تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۶۶۰۹۷

شرکت گاز بر تقویت تأسیسات تمرکز کند

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت گاز استان بر ایمن‌سازی زیرساخت‌ها و تقویت تأسیسات تمرکز کند تا رضایت عمومی را نسبت به خود جلب کند.
محمود مومن‌نسب ظهر امروز در نشست با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۲ با تمام توان و آینده‌نگری در راستای تأمین گاز مطمئن و مورد نیاز مردم استان گام‌های اساسی برداشت.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود، گفت: حدود ۷۰ درصد سبد انرژی مصرفی کشور گاز است که مدیریت و کارشناسان این شرکت مهم باید در پیاده‌سازی و اجرای اصول و مبانی پدافند غیرعامل دقت و نظارت کافی را داشته باشند.
وی اضافه کرد: مدیریت بحران در حوادث و مسایل طبیعی مانند سیل، زلزله، طوفان موضوعیت دارد در حالی که موضوع پدافند غیرعامل غالباً در تهدیدات انسان ساز ظهور می‌یابد.
مومن نسب با اشاره به گستره کاری حوزه پدافند غیرعامل اظهارداشت: در مقوله پدافند غیرعامل حوزه‏های متعددی مانند حوزه زیربنایی، شهرسازی، حمل و نقل، ارتباطات، دارو، غذا، آب، انرژی و.... مشخص شده است.
وی افزود: حوزه تامین انرژی به عنوان یکی از حوزه های مهم مورد تاکید در بخش پدافند غیرعامل است.
دبیرشورای پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از شرکت گاز انتظار می‌رود که در اجرای طرح‌های خاص مهندسی، مقاومت تاسیسات طرح‌ها را افزایش داده و به حد مطلوب برساند.
مومن نسب با اشاره به ضرورت مقاوم سازی سازه‌ها و تاسیسات در برابر تهدیدات احتمالی، اظهار کرد: تاسیساتی حیاتی حساس و مهم که فاقد مقاومت کافی در مقابل تهدیدات باشند، بدون شک در مقابل تهدیدات از کمترین کارآیی و مقاومت‌های لازم برخوردار هستند.
وی افزود: در این صورت در پی کوچک‌ترین تهدید، مجریان امر در تامین خدمات دچار مشکل می شوند.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

پيشنهاد
Iran, Islamic Republic of
پل یاسوح سوم / فرودگاه / وضعیت تونل های جاده های استان و.... هم به گوش مسئولین برسد
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1