. ادامه بررسی دو لایحه مهم دولت در بعد از تعطیلات ادامه داشت و باز هم کارفشرده برای انجام کار ادامه داشت. علاوه بر این کارهای مهم، چند موضوع به نظرم از دید کاری و عملکردی و برای مردم مهم است که در ادامه بهش اشاره می کنم.

بحث آزمون استخدامی های نفت

- از جمله موضوعات، بحث آزمون استخدامی های نفت بود. جوانان شرکت کننده در آزمون مرتب دارند اعتراض می کنند و تعدادی هم به نشانه اعتراض جلوی مجلس تجمع کردند. برخی و شاید بهتره بگم همه اونهایی که اسامیشون اعلام شده بود حق دارند چون دولت اعلام نیاز نیروی انسانی کرده بعد گفتن نمیخوان. من هم وظیفه خودم دیدم در جمعشون حضور پیدا کنم. به چند دلیل. یکی اینکه برخی از همکاران من دارن از روحیه این عزیزان سوء استفاده میکنند و دیگه اینکه وظیفم میدونم. از طرف دیگه هیات رییسه هم از من خواست این مطلب رو پیگیری کنم. فوری تشکیل جلسه دادیم و جناب مهندس مروی رییس محترم کمیسیون انرژی که جلسه را تشکیل داد و برخی نمایندگان محترم عزیز هم خواستیم در جلسه حضور داشته باشند. بحثهای فنی رو مسئولین محترم نفت مطرح کردند و تا حدودی بحث فنی اونا توجیه داشت. من خدمتشان عرض کردم خودتون رو جای اونا بزارید. در آزمون شرکت کردند، قبول شدند، مصاحبه رفتند، در این مرحله هم قبول شدند و حالا میگن نمیخوایم! معلومه که سختشونه. وزارت نفت میگه ما این تعداد (٢٠٠٠نفر) رو نمیخواهیم. یه پیشنهاد دادم  که دوستان تا حدودی قبول داشتن و فکر کنم هم وزارت بپذیره. پیشنهادم این بود که وزارت مجوز این رو از سازمان مدیریت بگیره که این لیست قبول شده اولیه بیش از ٢۵٠٠ نفر رو طی این دوسال متعهد بشه جذب کنه و به ترتیب جذب بشن. من حتی در جلسه گفتم وقتی یه نفر نخبه میبینه راهش نمیدن ولی یه نفر با پارتی امثال  تاج گردون یه شبه در قالب پیمانکاری و امثالهم میره سرکار و باید هم ناراحت بشن. به هر حال فکر کنم پیشنهاد منو بپذیرن. دیروز از دفتر وزیر یه پیشنویس برای من و آقای مروی فرستادند، داریم روش کار میکنیم تا انشالله بتونیم این دغدغه رو به جوانان ایران پاسخ بدیم و از حقشون دفاع کنیم. البته چالش این کار زیاده ولی من امیدوارم پیشنهادمون دو طرف رو راضی کنه. به هر حال چیزی که مشخصه وزارت پیشنهاد بینابین منو پذیرفته و فکر کنم تا چند روز دیگه اعلام کنه...

بحث پتروشیمی ها و پالایشگاه بیدبلند

- بحث پتروشیمی ها و پالایشگاه بیدبلند دوباره داره مساله ساز میشه. اول هفته و بعد از تعطیلی، از وزارت نفت خواستم یک جلسه دیگه بزارن و این مساله رو جمع کنند. سه شنبه جلسه خوبی در دفتر معاون محترم وزیر نفت جناب مهندس معظمی برگزار شد. تقریباً همه عوامل ذی مدخل حضور داشتند و جلسه سنگینی بود. از برادران عزیزم جناب آقایان بزرگواری و شریعتی نماینده محترم بهبهان هم درخواست داشتم حضور داشته باشند.  توافقات اولیه مرور شد وچند بحث داشتند مثل قرارداد اولیه خوراک و رابطه با شرکت گاز و ادامه کار بررسی شد و به نظرم رسید با این جمع بندی های سه چهار سال گذشته حل شده باشه. پتروشیمی اعتقاد داره بعد از گچساران دیگه کاری نکنه و همه رو تو گچساران متمرکز کنه.  شاید برای ما خوب باشه ولی توازن منطقه ای و نیاز جامعه و قولهای قبلی اصل موضوع است. خدمتشان عرض کردم احداث واحد پتروشیمی در دهدشت و ممسنی خط قرمز من هم هست، اینها باید احداث بشه و هر کمکی از دست ما بربیاد در خدمتشان هستیم. حاج آقای بزرگواری هم طبق معمول متعصبانه از موضوع دفاع داشتند و به نظرم نوع برخوردش برای جلوگیری از تضییع حق مردم ضروریست و کار رو نمیگذاریم انحراف پیدا کنه. شاید مردم خیلی ریز جریانات رو ندونند ولی واقعا تو این روزا انجام این نوع کارا خیلی سخته. به زبون میگیم ولی وقتی همه جا قفله و همینکه نگذاشتیم تعطیل بشه خیلی سخته. امیدوارم در آینده نزدیک بتونم خبرای بهتری به مردم بدهم. ولی هرچه هست قفل و گیر اصلیش باز شده.

