تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۶۵۲۳۰

راه اندازی بخش تخصصی هنر در کتابخانه مرکزی یاسوج

۱
۰
کبنا ؛سرپرست کتابخانه های عمومی با رئیس حوزه هنری استان دیدار و گفتگو داشتند و دو طرف بر راه اندازی بخش تخصصی هنر در کتابخانه مرکزی یاسوج همکاری  توافق نمودند.
در این دیدار، ابتدا زینب قربانی با اشاره به عملکرد کتابخانه های عمومی در استان،  خواستار تعامل و همکاری بیشتر حوزه هنری با کتابخانه های عمومی استان شدند.
رئیس حوزه هنری، با اشاره به رونق گسترده کتابخانه ها در اقصی نقاط استان گفت: فعالیتهای کتابخانه در سطح استان به طور چشمگیری افزایش یافته است و بازخورد مطلوبی در جامعه ما به جای گذاشت.
رضا پارسیان نژاد با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود کتاب به سبد کالای خانواده ، افزود: فرهنگ کتابخوانی جزء اولویتهای اصلی شاخص فرهنگی است و زمانی که کتابخوانی دغدغه اصلی ما شود و کتاب به سبد کالای خانوار راه پیدا کند مسلما رشد و اعتلای فرهنگی پیشرفت بهتری خواهد داشت.
وی یاد آور شد حوزه هنری دغدغه کتابخوانی دارد و در همین راستا، آمادگی لازم و همه جانبه جهت همکاری با کتابخانه های عمومی را درسطح استان و شهرستانها فراهم می کند و با صراحت اعلام کرد در زمینه برگزاری کانونهای ادبی، نقد شعر، توسعه ادبیات پایداری، و ... با کتابخانه ها همکاری و مشارکت لازم را دارد.
پارسیان نژاد افزود: حوزه هنری دارای کتابخانه تخصصی شامل پنج هزار نسخه کتاب در زمینه های مختلف هنری می باشد، که با انتقال آن به کتابخانه مرکزی یاسوج مرکزپژوهشی مناسبی جهت استفاده پژوهشگران در عرصه تئاتر، موسیقی، هنر و منابع استان شناسی راه اندازی می شود.
وی همچنین اعلام داشت: 11جلد دانشنامه فرهنگ و تمدن اسلامیجهت استفاده عموم هم استانی ها  به همه  کتابخانه های استان اهدا می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی سر کار خانم قربانی انشاله وبه امید حق پیشرفت شما وجامعه کتابدار را ارزومندیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1