تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۶۴۵۵۴

نفت باید شادی را به گچساران بازگرداند

۱۶
۰
کبنا ؛.https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/08/2.jpg
یک روز به پایان مهلت ارسال اسامی بازیکنان لیگ دسته اول فوتبال ایران باقی مانده و مشکلاتی برای باشگاه نفت و گاز گچساران برای تسلیم لیست بازیکنان و کادر فنی بوجود آمده است که کانون هواداران نفت و گاز گچساران در نامه ای به مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. متن این نامه به این شرح است:
جناب آقای جعفر مدني زادگان مدير محترم توسعه منابع انساني شركت ملي نفت
تنها یک روز به پایان مهلت تسلیم اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی مانده و این در حالیست که وجود یک بخشنامه که چندان با واقعیات فوتبال نفت و گاز منطبق نیست مانعی بر سر ارسال لیست توسط مدیران ورزشی باشگاه نفت و گاز شده است.
نیک می دانیم بحث بومی و غیربومی در ورزش امری سرنوشت ساز و راهبردی می باشد، ولی این قانون چندان با واقعیات ورزش حرفه ای منطبق نبوده و گاهی اثرات منفی خود را به جای می گذارد.
وجود بازیکنان بومی همواره دغده تیم های نفتی بوده است و مردمان شهرهای نفتخیز همواره این را با مدیران شان در میان می گذارند، اما واقعا اگر این قانون در آبادان که مهد فوتبال ایران است اجرا شود به موفقیتی دست می یابد؟
نباید شک داشت بدون ارتباط با استان های بیرونی و باشگاه های دیگر، هیچ پیشرفتی نصیب آنان نمی شود و چه بسا جوانان جویای نام و خواهان پیشرفت نیز از این قانون متضرر گردند.
علی ایحال امسال علیرغم سختی هائی که این قانون متوجه مسئولین ورزش نفت و گاز گچساران کرد لیستی بسته شد که بخش اعظمی از آن را جوانان شایسته و پرافتخار این مرزو بوم تشکیل می دهند که در کنار بازیکنان لایق و ارزنده غیربومی پرچم پرافتخار نفت و گاز را به اهتزاز در آورده اند.
این نسبت در کادر فنی نیز رعایت شده است و عزیزان گچسارانی و هموطنانمان قصد دارند امسال آوازه این تیم را به ایرانیان برسانند.
فوتبال گچساران سابقه طولانی در فوتبال این سرزمین دارد و نایب قهرمانی در باشگاه های ایران تنها گوشه ای از آن است که در سال 1342 رخ داد.
تجاوز دشمنان در هشت سال هرچند بلاهایی بر این شهر تحمیل نمود و هر چند جوانان گچسارانی را به شهادت رساند و بمب های وحشتناک نصیب ما نمود، اما یک حسن بزرگ داشت و آن هجرت اجباری عزیزانی از دیار آبادان و خرمشهر و دیگر نقاط خوزستان عزیز بود. و این توفیقی اجباری را نصیب جوانان این شهرستان کرد که با قرابت و رفاقت با خوزستانی ها فوتبال این شهر را جانی دوباره ببخشند و به یکه تاز در عرصه فوتبال و حتی ورزش منطقه تبدیل شوند.
جوانان گچسارانی قبل و بعد از جنگ و در طول آن و در هنگامه ای که زیر بمباران مناطق نفتی طاقت می آوردند همواره چشمشان به استادیوم تختی بود و رقابت های زیبائی در این شهر رقم خورد که اتفاقا یک سوی آن بومی ها بودند و سوی دیگر غیربومی ها.
جناب آقای مدني زادگان!
مهاجرت در فوتبال امری ضروری می باشد که ما نیز به آن واقفیم. چه اگر مهاجرت نبود حالا فوتبال ملی ما از میلاد غریبی و ایمان موسوی بی بهره مانده بود.
پس ما اعتقاد داریم همان گونه که کوچ جوانان مان به شهرهای دیگر موجبات تعالی آنان را فراهم ساخت نباید جوانان دیگر شهرها را نیز از این نعمت محروم کرد.
گچساران علیرغم سابقه طولانی و احترامی که در فوتبال ایران داراست ولی هنوز لوازم و امکانات برای معرفی این تعداد جوان را ندارد و علیرغم شایستگی ها، در حال حاضر تجربه کافی و آمادگی لازم برای حضور این تعداد(50 درصد از بازیکان و کادر فنی) در  لیگ یک فوتبال را ندارد.
ما به عنوان نماینده جوانان پرشور گچسارانی که هر هفته در گچساران و شهرهای مختلف ایران نام نفت را فریاد می زنیم از جنابعالی خواهشمندیم صدای ما را بشنوید تا دوباره فریاد نفت و گاز را در استادیوم های ایران فریاد بزنیم و با هوار و هورا موجبات شادی مجموعه نفت و گاز و مردمان گچساران و استان را فراهم سازیم.
برای اطلاع حضرتعالی ذکر این نکته لازم است که متاسفانه تیم نفت گچساران تنها تیم حاضر از این استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور است و دیگر شهرها علیرغم تلاش های دلسوزانه و ورزش دوستان این امکان را فعلا از دست داده اند و این درخوست درخواست مردم شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه عزیز و دیگر نقاط استان محروم و مظلوم استان نیز می باشد.
با احترام
کانون هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران
 