بحث آبرسانی به لیکک

- از جمله موضوعات دیگه که مدتیه داریم بهش توجه میکنیم بحث آبرسانی به لیکک هست. طرحی که مدتیه تعطیله و مردم مستضعف این منطقه از بی آبی اذیت میشن. جلسه خوبی در شرکت آبفای کشور برگزار شد. همه عوامل اجرایی حضور داشتند. کاری که با سی میلیارد تومان تموم میشد الان حدود یکصد وبیست میلیارد تومان پول میخواد. برای ما مهم بود که جرقه کار مجدد زده بشه. پیمانکار حدود چهار میلیارد تومان طلب داره و اعتبار طرح هم خیلی کمه. قرار شد ما در کمیسیون به شکل کلان به بحث طرح های انتقال آب کمک کنیم و به نوعی این طرح هم کمک بشه. پیمانکار طرح شرکت کوپله و از هم استانی های عزیز هست. در جلسه ازش خواهش کردم درسته امسال اعتبار نداره ولی کار رو شروع کنه تا ما در بودجه سال بعد اعتبار بهتری براش بگذاریم و انشالله طرح نخوابه. لطف کردند و پذیرفتن و امیدوارم فعالیت کارگاه مجدد شروع بشه.

به احتمال زیاد، تخصیص استانی تا پایان سال ١٠٠ درصد خواهد شد

- دوستان اداری و پیمانکاران و کارفرمایان میدونن اون چیزی که از اعتبار مهمتره تخصیصه. خوشبختانه امسال بودجه نسبتاً واقعی بسته شده و وضع تخصیصهای استانی خوبه. طبق گزارشاتی که از دولت دریافت میکنیم فکر کنم تخصیص استانی تا پایان سال ١٠٠ درصد بشه که اگر این  بشه یعنی تو این چند سال بی نظیره و امیدوار میشیم طرحها حرکت و پیشرفت جدی میکنند. تخصیصهای ملی رو باید یکی یکی پیگیری کنیم. اینکه میگیم اعتبار ملی مثلاً  گچساران ۵٠ میلیارد تومانه مهم اینه که چقدر از این اعتبار رو تخصیص میدن. باید اتاق به اتاق پیگیری بشه. خوشبختانه در این هفته تونستم تقریباً تخصیص طرحهای ملی رو در حدود ۴٠ تا ۵٠ درصد بگیریم و امیدوارم ادارات هم خوب کار کنند.

کم کاری برخی مدیران و ادارات

- کم کاری برخی مدیران و ادارات واقعاً ادم رو ذله و گاهی نا امید میکنه... برخی دوستان مدیر مثل اینکه باید هرروز کاراشونو سوال کنیم و گرنه کار جلو نمیره. خدمت استاندار محترم هم چند بار تلفن کرده و پیگیری کردم و ازشون خواهش کردم کارا رو شخصا جدی تر پیگیری کنند. شاید باورش سخت باشه ولی خیلی از طرحها هست که من و استاندار اطلاعاتمون بیشتر از مدیرشه. به نظرم رسید جلسات استاندار خیلی جدی تر شده باشه.

چالش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

- بحث تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یه بحث خیلی جدی تو شهر در این چندروزه و بخصوص بین جوانان شده بود. سفر قبلی که به گچساران رفتم دوستان عزیز کانون هواداران تشریف آوردن و دغدغه هاشونو پیشم مطرح کردن. در این گیر و دار بودیم که مساله عدم امضا صورتجلسات نهایی توسط نفت رو شد و مشخص شد بدلیل عدم رعایت ضوابط  توسط شرکت نفت گچساران، وزارت نفت حاضر به انجام کار و تایید نهایی لیست تیم نیستند. وظیفه  داشتم به این دغدغه جدی بپردازم. چند جلسه و صحبت داشتم و ضوابط و حرفهای تهران رو شنیدم، انصافاً دیدم حرف منطقیه. ۴- ۵ میلیارد تومان برای تیم خرج میشه و وزارت نفت اعتقاد داره بیشتر این پول می بایست برای بچه های همونجا هزینه بشه. در کل حرفشون کاملا منطقی بود. تازه فهمیدم بعضی از بچه های گچساران چرا سال گذشته ناراحت بودن. درسته داشتن تیم حرفه ای مهمه، ولی نه اینکه نفعی هم واسه منطقه ما نداشته باشه. نمیتونم همه حرفها رو در این متن بزنم ولی هر چه بود یه گام به جلو بود و وظیفه دارم از دوستان نفت گچساران و جنوب و بخصوص وزارت نفت تشکر کنم. اونها هم امروز با من تماس گرفتند و تشکر داشتند و از اینکه کمک شد و گچساران در این مسیر افتاد تشکر کردند. امیدوارم تیم موفق بشه و دوستان نفت گچساران و عوامل تیم و کانون دلسوز هواداران بیش از بیش تلاش کنند.

