تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۶۵۷۰۱

جلسه پرحاشیه‌ای که نتیجه برای یاسوج نداشت

۰
کبنا ؛معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت مناطق حاشیه‌نشین شهر یاسوج به قدری حاد شده که اکنون دستگاه‌های خدمات‌رسان وظایف خود را برای خدمات‌رسانی به این مناطق نمی‌دانند.OSTAN.shahrdaran

عصر امروز نشست بررسی وضعیت مناطق حاشیه‌نشین شهر یاسوج به ریاست استاندار و با حضور اعضای مرتبط با این موضوع برگزار شد که نتیجه‌ای در بر نداشت.

در این نشست پژمان نیک‌اقبالی، معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در خصوص وضعیت الحاق مناطق پیرامونی شهر یاسوج و نحوه و چگونگی الحاق آن‌ها به این شهر ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.

این مسئول اجرایی افزود: جهت کار کارشناسی دقیق طرح به مشاور ارائه می‌شود تا این که به صورت مستدل و علمی این کار انجام شود چرا که اکنون استان و شهر یاسوج در این خصوص با مشکلات زیادی مواجه است.

وی ادامه داد: بررسی و ارائه طرح حوزه پیرامونی شهر یاسوج متولی اصلی آن راه و شهرسازی است که به همراه مشاور باید این موضوع را بررسی کرده و گزارش دهند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهر یاسوج به عنوان یکی از مهاجر پذیرترین شهرهای کشور یاد کرد و افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر اصولی مشکل زیادی برای این شهر ایجاد کرده است که باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای شهرداری شده است.

نیک‌اقبالی با بیان اینکه شهرداری یاسوج بابت خدماتی که به این روستاهای اقماری ارائه می‌کند هیچ چیزی عایدش نمی‌شود همین موضوع را یکی از دلایل اصلی خلل در روند کارهای شهرداری این شهر برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم دانست.

بلاتکلیفی دستگاه‌های خدمات‌رسان از دیگر مشکلاتی بود که این مسئول به آن اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌ها همانند آب و برق و گاز و مخابرات نمی‌دانند که به منطقه شهری و یا این که روستایی باید خدمات بدهند.
انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1