نکته؛
بازیکنان بومی(فرشید علیزاده، نبی اله اسدی، علی رعیت، علی کرمی، سهیل صالحی، سیاوش عبدالهی، آرمان فرهمندیان، محسن طاهریان، مهران غریبی، رضاقیالی، علی حدادی، احسان مرادیان، اسماعیل هاشم نیا)
بازیکنان غیربومی(حامد امیرخانی، محمد خان احمدی، محمد حسین هوشیار، وحید اصغرزاده، هادی رکابی، ابراهیم ابرقویی، حمید صفری، خسرو پیروزان، امیرخدامرادی، احسان کیانی، نبی اله باقری ها، علی کریمی، افشین دانشیان، محسن فروزان، زینال خیری، ایمان جعفراوغلو)
کادر فنی بومی(فرزاد نیک منش، سعید قنواتی)
کادر فنی غیربومی(عباس چمنیان، آرتا منهاجی)
از بازیکنان غیربومی، آقای کیانی شش سال و  اصغرزاده نیز چهار سال در گچساران زندگی و بازی کرده اند که به نوعی بازیکن بومی محسوب می شوند.
رونوشت:
1- وزیر محترم نفت جناب آقای زنگنه جهت استحضار.
2- نماینده محترم گچساران و باشت جناب آقای تاجگردون جهت پیگیری برای مردم-خاصه جوانان استان.
3- مدیرعامل مناطق نفتخیز جناب آقای بورد جهت استحضار و اقدام شایسته در اینباره و رفع مشکل بوجود آمده.
3- مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران جناب آقای نظری جهت اقدام لازم در اینباره.
4- مدیرعامل نفت و گاز گچساران جناب آقای باورساد جهت پیگیری موضوع.
نام شما

آدرس ايميل شما

الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خادمی عزیز از زحمات دلسوزانه شماو اعضای کانون هواداران تشر میکنم
هوادار بدبخت گرما خورده
Iran, Islamic Republic of
بقران ما رو مسخره کردن با این مدیریت ورزشی شون
لطفا بخوانید
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر ومادر نویسنده نامه رابیامرزد.
این کاربایدقیلا توسط رییس امور ورزش پیگیری می شد ولی گوش کسی بدهکار نیست.این مسایل قابل حل بود ولی می گذارند دقیقه 90 تا پدرمردم دربیاد.
از جناب خادمی که نشان داد دلسوز فوتبال این شهر هست کمال تشکر را داریم.
لطفا این مساله را برای همیشه حل کنید.درفوتبال حرفه ای بومی وغیربومی معنا ندارد.
شورش رو دراوردین
Iran, Islamic Republic of
اون از پارسال که تیم رو به خاطر اینکه یادتون رفت جریمه رو بدید حذف کردین. این از امسال که زمین رو یادتون رفت درست کنین این از الان که هنوز اسامی رو نفرستاید و دست به دامن خواجه حافظ شیرازی هم شدین که براتون درستش کنن بس کنین دیگه
دلی گنج
United Kingdom
ایشالا که مث سال قبل نشه که بخاطر دیر فرستادن اسامی بازیکنان و پرداخت بدهی از رفتن به جام حذفی بازموندیم
havadar
United States
dorood bar agha sadegh ke dast az koshesh va hemayat bara time shahremoon bar nemidare...
khoda ghovat...
حقگو
Iran, Islamic Republic of
واقعاً به حال مسئولین ورزش نفت باید گریست همه چیز برای اخرین دقیقه
هوادار نفت
Iran, Islamic Republic of
یعنی این شرکت نفت صاحب نداره؟؟؟ چه کسی باید جوابگوی احساسان ما تماشاگرای بدبخت باشه؟؟؟؟اقایون مسئول اقای فرماندار اقای دادستان اقای تاجگردون اقای مسئول به دادمون برسید که این مسئولین ورزش از عهده کوچکترین کارا هم بر نمیان و همه چی رو میزارن برای اخرین دقیقه.........
گشتاسب
Iran, Islamic Republic of
ما امکانات ازتان نمیخواهیم فقط کاراتون رو انجام بدید چرا همش میخواهید ما رو سکته بدید؟ما هواداران غیرت نداریم اگه اولین بازی همه مسولین رو هو نکنیم خجالت بکشید بی عرضه گی هم حدی داره
غضنفرعلیجانی
Iran, Islamic Republic of
خدایا خوت رحم کووووووووووووووووووووووووووووو
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
امور ورزش شرکت نفت از زیر نظر معاونت نیروی انسانی خارج وبه مدیریت خدمات تحویل داده شد
م.جعفری
Iran, Islamic Republic of
انشالا با همت وپیگیری دکتر تاجگردون قضیه حل میشه نگران نباشید
تقی زاده
Iran, Islamic Republic of
بابااینها فقط اومدن خودشون رانشان بدند به هفته هفتم نمیکشند تااین مدیریت تیم رااداره میکنه دعا کنید نریم لیگ 2
.
Iran, Islamic Republic of
وای بر شما اگه........
بی نام
Iran, Islamic Republic of
بازم صادق خادمی...دستش دردنکنه که نمیزاره تیم افت کنه...ممنونم از کانون هواداران...
حمید
Iran, Islamic Republic of
من ازتون میخوام زودتر ورزشگاه ۴۰ هزار نفری ۵ مهر رو بسازید و صنعت نفت آبادان رو به جایگاه اصلیش برسانید مچکرم بای
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1