 

حرفایی که بر علیه ام زده شده/ از باباکلان تا لنده؛ گوشه گوشه استان وطن من است

- یکی دوهفته گذشته یکی از دوستان عزیز در مرکز استان صحبت داشت و تلویحاً به نظر می رسید حرفهایی علیه من زده. در سایت های محلی مطالعه کردم و دیدم هر عزیزی به نوعی پاسخی و متنی زده و واکنشی نشون داده. نمیدونم انگیزه چی بود ولی اینطور که از رفتار مردم و بالاخص مردم شریف بویراحمد حس میکنم، برداشتم این هست که مردم به اون حرفها توجه ندارند. من نماینده استانم و خادم مردم شریف گچساران و باشتم و با تمام توانم برای حوزه ام کار میکنم. هیچ چیزی از انگیزه ام کم نمیکنه و پرانگیزه ادامه می دهم و وارد دعوای سیاسی نیز نمیشم و تلاش میکنم به تله بحث قومیت هم نیفتم.

گوشه گوشه استان وطن منه و مانع از تضییع حقوق موکلینم در هر موضعی میشم. همانطور که جاده بابامیدان-بهبهان برام مهم بود، همانطور که گازرسانی به باباکلان، دیل، آرو و... برایم مهم بود، همانطور که آبرسانی بوسنگان و دژسلیمان برام مهم بود،  آبرسانی به لیکک، پتروشیمی دهدشت، راه آهن یاسوج و... هم برایم مهمه و در عمل هم سعی کردم این موضوع رو ثابت کنم.

 امیدوارم دوستان و بالاخص آنانی که مرجع مردمند مسیر توسعه و بالندگی رو طی کنند و بدانیم نسل امروز نسل دیگریست و نیاز امروز چیز دیگر.

در آینده ای نزدیک

- این هفته لایحه قانون تنظیم رو تقریبا جمع کردیم. انشالله چند روز دیگه گزارشی از مصوبات این لایحه ارائه میدم تا ببینیم چه مواردی به نفع مردم و منطقه تصویب شده...
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد خستگی ناپذیر
همشهري
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اگر همه نماینده ها به این وظیفه شان یعنی گزارش به مردم عمل کنند چی میشه. روان ، با صداقت ، تخصصی و دلسوزانه.
اقلیم سادات شاهزینعلی /غفارمحمدی
Iran, Islamic Republic of
اول سلام بربچه های کبنا که کاردرستند.
آنچه درحال عیان است /چه حاجت به بیان است
در اینکه تاجگردون به خودش تعلق ندارد هیچ انسان منصفی شک نمی کند یک سرمایه ملی متعلق به کشور واستان وافتخاری برای مردم گچساران وباشت است. در این مدت موکلی اقای تاجگردون کم نیست خدمات شاخص استانی وی برای استان کهگیلویه وبویراحمد هرچند دونماینده محترم دیگر هم تلاش دارند ودرعین حال برخی مواقع نیز به این حقیقت معتفرندکه تاجگردون نقش ممتازی درپیگیری برخی امور مهم استان داردنظیر معوقات مناطق محروم فرهنگیان،اعتبارات عمرانی وموردی برای بخشهای مختلف،طرحهای شاخص وآنچه که برزیور کاردکترتاجگردون افزوده است بی توجهی به انگ زدنها،تخریب دیگران تنهاوتنها بفکر توسعه استان وشهرستان است.چیزی که انصافا برای هر انسان منصفی قابل ملاحظه است. امید است فضای کشور وافق اقتصادی کشور جهش مطلوب خودرا باز یابد تا مردم کهگیلویه وبویراحمد بیش از پیش از نعمت توانایی فرزندخلف وفاضل این مرزوبوم ولایتمدارو فرهیخته پرور بهره مند شوند.
کم نیست پروژه های که در گچساران وباشت بویژه روستاها درحال اجراست و این توفیق مدیون تلاش دکتر تاجگردون است و افق تدبیر و مدیریت دولت تدبیروامید واستاندارخوب بومی استان است .
اجرای سریع زیرگذر ئوگنبدان .تعداد پرشمارطرحهای از محل نفت در باشت وگچساران / طرح آبرسانی امامزاده جعفر بعد از هشت سال تعطیلی /پروژه های بیمارستانی / ورزشی وعمران شهری وبهسازی روستایی با اعتبار۴۰میلیاردریال بخشی از خدمات سترگ دکتر تاجگردون است.خداوندمددکارش باشد چون توسعه گچساران وباشت به دست توانایی این فرزندلایق نیازمند است وبه درخشش آن می بالد.
خدایاچنان کن سرانجام کار/توخشنودباشی وما رستگار
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
ری .همت سه.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت !!
بروبابا
Iran, Islamic Republic of
مردم را خیلی ساده گیر اوردی

