تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۶۵۲۶۳

اولین تأخیر در برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)

۱
۰
کبنا ؛معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی بی‌بی حکمیه (س) در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه امسال برگزاری می‌شود اما احتمال به تأخیر افتادن یک هفته‌ای این کنگره نیز وجود دارد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، فتاح محمدی صبح امروز در نشست فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان با موضوع برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) و لزوم بررسی هماهنگی فرمانداران با نهادها که در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: نشست امروز فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری گچساران در حوزه بررسی مشکلات و نیازمندی‌های مختلف از جمله برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س)، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، ائمه جمعه و روحانیون برگزار شده است.
وی افزود: تعامل و هماهنگی در حوزه‌های مختلف کاری یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مدیریت در حوزه خدمت‌رسانی فرمانداران است.
محمدی با بیان اینکه فرمانداران باید مدیران جهادی خوبی در حوزه فعالیت‌های حوزه خود باشند، تصریح کرد: فرمانداران باید با اشراف کامل اطلاعات حوزه‌های مختلف از جمله بخش‌ها، دهستان‌ها و حوزه‌های مختلف خود را داشته باشند تا در خدمات‌دهی بهتر و بیشتر موفق باشند.
معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر لزوم اشرافیت کامل فرمانداران بر اطلاعات بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاهای مختلف یادآور شد: داشتن اطلاعات کامل می‌تواند در راستای استفاده از اعتبارات و بودجه‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر مثمرثمرتر باشد.
محمدی بر پاسخگویی فرمانداران در هر شرایطی به ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: فرمانداران باید در هر شرایطی در مقام پاسخ‌گویی و مطالبات مردم بر آمده و ارتباط تنگاتنگی با اقصی نقاط حوزه کاری خود داشته باشند تا سبب کسب رضایت مردم شوند.
وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکمیه (س) بیان کرد: در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این کنگره فرمانداران با تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه نسبت به انجام تبلیغات میدانی برای تبلیغ این کنگره اقدام کنند.
این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این کنگره در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه امسال برگزار می‌شود اما احتمال به تأخیر افتادن یک هفته‌ای این کنگره نیز وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
آخه که آرمین محمودی برای رسیدن به اهدافش از بی بی حکیمه هم نگذشت. خدایا دو رنگی و دوری را از مردم ما دور کن.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1