تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۶۵۸۲۶

جذب رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد گچساران

۲
۰
کبنا ؛رئیس سابق دانشگاه آزاد گچساران در مراسم تودیع خود گفت : طی دو سال مدیریت صادقانه در این واحد دانشگاهی، همه سعی و تلاشم بر پیشرفت علمی و فرهنگی دانشگاه بوده است.

*در راس هرم برنامه‌ریزی دانشگاه قرار داشتیم
به گزارش کبنا نیوز از گچساران،«دکتر آرمین محمودی» با اشاره به عملکرد و موفقیت‌های کسب شده در دو سال مدیریت در این واحد دانشگاهی، بیان کرد: نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان از بودجه پژوهش دانشگاه که به دلیل عدم استفاده به مرکز استان برگشت خورده بود را به سختی و مجدانه پیگیری کرده و جهت تجهیز آزمایشگاه نفت و پتروشیمی برگشت دادم.
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه طی دو سال اخیر، دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در خصوص برگزاری همایش‌های علمی در منطقه و استان رتبه اول را کسب کرد، ادامه داد: بیش از یک ‎هزار و ۵۰۰ پژوهشگر در این همایش‌ها جهت ارائه مقالات در این دانشگاه حضور یافتند.
محمودی عنوان کرد: طی دو سال مدیریت در این واحد با تجهیز آزمایشگاه‌ها، بستر مناسبی در راستای ایجاد رشته‌های مختلف در کارشناسی و  کارشناسی ارشد را فراهم کردیم و در هفته پژوهش نسبت به دیگر دانشگاه‌ها در رأس هرم برنامه‌ریزی قرار گرفتیم.
این مسئول از برگزاری رشته دکتری مهندسی شیمی به عنوان چهاردهمین رشته افزوده شده در دو سال اخیر در این دانشگاه خبر داد
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران متذکر شد: در حوزه اداری و مالی، این واحد دانشگاهی موفق به رتبه برتر کشوری شد که نشان از سلامت این موضوع است.
وی در پایان با بیان اینکه در این دو سال با من بسیار نامهربانی شدکه تنها روایتی از پیامبر در پاسخ به اعتراض حضرت فاطمه(س) مبنی ‌بر وجود ناملایمات زیاد در آن زمان بود، که به فرموده پیامبر هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد، میهمانش را گرامی می‌دارد، که سزای ناسپاسی‌ها را خداوند بزرگ خواهد داد، اذعان کرد: هدف من فقط پیشرفت مجموعه دانشگاه بوده و با کناره‌گیری از حاشیه‌ها سعی در ارتقاء و رشد این مجموعه آموزشی داشتم.

*بدرقه خوبی از محمودی نشد
در ادامه دکتر حسن نوروزی در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران اظهار کرد: روزگاری گفته می‌شد که برای پیشرفت کشور تنها تاسیسات و سرمایه فیزیکی لازم است اما از دهه ۱۹۶۰ میلادی افزون‌بر ۵۰ سال پیش تاکنون در دنیا، سرمایه منابع انسانی در ارجحیت قرار گرفته است.
وی بابیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین منبع توسعه است، افزود: اگر بپذیریم که نقش انسان در توسعه مهم است پس دانشگاه مهم‌ترین رسالت را در توسعه این منبع انسانی دارد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دو سال سال‌ اخیر دو نام‌گذاری مهم در کشور ما مطرح شده است، تصریح کرد: دیدگاه اول نام‌گذاری سال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و نام دیگر یعنی اقتصاد مقاومتی هر دو باهدف رشد همراه با عدالت در راستای منویات مقام معظم رهبری در حال انجام است.
حسن نوروزی، دانش را تنها منبع تمام نشدنی خواند و عنوان کرد: این منبع تمام نشدنی بازدهی صعودی به ویژه در اقتصاد دانش بنیان دارد.
معاون برنامه‎ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پس از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی دو اتفاق برای برخی واحدهای دانشگاه‌هی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: ایجاد دانشگاه رقیب از جمله دانشگاه‌های پیام‌نور، علمی کاربردی و... در سال‌های بعد تهدیدی شد برای دانشگاه آزاد اسلامی و رشد نزولی را برای این دانشگاه به وجود آورد.
نوروزی با اشاره به مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور، متذکر شد: سیاست‌گذاری خود مجموعه دانشگاه در آسیب‌ها و مشکلاتی که به این دانشگاه وارد شده بی‌تاثیر نبوده و وضعیت به‌گونه‌ای شد که بخشی از دانشگاه و به‌ویژه در بخش امور مالی موقعیت خوبی ندارد، ایجاد واحدهای دانشگاهی در شهرهای همجوار و دایر نمودن رشته های مشابه در واحدهای همجوار  باعث ضعف مالی برخی واحدهای دانشگاهی شده است.
وی در بخشی از سخنان خود ضمن تبریک به اسدالله ملک‌زاده رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی و شاخص در موفقیت دانشگاه افزایش رشته‌های دانشگاهی است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنان پایانی خود ضمن تقدیر از زحمات آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، بیان کرد:امروز بدرقه خوبی از آقای دکتر محمودی نشد واین یک رسم است که معمولا بدرقه برای رئیس قبلی به خوبی انجام نمی شود.

*تلاش‌های محمودی قابل تقدیر است
حجت‌الاسلام و المسلمین پرویز خواجه‌زاد ه در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ‌به اهمیت دانشگاه و حوزه اشاره کرد و افزود: بهترین مکانی که می‌تواند به انسان کمک و استعدادهای بالقوه‌اش را به استعدادهای بالفعل تبدیل کند، دانشگاه و حوزه است.
امام جمعه موقت گچساران گفت: دانشگاه مکان بسیار مهم و ارزشمندی بوده و مدیریت آن یک مدیریت سخت و سنگینی بوده است.
خواجه‌زاده از زحمات و تلاش‌های محمودی رئیس قبلی دانشگاه آزاد گچساران تقدیر کرد و افزود: وی به خوبی توانست کمیته علمی کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) را مدیریت کند.
وی به مشکلات دانشگاه آزاد گچساران اشاره و خاطرنشان کرد: این دانشگاه از قدمت بسیار بالایی برخوردار بوده و زمانی جزو دانشگاه تراز کشور بود.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: این دانشگاه اکنون مشکلاتی دارد که نیاز بوده مسئولان این مشکلات را پیگیری کنند.
خواجه‌زاده تأکید کرد: دانشگاه آزاد گچساران نیازمند رشته‌های تحصیلات تکمیلی بوده و من از مسئولان ‌دانشگاه آزاد می‌خواهم که در راستای ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این واحد تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نوروزی پسرخاله درخشان هست بایدازرفتن محمودی ناراحت باشه
بوذر جمهر
Iran, Islamic Republic of
....خسته نمیشی هرجا میری حرفای کتابی و تکراری میزنی جمع کن بابا مگه کلاس درس گیر آوردی اگه با ..... نبود ۷۷۷سال هم عمر میکردی..... هم نمیشدی هر جا میری هی میگی سازمان مدیریت نیو کلاسیکا گفتن فلان ......اینا که نون و آب نمیشه برا فقرا هی بگو ......مردم عوام این .... را نمیشناسن بعله
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1