دلم میخوات یکروزی بگن که تاج چند تا نیرو سرکار آورد

یکروزی بگی چرا باوجود این همه دکتر جوان دکتر # شما باید در سدچمشیر باشد

یکروزی بگن م# چند نفر راسرکار اورد

یکروزی بگن داماد ش# چگونه سرکار امد

یکروزی بگن پسر خواهر دکتر چگونه جابجاشد

یکروزی از مغازه های ا#بگویند

یکروزی از واگذاری بدون مناقصه خیابان بلادیان به ا#بگویند

وخیلی چیزهای دیگر رابگیند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج با این حرف دیگه مردم گول نمیخورند مگر دیگه خوابش ببینس بری تو مجلس همش یک سال دیگه هست
از بلادشاپور
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دوست داریم و ازت حمایت میکنیم
بوستان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما , درود درود درود .شما هدفتان خدمت بی منت است ادامه بدهید انشاله پیروز هردو میدان ( کار وتلاش و همینطور سیاست منطقه ای) شما هستید . مردم تشخیصشان درست ودقیق است . به فرمایش امام ره کار کردن برای خدا دلسردی ندارد . موفق باشید دکتر.
اووووووووووووف
Iran, Islamic Republic of
اوووووووووووووووووف باز تبلیغات

بابا ما کار عملی میخوایم نه شعار

شما هر کاری دوست دارید کنید فقط ما میخوایم به طور عملی نشون بدید که شهرمون پیشرفت میکنه وجوونامون از بیکاری در میان

حرف زدن واسمون فایده نداره جوونا کار میخوان کار
از دوست داران شما در بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون درست است شما نماینده استان هستید فقط یه نگاه ویژه به بخش آب استان داشته باشید .سد تنگ سرخ .آب لیکک . امامزاده جعفر البته نگاه ویژه به امامزاده جعفر داشته اید ولی تنگسرخ را نجات بدهید اگر شروع شود حداقل ۵۰۰ نفر مستقیم وغیر مستقیم اشتغال ایجاد میشو د خواهشمنداست برای تنگ سرخ تخصیص بگیرید . آقای دکتر برای تنگ سرخ نشان بدهید به دوست داران خود در بویراحمد که به فکرشان هستید و به مغرضان که همه جای استان برایتان فرقی ندارد . باتشکر
مله تم
Iran, Islamic Republic of
بنده از ته قلب از زحمات برادر حاج غلام تاجگردون تقدیر و تشکر بعمل می آورم از همه چهر های شاخص استان می خواهم حال که یکی پیدا شده که حق و حقوق به حقه ی ما را از مر کز مطالب نماید با ایشان همکاری کنید
مردی ازلیشتر
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر جان خداقوت

فقط میتوانم بگویم که عبادت به ازخدمت خلق نیست .مردم بویراحمد علیا وسفلی همه وهمه شمارادوست دارند من باخیلی ازاونها رابطه دارم ودرجلسات بزرگ این حرف روزدن ودعای اونها ومابدرقه شما..............
علی
Iran, Islamic Republic of
البته یک نکته را مهم ندانستی وان رای دهندگان به تو که سکوی پرتاب تو شدند و تو بخاطر نفع شخصی خودت انها را فراموش و روی افراد بوقلمون صفت سرمایگذاری کردی حالا با چه روی در دور بعد حمایت انها را می خواهی برادر بو قلمون صفت.
مجید
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگرردون عزیز بخدا یه نماینده واقعی و دلسوز به شما میگن.
فقط اونایی که یکشنبه جلو مجلس بودن میدونن چی میگم.
اونوقتی که احساس میکردیم تو تهران غریبیم و شما اومدین بینمون و بهمون دلداری دادید و ما به دوستان سای شهر ها فخر فروختیم.
اینکه بیگیر کار همشهریاتون هستید لطفیست که خدا به ما عنایت کرده.
مستدام باشی دکتر
گچساران
Iran, Islamic Republic of
په نامه ای که دادی سی ریس حراست چه وابی.په عوضش کردی.خییییییییییلللللللللیییییییی ضایع واااااااااااببببببببیییییییدیییییییییییی.ههههههههههههههههههههههه
رشیدمحمدیان
Iran, Islamic Republic of
سلام .برهمه هم استانیهای عزیزم دراقصی نقاط استان،سلام بر تمام مسولین ونماینده هایی که در ادوار گذشته برای این استان به اندازه توانایی های خود زحمت کشیدند خصوصا به روح نماینده فقید شهرستان گچساران و باشت مرحوم نبی زاده ،به نظر حقیر اولادر همه جای دنیا باگذر از توسعه فرهنگی به توسعه اقتصادی رسیده اندو لی در استان ما چون هنوز در مرحله اول وامانده ایم خبری از مرحله دوم نیست،وقتی در هزاره سوم عصر ارتباطات واطلاعات هنوز میگیم باوی و بویراحمد وقتی میگیم ترک ولر وقتی میگیم دهدشتی ویاسوجی وقتی طایفه گری میکنیم وقتی به جای قوم دوستی قوم پرستی میکنیم وقتی تمام هم وغم ما اینه که یک پست اداری بگیریم وتمام شهرستان ،فامیل واشنا بیانند توجلسه معارفع مان در حالی که هیج ایران اینجوری نیست وهزاران درددل دیگر از این قبیل.دوما نداشتن اخلاق سیاسی و وجودخودزنیهای سیاسی نخبگان و بزرگان استان.چرا باید برای بیرون راندن رقیب به هرحربه ای متوسل شوییم وهزاران چرا دیکر که دلم از گفتنشان خون است،چرادرجناح بندی های سیاسی به فکرمصلحت مردم وپیشرفت شهرستان و استان نیستیم ودر فکر اینیم که چطوری وکی را از کجا بیارییم تا فلانی در اینده از میدون بدر کنیم یا چیکار کنیم که تایید نشن ،به خدا اینا درده به خدا اگه ادم بفهم ودلسوز از بابت اینکارا وتفکرات دق کنه وبمیره حرجه.خدایاتوشاهدباش این نوشته ها از سر صدق وصفای ورضایت یکتایی توست
ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون دوستت داریم درود بر تاج
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون در گفتار شما از استان صحبت میکنید و فرمودی از دنا تا ماغر همه مدیران ونخبگان به یک چشم دیده شوند اما عملکرد شما فرق میکنه حتی اجازه ندادی یک معاون سازمان از شهرستان بهمئی گماشته شود. یادت باشه حداقل پنج هزار رای شما از کهگلویه وبهمئی به شما دادنند. حداقل صداقت داشته باش .وگرنه موفق نخواهی شد.
امید
Iran, Islamic Republic of
دکتر دوست داریم از همین جا دستتو میبوسم.از قبول نشدگان آزمون نفت
آشنای دوم
Netherlands
با سلام،جناب آقای تاجگردون تو برو به کارخونه هات در تبریز برس ،فکر نمیکنم فرصت داشته باشی به دردهای مردم برسی.چند انبار تو کشور اجاره کرده ای خداوکیلی؟
دلیرچی
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم جناب آقای تاجگردون ضمن ابلاغ سلام وعرض ادب به استحضار می رساند که روستای دلیرچ مرکزی داراری ۳سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز می باشد و ازنظر اقتصادی قطب گردوی استان است ولی با گذشت ۳۵ سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز جاده این روستا که قریب به ۲۰ کیلومتر می باشد وزیر سازی هم شده ونمایندگان ادوار مختلف هم قول های دادند واعتباراتی برای آن هم تصویب می شد ولی اهالی این روستا هنوز ازاین قول ها واعتبارات بی بهره اند از حضرتعالی تقاضامندیم که دراین خصوص مساعدت لازم بعمل آید چون واقعا" حضرتعالی این توانایی رادارید ودر توانت هست ودستت هم باز است وبا دیدباز به این روستا نگاهی بنماید که یقینا" مردم دعاگوی جنابعالی هستند لازم بذکر است که اهالی این روستا قدر دان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند وخدمات زیادی ارائه شده درضمن قریب به ۸ روستا درمسیر این جاده می باشد منتظر الطاف حضرتعالی هستیم وامید آن را داریم که دریاداشت های هفتگی جنابعالی خبرخوشی به اهالی این روستابدهید با کمال احترام وتشکر الف - م
محمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان عزیز .این وزیر زیاد با این حرفا گول بچه ها زده.این آقا جایگاه نفرات اصلی رو ازشون گرفته و مدام داره بچه های نخبه این ازمون رو می پیچونه.دکتر ما تا زمانی که به صورت مکتوب اسامی رو به شفافیت اعلام نکنن زیر بار نمی ریم.وعده های تو خالی دیگه خودمون و خانواده هامون رو عصبی کرده.شما ببینید اینا دو سال دارن با ما بازی میکنن که ما رو مایوس کنن.آخه چرا باید حق ماها رو اینا اینجوری بخورن .برا اولین بار بود که یه آزمون استخدامی به این شفافیت برگزار شده بود.دکتر قبول شدگان آزم.ن سال ۹۰ دوره احمدی نژاد ۵۰۰۰ نفر بودن.تو اون موقع ۴ بار تکمیل ظرفیت اعلام کردن.اما این آزمون که بزرگترین آزمون استخدامی کشور بود کلا ۲۶۷۶ نفر میخواست که ۶۷۶ نفر سهمیه دار شامل بنیاد شهید بدون امتحان کارشون درست شد اما ۲۰۰۰ نفر نخبه ای که امتحان دادن هیچ کلا ۱۰۰ نفرشون جذب شدن
درد مند
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر.خیلی خوشحالمون کردید خدا همیشه دل خودتو خانوادتو شاد کنه.یعنی تو این هفته نتایج ۱۵۰۰ دیگه اعلام میشه!!!خدایا شکرت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت نماینده شریف شهر گچساران.نهایت تشکر را از شما دارم که مارو ناامید نکردید
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر.همیشه وت ایمان داشتوم.یعنی هفته دیگه واقعا نتایج میزنن?
محسن
Iran, Islamic Republic of
با تشکر زیاد از شما نماینده محترم که از حق ما دفاع کردین خدا خیرتون بده.
ميثم
Iran, Islamic Republic of
سلام
خسته نباشی
فقط سعی کنید این وسط حق اونایی که برا حفاری جذب شدن ضایع نشه درود بر نمایینده محترم با تشکر
احمد
Iran, Islamic Republic of
ما پذیرفته شدهای ازمون نفت به داشتن نماینده ای مثل شما که به درد دل ما اهمیت میده افتخار میکنیم امیدوارم همیشه موفق باشید بدونید دعای من و ۴۰۰۰جوان و خانوادهاشون پشت سر شماست دکتر عزیز
محمد سیروس
United States
درود بر شما نمیانده محترم گچساران، انشاالله که قضیه استخدامی نفت با کمک بقیه نمایندگان ه درستی حل بشه، آقای تاجوردون حق تمام ما خورده شده، اونم بصورت سلیقه ایی برخورد کردن با نمراتمون خیلی از رتبه های تک رقمی رو قبول کردن، در صورتیمه حتی مشاهده شده نفرات پایین علیرغم تاثیر گذاری نمرات کتبی قبول شدند
استخدامی وزارت نفت
Iran, Islamic Republic of
من از آقای تاجگردون بابت پیگیری ایشون سپاسگزارم اما به نظر ایشون آیا رواست پس از یک سال و نیم انتظار و بلاتکلیفی و با دیدن این همه تخلف توسط وزارت نفت و شخص وزیر،باز هم با دست زیر با موضوع برخورد کنند و پیشنهاد جذب ظرف دو سال رو بدن؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون خداقوت ممنون ازپیگیریتون برای استخدام نفت
مکاترونیک
Iran, Islamic Republic of
تشکر میکنم بابت توجه شما به مشکلات جوانان
لطفا از شرکت نفت بخواهید نتایج رو اعلام کنن و تمام مراحل مانند طب صنعتی و گزینش انجام بشه فقط شروع بکار بمونه برای چند تاریخ مشخص.
باید همه تاریخ ها مشخص باشه تا بتونیم برای زندگی برنامه ریزی کنیم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان ممنونیم از لطفت در مورد ازمون نفت لطف کنید تا جذب اخرین نفر ازتعداد ۲۶۷۶در کنار ما باشید امید است خداوند اجر وثواب این عملتان را نصیب شما وپدر ومادرتان فرمایید
حمزه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر مرد خدا
با تشکر از زحمات و تلاش های بی وقفه برای استخدام مردودشدگان وزارت نفت
چشم و دل همه ی ما به تلاش های شماست.
محمد از قبول نشدگان آزمون نفت
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید

جناب آقای تاجگردون، نماینده محترم مجلس ، صمیمانه از شما سپاسگزاریم و همیشه دعاگوی شما و خانواده تان خواهیم بود.

پیشنهاد جنابعالی در رابطه با جذب تدریجی،پیشنهادبسیار خوبی است اما چند نکته است که باید موردتوجه قرار بگیرد:

۱-اسامی کلیه پذیرفته شدگان باید اعلام گردد و فرآیند جذب آنها تدریجی باشد نه اعلام اسامی آنان.

۲-پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان مراحل گزینش و طب صنعتی نیز باید انجام شود ، زیرا این مراحل به طور متوسط به شش ماه زمان نیاز دارند که با توجه به انتظار ۱۸ ماه ایی که داوطلبان تا به امروز داشته اند بهتر است این مراحل انجام شوند و سپس در انتظار جذب و شروع دوره آموزشی باشند.

۳- جدول زمان بندی برای جذب داوطلبان باید مشخص باشد و باید مشخص شود که اولویت جذب بر چه اساسی است، یعنی بر اساس رتبه کتبی و امتیاز است ؟؟؟ یا بر اساس اعلام نیاز واحدهای تابعه؟؟؟

۴- ضمانت اجرایی این فرآیند باید مشخص باشد زیرا ممکن است وزارت نفت در حال حاضر برای فرار از فشار نمایندگان محترم مجلس و آرام کردن داوطلبان این پیشنهاد را بپذیرد و بعد از گذشت مدت زمانی به تعهدات خود پایبند نباشد زیرا دیگر اعتمادی باقی نمانده است...

با تشکر از زحمات بی دریغ شما
رضا
Iran, Islamic Republic of
از اینکه روح امیدواری رو تو دل جوانان تحصیل کرده دوباره زنده کردید متشکرم

از طرف پدر یکی از معترضین به نتایج وزارت نفت
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر خدا خیرت بده. به مولا مردی. به خدا خیلی مشکل داریم. ما هم برادران کوچکت هستیم. اگه وزارت نفت حق واقعی مونو بده و جذب بشیم تموم مشکلاتمون حل بشیم. به قرآن بعضیامون فقط به امید قبولی این آزمون نامزد کردیم. حالا جواب اون بنده خداها که چشم انتظار ما و اشتغال ما هستند رو چی بدیم؟؟؟؟!!! خدا خیرت بده دکتر.
amin
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از زحمات فراوان شما آقای تاجگردون.(پذیرفته نشدگان مصاحبه استخدامی نفت)
amin
Iran, Islamic Republic of
با تقدیر و تشکر از زحمات فراوان شما جناب آقای تاجگردون(پذیرفته نشدگان مصاحبه استخدامی نفت)
ازمون نفت
United States
جناب تاج گردون یعنی ما که ۳۱ سال داریم باید تا دو سال دیگه صبر کنیم که ۳۳ سالگی بریم سر کار
زنگنه با این کارش جوونیمون رو نابود میکنه
گرامی - گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود فراوان به شخصییت تاریخی ساز شهرستان! آریابرزن گچساران ! حاج غلام تاجگردون!!!!
وسلامی به همه ی مردم استان که با داشتن نماینده گانی شجاع و حق طلب از جمله آقای تاجگردون , آقای بزرگواری و آقای زارع به سمت رشد و توسعه پایدار با سرعت قابل توجه به پیش هستند......
و سلامی گررررررررررم و خسته نباشید به همسنگران خودم در اعتراضات به تخلف آشکار در اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت سال۹۲ چه اون کسانی که جلوی وزارت نفت با ما بودند ؛ و چه اون کسانی که مقابل مجلس با ما بودند.....
وسلامی به بلندی قله ی دنا!!!! خدمت نماینده محبوب... !!! مردمی.... !!! دلسوز.... !!! و خالص مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ؛؛؛
من واقعا در انتخاب کلمات برای تشکر خالصانه از جناب آقای دکتر تاجگردون زبانم قاصر است!!!!
ولی ساده ترین تقدیرات و تشکرات را خدمت نماینده عزیز شهرمون که با پیگیریهای مسرانه و مدبرانه باعث رفع تخلف صورت گرفته در اعلام اسامی آزمون استخدامی نفت سال ۹۲ که حقا معظلی برای جوانانی که فقط در پی رسیدن به نتیجه ریاضت تحصیل خود هستند ( کماینکه خود آقای دکتر نیز از جمله کسانی هستند که ریاضت تحصیل کشیده اند) عرض مینماییم......
از مدیرییت محترم سایت نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
درود برشرفت درودبرهمه کسانیکه برای این مردم زحمت میکشند
گرامی - گچساران
Iran, Islamic Republic of
در ضمن خواستم از مدیریت محترم سایت خواهش کنم نظر بنده رو بزارن که دیگران هم ببینن ؛؛؛؛؛
باتشکر
یه ازمونی
Iran, Islamic Republic of
سلام.اقای دکتر قبولی و اشتغال استخدامی نفت تا دوسال اینده خیلی معقول نیست و همین طور که زنگنه کار دوماه پیش اقای قاسمی رو بابت ازمون قبول نداشت و هیچ کس از فردای خودش باخبر نیست شاید وزیر بعدی هم زیر بار نره.بعنوان یه شاغل قراردادی نفت بگم این دوهزارنفر تو نفت ذوب میشن و اصلا رقمی نیست ,کاشکی لاعقل تا اخرسال میگفتین جذب بشن..با این حساب مرسی از پیگیری و تشکر از زحماتتان
يوسف
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای دکتر.درود بر غیرت شما.خدا شما رو حفظ کنه که همیشه حامی حقوق استان محروم خوزستان باشید.(از طرف یکی از معترضین به نتایج ازمون نفت).
اصول گرای دوستدار اصلاحات
Europe
سلام جناب دکتر
همانطور که باورساد رو با قدرت عزل کردی انشالا رییسذحراست رو هم عزل کن تا یاد بگیره حق خوری نکنه
اصلاحات و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما دکتر تاج گردون که انصافا نابغه و ابر مرد هستی
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکترتاج گردون دعای خیر همه بچه های چشم انتظار قبول نشده نابحق نفت پشت سرخودتون وخانوادتون هست
سی طالب
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان ذوست دارم جواب ابلهان خاموشه
م.گ
Iran, Islamic Republic of
مخالفان با این نظرات فقط دل خودتونو خوش کنید
دکتر مثل همیشه پیروز هست پس خودتونو خسته نکنید
فدايي
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر می کنید فقط تاجگردون دنبال این مطالبات می باشد؟ سایر نمایندها هم پیگر موضوع هستند لطفا همه این کارها را به پای این آقا ننویسید
جوادعلوی
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشیدخدمت نماینده محترم به موقع واردشدی وجریانات رابادلیل ومنطق ومدیرانه به مردم که بهترین قضات هستندراشفاف سازی کردی ومردم دیگرنقات استان کورکورانه وازسراحساسی حرف وتصمیمی نگیرندوخیالشون راحت باشه که نماینده واقعادلسوزهمه جای استان است این نماینده منطقه خاص است که ازدکتربخواهندکه بااوناهمکاری کنه خواص هم بااحساسات مردم بااین بحسهارواعصابشون راه نرن
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بازم شعار بیخود.بالاخره چکار کردی ؟کی میخوای یه کاری بکنی؟البته از صحبتهات معلومه که قبول کردی کار منفی کردی یعنی تو این دوسال کارهایی را که انجام شده بود خراب کردی از جمله فوتبال که به قول خودت حالا فهمیدی که مردم حق داشتند .بله به تصمکیم شما برای روکار آورد ن باورساد ودادن ورزش دست سعید غلامی وبرکنار کردن دلسوزان ورزشی اونو نابود کردی.امیدوارم مرد باشی وبه بقیه موارد هم اعتراف کنی ،هرچند دیگه دیره.
محمد
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام اقای تاجگردون داری حرف خودت پس میگری اگه تو واقعا حرف خودتراه ردنمیکی چراتا چند وقت پیش علیه دهدشت چرام اینا حرف مینوشتی حالا میگی استان ک ب وطن من هست تو مرد عمل نیستی تو اگه مردهستی ادعا داری چرا ی کاخانه داخل گچساران درست نمیکنی ۱۰۰نفر جوان بره سرکار تاازین بدترنشون این وان های بدبخت اقای تاجگردون چرا شرکت روغن نباتی فقط اقوام فامیل خودت گذاشتی سرکار چرا داخل پتروشمی پسرخواهر خودت کردی ریس ی منطقه چرا خودت فقط براخودت داخل عسلویه سرمایه گذاری میکنی اینا همه هستن اگه خواستی بیشتر برات مینویسم بخون اقای تج گردون شیر میدون این همه میدون پس بیابازی این داخل این میدون اصلا طلب
فرمان دانشجوی دکتری صنایع
Iran, Islamic Republic of
گفتند خروسی را...
گفت نه.....
گفتند دمت را بینیم یا قسم حضرت عباس را؟
رایمو پس میگیرم
Iran, Islamic Republic of
بخاطر کارهای کودکانه و بدون مشورت رایمو پس میگیرم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1